Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Sto bre da zapalis i gurnes u reku? Za 400e? Pa sta bi trebalo da radi onda Milutin sa svojim Bravom? :D

Vidi za to "zvizdanje" sa mehanicarom, ako ne valja da odmah reklamiras turbinu.

 

Jbga, svima nama koji vozimo polovne automobile uvek stoji to nad glavom da pored redovnog odrzavanja, mora da bude tu i tamo i nesto vanredno.

E sad, kako te zabode. Bice to ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je Milutin drzao upaljac u rukama vec :D
Salim se naravno covek se iznervira jbg..
On kaze da je turbina dobra zvuk je takav jbg, secam se i na stilu mi je bila posle reparacije isto takva, videcemo vremenom kako ce biti, nadam se da nece biti problema.

Desava se naravno, tako je kad vozimo kola 10+ godina stara. Mada sve vise vidjam i novija kola da staju, pa me vise nista i ne cudi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/7/2017 at 6:05 PM, totti said:

Pa ima i slučajeva da se turbina prevrti kad se skine dpf i kad se smanji otpor.
Ja bez dodatnog lonca ne bih nikad uklanjao dpf.

 

Ako pod ono -prevrti- mislis na prepunjavanje - tacno, bez dpf i tog otpora mora malo vise da vrti turbo. Ja sam testirao (nemam dpf) i kada je turbo stigao sa remonta umesto 1.58 fabrickih vrti na nekih +0.1 max max ali bas kad se gazi kao tudj (sluzbeni) auto. To je normalno, fizika jbg.

E sad u ovom dekijevom slucaju, moze biti da je odvrnuta prililom chipa + malo prepunjavala zbog dpf + mozda malo dotrajala i eto kurcšlusa. 

 

***milutin ima na terasi 2 litre benzina spremne za svaki slucaj jos uvek :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg verovatno se sve poklopilo. Mada i dalje mislim da je bila malo dotrajala ili naceta pa je tako izdahnula. Jer sam ga i pre toga gazio i sve je normalno bilo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/7/2017 at 6:05 PM, totti said:

Pa ima i slučajeva da se turbina prevrti kad se skine dpf i kad se smanji otpor.
Ja bez dodatnog lonca ne bih nikad uklanjao dpf.

 

120.000 km od skidanja na onoj 308-ci bez posledica :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, to u normalnoj vožnji ne bi trebalo da ostavlja posledice. Valjda rizik raste kad se "tera"

Ali opet, ja bih sebi tako uradio, otkud znam...

A osim toga, Hdi je to... nije ovaj svileni Mjet

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim razlog zasto si se toliko iznervirao zbog turbine?Mozda je crkla na maloj km,ali uzrok tome je onaj sto je pre tebe vozio auto.Da je srece da svi brinu u kolima kao mi ovde na forumu.Drugaru na a6 c5 2.5tdi crkne turbina i pri tome provuce celo ulje,rezultat zakovao motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vise me je pogodila cinjenica da je auto bio u odlicnom stanju i da nisam imao nekih vecih ulaganja do sada.. Ko zna kako je odrzavan pre mene, ali eto desava se i na boljim automobilima ja sam srecom prosao samo sa turbom.
Razmisljam samo dal je mozda chip dokusurio cak sam pri odluci da vratim fabricku mapu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cinjenica je da ne odlaze bas tako lako. Ali sto kaze Milutin, dosta tu stvari igra - da li je sipano odgovarajuce ulje, da li se turbo gazio hladan, ostavljao da ne odradi malo posle turaze, da li je bilo nekih problema iza (DPF, katalizator), da li je uletelo nesto iz usisa, ako jeste gde je i kako odradjen chip, itd., itd...

 

Iz pozitivnog dugogodisnjeg iskustva sa vise dizelasa, zagovornik sam da se motor nikako ne davi stalnom voznjom na niskim obrtajima. Gradska voznja, cruise - da, na to smo svi osudjeni, ali i lepo produvati motor u obrtajima cim se pruzi prilika na otvorenom. Npr. evo bas kolega pise o iskustvu na Astri kolika je drasticna razlika u intervalu regeneracija u uslovima kada se davi auto i kada ga malo "dzibri" :) . I to dovoljno govori o uticaju na vise komponenti vozila, nije sve u pola litra ustede na pumpi.

 

Sto se tica chipa - toliko tabua, toliko "za" i "protiv" da je to neverovatno. Nisam protivnik, daleko od toga, ali samo ako je u pitanju debelo proverena varijanta, a ne da se neko igra kao sa Equalizerom. Jeste lepo imati visak snage na papuci, ali recimo za moje potrebe, za vozila C klase sa 120+ konja (jos ako je u pitanju dizelski torque) ne bih uopste razmisljao o tome. 100 puta kazem da ni ovog matorog UniJet-a vise ne mogu da vozim kao covek od zaseda, kamera, radara, evo i merenja prosecnih brzina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK Naravno pao mi kamen sa srca :D

Slazem se za cip, ali jbg uvek ono nesto.. Tesko je generalno utvrditi sta se moglo desiti posebno na polovnjaku, od hiljadu razloga na kraju dodje i taj da je cip mozda uzrok..
Videcu jedan dan, da ga oteram na valjke pa da uradim logove sada da vidim kako izgleda. Ako nesto ne bude kako valja, verovatno cu vratiti fabricku mapu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je majstor ispao nekorektan sto te je "naterao" kod ovog drugog turbadzije, a po otprilike istoj ceni kao ts uzice, sto mi "smrdi" da je to uradio jer ima neki deo kolaca, pogotovo jer I ts uzice cesto majstorima daje popuste.

Zujanje novog turba je uglavnom zbog vecih zazora prilikom sklapanja jer retko ko moze sklopiti kao fabrika, samo po sebi nije alarmantno I moze turbo da radi tako normalno.

 

Cip je sigurno pogurao turbo u raniju smrt, koliko to je tesko reci, ali ako ti fale ti konji onda ti cip vredi sve I da menjas turbo jednom godisnje, pu pu pu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno ima jer se znaju ali to je tako svuda manje vise. Splet okolnosti me naterao da pristanem na tako nesto i to sto majstor ide na odmor tj otisao je pa sam imao samo 3 dana da sve izvedem.

Samo da je dobar turbo ostalo nece biti toliki problem jer manje vise slicno bi me izaslo i u TS.

 

Zujao mi je i turbo na stilu posle zamene uzet od TS, tako da verujem da je to normalno. Kapiram da delovi milimetra izazivaju taj zvuk..

 

Sto se tice cipa, sve sam blizi odluci da vratim sve na fabriku jer 20ks nije vredno 400e po meni. Videcu na valjcima kakvo je stanje sada..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri na koliko ti radi turbo. Ako je pritisak u granicama normale a i ostalim si zadovoljan nemas potrebe da ga vracas na fabriku.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teranjem na valjke ces videti koliko snage i obrtnog isporucuje.

Ali to ti nece resiti pitanje koliki je pritisak turba na punom gasu i pri kojim obrtajima. Za to ti je dovoljan OBD2 interfejs i malo ozbiljnija aplikacija.

 

A +20ks uopste nije malo. 20-30ks je kod dosta proizvodjaca razlika izmedju 1.6 i 2.0 motora u konjazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoce. Kako nece resiti? Odradice log dok je na valjcima svih potrebnih parametara, treba mu 45 sekundi za to.

 

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi! Citam ovo i zabavljam se. Prisecam se svojih muka sa Stilom a razmisljam se da uzmem Brava :) ... nego ima li neka zapoceta tema o savetima za kupovinu Brava ili gde mozda poneko i okaci koji je na prodaju?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odmah da ti kazem, gledaj benzinca tj nesto sto nema turbo zamajce i zajebancije. Lepo je voziti dizela, fino to ide itd.. Ali dizel star 10 godina je rupa bez dna. Ovako cu bar ja razmisljati kada budem kupovao sl auto. Bolje da trosi 10 litara benzina nego da bacis xxx eura na delove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...