Ivan 17670 Posted May 17, 2020 Verovatno, ali za neke opet... Recimo, najjace putne verzije HF Integralke (16v, Evo1, Evo2) su bile deklarisane na 5.7 sec do 100 km/h. Takodje se zbog WRC secam i homologacija nekih putnih verzija iz polovine 80-ih. Recimo za Peugeot 205 T16 je to bilo oko 6 sec, najjaci "obican" 205 GTI oko 7.5 sec. Cak i nekoliko godina starija Delta S4 Stradale je imala vrednosti ubrzanja oko ovih za Integralku. Mali off, nevezano bas za video iznad, ali mozda nekome bude interesantno da uporedi. Delta S4 Rally (verzija nad pomenutom Deltom S4 Stradale) je ubrzavala do 100 km/h za ispod 3 sec. Dok je Delta ECV (o kojoj sam pisao) sprintala do 100 km/h za 2.4 sec, a do 200 km/h za 8.3 sec. Kasnija (sa 6 WRC titula cuvena i zbog novih FIA pravila oslabljena) Integralka je bila igrackica za ove monstrume. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted May 17, 2020 Ovde skoro ništa nije fabrika.Sent from my SM-G950F using TapatalkKoji? Ima nekih sto nisu, za po neke i piseПослато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 16, 2020 PetrolHeads video: Opel Kadett GSi 16v Pravio se od 1988. do 1992. godine i ima poznati c20xe 2.0 16v sa 150 konja/196 Nm, uz pomoć kojeg je išao okruglo 8 sekundi do stotke: 2 horvat and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 29, 2020 AutoTopNL video: Opel Kadett GSi sa 1.250 konja Takvog su ga napravili oni Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 11, 2021 TestAutomobila: 1990. Honda CRX Počasni krug u ''belom metku'' Made in Japan. Legendarna Honda CRX sa motorom 1.6i 16v snage 130 konja. Ukratko, dvosed gotovo da nema mesta pozadi, gepek upotrebljiv samo za prtljag dvoje putnika u toplije krajeve, unutrašnjost iizrađena od jeftine crne plastike, sa završnom doradom koja može da se nazove samo doradom, sve to pada u vodu dok ne nagazite ovu Hondicu čiji motor vuče sve strahovito napred - prvo točkove, zatim karoseriju na kraju se i vi zalepite za sedište. Dobro tehnički spremljen CRX može i dan danas da pomrsi konce u ubrzanjima, ali i u stvarnoj trci po putevima u pravom životu i mnoogo na papiru ozbiljnijim automobilima, dok svojim malim dimenzijama i načinom koji se vozi u gradskim uslovima može da bude neuhvatljiva za većinu vozila današnjice, bez obzira na njihovu snagu. Lepi sa na put kao pegla, sva četiri diska solidno obavljaju svoj posao, ali ubrzanja koja ovaj auto postiže su me naterala da se zapitam šta današnji inženjeri rade - prave trome mrcine koje ubrzavaju samo na otvorenom pravcu, svaki drugi pokret je trom i teško kontrolisan. Honda CRX je jedan od dokaza da nam auto industrija ide nizbrdo u celom svetu, automobili sve teži, sve se više kvare, sve su skuplji za održavanje i ljudi i dalje ginu u njima. Kada pogledam Hondu CRX shvatim da je jedini pravi napredak današnje auto industrije samo daljinsko otključavanje-zaključavanje, sve ostalo je plastika: 1 Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 11, 2021 Kao neko ko je početkom '90-ih imao "sreću" da za drugove ima ljude koji su imali ovakve automobile i kao neko ko ih je često vozio, mogu da kažem da je Corrado npr bio pojam lezanja na putu i upravljanja kroz krivine za CRX-a Ovo je tipičan auto za onaj izraz "to se otima" Sent from my SM-G770F using Tapatalk 2 MS PK and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 11, 2021 Crx je mnogo lakПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 11, 2021 Imao GTI 1.8 16v 136ks. Drugar imao Calibru 20, 16w, msm155ks. Lepo smo se igrali. Protiv tog Golfa je malo šta imalo šanse osim ako nije 100ks više.Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 11, 2021 Kako malo sta? A kadet gsi 2.0 16v , c20? Taj motor sto je bio u kalibri Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted January 11, 2021 Imao sam Kadet GSI 16V 1989 godiste i isao je kao munja u ono vreme. Ono sto je bilo bolje kod Golfa GTI je sasija koja je bila cvrsca a kad na GSI-u das gas sav se uvijao koliko je motor bio jak. Potrosnja u gradu je tad bila oko 9,5L dok je drugi GSI 8V sa 130ks koji sam imao kasnije trosio oko 10.5L a isao za nijansu slabije. CRX sam probao samo jednom ali sam tad vozio Nissan SX200 sa 169ks pa me Honda nije odusevila ali danas kad vidim dobar CRX zaigra mi srce vise nego kad vidim SX200. Inace je CRX imala 124ks i sledeca verzija je bila sa 160ks. Takodje sam imao dve godine i Toyotu MR2 prvu verziju sa 1,6 motorom od 124ks i to je takodje bila zaoka jer je isla 8,5s i secam se u flekanju sa BMW 325 kockica nije mi mogao nista. Sve u svemu takva kola se vise ne prave i ova danasnja nemaju ni blizu zvuk kao sto su imali ti stari automobili. 2 MS PK and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 11, 2021 GTi je ekstremno dobro ležao, delići sekunde u ubrzanjima su samo papir. Na ulicama, ćoškovima, krivinama, nedostižan za GSI. Honda je bila tada retka ali je bila munja.Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 11, 2021 Gsi se uvijao...moj je otkinuo viljusku iz patosa Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 vicent reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 26, 2021 Honda CRX prešla 1.6 miliona kilometara, još uvek ima originalni motor i menjač Redovno održavanje automobila ne garantuje njegovu dugovečnost, ali definitivno daje značajan doprinos tom cilju. Primer takvog automobila jeste Honda CRX sa ogromnom kilometražom. Primerak Hondinog modela CRX Si proizveden 1991. godine je prešao više od milion milja, odnosno više od 1.6 miliona kilometara. Uprkos tome, unutrašnjost automobila je originalna, dok je prethodni vlasnik pre osam ili devet godina ponovo lakirao karoseriju. Impresivan podatak je i to što CRX i dalje ima originalni 1.6 četvorocilindrični motor koji razvija 105KS i 132 Nm obrtnog momenta, a koji je uparen sa takođe originalnim petostepenim manuelnim menjačem. Automobil se nalazi u Tampi, a vlasnik salona ne planira da ga proda. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 26, 2021 Na prodaju Honda CR-X sa samo 17 pređenih km U Portugalu je na prodaju ponuđena Honda CR-X stara više od 30 godina, a koja je do sada prešla samo 17 km. Tačnije, to je 1990. CR-X 1.6i-16 koji je samo prešao put od Santomar Honda dilera u Lisabonu do privatne garaže gde je zatim proveo nekoliko narednih decenija. Kako se navodi ovaj srebrni automobil je odlično očuvan, navodno čak ima originalno ulje koje su u Hondi sipali u njega pre više od 30 godina. Cena nije navedena... preuzeto sa - Auto Blog 2 Milutinac and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 16, 2021 Na prodaju Opel Kadett GSi za 12.950 evra Opel je proizvodio Kadett između 1936. i 1940. godine, a potom između 1962. i 1991. godine (1993. za kabriolet), a sada je u prodaji pojavio zaista specijalni primerak. Reč je o GSi modelu iz 1990. godine, koji je u svoje vreme bio rival Volkswagenovom Golfu GTI. Kadett GSi pokreće 2.0 atmosferski četvorocilindrični motor s osam ventila, koji razvija 116KS, a bila je dostupna i 16v verzija sa dve bregaste osovine koja isporučuje 150KS i 196 Nm obrtnog momenta. Za razliku od modernih hatchback modela, Kadett iz 1990. je bio trovratni relativno mali automobil. Takođe, bio je lagan sa svojih 940 kg, što mu je pomoglo da od 0 do 100 km/h ubrza za 9 sekundi i dostigne maksimalnih 200 km/h. Kadett prikazan na fotografijama se prodaje u Holandiji, nalazi se u izuzetnom stanju, a prešao je 150.695 km. Karoserija je lakirana u tamno zelenu boju i takođe je dobro očuvana, kao i srebrne felne. Unutrašnjost je presvučena negovanom crnom kožom, a vozaču je na raspolaganju LCD klaster koji je bio ispred svog vremena kada se pojavio Kadett. Originalni radio još uvek radi. Prodavac za automobil star 31 godinu traži 12.950 evra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 3, 2022 Na prodaju 1987. Koenig Opel Kadett GSi Koenig je poznat po širokim konverzijma Ferrarijevih, Porscheovih i Mercedesovih automobila, ali ovaj nemački tjuner je radio i na nekim modelima mainstream proizvođača. Odličan primer je retki Opel Kadett GSi iz 1987. godine koji je dobio značajne vizuelne modifikacije. Automobil na fotografijama je baziran na trovratnom hatchbacku Kadett E, odnosno na njegovoj najsnažnijoj verziji GSi. Zbog redizajniranih panela karoserije i novih zadnjih svetala, nije baš svima lako ustanoviti da je reč o Opelu. Koenigov bodykit uključuje aerodinamični prednji branik sa istaknutom ''bradom'', kompletno redizajnirani zadnji deo s pravougaonim svetlima, zadnji spojler te proširenja prednjih i zadnjih blatobrana. Upravo je zadnji blatobran integrisan u karoseriju "lažnim" bočnim ventilacijskim otvorima inspirisanim onim koje ima Ferrari Testarossa, legendarni superautomobil iz osamdesetih godina prošlog veka. Konačno, unikatni set felni s ultraširokim gumama zaokružuje modifikacije automobila. Eksterijer u svakom slučaju privlači najviše pažnje, ali je i unutrašnjost doživela niz promena uključujući kožom presvučene kadice, Momo upravljač, Sparco patosnice i retro digitalni klaster. Kadett GSi pokreće atmosferski 2.0 četvorocilindrični motor koji razvija 156KS i 203 Nm obrtnog momenta. Automobil je prešao 177.170 kilometara i u dobrom je stanju. Prodaje se u Španiji gde se trenutno nalazi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 24, 2022 Honda CRX iz 1990. došla na aukciji do brojke od 40.000 dolara Ako ste dovoljno ''mladi'' da se sećate automobila iz devedesetih, onda nema potrebe posebno vam predstavljati Hondu CRX. Ovaj sportski hečbek karakteristične forme, kreirao je pravi kult među obožavaocima, a bio je relativno uspešan i u komercijalnom smislu, s tim što mu je najbolja godina bila 1986. kada je plasirano preko 66.000 jedinica. Samim tim, postoji izvestan broj polovnih Hondi CRX koje se i danas mogu nabaviti. Jedna od njih je na aukciji generisala čak 40.000 dolara. Poprilično visoka suma za 30 godina star japanski automobil koji se nikako ne ubraja u nešto što bismo nazvali egzotikom. U principu, cena polovnih CRX se nalazi u rasponu od 5.000 do 15.000 dolara, u zavisnosti od stanja. Čak, ova Honda CRX Si iz 1990. nije u ''mint'' formi kao ona iz Portugala s petnaestak kilometara na satu. Ova je prevalila 20.000 kilometara, a i zahteva neke sitne lakirerske popravke na zadnjem odbojniku i vratima, a jedan od naplataka je ogreban. Doduše, poseduje Carfax izveštaj da nije bila oštećivana u saobraćajnim incidentima, a tu su nalepnica na staklu, servisna knjižica, uputstvo za rukovanje itd. Čovek koji je ponudio najviše na aukciji je treći vlasnik ovog automobila, s tim što je CRX u posedu prvog bio do 2018., kada ga je kupio drugi. Od tada, zamenjene su komponente kao što su pogonski kaiš bregaste osovine, pumpa za vodu, zatezač, termostat, dizne i kablovi svećica. Originalne komponente su uključene u prodaju. Koliko god se nekome ova kupovina čini neshvatljivom, ono što najbolje objašnjava kako stoje stvari je komentar samog kupca: ''Možete da mrzite aukcije ako želite, da me smatrate glupim i nesmotrenim, ali srce želi ono što želi.'' Ne možemo a da se jednostavno ne složimo s čovekom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 30, 2023 https://vm.tiktok.com/ZMYNU4ExN/Sent from my SM-G770F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 30, 2023 Ovo bih tretirao isto kao maltretiranje zivotinja Quote Share this post Link to post Share on other sites