PremieRacing 5973 Posted November 15, 2019 Još 1, svaka čast... Ovaj auto ti doručkuje prosečnu platu u Srbiji a ruča ministarsku, jel' ostane nešto za kiflu 2 Backo and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted November 17, 2019 Haha da,hit komentar,nazalost stvarno je tako.Treba da se ulozi dosta,ali kada se vozi nekako vrati auto tu srecu i taj osmeh na lice.Nije lako svakako da se sve uradi kako treba,ideje imamo treba imati i finansije.Idem polako pa kako stignem uskoro zavrsavam ceo projelat.I na nekom skupu u BG u 2020 se druzimo. Evo jos par slika trenutno radim ceo enterijer u kompletu za Fiat Coupe,mislim da svako ko vozi malo sredjuje auto mogao bi ovako nesto da uradi.Crveni konac malo glatke i malo rupicaste koze,inace radi nas covek kod Sajma u BG po imenu Kosan totalno je dobar za saradnju,profi lik,radi sve fiate,alfe,lancie najvise i po nekog bmw a.Veliki pozdrav 3 IgorBG, PremieRacing and BGMilos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5973 Posted November 17, 2019 33 minutes ago, Backo said: Ne razumem, koji je treci prozor? Siber? 1 Backo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
IgorBG 133 Posted November 18, 2019 Vec je neko pomenuo,videh avatar i mislio bojke a vidim sivi auto haha svaka cast na svemu uradjenom,bas za divljenje,uradio si ono sto sam ja hteo sa bravom. Koliko te na kraju izasla cela konverzija i sredjivanje motora? I koji turbo ces da koristis? Ja sam gledao t4 garett sa kojim je izvuceno 450 ks u Bravu a podrzava turbina do 525. 2 neshtry and Backo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted November 18, 2019 20 hours ago, PremieRacing said: Ne razumem, koji je treci prozor? Siber? Da da tako je 3 prozor je za siber.Ovaj model poseduje fabricki siber,kad nema siber tu stoji obicno plastika za novcice ovde je za siber samo neide ovaj prekidac.Ovo smo improvizovali jer je konzola presvucena u kozu koja je dosta deblja,pa nisu mogli prekidaci da se montiraju,pa su rupe sirene biaksom zbog koze!Inace to je to za siber je.Dobro zapazanje!Evo jedna slika od ranije sa otvorenim siberom 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5973 Posted November 19, 2019 Extra ispalo rešenje. Baš dobro izgleda... 1 Backo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted November 24, 2019 On 19.11.2019. at 8:08 AM, PremieRacing said: Extra ispalo rešenje. Baš dobro izgleda... Hvala puno,drago mi je da ti se svidja,Ja sam zadovoljan sa izgledom.Kosan tapetar za automobile je odradio vrhunski posao ovde.Mozda bi svi ljubitelji Fiata trebali da urade ceo enterijer haha.Inace Fiat Coupe 20VT plus verzija ima fabricki uradjeno preforiranu kozu sa rupicama i crvenim koncem.Krenuo sam u radove celog enterijera...Tabla,zadnja klupa i svi tapaciri sve ide u kozu a za konac cemo videti hahah ako bude bice crveni!Veliki pozdrav 1 BGMilos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted November 24, 2019 On 18.11.2019. at 4:16 PM, IgorBG said: Vec je neko pomenuo,videh avatar i mislio bojke a vidim sivi auto haha svaka cast na svemu uradjenom,bas za divljenje,uradio si ono sto sam ja hteo sa bravom. Koliko te na kraju izasla cela konverzija i sredjivanje motora? I koji turbo ces da koristis? Ja sam gledao t4 garett sa kojim je izvuceno 450 ks u Bravu a podrzava turbina do 525. Veliki pozdrav,Avatar sam pokupio sa neta sa google slika kad se malo zagledas u avatar to je neki plave boje CoupeHvala puno na komentaru,evo i neki detanjan opis svega radjenog i navedenog!Treba kupiti 2.4 agregat u sto boljem stanju da je presao sto manje odrzavan ok,Ja sam imao srecu nasao sam agregat iz Stila Abarta pokvario se robot i kupio sam ceo agregat za 200e,krecu se cak i manje da neverujes.Trenutno ih nema puno na stanju.Radilicu sam balansirao bila je u debalansu i ako je auto jako malo presao,kupio sam nove lezajeve i letece i lezece.Klipove sam nosio kod strugara da ih upustimo da napravimo kalote zbog turba,Abarth ih ima fabricki ali nedovoljno za turbo konverzaciju.Uradio sam komplet glavu gumice vodjice ventile poravnao je,klipnjace nisam dirao,i dosle su nove karike.Blok sam ravnao,Iskoristio sam od abarta altenator daje nesto vise struje,anaser sam remontovao od 20vt a,i mali i veli servis svi kaisevi sa spanerima vodena pumpa i uje.Spaneri su uzasno skupi.Ostalo sam iskoristio za sada sa 20vt a granu most klapnu gasa nosace.Nov set kvacila sam kupio i promenio sam zamajac.Sto se tice turba,planiram da zadrzim kompresor klime bice ovo auto za saobracaj voznju po gradu skupove,nece biti za trke za 402 to bi vec bila ozbiljna prepravka.Imam granu T3 after market,turbo koji se lepo pokazao za 20vt je garrett GT 2860,GTX 2867.Za ks si u pravu Vlada Stojanovski u trkackom bravu ima 500ks do duse ima Vems trkacku struju sto u ovom slucaju mnogo znaci,moderna tehnologija kada se to izmapira pismeno to radi posao.Seriski racunar sa gtech 1 i 2 cipom nije ni blizu Stanalone racunaru.Marko Andjelkovic je izbacio 550 isao i na 600 sa 2.4 20vt motorom. do duse koriste turbo GT 3076 prepravljen na 3082.Ja se dvoumin koji cu turbo staviti ali uskoro moram da se odlucim jer upacujem motor pod haubu i krece na komplet fabrabne i 671 moongray silver metalik.Mene do sada ovo oko motora sve komplet sa menjacem 6 brzina granom nosacima i sve navedeno oko 2500e bez turba Sto se tice ks,s obzirom da cu imati samo prednji pogon 350 bi bilo onako super da izbacim za saobracaj za svaki dan a kasnije ko zna videcemo!Bitno da bude izdrzljiv i radi.Veliki pozdrav 5 1 Milutinac, IgorBG, Mijailović P. and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted November 24, 2019 (edited) On 3.8.2019. at 10:43 AM, dekirs said: Kakav si ti Bog. Hvala puno,bas sam resio ovo da izguram do kraja.Veruj mi nisam sam,dosta nas radi na ovo projektu hahah!Ali evo priblizavamo se nekom rezultatu pozitivnom.Evo i par neki slika od ranije pre pocetka radova sami poceci od kako je auto stigao kod mene. Edited November 24, 2019 by Backo 3 BGMilos, silenci and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
IgorBG 133 Posted November 25, 2019 9 hours ago, Backo said: Veliki pozdrav,Avatar sam pokupio sa neta sa google slika kad se malo zagledas u avatar to je neki plave boje CoupeHvala puno na komentaru,evo i neki detanjan opis svega radjenog i navedenog!Treba kupiti 2.4 agregat u sto boljem stanju da je presao sto manje odrzavan ok,Ja sam imao srecu nasao sam agregat iz Stila Abarta pokvario se robot i kupio sam ceo agregat za 200e,krecu se cak i manje da neverujes.Trenutno ih nema puno na stanju.Radilicu sam balansirao bila je u debalansu i ako je auto jako malo presao,kupio sam nove lezajeve i letece i lezece.Klipove sam nosio kod strugara da ih upustimo da napravimo kalote zbog turba,Abarth ih ima fabricki ali nedovoljno za turbo konverzaciju.Uradio sam komplet glavu gumice vodjice ventile poravnao je,klipnjace nisam dirao,i dosle su nove karike.Blok sam ravnao,Iskoristio sam od abarta altenator daje nesto vise struje,anaser sam remontovao od 20vt a,i mali i veli servis svi kaisevi sa spanerima vodena pumpa i uje.Spaneri su uzasno skupi.Ostalo sam iskoristio za sada sa 20vt a granu most klapnu gasa nosace.Nov set kvacila sam kupio i promenio sam zamajac.Sto se tice turba,planiram da zadrzim kompresor klime bice ovo auto za saobracaj voznju po gradu skupove,nece biti za trke za 402 to bi vec bila ozbiljna prepravka.Imam granu T3 after market,turbo koji se lepo pokazao za 20vt je garrett GT 2860,GTX 2867.Za ks si u pravu Vlada Stojanovski u trkackom bravu ima 500ks do duse ima Vems trkacku struju sto u ovom slucaju mnogo znaci,moderna tehnologija kada se to izmapira pismeno to radi posao.Seriski racunar sa gtech 1 i 2 cipom nije ni blizu Stanalone racunaru.Marko Andjelkovic je izbacio 550 isao i na 600 sa 2.4 20vt motorom. do duse koriste turbo GT 3076 prepravljen na 3082.Ja se dvoumin koji cu turbo staviti ali uskoro moram da se odlucim jer upacujem motor pod haubu i krece na komplet fabrabne i 671 moongray silver metalik.Mene do sada ovo oko motora sve komplet sa menjacem 6 brzina granom nosacima i sve navedeno oko 2500e bez turba Sto se tice ks,s obzirom da cu imati samo prednji pogon 350 bi bilo onako super da izbacim za saobracaj za svaki dan a kasnije ko zna videcemo!Bitno da bude izdrzljiv i radi.Veliki pozdrav Svaka cast,za svako postovanje ceo posao i trud. Uzimajuci u obzir sta si sve odradio to je super cena. Boze zdravlja pa da nas provozas na nekom skupu kad sve finisiras Sto se tice konjaze mislim da je sasvim realno tih 350ks sa svim ovim prepravkama. Posle jos pogon na sva 4 stavis krila i onda mozes na pistu da poletis 2 neshtry and Backo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1349 Posted November 25, 2019 Ufff što obožavam ovakve teme! Čitajući ovo mi dođe kao terapija! Šta reći? Svaka čast, samo nastavi po planu i ne štedi tastaturu i učini ovaj forum što boljim takvim tekstovima! 4 IgorBG, neshtry, BGMilos and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted December 1, 2019 On 25.11.2019. at 8:05 AM, IgorBG said: Svaka cast,za svako postovanje ceo posao i trud. Uzimajuci u obzir sta si sve odradio to je super cena. Boze zdravlja pa da nas provozas na nekom skupu kad sve finisiras Sto se tice konjaze mislim da je sasvim realno tih 350ks sa svim ovim prepravkama. Posle jos pogon na sva 4 stavis krila i onda mozes na pistu da poletis Hvala puno,pocastvovan sam komentarom.Do prolece 2020 bice bukvalno sve gotovo!Vecina da kazem dosta toga je uradjeno,kada imas sve na gomili samo sklapas onda vec ide samo od sebe.Ja mislim isto da je realno neki raspon od 300 do 350 mozda i malo vise,ali to je za svaki dan sasvim korektno.S obzirom da je trenutno sada samo prednji pogon,velika ks nebi ni znacila bez pogana na sva 4.Inace pogon imam to ce mozda biti neki zavrsen projekat.Na skupovima se vidimo sigurno i van njih sto se mene tice.Veliki pozdrav 1 IgorBG reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted December 1, 2019 (edited) On 11/25/2019 at 6:23 PM, Zvezdo said: Ufff što obožavam ovakve teme! Čitajući ovo mi dođe kao terapija! Šta reći? Svaka čast, samo nastavi po planu i ne štedi tastaturu i učini ovaj forum što boljim takvim tekstovima! Drago mi je da ti se tema svidja! haha ovo je definitivno hit komentar,da budem iskren i dok ovo radim i pisem isto mi dodje kao terapija haha stvarno je tako.Hvala puno na svemu ide sve u pravom smeru,sto se tice teksta objasnjenja pomoci,tu sam bukvalno za sve sto treba da podelim.Sto bi se neko drugi mucio i mozgao kad vec ima recept!Dosta njih je uradilo ovaj projekat konverzaciju sa 2.0 na 2.4 i ok radi pokazuje pozitivne rezultate,mora malo da se ulozi ali je izvodnjivo.Nisam od onih likova koji su nesto uradili pa nebi rekli nikad nikom nista,mada danas je skoro sve dostupno na mnogo razlicitih mesta covek moze da se informise dobro.Evo jos nekih par fotki od ranijih radova....Crveni pojasevi,izolacija,multimedia,ugrasne lajsne hrom pininfarina,sredjivanje enterijera led hella stop svetla,pocni satovi od svega po malo. Toliko od mene za sada pa nastavljamo radove dalje.Veliki pozdrav Edited December 26, 2019 by neshaoct formatiranje 8 1 silenci, jevta BG, BGMilos and 6 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted December 8, 2019 (edited) Pozdrav svima da otvorim temu?Imam par pitanja za sve clanove?Da podelimo iskustva.Kakva iskustva imate sa gevindama,koliko je tvrdoca,da li je u granicama normale ili mozda pretvrdo za nase puteve...Da li moze biti problem na tehnickom pregledu zbog gevinda,generalno dobio sam komplet set KW je u pitanju prednji mortizeri u kompletu sa oprugama,helperima i bilstain solje mortizera,i zadnji mortizeri i opruge.Jos nisam montirao razmisljam se sta raditi?Pa ako neko vec vozi na autu dobro bi mi dosao bilo koji savet oko visine tvrdoce kakva su iskustva.A drugo pitanje suva baterija koja se koristi za brodove,camce,da li je neko vozio na autu kako se ponasa alnaser i altenator,bise na njoj specifikacija ali ih generalno nisam vidjao na automobilima bar ih fabrika neugradjuje.Toliko od mene,svaki savet dobro dosao. Hvala drugari,evo u par slika vezano za temu!!! Edited December 26, 2019 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted December 8, 2019 Evo jos par slika Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted December 8, 2019 (edited) Danas sam probao da montiram,uspeo sam bice jos par slika,trebam da uradim jednu probnu voznju pa cu da vidim kako se ponasa! Edited December 26, 2019 by neshaoct formatiranje 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted December 8, 2019 (edited) Edited December 26, 2019 by neshaoct formatiranje 3 horvat, Milutinac and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted December 26, 2019 (edited) Veliki pozdrav drugarima prijateljima tjunerima i clanovima foruma! Kako se stvari odvijaju uskuro ubacujem motor/agregat 2.4 abarth turbiran,sa menjacom 6 brzina manuelnim ,verovatno nesto posle nove godine za praznike.Bilo je pitanje koji cu turbo da koristim?.Ukratko uzeo sam turbo 3076 hibridovan koji je vec bio na motoru 2.4 20vt kod Vlada Stojanovskog sa brava 2.4 20vt izmereno na motornoj kocnici 500ks haos.Taj turbo je kod mene sada, za njega je stigla grana T3 afrermarket sa novim vezgejtom tial made in usa 38mm grana je prepravljana zbog WG,sve vec bilo na motoru 20vt plag and play nema mnogo muke.Imao sam probleme sa nosacima motora,nosac menjaca sa porucio iz orginala a ostala tri nosaca sa e bay power flex!Za poklopac ventila je izasao u susret Jefta peskiran i plastificiran u crveno a plavi koji je na motoru je nazalost ostecen..Ozaka Turba power spirit M33 A/R 60 Turbo je hibridovan na 3084 sada ce i konjske snage biti znatno vece.Turbo zahteva ozbiljan remap dosta stvari vec imam.Dizne 500 i 700 kubika bezinsku pumpu bosch 044 stelujuci reg pritiska veliki interkuler. Najverovatnije cu ici ne Vems racunar videcemo ima i vremena dok upacim motor i sredim nesto oko trapa.Restaurirane fabricke sirene Toliko od mene za sada.Pozz Edited December 26, 2019 by neshaoct formatiranje 5 Milutinac, horvat, neshaoct and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6088 Posted December 27, 2019 Ooooozbiljan projekat u sledecem javljanju nadamo se da je motor "unutra" 1 Backo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted December 29, 2019 (edited) On 12/27/2019 at 9:15 AM, Milutinac said: Ooooozbiljan projekat u sledecem javljanju nadamo se da je motor "unutra" Hvala puno drugar!Cast je cuti uvek lep rec.Bas kao sto kazes ozbiljan projekat...Nisam ni sam verovao da ce ovo ici ovim tokom,nazalost moralo je tako iz vise uglova gledanja na automobil..Ali iz dana u dan se napreduje,sve bi bilo mnogo lakse da imam vise finansija na gomili... ali opet treba vreme,delovi,da se ispostuje tudje vreme i naravno snage,volja i ljubav su uvek tu..Za praznike resavamo motor,posle toga odma trap,vec dosta toga je uradjeno to jest tu je.Nove vuljske stabilizatori,letva volana treba samo da se zameni sto i nece biti neki problem.Na vozilu se trenutno nalazi hauba/fiberglas koje je ultra lagana u odnosu na fabricku,sto ce prednji deo znatno da olaksa.Sada je u dvokoponentom fileru,tu su i krila i zadnji deo nadogradnja zadnjeg branika od fiberglasa iz poljske sa auto ds a,sajtne orginalne abs sa turboplusa i limitedition modela fabricke.Morimoto projektori i led osvetlenje,malo i muzike sto bas i nije toliko bitno uvek moze da se izabaci haha,cim zavrsim sve ovo,organizovano je i farbanje celog auta,Mislim da cu biti najkasnije do leta 2020 spreman sa nekim pravim karbonskim elementima nadam se!!!Evo i par slika nesto od ranije letnjih voznja po Kosutnjaku!!! Edited January 1, 2020 by neshaoct formatiranje 4 kreator, neshaoct, horvat and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted January 10, 2020 Deo je izdvojen u novu temu (oglas): https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/80221-k-motor-20-20v-sa-turbinom-i-interkulerom/ 1 Backo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6796 Posted January 7, 2021 On 12/8/2019 at 7:19 PM, Backo said: Danas sam probao da montiram,uspeo sam bice jos par slika,trebam da uradim jednu probnu voznju pa cu da vidim kako se ponasa! Bese sad to vec davno, kakvi su utisci iz voznje sa KW? Ako ih se secas uopste 1 Backo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted December 3, 2021 (edited) Velili pozdrav posle jako dugog vremena.Zadesilo nas je svasta virus epidemija pauza od svega,ali nas nije zaustavilo da nastavimo da sredjujemo nase ljubimce.Ono sto volimo sto nas cini sretnim svaki dan,svaki novi deo kupljen i ugradjen izaziva osmeh i strast.To je ta ljubav koju sa retki razumeju jednostavno benzin u krvi. Poslednje sto je ostalo krenuo sam u najozbiljnije radove kompletnog automobila.Motor menjac trap kocnice enterijer limarija,inaravno profesionalno farbanje u komori.Motor ubacen 2.4 stilo abarth i uradjena konverzacija na turbo sa stepenom iskubiciranom glavom.Motor je svega presao 70.000 km stanje skoro perfektno,motor je otvaran spakovano sva na novo karike ,lezajevi,kalote na klipovima,balansirana radilica honovan i zaveden blok. Trap rekonstruisan ceo napred,pozadi,viljuske selen blokovi stabilizatori remontovana letva,novi lezajevi skf klavcine sve peskirano i plastificirano.Automobil kompletno ofarban u fiat boju 671 moongray ppg grigio metalic. Ostalo je da se auto spakuje jer je farbanje upravo zavrseno.Reglaza trapa registracija i od proleca sam napokon posle 4godine sredjivanja u saobracaju,da kazem ovo je bio jedan remont mini restuacija da dovedem automobil na nivo gde bi trebao da bude.Evo i par meni najzanimljvijih slika pa nastavljamo sampionsko druzenje. On 1/7/2021 at 10:10 PM, horvat said: Bese sad to vec davno, kakvi su utisci iz voznje sa KW? Ako ih se secas uopste Bilo odavno napravio sam malu pauzu sada sam se vratio i nastavljam gde sam stao.Sto se tice gevinda,iskreno i dobro je i nije.Losa strana trenutno je sto moze biti problem da tehnickom kako gde i u odnosu na fabricku oprugu i mortizer dosta se poveca tvrdoca.Dobijes izged visinu koju zelis,naravno treba napraviti pismen nagib i zatur tocka.Probao sam za stazu i krivene super za grad i svaki dan lezeci ivicnjaci visoki nije neko sjajno resenje treba naci neki balans fabricki mortizer ispravan krace ili tvrdje opuge bi mozda bile najbolje resenje sa gumom 215 45 17.Opet kazem sta ko voli treba imati i jedno i drugo pa uvek mozes da menjas zar ne?Veliki Pozdrav Edited December 4, 2021 by neshaoct formatiranje 5 darkman14, Dale, Milutinac and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Backo 194 Posted December 4, 2021 (edited) 19 hours ago, Backo said: Bilo odavno napravio sam malu pauzu sada sam se vratio i nastavljam gde sam stao.Sto se tice gevinda,iskreno i dobro je i nije.Losa strana trenutno je sto moze biti problem da tehnickom kako gde i u odnosu na fabricku oprugu i mortizer dosta se poveca tvrdoca.Dobijes izged visinu koju zelis,naravno treba napraviti pismen nagib i zatur tocka.Probao sam za stazu i krivene super za grad i svaki dan lezeci ivicnjaci visoki nije neko sjajno resenje treba naci neki balans fabricki mortizer ispravan krace ili tvrdje opuge bi mozda bile najbolje resenje sa gumom 215 45 17.Opet kazem sta ko voli treba imati i jedno i drugo pa uvek mozes da menjas zar ne?Veliki Pozdrav Evo I jedna slika kako je izgledalo kada sam pre par meseci se zanimao.Bice uskoro sklopljen ceo auto pa cu da napravim par lepih profi slika.... Edited December 4, 2021 by neshaoct formatiranje 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6088 Posted December 6, 2021 Svaka cast druze takav auto i zasluzuje takav tretman...BRAVO! 1 Backo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites