Jump to content
FAS Euroauto Goran
Milutinac

Gti vs Gsi vs Crx

Gti vs Gsi vs Crx  

59 members have voted

  1. 1. Koju od ovih nekada vrlo popularnih gradskih trkalica kod nas biste najradije posedovali?

    • Golf II Gti
      20
    • Kadett Gsi
      9
    • Honda Crx
      25
    • Swift Gti
      3


Recommended Posts

Verovatno, ali za neke opet... Recimo, najjace putne verzije HF Integralke (16v, Evo1, Evo2) su bile deklarisane na 5.7 sec do 100 km/h. 

Takodje se zbog WRC secam i homologacija nekih putnih verzija iz polovine 80-ih. Recimo za Peugeot 205 T16 je to bilo oko 6 sec, najjaci "obican" 205 GTI oko 7.5 sec. Cak i nekoliko godina starija Delta S4 Stradale je imala vrednosti ubrzanja oko ovih za Integralku.

 

Mali off, nevezano bas za video iznad, ali mozda nekome bude interesantno da uporedi. Delta S4 Rally (verzija nad pomenutom Deltom S4 Stradale) je ubrzavala do 100 km/h za ispod 3 sec. Dok je Delta ECV (o kojoj sam pisao) sprintala do 100 km/h za 2.4 sec, a do 200 km/h za 8.3 sec. Kasnija (sa 6 WRC titula cuvena i zbog novih FIA pravila oslabljena) Integralka je bila igrackica za ove monstrume.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovde skoro ništa nije fabrika.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Koji? Ima nekih sto nisu, za po neke i pise

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolheads.jpg PetrolHeads video: Opel Kadett GSi 16v

 

Pravio se od 1988. do 1992. godine i ima poznati c20xe 2.0 16v sa 150 konja/196 Nm, uz pomoć kojeg je išao okruglo 8 sekundi do stotke:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

testautomobila.jpg TestAutomobila: 1990. Honda CRX

 

Počasni krug u ''belom metku'' Made in Japan.

Legendarna Honda CRX sa motorom 1.6i 16v snage 130 konja. Ukratko, dvosed gotovo da nema mesta pozadi, gepek upotrebljiv samo za prtljag dvoje putnika u toplije krajeve, unutrašnjost iizrađena od jeftine crne plastike, sa završnom doradom koja može da se nazove samo doradom, sve to pada u vodu dok ne nagazite ovu Hondicu čiji motor vuče sve strahovito napred - prvo točkove, zatim karoseriju na kraju se i vi zalepite za sedište. Dobro tehnički spremljen CRX može i dan danas da pomrsi konce u ubrzanjima, ali i u stvarnoj trci po putevima u pravom životu i mnoogo na papiru ozbiljnijim automobilima, dok svojim malim dimenzijama i načinom koji se vozi u gradskim uslovima može da bude neuhvatljiva za većinu vozila današnjice, bez obzira na njihovu snagu.

 

Lepi sa na put kao pegla, sva četiri diska solidno obavljaju svoj posao, ali ubrzanja koja ovaj auto postiže su me naterala da se zapitam šta današnji inženjeri rade - prave trome mrcine koje ubrzavaju samo na otvorenom pravcu, svaki drugi pokret je trom i teško kontrolisan. Honda CRX je jedan od dokaza da nam auto industrija ide nizbrdo u celom svetu, automobili sve teži, sve se više kvare, sve su skuplji za održavanje i ljudi i dalje ginu u njima. Kada pogledam Hondu CRX shvatim da je jedini pravi napredak današnje auto industrije samo daljinsko otključavanje-zaključavanje, sve ostalo je plastika:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao neko ko je početkom '90-ih imao "sreću" da za drugove ima ljude koji su imali ovakve automobile i kao neko ko ih je često vozio, mogu da kažem da je Corrado npr bio pojam lezanja na putu i upravljanja kroz krivine za CRX-a

Ovo je tipičan auto za onaj izraz "to se otima"

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crx je mnogo lak

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao GTI 1.8 16v 136ks. Drugar imao Calibru 20, 16w, msm155ks. Lepo smo se igrali. Protiv tog Golfa je malo šta imalo šanse osim ako nije 100ks više.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako malo sta? A kadet gsi 2.0 16v , c20? Taj motor sto je bio u kalibri :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam Kadet GSI 16V  1989 godiste  i isao je kao munja u ono vreme.

Ono sto je bilo bolje kod Golfa GTI je sasija koja je bila cvrsca  a kad na GSI-u das gas  sav se uvijao koliko je motor bio jak. Potrosnja u gradu je tad bila oko 9,5L dok je drugi GSI 8V sa 130ks koji sam imao kasnije trosio oko 10.5L a isao za nijansu slabije.

CRX sam probao samo jednom ali sam tad vozio Nissan SX200 sa 169ks pa me Honda nije odusevila ali danas kad vidim dobar CRX zaigra mi srce vise nego kad vidim SX200. Inace je CRX imala 124ks  i sledeca verzija je bila sa 160ks.

Takodje sam imao dve godine i Toyotu MR2  prvu verziju sa 1,6 motorom od 124ks i to je takodje bila zaoka jer je isla 8,5s  i secam se u flekanju sa BMW 325 kockica  nije mi mogao nista. 

Sve u svemu takva kola se vise ne prave  i ova danasnja nemaju ni blizu zvuk kao sto su imali ti stari automobili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GTi je ekstremno dobro ležao, delići sekunde u ubrzanjima su samo papir. Na ulicama, ćoškovima, krivinama, nedostižan za GSI. Honda je bila tada retka ali je bila munja.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gsi se uvijao...moj je otkinuo viljusku iz patosa

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...