totti 13151 Posted November 21, 2015 Jeste car, samo dosadan... Skoro svaki dan visi kod mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 21, 2015 Citroen i stabilnost. A pošto je u grupaciji PSA ni skretanje nije neka vrlina. https://www.youtube.com/watch?v=MYaJiFSkBnY Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 21, 2015 Šta je ovde čudno? Ti sa tim svojim Zanussijem ne bi ni prvu krivinu savladao Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 21, 2015 Pa ulete ciganki po sred kuće ???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17457 Posted November 21, 2015 Ti sa tim svojim Zanussijem Ima i rucku, nije ugradni . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted November 4, 2016 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 4, 2016 Sve vršnjaci... Kao juče da je bilo... 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 4, 2016 Jes vala..prodje zivot 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 12, 2016 Pre 40 godina počela proizvodnja VW Golfa u Sarajevu Sklapanje Volkswagen Golfa u Tvornici automobila Sarajevo (TAS) počelo je 1976. godine. U početku Golf se sklapao od delova koje je Volkswagen dopremao u TAS, a kako je vreme prolazilo i proizvodnja rasla, u proizvodnju ''jugoslovenskog'' Golfa uključile su se i kompanije iz bivše Jugoslavije. Svi delovi za Golfa koji su proizvedeni u Jugoslaviji ispunjavali su najstrožije standarde kvaliteta pa se Golf iz Vogošće po kvalitetu nije razlikovao od nemačkog. Proizvodnja Golfa I već naredne 1977. godine je dohvatila brojku od 5.000 automobila, a svake naredne godine proizvodnja je rasla. Golf I se u TAS-u proizvodio do 1985. godine, dve godine duže nego u Nemačkoj, pa je druga generacija ušla u proizvodnju sa dve godine zakašnjenja. U periodu od 1986. godine proizvodnja je porasla na 25.000 automobila, sa perspektivom da se u bliskoj budućnosti poveća na 40.000. O tome govori podatak da je 1988. godine bilo zaposleno 3.109 radnika koji su proizveli 28.341 automobil, od kojih je 15.184 direktno isporučeno Volkswagenu. Volkswagen i TAS su 1989. godine obeležili i mali jubilej proizvodnjom 300.000-tog primerka Golfa, Alpine bele boje. I u narednoj 1989. godini Volkswagen nastavlja sa rastom proizvodnje TAS-ovog Golfa pa na kraju godine dolazi do broja od 37.411 proizvedenih automobila. To je bila rekordna godina u proizvodnji Volkswagen Golfa u TAS-u, kada je u njegovoj proizvodnji bilo uključeno 3.500 radnika. Primerci Golfa koji su silazili sa proizvodnih traka TAS-a, u odnosu na one iz Nemačke, imali su posebne oznake koje su asocirale da je proizveden u Jugoslaviji. Tako je Golf proizveden u TAS-u imao oznake J, JL, JX, JD, JLD i JGL. Ipak, u poslednjoj godini proizvodnje Golfa, pred samo izbijanje rata BiH, slovo J iz oznake je izbačeno koje je asociralo na Jugoslaviju. Pored Golfa u TAS-u je bila proizvodnja i Jetta i Golf Caddy modela. Interesantno je pomenuti da je TAS bio jedina evropska fabrika u kojoj se proizvodila teretna verzija Golfa I s oznakom Caddy, a koji je bio namenjen za evropsko tržište. Prvi Golf I Caddy sa TAS-ove proizvodne trake sišao je 1982. godine i do rata 1992. godine proizvedeno je oko 200.000 primeraka. Golf Caddy se osim u Sarajevu proizvodio i u američkoj fabrici u Pensilvaniji (Pennsylvania). Polovina ukupne proizvodnje Golfa odlazila je na slovenačko tržište, po 20% u BiH i Hrvatsku, a 10% proizvedenih Golfova prodavalo se u Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji. Golf II se u TAS-u proizvodio do 1992. godine kada u Bosni i Hercegovini počinju ratna dejstva, a fabrika biva prvo opljačkana, a zatim potpuno uništena. Pre izbijanja ratnih dejstava u TAS-u je napravljeno nekoliko probnih primeraka Golfa III koji nikad nije ušao u serijsku proizvodnju u sarajevskoj fabrici, upravo zbog početka rata. Po završetku rata u BiH, krajem 90-ih godina pokušalo se sa obnovom starog proizvodnog pogona, pa je na temeljima stare fabrike pokrenuta SKD montaža Golfa i nekih drugih modela iz Volkswagen grupacije. Zbog malog broja sklopljenih automobila i neisplativosti od daljnje obnove proizvodnje se odustalo. Golf II postao je svojevrsni fenomen u Sarajevu, ali i celoj Bosni i Hercegovini. Danas Golf II čini značajan procenat registrovanih automobila u BiH i odoleva zubu vremena. Pojava ovakvog fenomena još uvek nije tačno objašnjena, jer za njegovu pojavu može biti više razloga. Golf II je pre rata bio jedan od simbola uspešnog jugoslovenskog stanovnika, a za čiju kupovinu nije bio potreban samo novac već i dug vremenski period čekanja na isporuku zbog velike potražnje. S druge strane Golf II se dokazao kao izdžljiv i rentabilan automobil. preuzeto sa - Auto Blog 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 5, 2017 TheSmokingTire video: 1990. Honda CRX Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 10, 2018 Carfection video: Volkswagen Golf 3 GTI i Golf 4 GTI Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 30, 2018 AutoMarket.hr video: Volkswagen GTI modeli Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 7, 2018 Vrele Gume video: 1989. Opel Kadett GSi Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted May 7, 2018 Gsi debitovao '86??? Ili ja nisam razumeo šta je hteo da kaže, ili ovaj priča gluposti. Moj je bio '84 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 22, 2018 ''Suza'' do 300 na sat za manje od 14 s! Jedan od omiljenih automobila sa kraja osamdesetih godina bio je Opel Kadet, u narodu poznatiji kao ''suza''. Ovaj hečbek je proglašen 1985. godine Evropskim automobilom godine i uspešno se ''tukao'' sa najljućim rivalima, Golf ''dvojkom'' i Ford Eskortom četvrte generacije. Na ovim prostorima bio je naročito popularan jer je bio jedan od ''domaćih'' modela - sastavljao se u Kikindi. ''Suza'' je i poslednji Kadet jer ga je 1991. godine nasledila Astra. Međutim, njegov život je nastavljen i tokom prve polovine devedesetih. Naročito je bila popularna verzija sa oznakom GSi. Fanovi ovog modela su i dalje prisutni, a posebno ga vole u nemačkoj tjuning kući WKT. Oni su nedavno izbacili verziju čiji su originalni 1.6-litarski model zamenili dvolitarskim 16v benzincem kojem su dodali turbo-punjač koji rad pod pritiskom od čak 3.1 bara (pritisak turbina kod običnih putničkih modela iznosi 0.5-0.6 bara). Zahvaljujući ovome, motor isporučuje na sva četiri točka 1.257 konjskih snaga! Performanse su neverovatne: od 0-100 km/h za 4 sekunde, od 100-200 km/h za 3.6 sekunde, a od 200-300 km/h za 6.3 sekunde. Dakle, do trista na sat za manje od 14 sekundi! Kao što kaže naslov ovog videa, reč je o ''ultimativnom spavaču'' (The Ultimate Sleeper). Izraz ''spavač'' se odnosi na modele koji na prvi pogled ne izgledaju kao moćne sportske mašine. Jedan od odličnih primera je i Lancia Thema 8.32 o kojoj smo nedavno pisali. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 24, 2018 AutoAnaliza video: Test VW Golf 4 GTI Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 12, 2018 WKT Opel Kadett sa 1250KS - ubrzanje 0-312 km/h Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 27, 2018 AutoAnaliza video: TDI vs GTI - Ko je i koliko brži?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 26, 2018 KrbuljaStil video: Peugeot 206 GTI Nakon slave koju je stekao 1987.-1994. godine 205 GTi, postavlja se pitanje da li je 206 GTI adekvatan naslednik 205-ce? Po našem mišljenju, 206 je malčice ukroćenija zver u poređenju sa 205, ali i tek kako adekvatna mašina da nasledi pomalo legendarnog 205 GTI. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 30, 2019 AutoAnaliza video: Opel Astra GSI - Da li je mogla protiv Golfa GTI? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 16, 2020 Ikone 80-ih , ubrzanja od 0-100km/h , neki i preko 200km/h Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 2 Ivan and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted May 17, 2020 Ovde skoro ništa nije fabrika.Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites