Jump to content
FAS Goran
beli_Punto

Alfa 159 vs Passat B6

Recommended Posts

Zasto bi neko isao u E segment ako hoce vise mesta? Mozda nece uzeti premium klasu, pa ce imati vise mesta, bas kako tekst kaze.

 

Opet je poenta u tome sta je ko voli. Da li hoces da ti auto bude 4.7m, ekskluzivan i bez mesta ili ne ekskluzivan i sa mestom. Tako se svelo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači imaš auto od 4.7 metara, koji je okretan tako kako jeste, koga moraš iz pet puta da uparkiravaš u javnu garažu, gde se pozadi udobno osećaju samo deca i sad tu treba da bude bitno da je svrstan u neku evropsku kategoriju gde realno ne pripada.

 

 

Ja ne znam šta je potrebno da shvatiš da imaš potpuno pogrešnu predstavu u ovom automobilu. :) Mislim slobodno nastavi po svom, imam ja vremena i živaca.

 

Vrati se na početak diskusije gde sam napisao da smo nas 4 komotno išli u Monzu, svi su 180+. Svi su imali manji kofer i ranac. Poređenja radi, tvoj C4 nema ništa više prostora od moje Alfe. Auto uopšte nije nepraktičan, niti težak za parkiranje. Ima nešto manji ajnšlag, ali nije to neka drama, možda po metra manje od tvog auta - mrzi me da gledam specifikacije, potrudi se i sam malo umesto da burgijaš napamet, još potpuno netačno.

 

Alfa ima pozadi mnogo duži sedalni deo nego tvoj auto, zato treba izmeriti od naslona do naslona, a ne od sedalnog dela do naslona.

 

Ponoviću i sto puta ako treba, auto nije nepraktičan, nije čak ni velik za današnje pojmove. 4.7m i 2.7m između osovina nije ništa, to sad ima svaki drugi auto u segmentu ispod. Stilo je imao 2.6m međuosovinsko, C4 možda ima isto ko Alfa, što znači da može lako da ima ponudu u kabini sličnu.

 

D auto uzimaš ako ti je ponuda prostora iz C okej (a to pretpostavljam da si ti), a želiš da se voziš kvalitetnije i možeš da priuštiš da se voziš kvalitetnije.

 

Molim te u diskusiju nemoj da ubacuješ remapiranje, tjuniranje auta, to apsolutno nema veze sa temom i praktičnošću. Može mi se jer imamo i Octaviu, pa ako Alfa baci kašiku, nismo na busplus sa sitnom decom. Ruku na srce, pomenuta Octavia objašanja čitavom vašem segmentu o ponudi prostora po dužnom metru auta, tako da nemojte da me dodatno vučete za jezik sa tim vašim hečbekovima. :)

Zasto bi neko isao u E segment ako hoce vise mesta? Mozda nece uzeti premium klasu, pa ce imati vise mesta, bas kako tekst kaze.

 

Opet je poenta u tome sta je ko voli. Da li hoces da ti auto bude 4.7m, ekskluzivan i bez mesta ili ne ekskluzivan i sa mestom. Tako se svelo.

 

Upravo tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevest pokusaj da se opravdaju mane.

Oktavija RS ima multilink i gepek nije nista manji nego na verzijama sa torzijom, dakle totalno besmislen argument gde pokusava mana da se relativizuje.

Gepek na 159 je smesan i jadan, bukvalno, jedva stanu dva malo veca kofera, drugar, ja i devojke smo se jedva spakovali, mesta ima sramotno malo.

Vozili smo se u grandeu nas 4, proseka 100kg, visine od 186-200, bilo je ok, ali je to daleko od nekog konfora i udobnosti, jel treba da pricam da je grande super udoban i prostran zato sto se mogu voziti 4 odrasla coveka ili da ima izuzetan gepek jer stanu 4 ranca u njega...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poređenja radi, tvoj C4 nema ništa više prostora od moje Alfe.

Pa bilo bi sramota da ima.

 

niti težak za parkiranje.

Netačno.

 

Ja bih se samo nadovezao na vagenovca i još dodao pitanje šta pozadi ima Focus od vešanja, a onako impozantan gepek za klasu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Službeni kapacitet Focusovog gepeka je jako mali ako pričamo o hatchu.

Nego totalno brkate neke pojmove. Ima li motor V6 opciju ili ne, uzdužan motor ili ne, koji tip ovjesa, za koje je tržište itd.

Činjenica je da je glavno tržište za kompaktni sedan SAD. U pravila ta auta nisu unutra veća od 159, a bome nisu ni puno kraća.

Samo nekako mi cijelo vrijeme promiče ili ste sramežljivi. Nitko se nije sjetio usporediti 159 sa A4 ili Serijom 3 što je jedina prava direkt usporedba.

Edited by N.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serija 3 je isti segment kao 159, A4, Mečka C. To su najdirektniji konkurenti, i ja sam ih više puta spominjao N.N.. :) Što znači da nije da nisu spomenuti, nego je ljudima ovde valjda lakše da mešaju babe i žabe kroz različite segmente i stavljaju svoj lični pečat. 159tka je još cvećka u odnosu na njih (dobro i A4 je OK, ali to je to, ništa više, ništa manje, bar po ponudi prostora).

 

@totti, evo umesto tebe sam proguglao i prvi link koji mi je gugl izbacio da je ajnšlag C4 11m, a 159tke 11.1m. Možda izvor nije tačan, pa proveri na još nekom linku, da stavimo tačku na famu o parkiranju. Do kraja teme ćemo da te ubedimo da je 159 pravi auto za tebe, samo što trenutno još uvek ne možeš to da uvidiš.

 

;)

 

 

Oktavija RS ima multilink i gepek nije nista manji nego na verzijama sa torzijom, dakle totalno besmislen argument gde pokusava mana da se relativizuje.

 

Nema uporediv multilink, a veličinu prtljažnika su izjednačili sa klasičnom Octaviom, jer je auto duži, a međuosovinsko ima kraće. Ne znam kakvog je oblika, nisam se udubljivao toliko, samo mi je bilo interesantno onomad jer imamo taj auto (Elegance, ne RS). Teško da ima istog oblika gepek kao auto sa torzijom, negde je morala biti plaćena cena, koliko god da je multilink pojednostavljen.

 

I opet se mešaju babe i žabe, ubacuje segment ispod u matematiku. RS je bolji auto od obične Octavie, ali nije dostojan D segmenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

159 je realno poluproizvod i klasu ili dve ispod svog segmenta, opravdano se izuzetno lose kotira u segmentu, skoro niko nije hteo da odvoji 30k ili vise za 159.

Ako se uhvatimo prestiza, ekskluzivnosti i performansi 159 ni u najludjim snovima nije mogla da parira m3/rs4/c63, znaci u startu je 159 koncipiran kao jeftin auto koji nije nikada ni pokusavao da parira skupljim i ekskluzivnijim a4/3/c.

Ako ostavimo v8 motore sa strane i dohvatimo se v6 kako dizela tako i benzinaca opet je 159 za klasu ili dve iza.

Individual oprema i zavrsna obrada je opet ligama iznad 159.

Dakle 159 mozemo da uporedjujemo samo sa baznim klotovima od a4/3/c.

Samim tim sto ne moze u potpunosti da se uporedi sa njima bi opet imali babe/zabe poredjenja.

159 je dozivela drugu mladost kao jeftin polovnjak, smatraju ljudi da je korektna za 6 ili 8k i da nije toliko losija koliko je drasticno jeftinija od polovnih a4/3/c.

Dakle da nema izuzetno izrazenog finansijkog momenta koji je nenoguce poreci ne bi ni vodili ovu diskusiju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poluproizvode pravi kuća po kojoj se zoveš, sada i zvanično, jer su najveći falsifikatori i prevaranti svojih kupaca u celoj industriji pa i šire. Prodavali su tehnološki zaostale proizvode kao aktuelne, koristeći se prevarom.

Neka budu srećni ako opstanu uopšte u ovom obliku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće da si izneo neki argument posle. Ono u početku što sam malo pročitao nisi.

Sve jasno iz nicka šta će da piše, neću da trošim vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

159 je dizajnirana i testirana i sa V8 benzincem i V6 dizelom. Ja bih rekao da se na sreću odustalo od tih rješenja jer to bi bilo neviđeno opterećenje prednjeg kraja. Doduše realno je reći da su odustali radi slabe potražnje i općenito tada rezanja troškova u FGA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet slabasan pokusaj ignorisanja argumenata i prebacivanja fokusa na nebitne stvari, skroz predvidljivo ;)

P.s. i rest my case :)

Edited by vagenovac

Share this post


Link to post
Share on other sites

To si vec rekao, ali sviđa mi se sto pišeš kratke postove. Neću da dužim u off topic, jer si uleteo samo da s....š po Alfi umesto da napišeš nešto u vezi teme.

 

159 je dizajnirana i testirana i sa V8 benzincem i V6 dizelom. Ja bih rekao da se na sreću odustalo od tih rješenja jer to bi bilo neviđeno opterećenje prednjeg kraja. Doduše realno je reći da su odustali radi slabe potražnje i općenito tada rezanja troškova u FGA.

 

Uleteli su u segment gde se nisu najbolje snašli. To sve nije razlog da se ne uživa u sjajnom autu sad kad su cene smešne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvoja tema je baš legla za renesansu članova foruma. Vidiš koliko ljudi žive u predrasudama, toliko da im je teško i Gugl da konsultuju. :-)

Totti će da pređe iz C4 u Alfu, a vagenovac će postati fiatista. Mora se jedno zlo zameniti drugim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beli, kupi onu Volgu sa slike koju sam okačio, ima ih sa Toyota V6 motorima i automatskim menjačem, kakva alfa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo ste mi pomogli, hvala vam puno, sad sam jos vise sludjen :D

 

 

'Ajd da probamo da budemo korisni :)

Koliki je budžet za automobil?

I da li ti je bitan prostor, potrošnja, održavanje, snaga, izgled, cena pri prodaji, godište automobila,... probaj sve lepo da rangiraš šta ti je manje-više bitno i onda već može da se sračuna šta ti se više isplati :)

I koliko godišnje planiraš da prelaziš? Možda ti gledaš i benzince, a mi se ubismo razglabajući o dizelima :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar si ti stvarno očekivao da ti mi iskristališemo sliku, otvorimo oči?

 

Bar malo, ali eto neke stvari su mi pomogle da prebrodim neke strahove sto se tice Alfe :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakakvih stvari se nacitah ovde. Bolje zakljucati ovu temu jer je kao i sve druge u kojima je vw vs alfa otisla u potpuno pogresnom pravcu i sve se uglavnom svodi na licne utiske ljudi koji nikada nisu ni sedeli u jednom ili drugom autu a kamoli vozili bilo koji od njih.
Pokretac teme bi mogao da sedne u jedan i drugi auto da ih provoza, ispipa enterijer, isproba polozaj za sedenje...stavi sve na sto i odluci na osnovu licnih utisaka. Sve drugo je vec poznato o oba auta tako da nema potrebe za daljim prepucavanjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf 5 ima multilink, a postoji R32 awd kome ni jedna alfa ne može da prismrdi.

 

Nema svaki. Neki ima neki ne, jači imaju.

I opet predrasude. Ima brdo starijih Alfi koje imaju napredniji sistem od G5. Pa Audi svaki vrlo izvesno ima bolje vešanje. Bezveze je tako paušalno iznositi netačne informacije.

Nije svaki multilink isti. To je samo zajednički naziv za nezavisno vešanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totti će da pređe iz C4 u Alfu, a vagenovac će postati fiatista. Mora se jedno zlo zameniti drugim.

Ja to ne isključujem, ali ima neki red - za dve godine u novog Mondea, a za 3-4 u Giuliu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...