Jump to content
FAS Goran
Ivan BG

Koliko brzo je ok, a kada postaje prebrzo? / Koliko snage je dovoljno? Može li biti previše?

Recommended Posts

Bahatost, samoživost, ja imam prednost, ja pametniji, ja orangutan prođem kroz tebe, mislim da to dosta utiče na nezgode.


Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da nisu krivi jaki automobili sami zbog sebe, nego oni koji ih voze na nacin kao sto kolega iznad rece.

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, Ivan said:

@YUgisa

Upravo i pricam ironicno ;) , posto u prvom postu u ovoj temi napisah da vozim od polovine 90-ih i kolegijalnosti na putu je generalno, a zadnjih godina rapidno sve manje i manje, uz sve vise bahatosti i bezobrazluka... Uz jeftine, a jake automobile koji su sada dostupni svima, nije ni cudo sto je bilans takav kakav jeste.

 

Aha, jbg premor na kraju teskog dana :D Dobro je da ne vozim :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas sto kazete, jeftini konji su doveli do toga da ima previse sportista na putu.

Ja se svaki put odusevim na novosadskom kada se 500m ispred upali crveno svetlo, ja pustim gas i krenem lagano da spustam brzine kako bih motorom kocio, a neki sportista proleti cik-cak izmedju vozila.

 

Takodje ne kapiram gde zure kada vide da se upravo upalilo crveno na sledecem semaforu i realno je daleko brze ici 50km/h u trenutku paljenja zelenog svetla nego pun gas do sledeceg semafora, stati i sacekati da se promeni svetlo i  tek onda krenuti.

 

O potrosnji goriva i kocnica da i ne pricam.

Ovo je daleko izrazenije sa vozilima koja idu na pravna lica.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni na ovo ne obracam paznju niti me tangira, ako ne ugrozava ostale na putu.

Apropo jurcanja od semafora do semafora, ako ce da arci svoj/sluzbeni auto, meni ni iz dzepa ni u dzep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad dobijes sluzbeni auto, posebno kao benefit car ti zaboravis i sta su plocice i diskovi i potrosnja i koja je cena goriva i to se apsolutno svakom desi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Subotici ni posle ovoliko godina nisu uspeli da nasteluju zeleni talas kako je ogranicenje brzine smanjeno sa 60 na 50km/h. Nedavno su isto nesto uskladjivali semafore za pesake pa sad ne mozes ni njih da koristis kao referencu, treptuce zeleno smo skoro dobili. Tako da ako ne vozis preko organicenja, manje vise moras voziti nesto tipa 25-30km/h da bi uhvatio zeleno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nesinhronizacijom semafora vrhunac su mi obilaznice oko Sapca i Cacka, ono je i bukvalno sramota. U Sapcu su oznacili tranzit sa mosta levo, pored "MOL" pumpe i desno na obilaznicu. Aj' sto je primetno duze, pa bar da to brzo prodjes - nego ulazis u seriju semafora koji em drze kratko kao da to nije pravac sa prioritetom, em su totalno nesinhronizovani. Ako vozis propisanih 60 km/h, obicno stajes na prvo crveno u prilicnoj koloni. Na zeleno prolazi par vozila (dok teskasi krenu) i opet stajes na crveno na istom semaforu (moguce i par puta). Prolazi nekoliko vozila iz bocne ulice i cekas kao debil, nigde nikoga... Kada nekako prodjes, mislis hvatas zeleni talas, kad prc :) - ista prica na jos nekoliko semafora. 

Priznajem da me 2-3 puta izbacilo iz takta, tako da uvek idem kroz grad (desno sa mosta, 2 kruzna toka, Hipodrom i kroz Majur na magistralu) - krace, brze i koliko se secam samo jedan semafor.

Put ka Uzicu i CG - ista prica, od Preljine do stare brane na ulazu u ovcarsko-kablarsku klisuru, mecku da rodis na semaforima na obilaznici. Oba cirkusa (pogotovo u letnjoj sezoni) stoje godinama tako, da niko prstom ne mrdne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I u Cacku mozes kroz grad, ali se ne isplati jer moras kroz sam centar, tako da je cak bolje proci te neuskladjene semafore. To ce se resiti kad se zavrsi autoput do Pozege ali ko zna kad je to u planu, evo prave se ludi niko da spomene deonicu Ljig - Obrenovac koja je trebala biti pustena jos u novembru ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najveci problem je kada su praznici i slicno, ulazak na AP kod Preljine, ostavili strucnjaci jednu traku pa se tu napravi kolona po par km, jednom je bila cak do merkatora u Cacku posle bozica prosle godine cini mi se. Cak ni oni koji idu preko rudnika moraju da cekaju u koloni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da takodje moze brzo da se prodje (kao i kroz Sabac) i to isto sa jednim semaforom - onim pre gradskog mosta, na kruznom toku desno ka sportskom centru, pored parka i na izlaz ka Uzicu? Uvek mi je lakse neka se bar nesto desava, nego da kao debil dzedzim i cekam u koloni, zato sto nekoga za*ole da se napne da sinhronizuje nekoliko semafora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ne smeta sto neko agresivno vozi sve dok mene ne ugrozava. Ali ako mene primorava da pomno pratim retrovizor i gledam da li da naglo zakocim ako pokusa da uleti naglo ispred mene iz druge trake, to je vec nepotrebno maltretiranje i drugih vozaca.


Inace, podseti me Daniel na jednu pricu.
U mojoj ulici ne mogu komotno da se mimoidju dva vozila i od skorijeg vremena ima poveci lezeci.

Vec na lezecem usporavam i prelazim sa <10km/h  i automobil iza svira.
Ignorisem.


Vozim 30km/h s obzirom da je ulica puna prolaznika i dece, a automobil iza opet svira.
Spustim prozor, izbacim ruku i nastavljam svoju voznju :)

 

Na kraju ulice pokusava da me obidje preko pesackog dela, zamalo izazavsi sudar uz rekordno niske brzine oba vozila i ja sviram.
Staje covek, izlazi iz kola da se objasnjava, a na zadnjem sedistu dete?!

 

Pa prijatelju ako ti vec nije bitna tudja bezbednost, barem detetu daj dobar primer, a ne da mu pokazujes kako divljas i izlazis da se objasnjavas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je jedna "gospodja" pocela zvati raznim imenima dok joj je malo dete na zadnjem sedistu (naravno totalno kontra zakonu obezbedjeno), naime ja sam pogresio u dve stvari, prvo vozim bajs po kolovozu, smem samo po stazi za bicikliste po njenim recima (valjda sam trebao da guram bajs posto staze za bicikliste nema 1km u krugu od tog mesta), drugo nisam joj ustupio pravo prevenstva jer oni koji izlaze sa parkinga imaju prednost u odnosu na one koje idu kolovozom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zrenjaninac i semafori = plač

Sent from my 3310


Ja bih dodao Zrenjanin,
Čitam sve ove vaše opservacije pa se samo nameće da sve ove naše semafore "podešava" jedna osoba. Ako ne , onda je sigurno iz iste "kuhinje".

trt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih bas rekao da je ista kuhinja. Mislim da je nova saobracajnica od mosta na Adi do Tosinog bunara (ukljucujuci okolne ulice sa kojima se ukrsta) najnoviji biser sinhronizacije, u koji je ulozeno prilicno truda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda je proizišlo iz iste kuhinje. A potez od Ade ka Tošinom je pokazivanje kako mladi naraštaji uspešno uče od starijih generacija.

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videh Igorov post.I ja sam imao dosta puta situaciju da mi sviraju kada prelazim preko lezeceg.Ja prelazim prvom,bio betonski ili gumeni,cuvam svoj auto.Tu nema niko pravo da govori ko ce kojom brzinom preci.Jos da mi izadje neko da se objasnjava,samo bi ga oterao znate vec gde.
Ovo za semafore na kruznom putu apsolutno se slazem.Jedino resenje je ici kroz grad.E sad ako je velika guzva idite ka Ljubicu i prva levo ulica uporedo so ide sa bulevarom,samo idite pravo sve dok ne predjete most i ne stignete do kruznog toka.Na kruznom toku idete levo.Ubrzo stizete do sledece malo veceg kruznog toka tu idete levo i stizete do crkve i semafora.Na semaforu pravo,prolazite postu i idete polu desno i odatle samo pravo idete.Ako je prohodno do mosta preko Z.Morave na magistrali posle mosta iskljucite se desno i idite odmah levo.To je put kroz industrijsku zonu koji je uvek prohodan i male gustine saobracaja.Takodje stizete na kruzni tok gde cete ici pravo i onda stizete do d rugog kruznog toka.To su neki od najlaksih puteva ako bude nekome zatrebalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne bih bas rekao da je ista kuhinja. Mislim da je nova saobracajnica od mosta na Adi do Tosinog bunara (ukljucujuci okolne ulice sa kojima se ukrsta) najnoviji biser sinhronizacije, u koji je ulozeno prilicno truda.
Ja i dalje ne mogu da verujem da na trasi ulice Omladinskih brigada nisu urađene denivelisane raskrsnice sa barem još tri prometna bulevara.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tom kruznom putu kod rode,par puta sam se susretao sa situacijom,da gospoda iz Bg,tj Bg table,da bas samo oni.Udju u traku za levo skretanje i kada se upali zeleno za pravo pun gas i ubace se ispred vozila koje je ide pravo.Pred novu godinu,naravno guzva kao po obicaju, prvi ja na semaforu,dzip Bg table audi q7 staje pored u traku za skretanje u levo.Odmah sam znao koje su mu namere i nisam hteo da mu dopustim.Kada sav narod ceka i ti ces cekati.Kombi pripremljen u 1 brzinu,leva noga na kocnicu a desna na gas,posto je automatik.Kako se presaltalo na zuto zabio sam gas do pola ,on je krenuo mozda pola sekunde brze i svira i dize nesto ruke i ostao je na sred raskrsnice jer naravno da ljudi koji cekaju nece ga pustiti tek tako.To majmunisanje nikada necu tolerisati niti pustiti nekoga da se ubaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/21/2018 at 11:52 PM, maximus80 said:

U naseljenim mjestim ogranicenje je 50, na pojedinim mjestima 70. Izvan naseljenih mjesta 90, ceste rezervirane za promet motornih vozila (cetverotracne ceste nizeg ranga od autoputa) 110, autoput 130.

On 1/22/2018 at 4:38 PM, Zvezdo said:

Nisu nista smanjivali sto se ogranicenja tice u Hrvatskoj.

Ljude buni sto su magistralni putevi kroz naseljena mesta pod ogranicenjem od vecinom 70Kmh.

E, to je već ok, tj. u skladu sa onim što sam i video. Jedine znakove za ograničenje koje sam video su bili od 70 i 90. :)

 

1 hour ago, totti said:

Ja i dalje ne mogu da verujem da na trasi ulice Omladinskih brigada nisu urađene denivelisane raskrsnice sa barem još tri prometna bulevara.

Po prvobitnom planu je i trebalo tako da bude, tj. sa novog mosta prva raskrnica u nivou sa postojećim ulicama je trebala da bude ona kod Tošinog bunara. Sve dotle je trebalo da se vozi na nadvožnjaku koji bi se lagano spuštao sa novog mosta. Ali, pare su otišle za nekakvo ''ubrzavanje radova'' kako bivši ne bi postali bivša vlast u gradu...al' oni ipak postadoše bivši, a naši milioni evra odoše. Kao što se sećamo duuuuugo je stajao onaj patrljak samo sa mosta ka Tošinom. Oni odoše, dođoše ovi sadašnji i samo su nastavili onako kako su tada već morali. Sa mosta je ''spušteno'' znatno ranije i tako dobismo nekoliko raskrnica sa semaforima pre one na Tošinom (koja je trebala da bude prva raskrsnica u nivou).

 

Quote

U Direkciji za izgradnju Beograda potvrđuju da su plaćeni milionski penali za ubrzanje radova. Objašnjenje Direkcije u integralnom obliku glasi:
- Analizom troškova koji se stvaraju kašnjenjem radova i, s druge strane, ušteda koje su se dobile ubrzanjem radova pokazalo se da je svrsishodno ugovoriti. Prema pravilima EBRD, uz saglasnost inženjera projekta međunarodne konsultantske kuće, odobreno je da se radovi ubrzaju za šest meseci jer ostvaruju uštedu od oko tri miliona evra. Ubrzanje je koštalo devet miliona, dok su uštede ostvarene tim ubrzanjem 12 miliona evra - navodi se u objašnjenju Direkcije.

Na pitanje kako su došli do računice po kojoj je ubrzanjem radova na mostu ostvarena ušteda od čak 12 miliona evra, Nenad Bajić, iz Direkcije za izgradnju Beograda, kaže da smo "profitirali" na manjim gužvama.
- Vidite, bez mosta na Adi opterećenje saobraćajne mreže u pojedinim delovima grada je i do 30 odsto veće nego inače. Bržim završetkom mosta smanjio se pritisak na osnovnu saobraćajnu mrežu, a naročito tokom špica. Smanjili smo sve troškove, uključujući i održavanje gradilišta - objasnio je Bajić.

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas tvrdi das ubrzanje radova nije imalo nikakav politički motiv.

 

 

 

Edited by neshaoct
dodata puna informacija oko radova na mostu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam za prvobitni plan, a čak i sa Tošinim bi bilo bolje da je i tu denivelisana, jer su iz pravca kose užasne gužve. U popodnevnom špicu desi se da kolona bude skoro do groblja.
A za denivelisane raskrsnice sam mislio i na ukrštanje Omladinskih brigada sa M. Milankovića i Đorđa Stanojevića. Nezavisno od vlasti, ali izgleda da nema ni jednog iole stručnijeg vizionara. Izgrađeno boga oca stambenih i poslovnih kompleksa na infrastrukturi koja ne može ni polovinu toga da primi.
Pa izračunaj samo koliko treba vremena da se u špicu prođe Omladinskih brigada (jedna od najbitnijih i najopterećenijih ulica na Nbgd) od bloka 70 do opštine...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...