Buca_Tipo 31 Posted September 9, 2014 Ja iz iskustva pricam Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 29 Posted September 9, 2014 ma nemora cak nista da se prska dovojno je skinuti dzek i vratiti i greske nema sto je zalosno po meni za ove novije generacije automobila sto su to tako zakomplikovali ko se razume u mehaniku i zna kako je kad nesto se pokvari njega nepogadjaju te greske i lampice ali obicne ljude da jer obican covek misli cim se nesto upali gotovo kvar i ako nista neoseca na automobilu i sve funkcionise ali znaju da iritiraju te greske posteno . Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted September 10, 2014 Evo mene opet sa novim-starim problemom... Nakon skracivanja regulatora pritiska, auto je par dana isao sasvim normalno, sto i rezultati dijagnostike pokazuju.Menjao sam prelivno crevo jer je puklo i u tom precesu se izgleda olabavilo crevo koje ide od pumpe visokog pritiska do prelivnog rezervoara. Na strani kod pumpe se vidi da se okrece ali ne spada, dok na strani do rezervoara kao da jako malo pusta. Na dnu rezervoara sa spoljne strane primetim kapljice goriva, koje se verovatno slivaju od tog creva, posto su druga dva ok. Auto je ponovo poceo da se gasi i ulazi u safe mod, ista greska P0191. Bitna razlika je sto se sad ne upali lako posle odredjenog vremena, vec vergla, vergla i vergla, pa tek onda upali. Cak i paljenje kad nema greske je tesko i uz dosta verglanja. To ranije nije bio slucaj.Posle gasenja, cuju se neki zvuci iz rezervoara, dotok goriva ili nesto slicno. Ako se oslusne kad se da kontakt ili auto ugasi, cuje se i tok goriva kroz prelivni rezervoar. Dakle, ja sumnjam na neki vazduh u sistemu dovoda goriva ili jedna od pumpi ne daje dovoljan pritisak. Ovo drugo mi je manje varovatno, ili zelim da bude manje verovatno ;-) Pumpa u rezervoaru je ciscenja i trebalo bi da je ok.Koliki je pritisak na crevu bosch pumpa- prelivni rezervoar? Da li je moguce da to labavije crevo pravi problem? Nemam ideju sta dalje da ispitujem, jedino do vozim auto do bosiste da meri pritiske ili da stavljam novi regulator koji nije skracivan i da se nadam da nisam bacio pare... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8175 Posted September 10, 2014 Creva moraju da su dobra, stegnuta, zdrava inace ce negde da se gubi pritisak ili da vuce vazduh. Tada auto i tesko pali a i cuje se to sto ti kazes. U ostalu tvoju problematiku se ne razumem Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted September 10, 2014 Vidi ovako, kad ti se ugasi auto, nemoj da verglas dugo vec daj samo kontakt, cuces pumpu iz rezervoara da zuji, kad prestane ti vrati kljuc nazad pa opet kontakt. Tako ce da "nadruka" gorivo u filter i ostala creva, pa onda probaj da verglas. Morao bi mnogo brze da upali. Ako je tako, onda vuce fals vazduh i vraca gorivo u rezervoar ili je negde neko crevo prikljesteno pa nema dovoljan dotok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1291 Posted September 10, 2014 Probaj da nađeš,za proveru,nosač filtera goriva. U njemu postoji nepovratni ventil ka rezz.,i auto hoće tako da se ponaša,kada se on povremeno zaglavi. kod drugara je bio sličan slučaj,ugasi se iz čista mira,u vožnji,i par minuta samo vergla,a onda odjednom kresne. Takođe se čulo bućkanje goriva. Taj nosač, tj. ventil u njemu ne možeš da popraviš,već mora da se zameni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted September 10, 2014 Ajde sad cu probati da "nadrukam" pa javim... Je l ima mozda neka fora sa ozracivanjem sistema, da se izbaci vazduh? Nemam rezervni nosac pri ruci. Njega cu probati kasnije da nabavim ako ovo drugo ne upali. A gde bih mogao ovo crevo zameniti, broj 3 sa zutim pecatom? Milsim da bi to u principu mogao bilo koji majstor, ne mora neki bosch service... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted September 10, 2014 Izbaci on sam, samo je problem ako ga ponovo uvuce Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted September 10, 2014 Kad se nadruka, malo lakse upali. Probao sam da otvorim cep rezervoara dok auto radi, nista specijalno se nije desilo, ocekivano :-) Kad sam drugao, prva dva tri puta se lepo cula pumpa i protok goriva, a posle vec neki cudni zvuci...Dakle, sva je sumnja na vazduh u sistemu dovoda goriva.Moj plan je sledeci:- Zameniti negde labavo crevo- Proveriti kako gorivo ide od filtra i do filtra, mozda skinuti filter, mozda staviti nov (mada i ovaj ima 7 dana, pa mi se ne bacaju pare)- Ako predjasnje ne upali, menjati nosac- Ako ni to ne pomogne - Miki :-) Ako bilo neko jos ima predloga, slobodno neka iznese... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8175 Posted September 10, 2014 Samo vazduh imas negde Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted September 10, 2014 To jedno crevo je labavo i videcu prvog da ga sredim. AKo to ne pomogne, onda ne znam dalje odakle moze ulaziti vazduh. Pumpa u rezervoaru je stegnuta ok, tamo ne vuce.Nego, koliki je tu pritisak, rekao bih da nije preveliki? Nema to crevo kao tipsko nigde, nego cu morati neko standardno crevo naci, pa da ne uzmem lose... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted September 10, 2014 Ovaj filter ima 7 dana? Jel i pre zamene bilo isto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted September 10, 2014 Siicno ne bas isto. Gasio se i palio lampicu, zbog toga je i zamenjen filter, ociscena pumpa u rezervoaru i skracen regulator goriva.Posle toga je auto radio lepo 3 dana.Zatim je poceo da pali lampicu i odlazi u safe mode i pritom nece da se upali nego vergla i cuju se cudni zvuci iz rezervoara.Odvezao sam auto da se zameni onu sumnjivo crevo, pa cemo videti kako ce se ponasati posle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted September 10, 2014 Ako ne pomogne crevo, sledeci sumnjivi je nepovratni ventil... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 10, 2014 Pumpa je 3 bara, falš vazduh Stilo ne može da im jer je pumpa potopljena u rezervoaru. Vazduh iz sistema ne odzračuju jer pumpa za gorivo svojim pritiskom istera ka rezervoaru. Dovoljno je dva - tri puta dati kontakt i sistem je odzračen.Imaš za manometre za pritisak i možeš da vidiš koliki pritisak stvara pumpa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 10, 2014 Ako sta treba od delova javi se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 10, 2014 Zna li ko sta znaci greska....power star. fail tako nesto pise? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted September 10, 2014 Zamenjeno crevo, problem ostao. I dalje se cuju cudni zvuci, dakle definitivno neki vazduh... Majstor kod sam vozio da zameni crevo (najblizi sto sam nasao) rece da sumnja na pumpu, mozda dizne, mozda regulator goriva. Dakle, sve sto smo i mi otprilike znali.Nemam novi nosac filtra, a ni manometar za pumpu, pa jedino sto mi ostaje je da vadim pumpu ponovo cisto eto tako, da vidim sta ce se desiti.Sutra moram naci nekog sa manometrom pa da izmerimo pritisak koji daje pumpa i na otpadu da nadjem drzac filtra. Ili novi regulator pa da probam... Bem li ga, vise nisam pametan... Power steering fail znaci da ti servo ne radi. A tebi pretpostavljam radi, cim nisi primetio? :-) Hoce kad je los akumulator ili kontakti losi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 10, 2014 Pa crko mi akumulator i ja probao da upalim 2 putao ono nije imao struju da odkljuca vrata,sad stavim dobar akumulator ali cuk volan nece da se mota tj ne radi servo i pise power sterin failure tako nesto.I sta da mu radim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted September 10, 2014 Nakaci na dijagnostiku i obrisi, trebalo bi da posle radi lepo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 10, 2014 Daj boze da je to hvala ti.Ima li jos neko iskustva sa ovim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 29 Posted September 11, 2014 ako si ga mucio sa losim akumulatorom mozda i centrala riknula centralna jedinica upravjaca Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted September 11, 2014 ma nisam ga nista mucio dam kontak ono pocne da cakce kolko je slab i iskljucim kontakt,nadam se da ce brisanje greske da resi problem jos da nadjem zeleni adapter pa cemo da vidimo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicaNo 0 Posted September 11, 2014 Da li mozda neko ima nosac filtera nafte viska ili zna nekog ko ima, da probam da zamenim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1291 Posted September 11, 2014 Proveri da li je tvoj na autu isti kao ovaj na slikama! https://www.kupujemprodajem.com/Fiat-Alfa-1-9-JTD-nosac-filtera-nafte-15386469-oglas.htm?filter_id= Quote Share this post Link to post Share on other sites