joshibeast 74 Posted December 10, 2015 Na kraju ćete da smorite Belog pa će da otkupi svog 1.9D Punta, sredi ga i uživa u njemu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted December 10, 2015 TDI ubija jtd uzduz i popreko na street race-u Iako vozim jtdm Ubija kod losih tunera...Pogledaj malo https://www.youtube.com/user/salepb/videos Zoki VG koliko se secam niskih 11 sek je isao najbrze. 1.9tdi Mislio sam na fwd,mislim da je ovo 4x4... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted December 10, 2015 (edited) I taj pasat nema neki kvalitet materijala posto su mu svi dugmici gumirani i pobele, gde tog problema kod 159 nema.Sto se tice opreme, passat moze da ima napucaniju opremu, dok italijani zadnjih 20ak godina kasne bar 4 5 godina za ostalima u tom trenutku, tako da dok b6 na pr ima u opremi adaptivni tempomat gde prati brzinu auta ispred sebe gde moze da se bira i razdaljina izmedju ta dva auta, a alfa ima klasican on off u bilo kojoj opremi.Ali opet dolazimo do razlike sport ili luksuz gde kod sportske varijante vozila kao sto je 159 nije toliko bitan taj tempomat ili neki masazeri, senzori.. Neka super sportska kola dolaze i bez klime..Alfa stvara taj dobar osecaj u samoj voznji gde covek ima zelju da sedne i da se vozi dok passat sluzi da najkomfornije odbaci do tacke B.Tako da ako volis samu voznju i spoj vozaca i puta, biraj 159, ako zelis da se samo sto rasterecenije odbacis do tacke B, biraj B6. Edited December 10, 2015 by Sava92 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 10, 2015 (edited) Stilo je to imao u dodatnoj opremi za neka tržišta, možda ima i Alfa.Edit: https://howsafeisyourcar.com.au/Variant-Comparison?itemID=%7B958F3CF3-6C91-412F-814E-F5678916FC82%7D&CurrentPage=7Za 159tku 2009. stoji da ima u spisku opreme na ovom linku. Ne mora da bude tačno. Edited December 10, 2015 by nidza Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted December 10, 2015 https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/68376-fiat-stilo-acc-adaptive-radar-cruise-control/?p=1216605Jos davne 2002. . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted December 10, 2015 ^^^ Nek' mi neko nadje primerak u evropi na svetu koji je to imao Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted December 10, 2015 TDI ubija jtd uzduz i popreko na street race-u Iako vozim jtdm Ubija kod losih tunera...Pogledaj malo https://www.youtube.com/user/salepb/videos Zoki VG koliko se secam niskih 11 sek je isao najbrze. 1.9tdi Mislio sam na fwd,mislim da je ovo 4x4... Nije stvar u fwd, stvar je u 500ks koliko ima ovaj auto. A ovaj npr ima preko 300 http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7175595/audi-a4-311hp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted December 10, 2015 To je svakako rezultat,ivan bi sigurno nastavio dizati snagu,ali to nema smisla sa prvim pogonom. Evo nesto slicno bez nitra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 11, 2015 Prostor za noge putnika na zadnjoj klupi kod 159-ke kad se prednje sedište pomeri skroz nazad.......i qq i lele Mislim da nisam još ni u jednom autu (ne računam Matiza, Sei-ja i njima slične) video ovoliko malo prostora Kako ovde iko sedne? (ok znam da kad se povuče sedište napred ima prostora ali tako ima prostora i u Yugu) Jednostavno klasa auta ne bi smela da dozvoli ovako nešto jer ovo nije "limuzina" sa ovim prostorom nikako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 11, 2015 Koju glupost si sad napisao, da li si svestan uopšte? :-)Inače prednje sedište može mnogo da se pomeri nazad na dosta automobila. To može samo plus da bude nikako minus, jer vozač onda moze da bude i neko ekstremno visok. Kako to može da bude mana? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 11, 2015 (edited) Nisam rekao da je minus za vozača nego za prostor nazad a svaki je predviđen da primi vozača od 2m (računam veća vozila). I ja još nigde ne vidoh u velikom autu ovako malo mesta nazad...nigde. Edited December 11, 2015 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 11, 2015 Ja kad tako nešto nađem kao zamerku, neki mi kažu "šta te briga, ne voziš se ti pozadi". A ja onda jednostavno ne vidim svrhu da uopšte vozim takav auto od 4.5m + Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted December 11, 2015 Dakle zato si odlucio da kupis bicikl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 11, 2015 Ne bih dalje komentarisao dok ne savladate segmentaciju automobilskog tržišta i uklavirite gde je kom automobilu mesto. Ja u klin vi o ploču. Ne meri se u svim segmentima automobil po dužnom metru, nego ima i nekih drugih parametara, koje pravi ljubitelji automobila sa lakoćom prepoznaju i razumeju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 11, 2015 Ne znam stq da kazem po tom pitanju. Ja sam se vozio pozadi a vozac je malo vislji od mene, ja sam nekih 185cm i nisam primetio nikakav problem po pitanju prostora. Mozda ga ima najmanje u toj klasi ali ga ima svakako dovoljno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 11, 2015 Dobro, ok, mi nismo pravi ljubitelji, već samo praktični ljudi. Živim tu gde živim i smatram da takav treba da budem. Mićo, kako si ti 185, kad sam ja 186 i za glavu sam višlji od tebe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 11, 2015 Ne lupaj bre Svejedno, ovaj vozac je za dve vislji od mene, tako da je poenta ista Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted December 11, 2015 Zato i nije bilo problema sa mestom, jer je Mica 185 Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 11, 2015 Onda si i ti Mićo jazavičar kao Zrnke, nema druge Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted December 11, 2015 Prostor za noge putnika na zadnjoj klupi kod 159-ke kad se prednje sedište pomeri skroz nazad.......i qq i lele Mislim da nisam još ni u jednom autu (ne računam Matiza, Sei-ja i njima slične) video ovoliko malo prostora Kako ovde iko sedne? (ok znam da kad se povuče sedište napred ima prostora ali tako ima prostora i u Yugu) Jednostavno klasa auta ne bi smela da dozvoli ovako nešto jer ovo nije "limuzina" sa ovim prostorom nikako.Ovoliko prostora za putnike na zadnjoj klupi ima kod mene kad na Puntu vozacevo sediste podesim kako meni odgovara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 11, 2015 Ne pravite se ludi, citaju i ljudi koji nas ne znaju Sad sam se merio, 182-3cm sam visok Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 11, 2015 Meni se pak čini da vam je samo malo nakiselo grožđe. Pošto sam baš odlično raspoložen, evo vam malo štiva za edukaciju, kad vam je već teško da se sami snađete. https://en.wikipedia.org/wiki/Compact_executive_car a sve češće: https://en.wikipedia.org/wiki/D-segment Dimensionally, compact executive cars are smaller than mid-size/large family cars, and sometimes even smaller than compact cars. Mass market compact cars typically use the economical front wheel drive transverse engine layout, well suited to the inline-4 engine, which also maximizes interior room.[16] Several compact executive cars are rear-wheel drive with longitudinal engines, for improved stability and handling,[16] and in order to accommodate the larger size of higher-performance engines (straight-6, V6, rarely V8), with four-wheel drive often being available.[1] Compact executive cars also tend have more complicated independent suspensions, sportier transmissions, and high revolution engines that may require premium gasoline. The more complex powertrain and mechanical layouts of compact executive cars comes at increased cost and reduced interior passenger and trunk space. Compact executive cars usually offer the buyer less equipment, interior room or engine horsepower for the money, compared to mass market (non-luxury) cars.[citation needed] However, the material and building quality is higher, there are exclusive features not found on mass market cars, there is better handling and performance, and the nameplate itself is part of the value proposition.[1] Je'l treba prevod ili je okej? Sve 'ću objasnim, samo pitajte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 11, 2015 Meni se pak čini da vam je samo malo nakiselo grožđe. Pošto sam baš odlično raspoložen, evo vam malo štiva za edukaciju, kad vam je već teško da se sami snađete. https://en.wikipedia.org/wiki/Compact_executive_car a sve češće: https://en.wikipedia.org/wiki/D-segment Napokon jedan pametan post nakon šupljih priča. Inače pisao sam, na drugim temama, da jedino Ameri imaju službeno po EPA-u klasifikaciju auta po veličini interijer + prtljažnik. Tu svi auti iz ove Audi A4 (doduše B8 jer u njih još nema B9), BMW 3, Mercedes C, trojke su compact cars. Moram li tumačiti što je kompakt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 11, 2015 Meni se pak čini da vam je samo malo nakiselo grožđe.Kome? Za 159-ku mi kiselo grožđe? Nidžo, svako od nas drugačije poima neke stvari. Ja spadam u grupu onih praktičnih, ti verovatno ne.Nemoj pogrešno da me shvatiš... To je potpuno tvoja stvar i tvoje pravo da dva ili tri puta uništavaš i menjaš menjač na autu, jer želiš da ima 190 ks, ali meni je to neshvatljivo i nepojmljivo. Meni su kod automobila bitne neke druge stvari i ja smatram da tako treba, što me ne čini nekim ko je u pravu.Još jednom - potpuno tvoja stvar i tvoje pravo I oko ove klasifikacije po veličini - pa 100 puta je ispravnija ova američka.Znači imaš auto od 4.7 metara, koji je okretan tako kako jeste, koga moraš iz pet puta da uparkiravaš u javnu garažu, gde se pozadi udobno osećaju samo deca i sad tu treba da bude bitno da je svrstan u neku evropsku kategoriju gde realno ne pripada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 11, 2015 @NN:Dozvoli mi da te dopunim: Compact executive cars, ili compact luxury cars. U pitanju su automobili gde je akcenat na tehnološkim rešenjima, opremi, materijalima, luksuzu. Takođe, limuzine su u proseku sa ponudom prostora u rangu većih limuzina C segmenta, tako da je potpuno pogrešno gore što se piše da imaju malo mesta. Nemaju malo mesta, ali imaju manje nego što ima limuzina nižeg segmenta u toj veličini jer: imaju niži krov, dužu haubu, zavaljenija sedišta, duži sedalni deo, bogatiju opremu, kompleksnije vešanje itd... Zašto je gepek na golfu toliki? Zato što ima šugavu torziju nazad. Zašto je gepek na Octavii toliki? Zato što ima šugavu torziju nazad. Zašto je gepek na C4 i Novoj Delti toliki? Zato što... pogađate šta ću da napišem. Limuzina D segmenta ima pozadi daleko komplikovanije nezavisno vešanje, a 159 pogotovo. Prema tome, gepek automatski mora biti manji. C klasa i 3jka Bimer još imaju i diferencijal, pa je gepek dodatno skraćen po visini. Na sve to, za većinu potreba, pa i za duža putovanja, gepek ovih automobila je sasvim DOVOLJAN. Alfa je više puta išla po Evropi, od severa do juga, išla na planine, na skijanja, ništa joj ne fali. Kome treba još više mesta, neka ide na E segment (ako ima para) ili neka uzme nešto iz nižeg segmenta, a veće. Ja bih ipak uzeo D i krovni kofer. Quote Share this post Link to post Share on other sites