Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Menjači - manuelni vs automatski

Recommended Posts

U smislu vožnje... Za ovo drugo nemam iskustva, mada lepo šaltaju sa 200.000 km. Stvar je i u redovnom servisiranju, svaka fabrika kaže da su bez održavanja, ali to nema veze s' vezom.

Ja mislim da gomila automobila deli te menjače.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dante tebi treba zabraniti da pišeš o potrošnji dizela da nam se ne bi nervirao :harhar:

 

Pisao sam isto i o potrosnji benzina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nekoj temi nedavno je Tićma za taj 1.6 HDI u C4 rekao sve najlepše. Ja ga probao više puta u 307-ici i sasvim je zadovoljavajući.

 

Nego kakav je ovo menjač u tom novom C4. Što nema klasično P,R,N i D ?

 

Untitled98.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robotizovani manuelni menjač, kod nas poznatiji kao poluautomatik. Realno je

Inače, ima klasičnu korpu, lamelu, druk i plivajući, kao i svaki šaltaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

U smislu vožnje... Za ovo drugo nemam iskustva, mada lepo šaltaju sa 200.000 km. Stvar je i u redovnom servisiranju, svaka fabrika kaže da su bez održavanja, ali to nema veze s' vezom.

Ja mislim da gomila automobila deli te menjače.

 

U novom C5 je odličan. Za razliku od, recimo, Insignije...

 

Ček malo, nisam pitao za c5 automatik, ali jako koristan info, zahvaljujem
Nego pitam za C4 ovaj automatik tj poluautomatik koliko vidim iz napisanog, što je s*anje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provozaj ga ili nek' te neko provoza, pa će ti sve biti jasno :)

Imaš ga masovno u C4 Picassu. Kad prešalta brzinu, skoro da udariš glavom u šoferku koliko ga zakuca :D Plus što nemaš lepo doziranje laganog pomeranja (auto ne kreće sam dok ne dodaš gas). Ako hoćeš da nešto manevrišeš pola metra napred-nazad, imaćeš veliki problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod C4 picassa imaju problem sa automatskim menjacima, kad pocen da zeza nema pomoci........ treba ih izbegavati u sirokom luku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam koga tj gde da ga provozam. Divno, ovaj auto mi je favorit za sledeći i taman sam se ponadao da u budućnosti malo da odmorim ruku kad ono desanka i dalje :D

@totti, @zhorz hvala za info.

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si, evo i slike. Uporedi ručice menjača kod poluautomatika i automatika, zlo!

 

image.jpg   c44.jpg

 

Do sada nisam naletio da na oglasima kod nas nude ovako nešto, samo poluautomatike.

I izgleda da se ugradjuje samo u benzince

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da znači... Ja sam godinama bio ubeđen da se u Picasso 2.0 Hdi ugrađuje isključivo taj poluautomatik (nikad nisam video na oglasima neki drugi), da bi poslednjih nekoliko meseci imao tri šaltaša u prodaji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provozaj ga ili nek' te neko provoza, pa će ti sve biti jasno :)

Imaš ga masovno u C4 Picassu. Kad prešalta brzinu, skoro da udariš glavom u šoferku koliko ga zakuca :D Plus što nemaš lepo doziranje laganog pomeranja (auto ne kreće sam dok ne dodaš gas). Ako hoćeš da nešto manevrišeš pola metra napred-nazad, imaćeš veliki problem.

To je izgleda isti menjač koji je išao u Pug 508. Užas jedan koliko upropastiše sa tim menjačem onako fin auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slobodno raspali :) dobili smo novu temu vezanu za menjače, tako da možeš o njima do sutra. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh, bacio sam oko na onaj Renaultov EDC menjac, cini mi se dobra spravka

Probao sam ga u novom Capturu sa onim turbo benc motorom, lepo salta, ne osetis prebacivanje u voznji.

 

Kakav je na Scenicu dizelu, treba probati, 6 brzina obecava a ima i par primeraka na oglasima.

Ima neko/cuo neko nesto sa iskustvima oko EDC menjaca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duplo kvačilo, ne bi ni smelo da se oseća  :)

 

Treba videti i šta je fabrika preporučila za održavanje, pa onda videti i kako je određeni primerak održavan.

Npr. kod DSG-a sa 6 brzina je servisni interval 60.000 km, dok kod onog sa 7 brzina servis nije uopšte predviđen.

 

Za Citroenove pune automatike novije generacije kažu da su extra.


Najcrnji za održavanje su neki Audijevi kombinacija Multitronica i DSG-a. Posebno ulje/filter ide za obe sekcije i njegov servis je oko 60.000 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam se vozio u novom ds5 ista ova rucica menjaca, najnovija generacija salta kao sir nema vibracija u mestu i sl, cisto sumnjam da je to robotizovani manuelac. Inace su ove price nikad francuz i automatik netacne jer su uglavnom zf menjaci na novijim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elem, evo malo sa interneta

"EDC (Efficient Dual Clutch), razvijen je od strane nemačkog specijaliste Getrag, upravo kao Fordov Powershift i Mitsibushijev TC-SST. Pažnje važan detalj, navedeni proizvođač snabdeva isto tako Mercedes, pa čak i Ferrari! "

http://www.vrelegume.rs/test/renault-megane-karavan-grandtour-estate-dci-edc/

 

znaci, obecavajuca spravica

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...