Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Gti vs Gsi vs Crx

Gti vs Gsi vs Crx  

60 members have voted

  1. 1. Koju od ovih nekada vrlo popularnih gradskih trkalica kod nas biste najradije posedovali?

    • Golf II Gti
      20
    • Kadett Gsi
      9
    • Honda Crx
      25
    • Swift Gti
      4


Recommended Posts

Ivane, davno je to bilo, znam da je benzin za poljo-avijaciju imao 105-106 oktana. Želko i ja smo vozili brdo i krug, sa G1 GTI, i bili smo veoma konkurentni u Hobi klasi. Jbg, gubili smo dobijene trke zbog nekih gluposti i, generalno para, U Batajnici, vodim za 50 metara, i nestane mi goriva tri krivine pre kraja. Na mišeluku, II u plasmanu, otvori mi se hauba i prekrije šoferku (kao su popustili klinovi, nemam pojma), U Banja Luci mi crkne svećica i Golf gazi strojevi korak. U Kraljevu, na treningu prvi, u trci pada kiša, mi nemamo kišne gume i prvi smo , al od pozadi !

Na Peglici se istopio motor za, bukvalno 30 km, Željko je gazio i sahranio. Ostala bez klipova. JBg, početak 90-ih, nema se para, a želje ne manjka. Avala, brdo, dva puta prvi, uterali smo strah u kosti jačoj klasi. Tara, jako slično.Prokliza nam lamela, pomoću Coca-Cole, završimo kao IV-i.  Davao sam celu platu za 30 lit goriva, žena još tad htela da me ostavi.

Lepa vremena, imam šta da pričam unucima.

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vincent, ako si u peglaju roknuo kerozin oni ima oko 128 100 BTU/gallon za razliku od benzina koji oslobađa oko 114 000 BTU/gallon. EuroDiesel je jako sličan kerozinu i oslobađa 129 500 BTU/gallon.

Znači spržio si peglaju od energije manje od oktana.

Benzin, ne kerozin. Mi smo u Lađevcima u vojsci sipali kerozin u agregat i u imt 539, i dodavali malo ulja.

Jbg, nisu davali naftu, pa smo istakali iz gazela :D Jbg, nismo hteli da sedimo u mraku...

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta imas da pricas, da si vozio peglicu? :D

Jok, da sam vozio biciklo!
Vicent spalio Peglicu!

Al je opravio, svaka mu cast :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao moj komšija 205 1.9 GTI išlo ko blesavo,al koliko je brzo išao tako je i on brzo završio karijeru  :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I auto i komšija nažalost.Zakucao se u betonsku ogradu na nekom lokalnom putu,veštaci kažu da je išao ~140km/h.Od auta nije ostalo ništa,motor bukvalno završio na zadnjoj klupi.

Znam još jedan slučaj sa dvojkom GTI gde se isto mlad dečko ja mislim da nije ni iamo dozvolu 17 godina zakuca u kombajn i to nekoliko stotina metra od kuće.

 

Sad klinci za nekih 1500€ mogu da kupe izuzetno brze,a matore automobile.Recimo dvojka GTI može da se nađe za 1500€.

A sve su to automobili po nekoliko puta izvrtani,krpljeni,sa očajnim kočnicama.

 

Meni je prvi auto bio Yugo sa 1.6 iz Lance Dedre,vozio ga 2k km i onda otišao menjač i koševi popustili.Ćale mi lupio ćušku uzeo ključeve i Yuga oterao pod presu.Ja klinac sa 18 hteo od Yuga da pravim raketu,onda sam par meseci bio bez auta,pa mi kupe Corsu C 1.2  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam jedan od retkih koji je poceo da vozi sve brze sa godinama umesto sve sporije, kada sam poceo da vozim pre 10g uvek me je drustvo lozilo da idem brze, a ja se onda iz inata jos vise vukao :D

Inace moj brat je tada zalepio u banderu punta mk1 sportinga trkajuci se na miseluku, sreca pa ga je airbeg spasao, a to je bio 1.2 86ks, a neko takav neizivljen sedne u 1.8 ili 2.0 sa 130-150ks...

P.s. bas mi je zao tog auta, ne samo sto je bio prvi, stvarno je bio odlican, a i bolje je isao od dvojke 1.2 80ks koju sam posle vozio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vagenovac, kako sam vozio u mladosti,tako vozim i sada. Imao sam strašne opomene (ne daj bože nikom), ali to je valjda u genima. Nasledno i neizlečivo ! Ili bolest jbm li ga!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je Corsa i slabašni 1.2 spasila,da sam nastavio da vozim Yuga ko zna dal bi me bilo danas.

 

Mlad vozač mora prvo dosta situacija da doživi i preživi da uopšte ukapira filozofiju vožnje,kako se auto "vadi" kad krene da baca preko dupeta,kad krene da proklizava i ostalo.A to se lakše nauči na nekom slabijem autiću,bar je meni bilo lakše,a i brzine su takve da auto prašta grešku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mlad vozač mora prvo dosta situacija da doživi i preživi da uopšte ukapira filozofiju vožnje,kako se auto "vadi" kad krene da baca preko dupeta,kad krene da proklizava i ostalo.

 

A na slabom autu ce bas da ti baca dupe i proklizava :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da hoce, kada se udje previse zustro u krivinu pa se vozac uspanici moze da pocne da bezi dupe pri samom pustanju gasa, a pogotovo ako pocne da se koci, a auto nema esp (a pogotovo abs mada to vec retkost da neko nema).

Jos za nijansu slabije gume, losiji asfalt, malo mokro od kise.

@milutin da i abart bodikit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Mlad vozač mora prvo dosta situacija da doživi i preživi da uopšte ukapira filozofiju vožnje,kako se auto "vadi" kad krene da baca preko dupeta,kad krene da proklizava i ostalo.

 

A na slabom autu ce bas da ti baca dupe i proklizava :rolleyes:

 

Hoce,fizika je neumoljiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac

Mogi ja i sa biciklom da proklizam kad se nameste svi ti uslovi.Ili da neko svesno trazi takve uslove ili led jos bolje pa da onda uci kako da se vadi iz tih situacija...sto je skoro neverovatno da ce neko uraditi.

Sa slabijim autom u normalnoj voznji takve situacije su u domenu teorije.

 

Kod jakih auta i onih sa pogonom na zadnjim tockovima takve situacije su mnogo izvesnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, pogresno si shvatio posto ocigledno nisi imao iskustva sa takvim situacijama.

Znaci svi idealni uslovi i ako preteras u krivini prvo pocne da kliza preko nosa, sto se insiktivno resava sve vecom korekcijom volana, kako to ne moze pri pustanju gasa i pogotovo nabadanja kocnice dupe krece da iskace.

To sve moze da se zavrsi i bez posledica, ali dupe iskace bez problema, a ako se nameste neki od losijih uslovima onda mozes i da se okrenes skroz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma beži bre. Vozi se Avala, ja klinac, kod hotela Dagmar Šuster izleće odozdo i BMW pola metra u vazduhu. Adrenalin, društvo, Lada 1600, pun gas, desna krivina kod tornja, ja prislonio Ladu uz toranj, krenuo na 16 sprat. Kakve korekcije, kad preteraš, ona ide pravo, a volan služi za ukras!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, pogresno si shvatio posto ocigledno nisi imao iskustva sa takvim situacijama.

 

Nisam jer vozim slab auto.Ali cim sam usao u neki koji odgovara gore pomenutim sam to osetio i video.

 

 

Evo nek Milutin kaze da li je uspeo da prokliza ili da mu dupe pobegne sa Fabiom(3 klipa),a sa Puntom moze to da izvede kad pozeli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...