sErGiO-AR 3 Posted November 26, 2015 Za gradsku vožnju i kreni-stani situacije automatik je zakon, za nekog ko voli sportsku vožnju manuelac i kraj priče. Nema tu šta da se razglaba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 26, 2015 I sa automatikom može sportCki da se vozi.Slobodna ruka puno znači. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted November 26, 2015 Moze ali sa nekim autom pravljenim za takvu voznju. Koji automatik moze da drzi istu brzinu u odredjenom opsegu obrtaja onoliko dugo koliko ti to zelis sto je po meni i najpotrebnije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted November 26, 2015 Ma drzi on u S modu ali nema to veze sa rucnim menjacem, kad ga ti pripremis pred krivinu i ostalo, ne moze automatika to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted November 26, 2015 Pa o tome pricam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2870 Posted November 26, 2015 Moze ali sa nekim autom pravljenim za takvu voznju. Koji automatik moze da drzi istu brzinu u odredjenom opsegu obrtaja onoliko dugo koliko ti to zelis sto je po meni i najpotrebnije? Uzeo je moj drugar pre nekog vremena automatik. Krenuo da hvali automatike kako je milina po gradu, kada dođe do stani-kreni vožnje samo kočnicu pusti i pritisne.Govorio je da je i milina za gaženje jer daš gas i ne razmišljaš. Krene magistralom i kreću muke. Na kraju je došao do zaključka da mora da drži stalno u manuelnom modu ako želi da oštrije vozi jer u suprotnom čim drži konstantan gas auto šalta u više brzine pa makar bio i u sport modu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted November 26, 2015 Na magistrali kad vidim da cu moci da obidjem odmah saltam nize koliko mislim da je potrebno i drzim napet u obrtajima dok se ne otvori put, e onda krece zabava a oni sto cekaju da presaltaju u nizu tek kad krenu u obilazenje ili automatik dok skapira da ti hoces da obidjes postoji sansa da prodjem kroz takve ako su ispred mene... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2870 Posted November 26, 2015 +1čak je i bolje po zamajac i kvačilo lagano spustiti brzinu pa onda gaziti umesto da se naglo prešalta pa opet gas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted November 26, 2015 Jel moguce da je stvarno toliki problem prebaciti brzinu ili 2 gore dole bez trzaja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted November 26, 2015 (edited) Jel moguce da je stvarno toliki problem prebaciti brzinu ili 2 gore dole bez trzaja...Moguće, ženama uglavnom. Kladim se da šaltam kao automatik, nije nikakva nauka, mislim da se ne oseti trzanje i udaranje.Moja je pre 5 godina zabola greškom iz pete u drugu sa 80km/h, dobro da nije prezupčio... Evo zašto ne automatik, čovek je danas otvorio dušu:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/61575-fiat-croma-2005-2011-automatski-menjači/?p=1289312 Odvezao sam auto u AMC Sopot, danas me zovu, kazu menjac u katastrofalnom stanju, sa polovnim delovima 900e..sa novim 1300e...sto mi je stvarno previse, sobzirom da kada sam doterao auto u probnoj voznji mi je receno max 700e. Zanima me sada da li neko zna proverenog majstora koji moze da mi prebaci na manuelni, a da se to uraditi kako treba, jer koliko sam cuo to izadje negde max do 500e. I uopsteno sta mislite koliko je to pametno, jer ovo mi je previse novca. Naravno ostaje pitanje da li je problem stvarno toliko veliki ili oni deru. A sad traziti neke druge majsotre i placati im otvaranje menjaca koje nije nimalo jeftino ne znam koliko je pametno. Edited November 26, 2015 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted November 26, 2015 Ceo set sa plivajucim plus lezaj izadje oko 70+rsd plus ruke tako da to za automatik u problemu nije mnogo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted November 26, 2015 (edited) Neka uzme 100€ za ruke, i plus 70K za komplet seta kvačila i zamajac, ispada max 700€. A za matika je 1300€ sa novim delovima. Razlika je 600€. Malo li je?PSJoš nešto, koliku garanciju daju na remont automatika? Kakav je kvalitet njihovog remonta? Edited November 26, 2015 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted November 26, 2015 @ms Rekao je neko ranije da voli automatike zato sto ne cima pri promeni brzine, pogotovo kada se spusti 2 brzine nize. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sErGiO-AR 3 Posted November 26, 2015 Moze ali sa nekim autom pravljenim za takvu voznju. Koji automatik moze da drzi istu brzinu u odredjenom opsegu obrtaja onoliko dugo koliko ti to zelis sto je po meni i najpotrebnije? Uzeo je moj drugar pre nekog vremena automatik. Krenuo da hvali automatike kako je milina po gradu, kada dođe do stani-kreni vožnje samo kočnicu pusti i pritisne.Govorio je da je i milina za gaženje jer daš gas i ne razmišljaš. Krene magistralom i kreću muke. Na kraju je došao do zaključka da mora da drži stalno u manuelnom modu ako želi da oštrije vozi jer u suprotnom čim drži konstantan gas auto šalta u više brzine pa makar bio i u sport modu. Ili on ne zna da vozi automatik ili taj konkretan automatik nije imao kick down. Kad sa automatikom krećeš u preticanje samo stisneš papučicu gasa do daske i aktivira se tzv kick down gde menjač prepoznaje situaciju za preticanje i vraća menjač u niži stepen prenosa a auto poleti u trenutku. Tako je bar sa DSG-om koji sam ja vozio u više prilika, jednom od BG do Šapca i nazad. Preticanje milina kao i ceo utisak u vožnji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2870 Posted November 26, 2015 Izgleda da nisam baš lepo napisao Probem je u tome što recimo hoće kroz krivinu u kojoj je ograničenje 50km/h da prođe sa 80. Ulazi u 3. brzini, popusti gas da bi držao i dalje 3., a auto šalta u 6. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1592 Posted November 26, 2015 mozda mu automatik ne valja Jel moguce da je stvarno toliki problem prebaciti brzinu ili 2 gore dole bez trzaja... Naravno da nije problem, prica je o zamoru ruke i noge u gradskoj voznji koja dolazi s godinama vozackog staza, ja evo drajvam od 1994 pa ti vidi. Finese ostavljamo sa sebe Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 26, 2015 Prošlo je vreme glupih i sporih automatskih menjača. Sada su daleko brži i nežniji i imaju daleko bolju logiku rada. Menjač preko papučice gasa dobija potrebne informacije kako i koliko se stiska gas. Čim se malo intenzivnije stisne od odma šalta onoliko brzina niže koliko mu je potrebno za odlučno preticanje. Čak i pre kick down-a, a kad se on nagazi zadržava maximalno dok obrtaji ne postignu limit pa dalje šaltanje.Naravno dobija i još gomilu informacija i tome prilagođava svoj rad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted November 26, 2015 Ma to bre ovi sa benzinjarama moraju da šaltaju tri brzine niže za preticanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 26, 2015 Ja bi njima vezao variomatik pa non stop u crveno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1592 Posted November 26, 2015 Jel i benzinjarama sa turbo punjacem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted November 26, 2015 @totti za malo da zabodem zbog 1.5dci i 90ks za koje sam mislio da u dizelu barem malo mogu da povuku sa 2000rpm Vozio sam se skorije u B klasi i u E klasi 2.0 i 2.2 dizeli naravno sa automaticima i ni jedan nije povukao niti obisao auto onako kako bi to bilo sa manuelnim menjacem, previse se sve sporo desava. Kad mu nabodes kick down i drzis on kao puni i puni i ne kapira da dizel vise nema snage na 4500rpm ali i dalje puni... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted November 26, 2015 Misliš kin dau? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted November 26, 2015 Misliš kin dau? Ahahha. Totti je čoek iz naroda, zna kako treba da se priča. Pre skoro 15 godina sam neko vreme radio na buvljaku u Pančevu, tezga pored mene je bio momak koji je prodavao mobilne i delove. I dolazi neki ganci, treba mu baterija za motorolu tau bau. Tek čuješ Nebojšu (komšija): kec ili dvojka? Ja reko šta bre tau bau, a to je model "talk about" u stvari. Quote Share this post Link to post Share on other sites