Jump to content
FAS Euroauto Goran
zunto

w 204 200 cdi Radivoje

Recommended Posts

3.5 sata na granicama,2 h,srp-mk na Presevu i 1.5 h na mk-gr preko Dojrana i sto bi mi Nislije rekli,dokecasmo se do more,Uranopolis.

 

zun18.jpg zun19.jpg

zun20.jpg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kotrljamo se i dalje, izgleda cemo ove godine uspeti dva mala servisa, dilema ce biti top tec 4600/ravenol vms ili originalno mb ulje. Inace zamena je na 10 do 12 hilhada. Od ulaganja je ostalo nove zimske gume.
Primetio sam da mi kazaljka obrtomera nije skroz mirna, sipao ono biiip za cisce je sistema za ubrizgavanje, pa cu ispratiti,pscilacija se primeti kada se kazaljka bas ali bas zagleda.
Stavio sam auto na oglase, razmiljam da menjam za w205, ako se neko javi super a ako ne drljace Radivoje jos kod mene.

zun21.jpg zun22.jpg zun23.jpg zun24.jpg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

mota mi se kroz glavu skidanje usisa,ciscenje istog kao i klapne i egr-a uz zamenu regulatora pritiska goriva.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ceka nas mali servis,ciscenje egr-a, provera lanca...skoro 40000 km kako je kod mene.

 

e6f42243f68525352100b3e8a9b97ee5.thumb.jpg.f307733fce7da3a3f3b1ef0de3c2bf6f.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjena slika i format, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ne bude kako je sve savrseno...pukla je klapna egr-a, porucen novi egri,iz originala 24500.Za klapnu polovnu mi trazili 50 eur...a onda je rastureno sve...Horor
Zamenicu i novi nosac filtera goriva.

 

zun25.jpg zun26.jpg zun27.jpg zun28.jpg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

izgleda da je egr pukao,nije mi normalna ova pukotina233576f7ef9993afe4f271b122ca5aae.jpg

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

stigao je drugi egr, nov i on identican ,vracen je moj.Auto ke spakovan, zamenjen i senzor dpf-a,sada gas.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceh, klapna egr-a iz originala 24000, nosac filtera goriva, 5500, ravenol rep 5w30-7litara, 10500, filetri maile svi oko 10500, ciscenje egra i usisa, montaza/demontaza diy, zimske gume nexen snowguard 3 28000....jebao ki Radivoje milu majku...ne ide u oglase do daljnjeg...

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dilema...razmislkam o promeni, u igri prvo novi Tucson, medjutim sto ga vise gledam ne svidja mi se, san Stelvio u Veloče opremi q4 ali 34 tisuće za 4 ili 5 godina star auto prevoše.
W 204, prezafovoljan i ukoliko se odlučim da ga zadržim u narednih godinu dana uradiću tzv.veliki servis jer će biti na 200000 km , kada mu je i vreme za to.U tom slučaju bi ga zadržao.
Medjutim ima još jedan auto koji mi baš privlači pažnju a to je Renegejd, dizel.
Videću kako ono stoji sa cenama.
Od w205 sam definitivno odustao, poludeli sa cenama, hledam facelift pa to je ludilo mozga, a modelima pre fl čjudi kao da du spricani u mozak.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Compass?Mozda seat ateca?
ne, ne svidja mi se, hvala

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zunto šta očekuješ od drugog auta? koliko sam shvatio, najviše si na autoputu a nekako mi limuzina mnogo više odgovara tome. 
Ko je novog tucsona (a i sportage-a) dizajnirao, trebao bi da sam da ode.

A cene polovnjaka su baš otišle gore, možda najpametnije odraditi servis i voziti se još neko vreme do se situacija ne stabilizuje sa delovima, koronom, Ukrajinom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puno voznje na auto putu,  nije najbolji izbor SUV... Smorices se sa potrosnjom posle merc dizela sta god da uzmes od pomenutih. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle skoro 60000 km, pocela da se cuje remenica radilice, ide malo servis pa ce i to biti reseno.
Ostaje dilema oko lanca, za sada ga ne cujem, i razmisljam samo da promenim spaner lanca.
Usput cu promeniti tecnost u menjacu i diferencijalu i verovatno isprati servo.
Lanac mi je najveca dilema.
Inace od kako je auto kod mene a tako je bilo i kod prethodnog vlasnika ulje je menjano na 10 do 12 hiljada km.
Sto se i izbora ulja tice, za dpf kazu da moze i mb 251 ali 252 specifikacija.
Od prodaje sam odustao, jer su sa xenama podivljali.
Planiram da ulozim i da bar narednih 80 do 100000 km budem miran.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ima predjenih km? Cenim oko 200hkm? Ako nije problematican sam po sebi kao vecina ovih modernih lanaca, ja ga ne bih dirao :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om651 mercedesov je ozloglasen po pitanju lanca, ja ne bih razmisljao, osluskivao pri svakom paljenju, opterecivao se ili rizikovao, vec bih preventivno zamenio lanac.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponudili mi nekakv JVC set lanca, ja im kazem ljudi ne video rekorder, lanac za motor mi treba...Cuo ki je neko za ovu marku lanac?

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...