Jump to content
FAS Euroauto Goran
Ivan BG

Seat Leon 1.9 TDI 105

Recommended Posts

Steta propustiti dobru kupovinu zbog boje, a ovaj tvoj deluje bas dobro. Ja sam imao srece da mi zadnja 3 auta budu metalik sivi, ali zato zenin tvingo crn. Srecom nju nije sramota da vozi strokava kola :D Perem ga samo ja kada mi dopadne da ga vozim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pali, radi, ide...1349.3 km je presao sa 78.48L

 

20220212_174334.jpg

 

Samo neka tako nastavi.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo, i prelep je iako je crn i nije Bravo   :lol:

 

I ja juče montirao letnje točkove na Sedici, i taman kad sam završio - pade grad (led)   :X

Share this post


Link to post
Share on other sites

U BG je grad (led) padao u subotu, čas kisa, čas sunce, čas kisa....i jednoj takvoj turi pade i grad....i juce je bilo lose vreme jos je i hladno bilo, sreca brat ima garazu, kod njega drzim tockove od sezone koja nije u upotrebi pa smo ih po suvom zamenili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se boje tice ja sam do dolaska ovih novijih nijansi sive i crvene (pogotovu na Giuilii) uvek bio za crnu jer je ubedljivo najelegantnija.

Ali sto kazes 2-3h posle pranja cist auto i posle imas siva kola :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekako je mnogo lakse kada ceo zivot teras tamne automobile. Oguglas, pa i ne patis da to blista spolja, naprotiv :D .

I u ovoj iteraciji sam gledao da udarim totalnu kontru u vidu bele, FR Leon trojka i Giulietta su mi sjajno izgledali u beloj varijanti... I istrca opet ovaj crni djavo, stakla pozadi ne tamna nego bukvalno crna fabricki, crno-sive felne... Onako bas milina da pogledas kad je zas*an :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je nekako uvek bila najzahvalnija metalik srebrna. Em dobro izgleda na autu em dugo deluje cisto... 

Koliko god mi dobro deluju crni automobili, mozda su cak najlepsi i najelegantniji, ali neka hvala... Zaobici cu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Metalik srebrna mi je ubedljivo najdosadnija boja, svojevremeno je bila i najcesca... Neosporno je nezahtevna za odrzavanje, ali mislim da bih 99% preskocio i neki odlican primerak modela koji mi se svidajaju, samo ako bi bio u toj boji.

Automatska asocijacija u kombinaciji sa metalik srebrnom bojom mi je Vagen - po mogucstvu Passat B5.5 ili Golf pe'ca :D . Dosadno, dosadno, dosadno... Takodje je i Astra G masovno isla u toj boji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze i tako, samo sto je ovde nekako uvek bila trunku veca verovatnoca da naletis na neki srebrni KrankenWagen :D ... Sta znam, mozda mi je postala dosadna bas iz onolike prisutnosti pre 20-30 godina, mislim da je u to vreme srebrna bila i najcesca boja.

Kao sto je danas moderna bela, koja mislim da je procentualno cak i dominantnija nego tada srebrna. Mada, mora se priznati da ove novije perla varijante bele (a ne obicne bele kao pre pomenutih XX godina) vrhunski stoje na vecini danasnjih modela. Pogotovo u kontrastu sa tamnim staklima, panoramom, tamnim farovima i drugim tamnim detaljima... Bas istice linije i dizajn vozila (pogotovo kod Francuza i Italijana), gledao sam za sebe DS5 - bela i neka druga boja (pogotovo tamnija), bukvalno kao du*e i glava. Od modela koje sam razgledao u Compact klasi, bela vrhunski stoji na FR Leonu Mk3, Giulietti...

A srebrna uvek ostaje kao neka klasika, izuzetno zahvalna za odrzavanje, manje primetna, sitna ostecenja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, andreja.micovic said:

Meni je nekako uvek bila najzahvalnija metalik srebrna. Em dobro izgleda na autu em dugo deluje cisto... 

Koliko god mi dobro deluju crni automobili, mozda su cak najlepsi i najelegantniji, ali neka hvala... Zaobici cu

To sam i ja rekao, pa sam se dva puta za*ebao....

Prvo bio crni auto i karavan, pa sam rekao, kad prodam, ne vise crni i ne karavan, za karavan jesam uspeo, ali za crni auto....jok.

Imao sam dva metalik siva auta, kako zahvalna boja, mozes kola prati jednom mesecno i izgledace pristojno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam nikad imao srebrni auto, dok crnih jesam par komada i pre bih uzeo srebrnu nego crnu da mogu da biram. 

 

Ako je lep automobil svaka mu stoja dobro stoji, pa i "dosadne" boje tipa crna, siva, bela itd., a ako je ruzan ili dosadan auto dzabe mu i jarko crvena, zelena, narandzasta boja, opet je ruzan i dosadan.

 

Svakako prvenstveno gledam stanje, opremu, motor/menjac pa tek onda boju, jer boju uvek mozes za 1000e recimo promeniti, a motor/menjac ne, stanje tesko moze nadoknaditit 1000e, a nekad i opremu.

Npr. adaptivni bixenoni polovni bez ugradnje i kodiranja su od 500e pa navise, sedista bolja isto kostaju itd itd da ne nabrajam sad sve

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 hours ago, vagenovac said:

Ako je lep automobil svaka mu stoja dobro stoji, pa i "dosadne" boje tipa crna, siva, bela itd.

Apsolutno se slazem, ali na pojedinim modelima crna boja jednostavno "pojede" neke lepe i originalne dizajnerske detalje, koje svetla boja mnogo lepse istakne.

Npr. iz grupacije, Delta, lep i jedinstven detalj zatamnjenog zadnjeg stakla koje se pruza skroz do tablice - jednostavno ponisti crna boja auta, sve se utopi u monotoniju. Pomenuh Leon FR Mk3, jeste samo detalj, ali za mene jedni od najlepse dizajniranih retrovizora auto industrije - agresivni, ostri, sportski, "okaceni" za bokove vrata, Autoemocion :) ...

 

30139659244_e3f9777b85_k.thumb.jpg.64d572467e18dd6cf54029890b939af3.jpg

 

U beloj boji (posto imaju crne detalje) prelepo izgledaju, a u crnoj boji najobicnija masa :) . Isto vazi i za zadnji branik na tom modelu.

Ili opet pomenuti DS5, prelepe linije, igra konturama, oblicima i kontrastima tamnih stakala/trodelne panorame sa karoserijom. Crni DS5 neosporno izgleda svedeno i elegantno, ali crna boja pojede 80% dizajnerskih bravura na tom modelu, tamna stakla se ne razlikuju od karoserije... Beli i crni DS5 su mi kao du*e i glava, nije im dzaba bela bila reklamna boja.

Kod nekih modela koji su dizajnerski po default uglavnom montoni (tipa Vagena), ta razlika izmedju svetlih/tamnih boja nije ni blizu toliko izrazena. Dok nekim modelima, kao sto kazes, ne pomaze u sta god da ih ofarbas :D . Pogotovo oni low cost za od A do B, puno lima za malo para, razvuceni a na manjim platformama... 

Iznad cisto pomenuh par modela koje sam gledao za sebe, pa detalje znam napamet i zagledao sam ih bas u beloj boji. Takodje se apsolutno slazem da je boja tek na ko zna kojem mestu, kada se bira polovnjak, takodje ispred stavljam opste stanje, motorizaciju, opremu... A boja ako se ubode bas ta koja se trazi, samo je plus. Licno to sve nikada nisam uspeo da sastavim, tj. uvek na kraju "popijem" taman auto :D, iako bih rado promenio.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Na Leonu nista novo, za sada pali, radi, ide.

 

Stigla nam je zamena za sluzbenu Skodu Fabiu iz 2017-te u hec varijanti, u vidu Skode Fabie iz 2022 (model za 2021) u karavan verziji, kod nas je 24/7, 365 dana godisnje, tako da je tretiramo kao da je nasa.

Realno kao auto nije nista specijalno, oprema onako, nije lose al moze to i bolje, sve zadato zavrsava.......po meni daleko lepsa i kvalitetnija od Dacije.

 

 

 

20220615_113153.jpg

20220615_113149.jpg

20220615_113203.jpg20220615_113238.jpg

20220615_114113.jpg

20220615_113241.jpgIMG-d4d10bf8cf686abece81b6c67fb97a41-V.jpg

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 hours ago, Ivan BG said:

Realno kao auto nije nista specijalno

Nama za po BG uzese 2 sluzbene trocilindarke - meni licno samo za od A do B. Auto bukvalno bez ikakve emocije ili trunke zelje da ga posedujem. Relativno tvrd auto, komande klime i neinventivan dizajn pun grube plastike su mi dominantan utisak. Trocilindras interesantno zvrci kad se potera u obrtaje i zvukom deluje kao da se radi o duplo jacem autu :D .

 

Najnovija Mk4 mi je vec druga prica - prva Fabia u kojoj mi ima malo dizajnerskog "zivota" i interesantnih detalja. Bocni prozori sa donjom dinamicnom, uzlaznom linijom (a ne kao da si lenjirom crtao paralelno sa podlogom), lep zadnji kraj, uz neke vece felnice vrlo lepo izgleda... Unutra su me bas odusevili bocni otvori ventilacije - okrugli, sa centralnom linijom koja se proteze celom duzinom table, sa gornje strane otvori za difuzore bocnih stakala... Pa zatim onaj natpis "FABIA" oko cajgera, lepi i neobicni rukohvati vrata... Cisto sitni detalji da konacno razbiju njihovu klasicnu monotoniju "sluzbenih" vozila, bas su me prijatno iznenadili sa najnovijom Fabijom. Zadnje 2 slike enterijera su napucanija Monte Carlo verzija sa trokrakim, zasecenim volanom - ali svakako lepo izgledaju vec i u nekom boljem paketu opreme (za Subcompact klasu):

 

AIW-Web-May-5-Skoda-2-e1620295448932.thumb.jpg.74c69e985fe3502b1f4de23e4c3a7e74.jpg FBA_NG_H_MC_023_0622_low.thumb.jpg.ac2def239c73032e2ae0b15a5af6b7c1.jpg skoda-fabia-monte-carlo-m62-interior-01.thumb.jpg.afdce977c077e69c898d531d31b6ad93.jpg

 

skoda-fabia-2021-1.thumb.jpg.bf3c52c91fa4931d8729bc87ed4abf58.jpg 20210505024223_Skoda_Fabia_2022_rear_1.thumb.jpg.013d59c846c285d5c3263ecceada698c.jpg 1836870217_ScreenShot2021-05-05at00_55_28.thumb.jpg.13e676e9356bd35bbf7bb483ea3638c2.jpg

 

PS. Ime, kakav ti je ovo sporCki gadget :) , na rukohvatu vozackih vrata?

 

20220615_114113.jpg.41ae3dcb5d286ec8d3f9b5a3b4cef593.thumb.jpg.82913213ba39a76d0a6307140e672b37.jpg

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

9 hours ago, Ivan said:

 

PS. Ime, kakav ti je ovo sporCki gadget :) , na rukohvatu vozackih vrata?

 

20220615_114113.jpg.41ae3dcb5d286ec8d3f9b5a3b4cef593.thumb.jpg.82913213ba39a76d0a6307140e672b37.jpg

:D

 

Aaaa, pa taj "sportski element" je zastita koju je Čeh stavio na rukohvat, valjda da ga ne ostete dok manipulisu sa autom pre isporuke kranjem kupcu, skinut je posle te slike, promace.....

Sto se tice enterijera, da tvrda plastika, ja bih rekao svuda, sterilno dizajniran ali sve je na svom mestu ko i kod svakog Wagena pa je period privikavanja na auto 0 km.

Nema tu nikakvog luksuza, za B segment i kola koja su veoma cesto sluzbena ili kao druga u porodici koji voze supruga ili deca, kao i za muvanje po gradu nije los.

Kad pomenu novu Fabiu Mk4, razlika u ceni ova stara ili nov model je bila oko 6000e i cekanje +5 meseci minimalno (ova je porucena 10.2021. kod nas stigla 15.06.2022. a registrovana 08.06. da kazemo perod isporuke je bio 7 meseci).

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/2/2021 at 11:54 PM, Ivan BG said:

Stig'o zamenik.

 

20210702_203523.jpg

 

Za sada je OK. :D

 

 

 

Prodje tacno godinu dana od kad je kod mene, presao sam sa njim 11.600km za ovih godinu dana.

Od ulaganja je bio jedan mali servis, plocice i diskovi nazad, jedan silen na levoj viljusci, izrada rezvernog kljuca i ono sto sam mu iz estetskih razloga ofarbao haubu, krilo i jedna vrata.......za sada pali, radi, ide...

 

 

 

 

20220702_141857.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Danas odradjen mali servis, prosli radjen 12.07.2021, prodje skoro godinu dana. Uz mali servis zamenjen je i lezaj prednjeg desnog tocka, dobio je malo lufta, a nije se cuo uopste, sve ukupno 23.000 din.

Uz to majstor je pretresao auto zbog predstojeceg letovanja, ali i zbog haosa od sinoc sa obilnim padavinama.

 

Kakav sam baksuz sinoc sam se u tacno 20h nasao na iskljucenju za Zemun sa AP kod pumpe Zmaj, za svoj vek ja onakve padavine nisam video....uglavnom malo po malo, mic po mic stigao sam na 10m od prvog semafora (raskrsnica za Plave Horizonte, Zemunci i Beogradjani znaju o cemu pricam), haos, guzva, sigurnih 50 cm vode, ja u krajnjoj desnoj traci (ona najniza) vidim da je vrag odneo salu i polako se prebacim do razdelnog ostrva, nekako ga prejasim bez puno dvoumljenja, jer ili cu ostetiti branik i plasnike odozdo i mozda sajtne ili ostajem tu u vodi poplavljen i posle u sustini mogu auto da bacim.....uglavnom prkrstim se i krenem preko ostrva, predjem ga skoro pa ista kolicina vode i u suprotnom smeru, polako dodjem do parkinga Tempa Kvantas izadjem napolje i vidim da sve stoji na svom mestu, imam jedno ostecenje na desnoj sajtni (bilo je tu i ranije, tako je dosao ali sad je malo vece), resetke u braniku pune trave i djubreta i nazuljao sam malo hladnjak goriva, ali nije probijen, sve ostalo je na svom mestu.

 

Primetio sam da mi je vlazan tepih kod nogu suvozaca i malo iza suvozaca, oteracu ga sutra kod ovih sto rade dubinsko pranje da usisaju vodu kako bi se lakse osusio.

 

Na slikama se vidi dokle je bio nivo vode.

 

20220706_132143.jpg20220706_132154.jpg20220706_134328.jpg

Inace dijagnostka kaze da nema nikakvih gresaka, poslednja regeneracija je bila pre 240km ili vremenski 444 min (7.4h), radi je na nekih 650-700km, poslednjih 18 komada su bile bez prekida, uspesne.

 

Opran, susi se na suncu.

 

20220706_135544.jpg

 

To mu je to za sada.

Edited by Ivan BG
Dopuna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Usisana vlaga iz tepiha, a kad vec mora da se suši na suncu, opran je dubinski (nebo ne, cisto je).

Vidi se na slikama kakav mu je sad enterijer.

 

 

20220707_133048.jpg

20220707_101740.jpg20220707_101751.jpg20220707_133055.jpg20220707_133030.jpg20220707_101759.jpg20220707_133035.jpg

 

Realno i nije bio prljav, sad je ono čist, čist bas....da je na prodaju kojim slucajem pa da napisem NOV, NOV, NOV....:D

Edited by Ivan BG
Dopuna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za nasu narodnu Compact klasu, deluje da su solidna sedista (ergonomski, duzinom sedalnog dela, vizuelno)?

Kada vidim ona obicna na novijem Mk3 Leonu, nije mi dobro. I oblikom i stof-kartama kao one prve verzije na Stilu.

Jedina sedista koja mi se koliko-toliko svidjaju na Mk3, su na FR Leonu.

1 hour ago, Ivan BG said:

da je na prodaju kojim slucajem pa da napisem NOV, NOV, NOV....:D

Kako si ga ostavio u toj zici i na sljunku, asocira upravo na to i na neki plac :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ime, mene sa 190 cm i 107-8 kg, drze odlicno, nemam zamerke na duzinu sedalnog dela kao ni na bočnu potporu citavog sedista, oba prednja su podesiva po visini, oba imaju lumbalnu podrsku, naravno sve je to mauelno, vozac prosecne gradje (sebe smatram za takvog) bez ikakvih problema nalazi odgovarajuci polozaj za volanom, ergonomski je "tacan" kao i svaki Wagen.

Na Leonu Mk2 postoje losija sedista od mojih, ali i bolja (FR, odnosno Cupra), ova su neka zlatna sredina.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...