Jump to content
FAS Euroauto Goran
Mijailović P.

Fiat Nuova Bravo - popravka motorica/klapni digitalne klime

Recommended Posts

Mešači nisu specijslno problematični zbog same pristupačnosti.

Kod @Mihailo92 na autu je leva strana prosečena profi kao "fabrički" i pristup je olakšan.

Sve je to već neko remontovao ali je glavni problem ulazna klapna i tu nema pomoći obzirom da je pristup jedini uz kompletno skidanje.

Sa druge strane taj motorić nema potenciometar u sebi pa je neprimenjivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 

On 7/20/2021 at 11:59 AM, Ivan said:
 Kalibracija moze da se odradi ili dijagnostikom ili "rucno" preko samih komandi klime. Slicna problematika je takodje bila i sa "Bosch" i "Al" motoricima na nivelatorima farova, na Stilu pogotovo. Ovde su u pitanju "Bosch" i "Denso", cela muka sa digitalnom klimom je po meni iskljucivo zbog njihovih potenciometara.    

Meni nije jasno kako se radi ta kalibracija? U Multiecuscan nisam našao tu opciju a ručno ne znam kako se to radi. Ja sam juče promenio polugu od levog mešača za topli/hladni vazduh. Sve je jako nepristupačno ali sam uspeo nekako da sečem brusilicom taj lim (ne baš tako lepo ) i rešim problem.

 

473555072ed622836d1a68cf974fe64d.thumb.jpg.fce5e16b9c1f7052bc4ab32150289fb6.jpg

 

Potenciometar sam postavio tačno na sredini (taj savet sam pročitao negde na netu), to se lako pronađe merenjem otpora multimerom, i u tom položaju motorćića sam ga vratio nazad i radi kako treba, nemam više ni greške na dijagnostici. Ali bih hteo da klibrišem i onaj desni jer mi se čini da ne otvara skroz klapnu kada se uključuje grejanje, za nijansu kao da je toplije na levu stranu. 

Inače motorčić ne može nikako da slomi klapnu jer poluga ima onaj graničnik i ne može da okreće ceo krug.

 

 bda1f0cdb73fdfce78473cf4dd9c65dc.thumb.jpg.15fd2793f18398adedb09b2a0483bb19.jpg

 

 

Edited by Ivan
Sredjen format, slike prebacene na FLCS server, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
10 hours ago, priest77 said:

Meni nije jasno kako se radi ta kalibracija? U Multiecuscan nisam našao tu opciju a ručno ne znam kako se to radi.

Dijagnostikom, koliko se secam: Climate Control -> Marelli Climate Control (Connect) -> Adjustments -> Flap Actuators Learning (Execute)

 

Untitled1.thumb.jpg.5bee86654404a87078fe75e571af9c67.jpg Untitled.thumb.jpg.bd00c1ed27f76569e9dadae18b6f5e57.jpg

 

Rucno: istovremeno se drze dugmici Auto i Mono na komandama klime.

 

10 hours ago, priest77 said:

Inače motorčić ne može nikako da slomi klapnu jer poluga ima onaj graničnik i ne može da okreće ceo krug.

Da, granicnik dolazi do metalnog zuba i ne moze da slomi klapnu. Ali ako je potenciometar neispravan, motoric nastavlja da gura osovinu tako da ona puca i to je i najcesci problem.

Tj. ovo bi bio najcesci komplet za popravku, u slucaju motorica koji imaju potenciometar (recirkulacija ga npr. nema):

 

IMG_20200723_185710.jpg.5776008ab0c4cff10505c247418b183c.thumb.jpg.bc90e1e3d86e5b68c52448dc1bd94850.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...