nidza 621 Posted December 10, 2015 Nije ga valjda uzeo zbog vozne dinamike, nego da uživa. Ima američke gene, napravili ga da ide pravo.Trebalo bi da je bitno udobniji od Alfe i VW. Ne vole svi da broje kamenje u bubregu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 10, 2015 Prżo bio na winterama. Nije fer. Srećom ga deda proda na vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 10, 2015 Pa ko još uzima za ozbiljno Pežoa u handlingu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 10, 2015 Videli smo koliko je teško isparkirati se sa njim Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 10, 2015 E, ali sigurno lakše nego sa 159 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 10, 2015 Tu ste negde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted December 10, 2015 nidzo ti formiras sliku na osnovu dva auta a ja na osnovu 102 jer se bavim automobilima.PD motor je eksplozivan na niskim obrtajima i mozda tebi nije bio jer mozda nesto nije bilo u redu.Ja kad sam provozao u Pasatu B6 1,9 TDI kupca on me zamolio da ga ne stiskam tako a auto je sa svega 105 ks i karavan.Da ne pricam o raznoraznim Seat automobilima koji su takodje imali PD motor i koji su isli izuzetno dobro.M-jet se naspram PD motora ponasa kao benzinski motor.PA i sad vozim M-jet sa 120 ks i znam o cemu pricam jer nema te siline koju ima VW PD motor. IDe on ali linearno ubrzava i puni maltene do crvenog polja za razliku od PD motora.Imao sam Ibizu Cupru 1,9 TDI sa 160 ks i to je strasno kako je isao auto ali opet do nekih 3500 a posle pocne da gubi snagu.Pisem sve iz licnog iskustva a s obzirom da trenutno vozim svoj 70 i neki auto mislim da znam ponesto.O prodatim kolima da ne pricam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted December 10, 2015 Da ali ako neko iznese mišljenje pa nek bude negativno ne vidim poentu skakanja ljubitelja italijanskih automobila. Budimo samo realni. Hahhaha pa u temi Citroën DS je samo iznet podatak o jako losoj prodaji tog auta,zatim iznet je podatak o 3 puta vecoj prodaji Alfa Romeo Giulietta,dakle ne misljenje vec cinjenica pa je to bilo sasvim dovojno da izazove reakcija ljubitelja ne-italijanskih automobila? Reakcije u vidu bas spomenutog skakanja i trolovanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted December 10, 2015 (edited) Ma lupetaju za pd motore. Vozio sam od ortaka G4 1.9Tdi, izmereno 175ks i 450Nm, naravno remapiran u Novaspeed. Auto lomi vrat kako ide, i puni rado do 5000rpm. Ni jedan CR motor do 2l, nebitno VW,fiat ili drugi, nema taj sumanuti obrtni moment, ni stok ni remapiran Edited December 10, 2015 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 10, 2015 drzite se teme, 156, b5.5 i razni golfovi nisu u igri Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted December 10, 2015 Ma lupetaju za pd motore. Vozio sam od ortaka G4 1.9Tdi, izmereno 175ks i 450Nm, naravno remapiran u Novaspeed. Auto lomi vrat kako ide, i puni rado do 5000rpm. Ni jedan CR motor do 2l, nebitno VW,fiat ili drugi, nema taj sumanuti obrtni moment, ni stok ni remapiranNaravno da nemaju,ali ipak sa isto ks mogu biti brzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 10, 2015 Ko kaže da nemaju, moj auto je izbacio na valjcima pre 15 dana 430Nm, članu foruma 2.0 TDI CR izbacuje 460Nm na tim istim valjcima koje spominjete. Skroz se slažem sa gore rečenim da PD "lome vratove", jer to samo govori koliko malo Nm imaju do te tačke kada bregasta može da nadruka dovoljan pritisak u diznu. Baš tako se i ponašaju, ako stisneš 300 obrtaja ispod te tačke, auto ne mrda, a kad dođe u nju katapult. I PD i CR imaju maksimalnu snagu deklarisanu na oko 4000rpm, tako da tu nema neke razlike. Pomenuti motor u Passatu, a u skladu sa temom, ima maksimalni obrtni moment na 1900rpm, ali njegov problem je što do tih 1900 kriva ide vrlo strmo, za razliku od CR. To lomljenje vrata uopšte nije dobra karakteristika, pokazuje koliko je taj motor ima loše upeglanu isporuku snage na niskim obrtajima. Niski obrtaji postoje i ispod 1750rpm, na koliko najjači 2.0 TDI PD razvija maksimalni obrtni moment. Dule, sam princip ubrizgavanja mu ne dozvoljava da isporuka snage bude linearna, jer zavisi od okretanja bregaste osovine i to neće promeniti ni da još hiljadu automobila prođe kroz tvoje ruke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted December 10, 2015 Pa nemaju brutalno oslobadjanje snage kao tdi,ali ko prati street race zna da tdi i nije nesto,pogotovo naspram jtd-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted December 10, 2015 TDI ubija jtd uzduz i popreko na street race-u Iako vozim jtdm Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 10, 2015 Ovo je vec neka druga kategorija, meni totalno nezanimljiva, ne planiram da se trkam niti jurim nekog Da se ne ponavljam sto puta, sto se tice dizajna Alfa pobedjuje, kvalitet materijala je na strani Passata, ali ni Alfa ne zaostaje, napisali ste i da automatski menjac u Alfi nije neki bauk, tako da i to moze da joj se uzme kao olaksavajuca okolnost, prema tome sto se mene tice moze Alfa komotno da prodje Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 10, 2015 Nisi rekao gde ces da je voziš, kod nas ili u Rusiji? Gde si uopšte? Ako nije za javnost napisi mi na PP, ja često idem tamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 10, 2015 U Rusiji trenutno, jos uvek ne znam gde cu da kupim auto, cekam da se jos neke stvari iskristalisu i onda se upustam u pricu ovde, ako krene po zlu, uvek mogu da se vratim kuci i da kupim auto Ako dolazis ovde, tj u Moskvu, mogao bi da se javis, a ne da budes kao neki Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 10, 2015 Ajde Beli, ubacio si rovca na forum, a i sam znaš da treba da kupiš Punta, naravno JTD. Pesma brate, malo košta, ide k*o nevreme, održavanje simbolično, jel ima bolje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 10, 2015 Presedam samo, letim za StPete. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted December 10, 2015 TDI ubija jtd uzduz i popreko na street race-u Iako vozim jtdm Ubija kod losih tunera...Pogledaj malo https://www.youtube.com/user/salepb/videos Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted December 10, 2015 Neka ne treba, sve znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted December 10, 2015 Pa eto 13.01 na 402,mislim da je to najbrze u hr,za ostale zemlje ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 10, 2015 (edited) Ima Ma gde ima, vidiš da ovi koje si izabrao imaju stotinu mana, treba im i kozmetičar i plastični hirurg, depilacija, ovo bre, sipaj-sedi-vozi, do u nedogled ! E sad ima i izuzetaka, vidi Cileta, dobije auto na korišćenje od firme (a ne radi nigde), drugi održavaju, tankuju, a ponude mu otkup u 1/5 cene. A ne mora ni da plati. Vrrrh!!! Edited December 10, 2015 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted December 10, 2015 TDI ubija jtd uzduz i popreko na street race-u Iako vozim jtdm Ubija kod losih tunera...Pogledaj malo https://www.youtube.com/user/salepb/videos Zoki VG koliko se secam niskih 11 sek je isao najbrze. 1.9tdi Quote Share this post Link to post Share on other sites