Jump to content
FAS Euroauto Goran
Dante Bg

Menjači - manuelni vs automatski

Recommended Posts

Auuuu :laughing: :laughing: :laughing:

 

Bas lepo sto komentarisete 2.0 i 2.2 sa manuelnim,ali ovde se radi od 4.5 sa automatikom!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eo dante A8 '05 4.0tdi 202kw na otvorenom na 180km/h potrosnja 7,0l. Na toj brzini obrtaji mu ~1800 akooo se dobro secam +-50. U gradskoj voznji ne moze ispod 15. Iskreno tolika kubikaza je za otvoreno a ne za grad ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami lose se secas, bas lose, 4.0tdi koristi isti menjac kao 3.0tdi i na 120kmh je na 2150rpm :)

Takodje jedva trosi 7l na 90kmh :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osnovni zakoni fizike, da bi mali motor dostigao snagu koju ima veliki motor, mora mnogo više da se vrti, više se vrti, više troši.

 

 

Takodje ogromni superb 2.0 170ks trosi manje od grandea 1.9 130ks, a vidim ova najnovija generacija motora od 2014 trosi jos manje.

 

Jel, ja sam čuo da VW motori ne troše dizel, oni proizvode dizel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nema veze sa osnovim zakonima fizike, zapravo skoro da nema veze sa fizikom uopste.

Da bi se vozilo kretalo potrebno je savladati odredjene otpore (kotrljanja, inercije (mase), aerodinamike), za savladavanje istog otpora potrebna je ista energija, znaci potrosnju ce da diktira (ne)efikasnost motora (tj. Gubici kako termicki, tako i mehanicki u vidu trenja i mase pokretnih delova u motoru).

Da rezimiram, sto su gubici i otpori veci to je potrebno vise energije (goriva) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opste poznata stvar je da kada se navodi potrosnja nekog auta navodi se ona koja je najmanja?U rezimu kada taj auto najmanje trosi?

 

Iliiii se navodi prosecna potrosnja koja uzima u obzir sve okolnosti u kojima ce se taj auto voziti.A ne samo voznju na Marsu ili nekom vakumu :laughing:

 

Ovo kaze fabrika za taj auto:

 

Fuel consumption

in road conditions based on typical European traffic

 

extra-urban / city / highway / average combined:

l/100km:

7.6-9.7 / 15.5-19.8 / 7.9-10.1 / 11.9

Edited by Dante Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dante tebi treba zabraniti da pišeš o potrošnji dizela da nam se ne bi nervirao :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodje ogromni superb 2.0 170ks trosi manje od grandea 1.9 130ks, a vidim ova najnovija generacija motora od 2014 trosi jos manje.

To nema veze sa osnovim zakonima fizike, zapravo skoro da nema veze sa fizikom uopste.

Da rezimiram, sto su gubici i otpori veci to je potrebno vise energije (goriva) :)

 

Dakle, tvoja fizika kaže da veći i teži auto ima manji otpor pri kotrljanju i manje troši goriva, dooooooobroooo da znam :-)

 

 Evo i za čika Belog jedan automatik, ne znam da li ste primetili jedan običan aftić koji postaje popularan kod nas, Citroen C4 od 2011 pa nadalje. Meni on ima prelepu unutrašnjost i još lepši izgled automatskog menjača a pride ima i ručice za "šamaranje" iza volana

cxcv505.jpg

 

naravno, sve ovo u nekom jačem paketu, recimo ovako nešto:

 

zzq2.jpg

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6013507/citroen-c4-automatic-start-stop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, ajde ja ovako lud da vam objasnim, autici u klasi Punta ili Stila, po meni nikako ne mogu da budu zanimljiv automatik, cak i Deltu da kupim gledao bih manuelni menjac, ali ovi veci automobili tipa 159, Thesis, gradski terenci, porodicni venovi, sve to je uzivanje voziti sa automatskim menjacem :)

 

Brat ima b6 automatik, komsija sa manuelnim menjacem, lako se voze i jedan i drugi, ali mi je tu nekako interesantnije voziti automatik :)

 

zamisli uletim u ovakvu guzvu sa manelnim menjacem ... iscupao bih rucicu menjaca i spalio lamelu i polomio pedalu kvacila :D 

 

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se za male te prdavce, Delta već može automatik, nije to mali auto

 

I ne zezaj, onaj c4 automatik gore je vrhunskog izgleda, upada u istu klasu gde i Stilo (valjda), i ne bi ga vozio, jest ne bi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da ih ne bole gu*ice i ledja, kad stignu kuci da mogu da spremaju rucak :D 

 

Meni ne smeta da vozim i mala kola, C2, cak i C3 mi se svideo, C4 je zanimljiv, C5 mora da bude automatik i tako ... za C6 sam mali :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nema veze sa osnovim zakonima fizike, zapravo skoro da nema veze sa fizikom uopste.

Da bi se vozilo kretalo potrebno je savladati odredjene otpore (kotrljanja, inercije (mase), aerodinamike), za savladavanje istog otpora potrebna je ista energija, znaci potrosnju ce da diktira (ne)efikasnost motora (tj. Gubici kako termicki, tako i mehanicki u vidu trenja i mase pokretnih delova u motoru).

Da rezimiram, sto su gubici i otpori veci to je potrebno vise energije (goriva) :)

Ahahahahahaha kakav si ti car :D Nema veze sa fizikom uopšte a onda navedeš 20 zakona fizike ahahahahaha

 

 

Što se tiče tog novog C4 meni je spolja smešan ko crtani film, unutra je odličan. Bar na slikama. Prethodna generacija C4 mi je bila ful kad se pojavila sve dok drugar nije kupio jedan pre 2 godine a onda kad sam seo u njega i provozao se nastalo je razočarenje jer je opšti utisak unutra kao da se radi o trećerazrednom autu a ne o Citroenu. Nasuprot tome C5 je vrhunski i iznutra i spolja, kao da je drugi proizvođač u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se kod Francuza ne svidja što ne odustaju od tog dizajna zadnje dela, gepeka, neko ga zove i pačije dupe :D. Ali to mu dodaje extra prostor uvek potreban.

Ali za ovu unutrašnjost im se ne može zameriti

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doope ko doope ima ga svako samo nečije je zgodnije a nečije je manje zgodno :D

Na prethodnoj generaciji Citroena mi je onaj volan bio vrhunski, samo ne znam kakav je za svakodnevnu vožnju. Verovatno traži privikavanje. Ovaj novi unutra izgleda fino, samo ako su malo popravili opšti utisak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se ložuckam na taj C4 kupe, neko 2007. godište npr. :) Aj offujte još o njemu, da nakupim dosta informacija :D (2.0 HDi 136ks me interesuje, eveeeeeeentualno 1.6 HDi :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene interesuje kako se pokazao ovaj automatski menjač u najnovijem c4 ali niđe naći neku informaciju ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ne, ne, meni je to jedina stvar koja me ne zanima.  :laughing: Sigurno neću uzeti sa automatikom, a ne znam ni da li ih ima u tom godištu koje ja gledam

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene interesuje kako se pokazao ovaj automatski menjač u najnovijem c4 ali niđe naći neku informaciju ....

De nađe da spomeneš automatski menjač pred Bogishom :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene interesuje kako se pokazao ovaj automatski menjač u najnovijem c4 ali niđe naći neku informaciju ....

Nikad ni jedan francuz nije imao dobar a.menjac, tako da ne verujem ni da ovaj moze da bude dobar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...