Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Sto nerece bre imao sam 2.8 automatik (ispravan) domaci. Rasturili smo mu prednjicu al da sam znao mogo si da ga uzmes da se igras. Ima i 2.4b manuelni, njemu se pakuje prednjica pa eto, moz da ti iskombinujemo :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li je vesanje bucno tj. mervozno? Kazu da je zadnja osovina i tvrda i nervozna. DS5 je na produzenoj osnovi c4 i zbog toga nikada nije dobio hidrauliku. U fazi sam kada razmisljam o zameni i ovo ke jedan od kandidata. Jedni kazu da je po pitanju kvaliteta c5 u prednosti. Skupljam utiske i razmisljam. Svaka cast za test.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh, totti, kakve ti octavie vozis? :D 

 

Ja se ne bih slozio za Octavu, ali za Passata vec da. Passat stvarno ima taj neki mekani, utisani 'tk-tk' zvuk kad predje preko rupa. Nije da ds nesto zvoni il slicno, al malko jace se cuje/oseti udarac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj na skupu da uporedimo kvalitet vešanja naših automobila, taman imamo krš od parkinga kod Intera. Ja u mom autu 2005g ne čujem neke udare, preteranu buku... 

Share this post


Link to post
Share on other sites



Uh, totti, kakve ti octavie vozis?  



Pandurku, sa 300.000 km

Mala je verovatnoća da se u neko naredno vreme potrefi da bude tu kad i ti npr dođeš u Bg, ali baš bih voleo da je probaš. U pitanju je A7.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moramo smislit neke metrike da (ga) merimo vesanje pa kacimo na forum :D:D:D 

 

Evo ja na ovu mislim:

 

Skoda-Octavia-2009-ig.jpg 

 

2012. godiste, drugar je licno uzeo u salonu i i dalje je vozi. oko 180-190 hiljada na satu. 2.0 tdi 140 ks, cipovana na 170 ks (u prvoj godini odma) :D U njoj sam proveo vise hiljada km, sto kao vozac, sto kao putnik. I bilo je svega, i autoputeva, i magistrala i grada i svega... 

 

Performanse su stvarno jako dobre, potrosnja takodje, pouzdanost je ok, otisao je do sada birac na menjacu i EGR ventil kompletno, sto je on zamenio iz nekog razloga, i potrosne stvari razne al to ne racunam nista. Ali nije uopste nesto bas utegnut osecaj, volan kao da je otkacen (tako bilo od prvog dana), vesanje je katastrofa, proklizi na sam pogled ka krivini, a kamoli jacem ulasku, kocnice takodje skuva posle 3-4 jaceg stiskanja. Nije da to sad ima nekih ne znam kakvih zvukova prilikom prelaska preko neravnina, ali onako ne bih sad rekao da samo cujes 'tp-tp', onako tu i tamo zvecne ponesto, krcne, ponavljam, nista strasno, normalan auto, ali nije mi ko u DS5... Mozda je A7 bas konstrukcijski bolja, to sam samo kratko probao, pa se ne secam najbolje utiska...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa te kratke voznje A7-ice se samo secam da je volan takodje prespor i potpuno odsecen bilo kakve povratne informacije. Sto je meni uzasno... Ne znam da li su takvi i ostali C segment VAG auti, ili samo Skoda... Motoric je bas fin, 1.6 tdi...

Share this post


Link to post
Share on other sites



...Jednostavno zbog konstrukcije i visine nije moguće izvesti efekat letećeg ćilima kao što sam kažeš, a kao što je na C5 npr....

Za ćilim treba hidraulika a on to nema



Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa i ne baš. C5 i bez hidraulike je ćilim.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


C5 sa hidraulikom i bez nisu za poređenje. Ako tvrdiš drugačije bogohuliš.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas me zanima realan scenario potrosnje u gradskoj voznji. Ne verujem da moze ispod 11,12l dizela.. 180ks, automatik i 1.7t...

Ali vizuelno je zaista san snova...

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Ns nije tolika potrosnja. Mislim da mu ne ide preko 8.5-9... Sad, po BG koliko bi bilo, to ne znam... Po otvorenom neka standardica, 5.5-6.5, uz klimu i opustenu voznju bez ustezanja :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/27/2019 at 10:03 AM, totti said:

Ja ovaj auto ne znam da li bih vozio bez kaska. Ne zbog krađe, već zbog potencijalne štete, pogotovo od nn lica.

 

ja sam video dva ili tri u Novom Sadu sa otkinutim lajnama sto od prozora do kraja haube

cini mi se da ih vole kao ukrasne plastike na felnama :D

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to, mozda ono "ja tebi, ti meni", kao svojevremeno sa poklopcima felni na Stilu :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam jos video ni jednog po BG da mu je nestala lajsna, ali se svaki put okrenem kada vidim neki :)

Bas bih voleo da sednem i da se provozam, iako znam da to nije auto za mene i moje trenutne potrebe.. A sumnjam i da ce ikada biti, luksuz velikog auta da bih ga imao za jednom do mora i par puta van špica i kratkih relacija je nažalost nepotreban..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secam se ove teme, kada je autor postovao prvi put i to je bio redak i detaljan opis ovog automobila na netu.

 

Razmisljam o ovom automobilu, iskreno najpre jer mi je zanimljiv, i jer mi je nesto ostalo sto moze da se kupi do 10-12k evra sve dosadno da bude iskren pa ne vidim ni svrhu da menjam auto. No, sto je i ovde pominjano od strane @Totti i drugih forumasa, iako sam autor teme nije toliko to zamerio, cuo sam da je neudoban narocito se to odnosi na perdio pre restajlinga.

 

E sad, zli jezici kazu da je auto oznacen kao neudoban ponajvise od onih koji su navikli na C5 udobnost, ali da je zapravo u odnosu na druge marke i brendove ta neudobnost u granicama prosecne udobnosti. Moje pitanje je da li je to tako? Takodje, moje pitanje, i bio bih zaista zahvalan na odgovorima, jeste da li ce recimo meni (pitam ovo da bih uopste znao da li da probam auto ili ne) koji trenutno imam u voznom parku potpuno novi fiat 500L tracking i Cromu iz 2010. taj auto biti neudoban, odnosno da li je barem uporedno toliko neudobniji i od Crome i od 500L koji nisu neudobni automobili ali nisu ni cilimi leteci :)

 

Razumem da je najlakse da probam, ali zaista jos nikog ne znam da ima ovaj auto da bih probao. Pa mi svako iksustvo/misljenje svakako znaci.

 

Hvala unapred :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako udobnost razlozimo na par sitnijih aspekata, onda bi to izgledalo ovako : 

 

- Sto se tice sedenja, odlicno je. Sedista su super, pozicija za volanom je dobra, podesavanja ima pregrst, nece boleti noge i/ili ledja na duzim putevima zbog toga. 

 

- Kvalitet enterijera je poprilicno visok, tako da generalno ne bi trebalo da bude nekih zvukova i cvrcaka po kabini. 

 

- Suspenzija jeste malo tvrdja nego sto se ocekuje od Francuza. Ali je, kao sto si i sam naveo, negde u rangu prosecnog auta. Dacu neka poredjenja. Npr. Opel Astra K na 17' mi je meksa, Giulietta na 18" je malo tvrdja, Renault Megane 4 na 16" je bas dosta meksi, BMW E90 na 18" i M sport vesanju, je tvrdji, Mini Cooper S na 17' je tvrdji, Mercedes E coupe w213 je malo meksi, Octavia na 16' je malo meksa...

 

Znam da poredjenje sa ovim autima nema bas puno smisla, al to je ono sto mi je relativno sveze u secanju pa mogu da kazem. Ono sto je po meni veci problem suspenzije DS5-ice, jeste cinjenica da to tvrdje vesanje nema svoju dobru stranu. Ostali tvrdji auti koje sam pomenuo, nadomescuju taj nedostatak poprilicno dobrim (ili odlicnim) upravljanjem, sto nije slucaj kod DS-a. Vidno kliza nosom i nisu bas veliki limiti gripa, ne pruza neki dobar osecaj u dinamicnoj voznji. E sad, kome to ne smeta, moze sit da se nauziva u ostalim kvalitetima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto ti onda nije konzistentno sa mojim nalazom. Meni je Gia na 17' tvrdja nego Opel na 17' ... Ne mnogo, ali primetim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A poredimo vozila sa XXX.XXX km ;) i ko zna kakvim stanjem ili izmenama u vesanju u odnosu na to kako su izasli iz fabrike.

Neki moj utisak od ovih par sto sam ranije pogledao (mozda gresim) je da DS5 nije toliko neudoban i tvrd, koliko prenosi zvukove sa puta u kabinu. Da li je izolacija ili nesto drugo u pitanju, vrlo malo informacija ima, slabo se kupusaju... A i sto kolega kaze, vrlo malo ih ima (a pogotovo sada u Coroni), ogranicen si da detaljnije probas, a idealno bi bilo na nekim rutama gde si prolazio sa drugim vozilima. Pa da mozes "u sitna crevca" da uporedjujes jedno sa drugim.

4 hours ago, Jug said:

Razmisljam o ovom automobilu, iskreno najpre jer mi je zanimljiv, i jer mi je nesto ostalo sto moze da se kupi do 10-12k evra sve dosadno da bude iskren

Apsolutno se slazem, bar meni deluje daleko zanimljivije i atraktivnije od svega sto moze da se nadje u tom cenovnom rangu. Iako je predstavljen pre skoro deceniju, jedan od retkih modela za kojima se i dan danas okrenem, za razliku od kompletne danasnje Copy-Paste konfekcije (enterijeri pogotovo). Licno mi apsolutno ne treba veci auto (pogotovo za svrljanje i parkiranje po BG), ali mi je zapalo za oko i to da se DS5 moze naci maltene u ceni par godina starih Compacta koje inicijalno razmatram. A za onakav dizajn, ususkani avio-enterijer i kompletan utisak koji ostavlja, na keca bih mu progledao kroz prste za neke nedostatke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...