Jump to content
FAS Goran

A. Stefan

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About A. Stefan

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 06/10/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Niš

Previous Fields

  • Garage
    Fiat bravo 1.9 mjt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrav forumasi. vec sam pisao negde u vezi moje klime na Bravo 2. Naime, po 3x za 3 godine, puca prokleta plastika na motorcicu, i to samo na vozacevoj strani za toplo hladno. Sada sam, po 3x kupio opet drugi DENSO motorcic, s tim sto sam odmah onu plastiku sto puca polomio, i zarafio srafcinu da nikad se ne odvoji vise. E sada, kada sam sve instalirao i namestio, problem je sledeci: Prilikom restartovanja klime AUTO + MONO, dolazi do greske 01. Motorcic ostaje u donjem polozaju uvek, na hladno, i nece uopste da se pomeri na gore. Prilikom resetovanja, motor posto je dole ne ide na dalje, ali kad krene kontra, sve radi normalno i dize klapnu na gore. Kada ode gore, izbaci da ima 1 greska, i klapna ostane gore. Ugasim auto, upalim, klapna ode dole i ostane dole za inat. Da li mozda neko zna u cemu je problem? p.s Da li mozda na forumu ima autooglasa, prodao bih mog fiata unapred hvala
  2. Ajde probaću sada za vikend sve da pretresem. A kakva su mišljenja oko onog senzora pritiska turbine na usisnoj grani? Jedan majstor mi je rekao da je 90% to, zeza na dizelima taj senzor, elektrosolenoid šta je već... Da li ima neko iskustva s time?
  3. Pozdrav forumaši. Imam problem oko turbine, tj ne sa turbinom direktno. Naime, turbo je u potpunosti ispravan, repariran pre 13 meseci, radi kao sat. ALI, kada je auto hladan, dok ne postigne radnu temperaturu, ako udarim u rupu, ili skrenem naglo tipa u kružnom toku, samo se isključi, tj ode u onaj safemod, i ne daje preko 2000 rpm da se vrti motor. Tada se turbina uopšte ne čuje. Ugasim auto, upalim, radi sve normalno. Problem nije velik, ali iritira jer mora da se staje i gasi auto, pri tom jedva ide ako se ne ugasi i upali. U pitanju je Fiat bravo 1.9 Multijet 110kw. Ako može neka pomoć bio bih vam veoma zahvalan. Unapred hvala.
  4. Hvala na dobrodoslici! Video sam taj tutorial kada sam i sam menjao motorcic (vec sam postavljao temu oko protokomera pa sam bacio oko). Veoma lepo objasnjeno, ali je cela tabla morala da ide. Ja sam uspeo da pristupim tom jednom problematicnom motorcicu s mesta kod pedale gasa, tj tu sam nekako nasao put da dodjem do njega, iskrivim kicmu o prag, isti iskljucim i prikljucim drugi. Ali moj problem nije zamena motorcica, vec cinjenica da i sa drugim motorcicem, panel salje struju sa zeljom za konstantnim okretanjem bas tog plasticnog dela koji se moze 3D printati. :/ Kada sam video da plasticni deo pocinje da krcka od forsiranja, iskljucio sam ga, vezao vezicom klapnu da mi radi samo hladan vazduh i klima, i sklopio delove nazad. Ajde iscitacu ostalo po forumu, ako neko ima neki razlog za moj problem neka napise. Unapred hvala.
  5. Pozdrav gospodo! Imam jedan specifican problem sa digitalnom klimom u mom autu - Fiat bravo 2007 god. Naime, na vozacevoj strani mi je pukao bio motorcic za regulaciju toplog/hladnog vazduha, i zakovao je bio na samo toplom vazduhu. Elem, kupim ja drugi motorcic, razbucam sve zivo da dodjem do problema, skinem stari motorcic, postavim drugi, i pre instalacije dam kontakt da proverim da li radi, kad ono gle pravog problema- klima ne staje da napinje motorcic u jednom smeru iako je fiksirana temperatura. Da sam ostavio motorcic, pukla bi opet plastika koja okrece klapnu smera vazduha.. Nakon toga, pri apsolutnoj tisini, primetim dok auto ima kontakt da klima pokusava da uradi nesto non stop, ispusti zvuk, pa stane i tako u krug non stop. Otkacim klimu sa napajanja, zvuk nestane. Moje pitanje za forum je da li postoji neko u Srbiji ko se razume u elektroniku digitalne klime da mu je posaljem da je ispita, jer je ocigledno u panelu problem, i to samo na levoj strani tj vozacevoj. Ili ako je vec imao neko slican problem, sta mi je ciniti, bez kupovine drugog panela, jer se retko nalazi u ispravnom stanju. Unapred hvala i pozdrav iz Nisa!
  6. Otkacio onaj dzek na protokomeru, auto ide kao sanitet. Prima gas na prvi dodir papučice, nakon pola sekunde tj krene bas da vuče. Hvala na pomoçi puno! Sad ostaje još jedno pitanje, koji je rizik da se vozi auto sa otkačenim protokomerom?
  7. Turbina je remontovana pre 5000km, očišćen interkuler novo ulje i filter ulja sve u kompletu. EGR je zatvoren i softverski ugašen. Dpf skinut i ugašen, dizne čišćene, Auto bukvalno kao da ima dupli gas, prvi put polako ubrzava drugi put kao raketa. I taj drugi put lepo sve radi
  8. Pozdrav svima. Prvi put sam na forumu, oprostite ako nešto ne radim kako treba. Ne znam gde sa se obratim vezano za situaciju koju imam, a boljeg mesta od foruma nema. Vlasnik sam Fiat bravo-a 1.9 multijet iz 2007 godine, i prezadovoljan sam automobilom. Ali, imam jedan nazovi problem, pri dodavanju gasa. Naime, pri ubrzavanju, u bilo kojoj brzini, kada dodajem gas, auto ubrzava s nekih 60% snage. Pustim papučicu gasa i odmah je opet nagazim, on poleti. Kada dobije punu snagu, i kada pustim gas i opet dodam, nastavi da juri. Znači samo prilikom ubrzanja. Šta bi mogao biti problem, ako neko ima sugestije, rado ću probati s rešenjem. Pozdrav svima.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...