Jump to content
FAS Euroauto Goran
Ivan BG

Koliko brzo je ok, a kada postaje prebrzo? / Koliko snage je dovoljno? Može li biti previše?

Recommended Posts

On 1/15/2018 at 5:55 PM, danijel55 said:

Mislis ovako :D 
Inace jtd je raketa bio za ove cdi kocke iz Bex-a ali sta ces ode Team express u stecaj u Cacku pa je morala firma da se zameni.
 

received_1529078177131090.jpegreceived_1529117223793852.jpeg

 

 

Sad se vozi ovo,cak niz rudnik nece kao fiat na ravnom
 

received_1504906879548220.jpeg

 

P.S Obrtaji na dukata lazu nisu zakucani :D

Naravno lancia se na satire kao firmina vozila :D:D:D

Što bi naš narod rekao, čega se pametan stidi, time se lud ponosi.

Pa jel normalno da na putu sa ograničenjem 50-70-80 km/h, voziš 120 i više na sat??? Više puta sam imao rasprave kuririma vozacima, to kako se oni ponasaju u saobracaju je za zatvor i trajno oduzimanje vozačke dozvole, i to bez ikakvog izuzetka, jer tu normalnog nema.

 

 

Edited by neshaoct
split Topic / update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nikoga nisam ugrozio mojom voznjom. Koliko radim nikad mi niko nista rekao nije.

Doduse to sa raspravama podrzavam te nema sta. Kolega zakaci auto na parkingu i ode. Ja tih situacija nisam imao, doduse bila je jedna isao sam gradom 40 kad je covek otvarao vrata i udario njegovim vratima u moj kombi. Normalno stao sam, pitao ga jel dobro kaze on sta cemo za stetu ja reko samo si mi ogrebao nalepnicu, a pogledaj kakav je kombi tako da nista ne brini. Pitao sam ga ima li on kakvu stetu on je rekao skoro nista.

 

Pravo da ti kazem vise sam imao rasprave kad krenem do mora ili Zlatibora sa vozacima Bg table, da napomenem ne mislim da svi Beogradjani voze lose, ovde pricam o pojedincima tacnije ljudima koji na pravini daju pun gas tako da ih je tesko obici a po krivini voze 50-60.

 

Ne delimo isto misljenje. Ja bih pre oduzeo dozvolu onima koji ne gledaju u retrovizor i ne daju zmigavac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Ivan BG said:

Pa jel normalno da na putu sa ograničenjem 50-70-80 km/h, voziš 120 i više na sat??? Više puta sam imao rasprave kuririma vozacima, to kako se oni ponasaju u saobracaju je za zatvor i trajno oduzimanje vozačke dozvole, i to bez ikakvog izuzetka, jer tu normalnog nema.

Na ove dve slike, gde se vidi da je vozio toliko, nema žive duše osim njegovog kombija... :D:D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan BG

 

Jok, nego je čovek sam na putu u tim situacijama koje je slikao, pa ne znam kad će da stisne malo gasa ako ne tada. Sebe svako sme da ugrozi... :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa poslednjom recenicom, ali takvi slobodno mogu na NAVAK, pa neka ugrozavaju sami sebe u svom vozilu koliko hoce. Posto smo na tom istom putu i svi mi ostali sa svojim prijateljima, porodicama, decom u vozilima...

Apsolutno podrzavam ovo sto imenjak prica. Za mojih 20+ godina staza, toliko se u zadnjih nekoliko kod nas zapatilo bahatosti, upravo od strane onih koji bi prvi trebali da budu primer solidarnosti i bezbednosti ostalima na putu. Ne pricam o parkinzima i otvaranju vrata, nego o onome gde lete glave na nasim putevima.

Pri tome, ako to primecujem ja koji volim agresivniju voznju (u granicama razumnog i bezbednog) i jedva cekam da zavrtim obrtaljku po krivinama i u preticanjima, jbg onda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja volim agresivniju voznju,ali ne da secem nekoga ili uletim u makazice.Na parkingu uvek gledam da ne otvorim vrata i udatim mojim vratima u tudji auto ili slicno.Znaci vodim racuna o sebi ili drugome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izdvojio sam u posebnu temu. :thumbup: 

 

Ne može se slobodno na Navak jer je privatna svojina. Može se samo kada vlasnik opredeli dane za to, i kada se plati. A, opredeliće dane samo ako već nije popunio raspored. Međutim, samo postojanje staze u nekoj državi ne određuje politiku ograničenja brzine u njoj.

 

Sa jedne strane svi imamo automobile koji za tren oka (ili malo duže :D) mogu da pređu 50 ili 80 ili 120 km/h. To su ujedno i najčešća ograničenja kod nas. Međutim, odmah tu u susedstvu, u deo nekada bivše zajedničke države, ono što je kod nas 50 ograničenje u Hrvatskoj je 70. Ono gde je nama 80, kod njih je 90. Još malo dalje od nas, na oko polovine njihovih autoputeva je bez ograničenja brzine. Naravno, reč je o Nemačkoj. Kada neko od nas vozi po tim autoputevima u Nemačkoj, i pored nas projuri neki Ferrari sa 300 km/h, je l nas ugrozio time? Eto, Nemačka, jedna veoma ozbiljna država, kaže da nas nije ugrozio (čim to dozvoljava). Kada neko u naseljenom mestu u HRV vozi 60-70 km/h, je l' ugrozio nekoga? Hrvatska, koja je prepisala dosta pravila iz EU, kaže da nije...dok naša država kaže da jeste. Kod nas ide kazna za tu brzinu u naseljenom mestu.

 

Svi ovi primeri služe da pokažu da ne postoji jedinstven stav da je preko 50 km/h u naselju divljanje, ili da je 100 km/h, na putu gde je ograničenje 80 km/h, divljanje.

Za ono što je Ivan BG citirao, a to je prekoračenje od 40 na sat van naseljenog mesta, ide kazna u Srbiji od 5.000 dinara, bez poena. Ako se vozi 140km/h na putu gde je ograničenje 80 km/h, vozač u SRB će u najvećem broju slučajeva dobiti 6.000 dinara kaznu, bez mere zabrane, i sa par poena. Eto koliko država i to smatra kao veliki prekršaj. 

 

Čak i kod nas voziti 115-120 km/h na putu gde je ograničenje 80 km/h država ne smatra velikim prekršajem? Zašto bi se onda na ovom Forumu to smatralo?

Šta će nam onda automobili koji mogu preko 120 km/h...ae da svi kupimo bicikle onda, šta li? :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To poređenje sa ograničenjima ti baš i nije na mestu. Velika je razlika kako je sve obeleženo kod nas, s kako u inostranstvu. Pa prosečna starost vozila. Pa kako se vrši obuka vozača. Nije isto i to sve utiče koliko će biti ograničenje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

 

Nisam ja to citirao iz razloga koji si ti naveo, vec iz razloga što vozaci dostavnih vozila (pa eto i kuriskih službi) ne prave razliku u načinu vožnje, nalazili se u naseljenom mestu ili van njega, vozili nocu ili danju, vozili po kisi ili ne, vozili po snegu ili ne....ma u bilo kojoj situaciji, ili bilo kojim vremenskim uslovima, jednostavno samo gas do patosa i pa kako bude....bitno je samo da je on stigao gde je naumio i kako je naumio (čast izuzetcima, koji mogu na prste jedne ruke da se izbroje).

Primera radi...prošle zime ja na tranzitu kroz Pančevo, kod Aviv-a na semaforu, sam morao da stanem za duzinu auta posle linije zato sto je "gospodin" iz kurirske slube vozio kao manijak i nije bio u stanju da se zaustavi na vreme i ako smo na 50 m od semafora videli da sa zelenog prebacuje na zuto svetlo (mene uciše da žuto svetlo, znači da treba da usporis, zaustavis vozilo), ali "gospodin" je jos dodavao gas ne bi li prosao na crveno svetlo, i jos se ljuti i maše rukama, sto je eto meni palo na pamet da u raskrnici stanem na crveno svetlo...na sve to kolovozu je bilo snega, koji je padao prethodna 24h, ali i u tom trenutku.

 

Pomenu puteve u inostranstvu, kakav je kvalitet puteva tamo, kakva je tamo vertikalna i horizontalna signalizacija, kolika je prosecna starost vozila tamo...a kakva je situacija kod nas po tim pitanjima?

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites




 
Pravo da ti kazem vise sam imao rasprave kad krenem do mora ili Zlatibora sa vozacima Bg table, da napomenem ne mislim da svi Beogradjani voze lose, ovde pricam o pojedincima tacnije ljudima koji na pravini daju pun gas tako da ih je tesko obici a po krivini voze 50-60.
 

Da i mene to bas nervira, saaaaamo nisam bas primetio da su u pitanju bg table, a malo je i glupo da se vecito nesto kaci za bg, evo moje table su bg pa sigurno nikome zbog toga ne upadam u oci, a i generalno kad neko siba po putu to bas budu vozaci sa bg tablama, generalno se ovde malo nervoznije vozi nego u ostalim mestima pa se valjda takva navika odrzava i van grada.


Pri tome, ako to primecujem ja koji volim agresivniju voznju (u granicama razumnog i bezbednog) i jedva cekam da zavrtim obrtaljku po krivinama i u preticanjima, jbg onda...


Cek bre, ko si ti da odredis granicu razumnog i bezbednog a da je iznad ogranicenja, znaci dokle ti smes da gazis to je bezbedno i razumno a tamo gde ti ne mozes ili ne smes a ja hocu i mogu onda sam ja ludak?

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

Inace jtd je raketa bio za ove cdi kocke iz Bex-a ali sta ces ode Team express u stecaj u Cacku pa je morala firma da se zameni.

I posle se pitaš što je firma propala, kad ste stalno patosirali te jadne kombije...

Firma bolje da je ugradila GPS pratnju u svako vozilo sa praćenjem prekoračenja, onda bi videli...

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, Dezurni said:

To poređenje sa ograničenjima ti baš i nije na mestu. Velika je razlika kako je sve obeleženo kod nas, s kako u inostranstvu.

Ima tu jedna druga stvar...

Kada niko ne radi svoj posao (putar loše napravi put i loše ga održava, projektant loše/nebezbedno isprojektuje put/ucrta mu trasu, saobraćajna policija gleda samo kako da naplati kaznu pa postavlja radare na nizbrdicama a ne tamo gde je bezbednost zaista ugrožena)...kada imaš sve to na gomili, onda je jedino za šta se uhvate (kad već ništa drugo ne rade kako treba), saobraćajni znak za ograničenje brzine. To im je najlakše. Sede, izglasaju i seru kako se eto brinu za bezbednost u saobraćaju na taj način.

Lažno nam predstavljaju da strožije ograničenje = veća bezbednost na putu.

 

Npr. ko je kriv što onda, kada se pravilo novo isključenje/uključenje na autoput kod NS, nije bilo obeleženo kako treba noću pa su se ljudi zakucavali u beton za buduće naplatne kućice?

https://www.blic.rs/vesti/hronika/dan-posle-nesrece-troje-pevaca-zena-poginula-na-mestu-udesa-zvezda-granda/3990rq8

https://www.blic.rs/vesti/hronika/procitajte-ceo-transkript-razgovora-u-kome-drobnjak-vreda-zrtve-udesa/mqy9lrc

Ili, ko je kriv što je isključenje iz pravca BG za NS isprojektovao tako da se isključiš sa autoputa, ali onda više kilometara voziš paralelno sa autoputem u dve trake gde ljudi po navici ponovo dohvate 120...kad ono odjednom naplatna rampa. Je l' tu nije mogla da se isprojektuje neka blaga veštačka krivina, da ne bude sve pravac (ako je već moralo da se vozi toliko dugo paraleleno sa autoputem). Ima klipova na YT i sa ovcama na mostu Beška, na međunarodnom autoputu...

Primera ima milion.

 

Sa druge strane, HRV jeste podigla na 70 ograničenje u naseljenom mestu, ali što kažeš mnogo bolje sve obeležila, označila.

Nemačka ima na pola svojih autoputeva bez ograničenja brzine, ali je svaki metar tog puta ograđen žicom (kao što treba da bude i kod nas), pa ne može da uleti ovca, krava ili pas. Na svakih par stotina km ima napravljena stanica za hitnu sa helikopterom, pa ako se i neko slupa na autoputu, biće u bolnici u tzv. ''zlatnom satu'', tj. najbrže moguće posle udesa jer je pedantni švaba izračunao da upravo pružanje adekvatne lekarske pomoći u tom prvom satu pravi razliku između života i smrti. Ne čekaju oni da dođe hitna iz najbližeg grada...

 

Akcenat zato možda ne treba da bude da se eto zbog bezbednosti svi treba da vratimo na brzinu bicikle i da ''napadamo'' one koji voze malo brže, nego da oni koji su za to zaduženi i koje plaćamo na kraju krajeva, urade svoj posao kako treba. Kada oni urade kako treba, onda neće 70 u naselju, ili 90 van naselja biti bilo kakvo divljanje. Ne treba im osnažiti alibi da ništa ne rade sa pričom kako je eto 50 ili 80 skroz ok, super...treba svi tako da vozimo kako bi bili bezbedni.

Uradite svoj posao kako treba, pa će ljudi biti bezbedni i na većim brzinama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, Ivan BG said:

Pomenu puteve u inostranstvu, kakav je kvalitet puteva tamo, kakva je tamo vertikalna i horizontalna signalizacija, kolika je prosecna starost vozila tamo...a kakva je situacija kod nas po tim pitanjima?

Eno, u HRV su svi ti parametri lošiji nego u pola država članica EU, pa im je veće ograničenje u naselju nego u pola tih drugih država članica EU.

Kakve veze ima npr. starost voznog parka kada nije izmišljen auto u kojem preživiš ako se slupaš sa 120 ili 130 (to su obično ograničenja na autoputevima). Ako to ima veze, zaustavni put automobila danas je mnogo kraći nego u vreme tristaća i fiće...pa su opet ograničenja i tada i danas u SRB 50 km/h u naselju. To su samo izgovori na koje su nas ''navikli'' oni koji ne rade svoj posao...

 

Želeo sam da ukažem da možda ne treba napadati ljude koji ponekada daju po gasu, lepiti im etikete da su ''budale koje se ponose'', nego napasti sa istim tim žarom one koji jedino što znaju je da kradu na putevima u SRB, i ošljare na njima u svim fazama (projektovanje/izgradnja/održavanje).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači idemo ovako, "Vid'la žaba da se konji potkivaju pa i ona digla nogu".

Daj da se ugledamo na hrvate, da dignemo ograničenja, kad mogu oni, mozemo i mi, oni nisu popravili puteve, pa ne moramo ni mi...ajde molim te.

Kad se sve ispravi, popravi, obelezi, lako je podici ograničenje, a dotle je glupo izazivati sudbinu i voziti brzo po oranicama, sa razštelovanim farovima, luftovima u trapu i ostalom...80% vozila na našim putevima su u takvom stanju.

Niti se vidi na putu, niti ga vide, niti on sta vidi, bitno je da je metn'o xenon-e i da bljesti na sve strane, od njega ne vidiš ni kolovoz, ni rupe....

Složićeš se da je takvih vozila u hrvatskoj daleko manje, a mozda ih i nema uopšte (nisam bio tamo, pa nemam pojma), pa je onda logično da su smeli da podignu ograničenja.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivane...imam predlog. Da se se spusti ograničenje na 40, a van naselja na 60. Bićemo onda garant još bezbedniji. Može? Zašto da se zaustavimo na 50 i 80, kada eto može da bude još bezbednije samo tako što spustimo brzinu. :thumbup: 

Ili, evo još jedan predlog. Da se spusti ograničenje na 30, samo iza ponoći da bude 40 u naselju. Tako bi bili još bezbedniji. Može?

Imam i ekstremni predlog, a to je da motorna vozila imaju samo dostavljači hleba/mleka/novina, vojska i Policija, a mi svi ostali da idemo peške. Znaš koliko će onda da se drastično smanji broj povređenih/poginulih u udesima?

 

Faktor vozač, tj. npr. koliko neko voli da lupi po gasu je samo jedan od faktora koji utiče na bezbednost u saobraćaju.

Daaavno su to shvatili u drugim državama, tj. da ne postižu efekat (po pitanju bezbednosti u saobraćaju), samo tako što se uhvate za saobraćajni znak, jer su auti sve brži i brži, sve startniji i startniji...pa su zato napravili još svašta nešto (od načina obuke u autoškolama, rada saobraćajne policije, projektovanje/izgradnja/održavanje puteva, kontrole ispravnosti vozila, pružanje medicinske pomoći, itd, itd...). Kod nas takoreći ništa ne rade po tim pitanjima, već se uzdaju u to da će svi preko 50 ili 80 dobiti etiketu da su budale i divljaci. Nisu. To su normalni ljudi. Dokaz da su normalni je to da čim promene sistem na par stotina kilometara zapadno, ili malo dalje od toga severno - nisu u prekršaju. 

Ako su ludaci, ako su budale, što nisu jednako budale sa takvom istom vožnjom i u nekim drugim državnim sistemima? :)

 

To nikako ne znači da opravdavam one koji npr. u Jurija Gagarina u sred dana promene 15 puta traku u 1.000 metara, i rade još dosta rizičnih stvari. Svedoci smo toga svaki dan na ulicama.

Al' kad neko na pustom otvorenom putu van naselja lupi po gasu tako da vozi 110 ili 120 (ograničenje 80), taj nije nikakva budala. Donekle i država SRB to kaže jer mu naplati minimalnu kaznu za takvu vožnju.

A, ti ovde nazva čoveka budalom zbog toga... :D 

 

28 minutes ago, Ivan BG said:

Kad se sve ispravi, popravi, obelezi, lako je podici ograničenje, a dotle je glupo izazivati sudbinu i voziti brzo po oranicama, sa razštelovanim farovima, luftovima u trapu i ostalom...80% vozila na našim putevima su u takvom stanju.

Fora je što oni neće ništa od toga uraditi jer zašto bi kada stvore javnost koja misli da je skroz ok voziti 50...i da su budale svi oni koji voze 100, 120, ili 140 na otvorenom putu?

Ako počnu da grade puteve kako propisi kažu (nema talasa, nema kolotraga posle 2 godine), ako ne mogu da ukradu asfalt jer postoji nadzor koji stvarno radi svoj posao, kako će onda da kradu pare tako što istu deonicu rade na svakih par godina?

Nisam rekao da treba voziti preko ograničenja svuda, pa ima dosta deonica koje su toliko loše da vozim i ispod onoga što znak kaže. Rekao sam da nije suština lupiti etiketu vozačima kao jedinim krivcima, nego okrenuti taj bes na pravu stranu. 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono o cemu imenjak i ja pricamo nije toliko brzina, koliko bahatost pojedinih vozaca sluzbenih vozila. A ako vec pricamo o brzini, OK je da se dostavnjak vozi 150 km/h na putu gde je ogranicenje max 80 km/h i gde i on sam verovatno ima nalepnicu na 80 km/h? Koja je kazna za taj prekrsaj? Volan oglodan, gorivo u rezervi, dovoljno da se vidi kako se to odrzava, u kombinaciji sa nasim vajnim putevima...

50 minutes ago, Kuvalja said:

Cek bre, ko si ti da odredis granicu razumnog i bezbednog a da je iznad ogranicenja, znaci dokle ti smes da gazis to je bezbedno i razumno a tamo gde ti ne mozes ili ne smes a ja hocu i mogu onda sam ja ludak?

Ako to uopste pokusava da kaze??? Sebe ne smatram ni za kakav etalon, niti se ikada postavljam tako. Nego kazem da ja koji prvi volim da zgazim preko ogranicenja (a nisam lud da ovde pisem ili jos gore postavljam slike brzinomera, maksimalno sam u zivotu vozio 119km/h na autoputu i to po cajgeru :lol: ) i koji itekako imam toleranciju za sve koji brzo i sigurno voze, mogu da nabrojim na desetine slucajeva sta ljudi sa dostavnjacima, sleperima ili autobusima rade i da im je samo Bog pomagao da se izvuku. A vidjao sam i mnogo gore stvari.

I poenta opet - nije u prici o brzini, nego da se oni koji treba da su primer, ponasaju kao neizivljeni, opet kazem CAST retkim izuzecima. Koliko vozaca teretnjaka ce dati desni migavac na nekom kratkom pravcu i propustiti te kada ga stignes? Ili ne daj Boze stati da propuste koloncinu koju prave iza sebe? Mnogo manje od onih koji ce se nadmetati na magistrali, satro nervozni jer mnogo zure. Ili ovaj primer koji Ivan navodi, ko si ti da nekoga ubrzavas? Ako si brzi, pomoci cu ti da me prodjes, ako sam ja brzi ocekujem to isto od onoga koga sustizem.

A porediti nas vozni park i stanje puteva sa onima cim malo mrdnes ka zapadu je pomalo neozbiljno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nikoga nisam nazvao "budalom", to si ti rekao, a ne ja.

Molim te pokazi mi gde sam to napisao, citirao sam samo narodnu izreku u kojoj se termin koji si upotrebio nigde ne piše.

 

Ajde mi reci, jel ovo normalno, da se na deonici puta gde je ograničenje 50 km/h (debilno ogranicenje, slazem se), vozi 206-7 km/h, gde u svakom momentu, primera radi, moze da izleti neki pripadnik romske naconalne manjine, sa nekim raspalim Opelom (ništa licno, svaki dan tuda više puta prolaze), koga ce na mestu da ubije ovaj za volanom ovog Mercedesa, a uz njega i ko zna jos koliko njih ce da povredi tom prilikom.

 

Odakle mu pravo da tako vozi, na koji način misli da isprati saobraćaj i ostale učesnike oko sebe?

 

O ovakvom ponašanju ja pričam/pišem.

 

Evo primera:

 

A dostavna vozila su nažalost, puna ovakvih slučajeva za svojim volanima.

Jos nešto, idem skoro za PA, ispred mene vozilo BEX-a. Pravac, tri trake u svakom smeru, semafora 4-5, "gospodin" je na svakom prošao na crveno svetlo, lično sam to svojim očima video.

Šta takvom vozaču reći, uraditi, gde ga poslati?

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gde je to u Hrvatskoj u gradu podignuto ograničenje na 70?
Nešo, subjektivan si po ovom pitanju, pošto i sam često voliš da divljaš
A apropo ograničenja po evropskim gradovima... kad malo zađeš u njih, pa skreneš sa bilo koje glavnije ulice u one sporednije, frapiraš se kad vidiš koliko često ima "Zone 30".
I još nešto - kod nas je ranije ograničenje u gradu bilo 60, nije 50 bilo i nekad i sad. Mlad si, ne pamtiš Screenshot_20180121-214953.png

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan onaj citirani deo bas zvuci po principu ako ja ne mogu e onda ne treba ni ostali u suprotnom su ubice, sa jedne strane krsis zakon a sa druge strane postoje granice dokle se moze krsiti....

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vozim nikad po ogranicenju :D Sem kad moram(kamera,radar)... obicno van naselja vozim 100-120:D u naseljenom 60-80 po gradu i ne gledam :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan BG said:

Ajde mi reci, jel ovo normalno, da se na deonici puta gde je ograničenje 50 km/h (debilno ogranicenje, slazem se), vozi 206-7 km/h

Naravno da nije. To je za aps.

Pričam o široj slici, a ne o pojedinačnim primerima. Ovaj bi tu vozio isto i da je 80 ograničenje, i da je 120.

51 minutes ago, totti said:

I još nešto - kod nas je ranije ograničenje u gradu bilo 60, nije 50 bilo i nekad i sad. Mlad si, ne pamtiš

Još gore ako je pre bilo više. Koliko su automobili danas bezbedniji, bolje koče, imaju elektronske pomoći za svašta nešto, a ograničenje ne samo da nije isto, nego je i smanjeno. :) 

 

Ovo za Hrvatsku sam video kada smo išli tamo u posetu Fiat Klubu. Valjda 2012., ili 2013. godine. Ima ta tema na Forumu, može da se vidi tačno ako baš treba. Jedine znakove za brzinu koje sam video su bili 70 i 90.

Sad gledam ovde:

http://autozona.rs/putovanje-automobilom/evropa/ogranicenje-brzine-u-evropi

 

...i vidim da je Luksemburg definitivno obećana zemlja :D (mada, garant se zajebao za njih onaj koji je pravio listu), a da su u HRV onda smanjili na 50 od tog vremena do danas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...