Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Gti vs Gsi vs Crx

Gti vs Gsi vs Crx  

60 members have voted

  1. 1. Koju od ovih nekada vrlo popularnih gradskih trkalica kod nas biste najradije posedovali?

    • Golf II Gti
      20
    • Kadett Gsi
      9
    • Honda Crx
      25
    • Swift Gti
      4


Recommended Posts

Ovo fabia vs. punto je samo poredjenje snage motora...Dante zna tacno o cemu se radi pa je zato rekao
One krivine iznad valjeva prema zlatiboru...idem fabiom i dolazi krivina bukvalno put ide paralelno sa putem kojim sam upravo prosao...krece krivina, iz recimo trece vracam ga u drugu, pun gas druga, ne je*e ona...polagano, gume ni da se cuju. Dok punto bi tu poceo da vrti vrti i kako se ravna krivina tako on polako hvata svoj pravac i iznosi sve. Nisam sada bas skroz propratio ovu temu, ali eto ako moze da pomogne :)

Ps - Na svu srecu...meni je sa puntom jednom dupe samo malo proklizalo...i bukvalno taj momenat imam snimljen i na klipu...nos krece samo ukoliko u krivinu udjem sa vecom brzinom nego sto je realno pa se ne smirim na gasu vec silim
Evo ga...ovaj momenat na oko 1:10 je najvece klizanje koje sam ja mozda i ikada u puntu doziveo...mozda ne deluje na klipu, ali bogami skoci adrenalin sa 85% na 95%...skupi se pljuvacka, ko razume shvatice :)

Krug:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sa Corsom C i 1.2 motorom imao par situacija gde sam jedva ostao na kolovozu.Jednostavno uletis u krivinu maskimalno mislis da moze,a onda od jednom dupe krene da prestiže.Ali lakse je iskontrolisati auto koji ide 80 nego onaj koji ide 160 recimo.Dakle Corsa uleti 80 u krivinu krene da se baca na sve strane i dok joj kontriras ona se vec ugusila i samo traljavo izadjes iz krivine.Dakle prasta greske.Dok auto od recimo 130 konja je sasvim druga prica i stvari se odvijaju znatno brze.

 

Ja nisam govorio o proklizavanju koje pali gume,ali dvoljno prokliza i Yugo ako precens sebe i krivinu.A lakse je da se izvuces kad preceniš auto koji ide jedva,nego neku masinu sa brdo konja.

 

A ko en veruje da i Yugo moze da zabaci dupe,evo ja zrtvujem dedinog Yuga pa da probaju forumaši koji ne veruju da i auto kao što ej kilavi Yugo sa 1.1 motorom ume da zapleše u krivini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta je meni Corsa B za Winterama sve radila ih :)

Generalno je jako nestabilan auto u krivinama. Pogotovo što nije namenjen za trkanje.

Gledam sada Stilo 5v (koji isto nije simbol za stabilnost) neuporedivo bolje leži. Tamo gde mi je Corsa prolazila sa 60, Stilo prolazi sa 80-90 bez da bude neprijatno.

Ovo Milutinovo bežanje, mnogo gore sam imao na Corsi pri brzini od oko 50 na sat, doduše po poledici.

Jedva sam obuzdao auto da ne uradim 360 flip.

Pritom nisam sportski vozio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada na 1:08 prodje taj kombi, treba obratiti paznju i gledati u tu banderu prvu koja dolazi, kako u jednom momentu dobije neprirodno kretanje, tako mozda tek moze da se primeti koliko je klizao, a nije malo, ne moze klip da docara ni brzinu ni to klizanje bas realno...

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam kakvu si situaciju ti imao ali ova Milutinova situacija nije nimalo bila naivna.Ta krivina je veoma ostra mozda tako nedeluje jer su duple trake.Samo je on to vesto ispeglao na volanu pa deluje beznacajno.A nije mu perdnji tocak daleko od bankine,

Bravo za voznju Milutine :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ko en veruje da i Yugo moze da zabaci dupe,evo ja zrtvujem dedinog Yuga pa da probaju forumaši koji ne veruju da i auto kao što ej kilavi Yugo sa 1.1 motorom ume da zapleše u krivini.

 

Nije ispravan dedin Yugo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tog auto koji ne može da dobije pre ili podupravljanje po krivinama, ako se preteruje sa gasom. Prosta fizika, pa makar bio zakucan za asfalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To stoji, ali Yugo samo bezi preko nosa, zadnjicu ce zaneti samo ako uradis namerno nesto kako bi to postigao. Zadnjicu obicno zabacuje ako se napred previse spusti ili kad stave previsok gibanj pozadi (obicno kad propadne fabricki onda ga svi preterano nasprenguju) ili je losa reglaza trapa... Naravno moze i do gumenih elemenata, losih amortizera, itd ali obicno je ono prvo problem...

 

Kod mene je sad npr toliko poremecena reglaza trapa da auto ne moze da ide pravo preko 40km/h, krene zadnjica da zanosi levo desno :turned::laughing:

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yugo je ispravan koliko Yugo moze da bude ispravan  :laughing: al opet ne moze da ispegla dve uzastopne krivine da mu ne pobegne dupe.Ili da krivinu koju recimo Punto sipegla sa 80,on vec na 60 krene da odvaja.Al zato dok ga iskontriraš on se već ugušio i samo traljavo izađe iz krivine  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze jugo da baci dupe i to lepo i kontrolisano, pogotovo sa standardnim gumama.

 

Meni se desava i sa Grande Puntom na odvajanje gasa da baca dupe. Sve zavisi od stila voznje i onoga sto zelis da postignes.
Milutinu se bas to desilo, ubrzao je u krivini, malo popustio i eto zanosenja. Da je bilo jos i kocnice ili potpunog pustanja gasa, bilo bi veselije. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet kazem, ispravan Yugo sa 4 jednake gume nece bacati zadnjicu nego ce da bezi preko nosa i kad pustis gas prestace da bezi preko nosa i to je to... Da bi zaneo zadnjicu mora da se izazove to, iznenadnim trzanjem volana pri pustanju gasa, kratkim i jakim kocenjem ili drugim namernim debalansom samog vozila, tipa cimanje volana pre ulaska u krivinu i prenosenja mase na prednji spoljni tocak tj voznja na 3 tocka... Ali prednja vuca se nevozi tako, sa prednjom vucom se koci pred krivinu i postepeno se ubrzava i dodaje volan.

 

Vecina jugica jeste biiip u voznji jer "majstori" za reglazu ne podesavaju zadnji trap naviknuti na automobile sa polukrutim osovinama a i vlasnici su isto tako naviknuti na sklopocije koje imaju te osovine pa imaju 2 silen bloka koja ne prave toliko veliki problem kao kod nezavisnog vesanja koje je jako zavisno od njih a ima ih 8kom... Ja svima kojima sam radio reglazu trapa, prvo sam ih naterao da zamene sve delove a potom sam garantovao da cu uz ekscentricne srafove za prednju osovinu i kroz 10ak sati rada, podesicu auto da ide 10-20% brze kroz krivine nego sto bi bilo koja druga klasicna radonica za reglazu trapa uradila... I nisam nikad do sad pogresio. Yugov trap koliko je zahvalan za modifikovanje toliko je los za naseg coveka koji vozi od tacke A do tacke B jer mu je zao posle 20 godina uloziti 30e u saniranje propalih gumica po trapu ili da ulozi 110e za nesto kao sto ja imam...

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam uvek za jaci auto koji bolje lezi (citaj Alfa) nego slabiji koji lose lezi a i ne ide (Corsa, Yugo itd). Najgora kombinacija auta kojiima jak motor a ne lezi nesto fenomenalno. Stilo bi recimo mogao i malo bolje. Ja recimo sledece godine planiram zamenu amortizera, guma (prelazim sa 15"-ica na 16-tice) i da skupim kinte za neke dobre letnje gume. Sada imam letnje Dunlop Sport Blue Response 195/65 R 15 udobne su i tihe, ali po ostrijim krivinama znaju da zaplivaju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam uvek za jaci auto koji bolje lezi (citaj Alfa) nego slabiji koji lose lezi a i ne ide (Corsa, Yugo itd). Najgora kombinacija auta kojiima jak motor a ne lezi nesto fenomenalno. Stilo bi recimo mogao i malo bolje. Ja recimo sledece godine planiram zamenu amortizera, guma (prelazim sa 15"-ica na 16-tice) i da skupim kinte za neke dobre letnje gume. Sada imam letnje Dunlop Sport Blue Response 195/65 R 15 udobne su i tihe, ali po ostrijim krivinama znaju da zaplivaju...

Sta si hteo reci? Radije bi kupio Alfu nego Yugo? :))) Zar to ne zelimo svi, samo je pitanje cene, odrzavanja, potrosnje, registracije...jer i od Alfe ima bolje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa fabricki za sadasnje pojmove nije bas karting ali uz neka relativno normalna i pametna ulaganja moze da se sklopi nesto zanimljivo i konkurentno za sadasnje vreme. Mislim da je najbolji izbor za one koji vole da modifikuju auto a da nisu ljubitelji drag trka ;) Ja sam svoje oslanjanje od pre koju godinu sklopio za oko 15.000din, to je bilo dovoljno da uz dobre gume da se nosi bez vecih poteskoca sa autima kao sto su Alfa Romeo 147 ili Renol Clio Mk2... A deo tih troskova su bili i delovi potrosnog karatera... Sad sto imam, sve novo da se kupi je oko 90.000din :laughing: Dovoljno da te vlasnici automobila sa 2-3 puta vise ks izazivaju samo na nesto sa kilometarskim pravcima izmedju krivina  :laughing: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad sednem u Y, em mali, em kratak, em slab motor....

Al kad hocu (a hocu) to se ponasa uzasno! Kliza napred, kliza nazad, ide popreko.... :D

Jedino sto je slab toliko da mi treba kilometar izmedju krivina da se opet malko zaletim :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I nesrecna Corsa ide jdino ako je razvlacis do blokade kroz svaku brzinu,i ako imas kilometar ravnice da ubrzas  :laughing: uz brdo ide u drugoj 50 vrišti ko formula  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi ko je na sta navikao, ali bezanje preko nosa se smatra najbezbednijom karateristikom za prosecnog vozaca jer se najlakse kontrolise. Sta ja znam, sa 180cm i 80kg, sasvim udobno se smestim u Yugu, istina od 3 tipa sedista, ja imam najbolja fabricka koja postoje.

 

Pa ili vozite 45icu/55icu ili ne znate da vozite Yugo :D Ako je 60+ verzija i ako je ispravan, sasvim solidno vuce, ali takav motor se ne vozi ispod 4000 :D Uz malo dorade, hoce lepo i do 7500 da vuce :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj Yugo sa Dedrinim motorom je standardno klizao preko nosa i meni je to normalna stvar postala.Dok npr. kad ga je ćale prvi put provozao on se vratio sa pričom ovo ne može da skrene i tako to  :laughing: I Punto sa nesrećnih 80ks baca preko nosa kad se pretera,a često se pretera  :laughing: Nikad mi jos nije pobegao preo dupeta,a svasta sam mu radio i svasta mu radim.

 

Brdo ljudi misli da su opasni rejseri a kad ga odvedeš na put sa dosta krivina on se pogubi  :laughing:  80% njih en zna da prođe kroz krivinu,al zato zna da nabije gas na pravcu i da kaže ja sam opasan rejser  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praćka kod Yuga vrhunac debilizma. I cela geometija trapa je čudo.

Da vidiš kako pumpa adrenalin kad 15 tona krene da kliza ili kad su bile barake sa Mečkinim motorima to tek bilo ludo za vožnju. Stisneš gas a on izbaci bulju.  :laughing:  :laughing:  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi jasno sta fali geometriji trapa? Nije savrsena, ne prati neke danasnje trendove ali je ok resenje za cenu auta, a za doba kada je nastala je bila u rangu sa najboljima... Francuzi iz tog doba su tragikomicni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yugisa ti voziš Yuga ali tvoj auto nije predstavnik te klase. Pa ti si u njega uložio još dva komada. I normalno da leži i ide :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja ni ne tvrdim da fabricki ide kao moj, ali tvrditi da nesto ne valja jer je neko imao iskustvo sa raspalim primerkom smatram isto nerealnim... To sto vecina ljudi smatra ispravnim Yugom je samo auto sposoban da se kotrlja, nije ni blizu fabrickog stanja a kamoli onoga sto moze da pruzi neki modifikovan primerak ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...