rkoma1986 1113 Posted July 21, 2018 On 7/21/2018 at 12:33 PM, Bingodalton said: Oni krenuli da rade, ne znaju ni sta rade. Problematiku nisu ni zagrebali. Ne znaju nista o saobracaju i automobilima. Sjebo si se Vladimire, kupuj novi set Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted July 21, 2018 Ma to za gume će biti odokativno. Ako je radnik na tehničkom pobornik Fast and furies serijala, proći će i najekstremnije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted July 21, 2018 On 7/21/2018 at 12:54 PM, rkoma1986 said: Sjebo si se Vladimire, kupuj novi set Debili. Montiracu zimske za tehnicki, one su po meri, a dozvoljeni ih je voziti i leti. 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted July 21, 2018 On 7/21/2018 at 12:33 PM, Bingodalton said: A gume? Meni su za broj sire, nece me valjda ebati?! Alfa 147 sa 225/45 R17 vraćena zato što nije bila fabrička dimenzija 215. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted July 21, 2018 blago meni xD ja imam 195/50, a fabricka je 185/55 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 21, 2018 18 minutes ago, Axic said: Alfa 147 sa 225/45 R17 vraćena zato što nije bila fabrička dimenzija 215. Koji je to tehnički pregled? Po kom dokumentu određuju dimenzije gume? Guglaju ili šta? Baš sam malo pre pričao sa ortakom, on vozi Gnoj 4. Na njega idu i 195/15, i 225/17, a na R32 idu i neke 18" felne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 21, 2018 On 7/21/2018 at 3:36 PM, Bingodalton said: Montiracu zimske za tehnicki, one su po meri, a dozvoljeni ih je voziti i leti. E sad jbg, svako priča svašta. Ja u ovo lično ne verujem, pošto smo na nekoliko njih uradili tehnički sa zimskim gumama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
machak99 3 Posted July 21, 2018 To nema veze s vezom,cista izmisljotina,nigde u zakonu to ne pise... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 21, 2018 Slažem se. Ali jedna stvar je očigledna - svaki tehnički se razlikuje. Ne gledaju svi isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted July 21, 2018 Po mom skromnom mišljenu, ništa nije definisano pa se dešavaju takve stvari, da vraćaju zbog zimskih guma, znakova itd, itd. Izgleda da su nadležni prepustili tehničkim pregledima da odokativnom metodom određuju šta može šta ne. Niko se ne oglašava da kaže zvanično šta se pušta a šta ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted July 21, 2018 Istina da preko moras odredjenu dimenziju da imas. Atestirane spojlere i slicno. U Engleskoj kako citam po forumima. Ali valjda moze neka tolerancija od X%. Bas cu otici do tehnickog gde radim registraciju da cujem sta kazu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted July 21, 2018 Ako budes imao neki problem, vodim te ja kod lika sto radi tehnicki, ne smaraju bas za te gluposti Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 21, 2018 Bolje ga vodi odmah kod njega. Ne bi me čudilo da su sad umreženi i da mora na istom tehničkom da se javi kad otkloni eventualni nedostatak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted July 21, 2018 (edited) Ma pola od ovog su gluposti. Imam tehnicki pored zgrade, komsija drzi. Slikaju auto, proveravaju vin plocicu, broj motora....gume -twi mora da odgovara, a zakonom su zimske gume dozvoljene i leti, auto mora da je cist, da rade brisaci, retrovizore da ima, svetlosnu signalizaciju...Uvezu auto, slikaju,valjci, malo kanal i posle cekaju da prodje pola sata. Sutra u emisiji Sat bice deo emisije i o ovim novim tehnickim pregledima.Naravno oni truleksi, krsevi bez branika, itd nece proci.Problem su i neatestirane folije, xenoni, opruge, jos ima rupa i nedefinisanih stvari oko fabrickih spojlera i sl. Edited July 21, 2018 by lomisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted July 21, 2018 On 7/21/2018 at 6:53 PM, totti said: Ne bi me čudilo da su sad umreženi i da mora na istom tehničkom da se javi kad otkloni eventualni nedostatak. Mislim da su umreženi, pre neki dan mi je drugar rekao da ako na jednom tehničkom odbiju zbog nečega, ne može nigde proći. Zvao da pitam za ksenone, kaže negde cimaju negde ne. Iz priče njegove zaključujem da je sve stvar dobre volje radnika tehničkog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stefan 15 Posted July 21, 2018 Pa nece tebi niko da naplati tehnicki i da te drka pola sata i na kraju kaze eee imas xenon nista.. idi skidaj, vracaj standard. To su ocigledne neke stvari. Meni su lepo rekli ne ulazi uopste sa spustenim autom i cao (na dva teh pregleda). Sad se vec ponavljam al ajde distance i felne/gume nisu komentarisali fabricki spojler/lip na gepeku nista kocnice sa drugog modela takodje znak ni prenji ni zadnji nemam i uopste oznake i to nije niko spomenuo problem sam imao samo sa visinom vozila jer se sad i to meri (meni je mereno) Plastike,retrovizori,signalizacija... sve mora da bude bez ostecenja,ne bez ogrebotine ali bez loma i zakrpa Xenon i led cao a trulekse koji nisu do sad ni isli na tehnicki necu ni da komentarisem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted July 21, 2018 Evo u Blicu clanak o zabludi oko rezervnog tocka. Neka vozila ga fabricki nemaju, a neki tehnicki traze, iako po zakonu nije obavezan ako imas set za krpljenje. Al dok se mi cimamo oko tehbickog, Drobnjak ce pitati preCednika da povecaju putarine za 10%. Ova drzava je neverovatna! Treba napraviti pravi protest i paralisati je totalno dok ne pocnu da rade u ime i dobrobit naroda, a ne sebe 4 djomla, Siki97, Punto1.2 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted July 21, 2018 10 hours ago, dellas said: Ja imam ac schnitzer spojler na krovu, bas me zanima sta ce da mi kazu kako to odstupam od "propisa". da ides u nemacku da registrujes Quote Share this post Link to post Share on other sites
lajsna 21 Posted July 21, 2018 (edited) Jedino dobro iz svega ovoga je što će konačno da sklone snajperiste sa xenonima. Oni najviše i ugrožavaju saobraćaj, neuporedivo više od onih što im se auta raspadaju. Da se razumemo manje od 1% ljudi ima korektno ugrađene xenone, ko nije bio snajperista je kolateralna šteta, jbg. Edited July 21, 2018 by lajsna Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted July 21, 2018 Kako su ih stavili tako ce opet kad prosju tehnicki. Bar je lako ksenone akinuti i vratiti kasnije Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 21, 2018 Ja se uvek setim ovoga kada se pomenu bajce sa kseljonima Quote Share this post Link to post Share on other sites
lajsna 21 Posted July 21, 2018 On 7/21/2018 at 10:51 PM, DraganUS said: Kako su ih stavili tako ce opet kad prosju tehnicki. Bar je lako ksenone akinuti i vratiti kasnije Jeste, ali će kasnije i organi reda da postupaju kao sa folijama za stakla Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted July 22, 2018 (edited) 15 hours ago, lajsna said: Da se razumemo manje od 1% ljudi ima korektno ugrađene xenone, ko nije bio snajperista je kolateralna šteta, jbg. Naravno da su sad na tehnickim veci katolici od pape - ali ovo oko kontrole osvetljenja apsolutno podrzavam, iako sam do skoro na prethodnom autu imao 4300K. Glumeo budalu, svojevremeno dao 170 EUR za set (i to na akciji, inace bili 220 EUR), da bi uzeo nesto kvalitetno sa cim cu dobro videti, ali i necu smetati drugima. Ne znam ni sam koliko sam sati potrosio na stelovanje po PS (ako bih nesto cackao pa morao da skidam farove), trudio se da motorici za nivelaciju budu ispravni ako je auto opterecen, da ne bih smetao ljudima u susret... Rezultat je da na prste mogu da nabrojim kada mi je neko blicao za 8-9 godina voznje istih (i to uglavnom ako bih mu naisao sa nekog prevoja, gde bi mu svaki far zasmetao). A kazem glumeo budalu, jer masa ljudi uzme neki jeftini ksenon set, krne to u farove, cesto i u one najobicnije rebraste, ne nasteluje farove, neispravna nivelacija... Rezultat je da to seva, zaslepljuje i svetla ima svuda, samo ne tamo gde treba. Zadnjih par godina bukvalno ne moze da se vozi nocu, po gradu i nekako, ali na otvorenom je to blagi uzas... Tako da kao sto rekoh, apsolutno podrzavam rebranje po ovom pitanju. Isto vazi i za one sa obicnim sijalicama, koji bljeste kao signalizacija pored avionske piste. Edited July 22, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 22, 2018 Pa evo ti primer mog komšije... ajd' što je stari rebrasti far (prva buljava kupe), nego što su pride sijalice toliko otišle da jedna svetli bordo, a druga ljubičasto. On tako najopuštenije vozi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted July 22, 2018 Vise sam naleteo na ljude sa halogenim sijalicama da levi far pravo meni u oci ,dok desni ne. 2 Mijailović P. and dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites