Jump to content
FAS Euroauto Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

ma nemora cak nista da se prska dovojno je skinuti dzek i vratiti  i greske nema  sto je zalosno po meni  za  ove novije generacije automobila sto su to tako zakomplikovali  ko se razume u mehaniku i zna kako je kad nesto se pokvari njega nepogadjaju te greske i lampice ali obicne ljude da jer obican covek misli cim se nesto upali gotovo kvar  i ako nista neoseca  na automobilu i sve funkcionise  ali  znaju da iritiraju te greske  posteno .   :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene opet sa novim-starim problemom...

 

Nakon skracivanja regulatora pritiska, auto je par dana isao sasvim normalno, sto i rezultati dijagnostike pokazuju.

Menjao sam prelivno crevo jer je puklo i u tom precesu se izgleda olabavilo crevo koje ide od pumpe visokog pritiska do prelivnog rezervoara. Na strani kod pumpe se vidi da se okrece ali ne spada, dok na strani do rezervoara kao da jako malo pusta. Na dnu rezervoara sa spoljne strane primetim kapljice goriva, koje se verovatno slivaju od tog creva, posto su druga dva ok.

 

Auto je ponovo poceo da se gasi i ulazi u safe mod, ista greska P0191. Bitna razlika je sto se sad ne upali lako posle odredjenog vremena, vec vergla, vergla i vergla, pa tek onda upali. Cak i paljenje kad nema greske je tesko i uz dosta verglanja. To ranije nije bio slucaj.

Posle gasenja, cuju se neki zvuci iz rezervoara, dotok goriva ili nesto slicno. Ako se oslusne kad se da kontakt ili auto ugasi, cuje se i tok goriva kroz prelivni rezervoar. 

Dakle, ja sumnjam na neki vazduh u sistemu dovoda goriva ili jedna od pumpi ne daje dovoljan pritisak. Ovo drugo mi je manje varovatno, ili zelim da bude manje verovatno ;-)  Pumpa u rezervoaru je ciscenja i trebalo bi da je ok.

Koliki je pritisak na crevu bosch pumpa- prelivni rezervoar?  Da li je moguce da to labavije crevo pravi problem? 

 

Nemam ideju sta dalje da ispitujem, jedino do vozim auto do bosiste da meri pritiske ili da stavljam novi regulator koji nije skracivan i da se nadam da nisam bacio pare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Creva moraju da su dobra, stegnuta, zdrava inace ce negde da se gubi pritisak ili da vuce vazduh. Tada auto i tesko pali a i cuje se to sto ti kazes. U ostalu tvoju problematiku se ne razumem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi ovako, kad ti se ugasi auto, nemoj da verglas dugo vec daj samo kontakt, cuces pumpu iz rezervoara da zuji, kad prestane ti vrati kljuc nazad pa opet kontakt. Tako ce da "nadruka" gorivo u filter i ostala creva, pa onda probaj da verglas. Morao bi mnogo brze da upali. Ako je tako, onda vuce fals vazduh i vraca gorivo u rezervoar ili je negde neko crevo prikljesteno pa nema dovoljan dotok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da nađeš,za proveru,nosač filtera goriva. U njemu postoji nepovratni ventil ka rezz.,i auto hoće tako da se ponaša,kada se on povremeno zaglavi. kod drugara je bio sličan slučaj,ugasi se iz čista mira,u vožnji,i par minuta samo vergla,a onda odjednom kresne. Takođe se čulo bućkanje goriva. Taj nosač, tj. ventil u njemu ne možeš da popraviš,već mora da se zameni.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde sad cu probati da "nadrukam" pa javim...  Je l ima mozda neka fora sa ozracivanjem sistema, da se izbaci vazduh?

Nemam rezervni nosac pri ruci. Njega cu probati kasnije da nabavim ako ovo drugo ne upali.

 

A gde bih mogao ovo crevo zameniti, broj 3 sa zutim pecatom? Milsim da bi to u principu mogao bilo koji majstor, ne mora neki bosch service... 

 

Untitled.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad se nadruka, malo lakse upali. Probao sam da otvorim cep rezervoara dok auto radi, nista specijalno se nije desilo, ocekivano :-) Kad sam drugao, prva dva tri puta se lepo cula pumpa i protok goriva, a posle vec neki cudni zvuci...

Dakle, sva je sumnja na vazduh u sistemu dovoda goriva.

Moj plan je sledeci:

- Zameniti negde labavo crevo

- Proveriti kako gorivo ide od filtra i do filtra, mozda skinuti filter, mozda staviti nov (mada i ovaj ima 7 dana, pa mi se ne bacaju pare)

- Ako predjasnje ne upali, menjati nosac

- Ako ni to ne pomogne - Miki :-)

 

Ako bilo neko jos ima predloga, slobodno neka iznese...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jedno crevo je labavo i videcu prvog da ga sredim.  AKo to ne pomogne, onda ne znam dalje odakle moze ulaziti vazduh. Pumpa u rezervoaru je stegnuta ok, tamo ne vuce.

Nego, koliki je tu pritisak, rekao bih da nije preveliki?  Nema to crevo kao tipsko nigde, nego cu morati neko standardno crevo naci, pa da ne uzmem lose...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siicno ne bas isto. Gasio se i palio lampicu, zbog toga je i zamenjen filter, ociscena pumpa u rezervoaru i skracen regulator goriva.

Posle toga je auto radio lepo 3 dana.

Zatim je poceo da pali lampicu i odlazi u safe mode i pritom nece da se upali nego vergla i cuju se cudni zvuci iz rezervoara.

Odvezao sam auto da se zameni onu sumnjivo crevo, pa cemo videti kako ce se ponasati posle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa je 3 bara, falš vazduh Stilo ne može da im jer je pumpa potopljena u rezervoaru. Vazduh iz sistema ne odzračuju jer pumpa za gorivo svojim pritiskom istera ka rezervoaru. Dovoljno je dva - tri puta dati kontakt i sistem je odzračen.

Imaš za manometre za pritisak i možeš da vidiš koliki pritisak stvara pumpa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjeno crevo, problem ostao. I dalje se cuju cudni zvuci, dakle definitivno neki vazduh... Majstor kod sam vozio da zameni crevo (najblizi sto sam nasao) rece da sumnja na pumpu, mozda dizne, mozda regulator goriva. Dakle, sve sto smo i mi otprilike znali.

Nemam novi nosac filtra, a ni manometar za pumpu, pa jedino sto mi ostaje je da vadim pumpu ponovo  cisto eto tako, da vidim sta ce se desiti.

Sutra moram naci nekog sa manometrom pa da izmerimo pritisak koji daje pumpa i na otpadu da nadjem drzac filtra. Ili novi regulator pa da probam... Bem li ga, vise nisam pametan...

 

Power steering fail znaci da ti servo ne radi. A tebi pretpostavljam radi, cim nisi primetio? :-)  Hoce kad je los akumulator ili kontakti losi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa crko mi akumulator i ja probao da upalim 2 putao ono nije imao struju da odkljuca vrata,sad stavim dobar akumulator ali cuk volan nece da se mota tj ne radi servo i pise power sterin failure tako nesto.I sta da mu radim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakaci na dijagnostiku i obrisi, trebalo bi da posle radi lepo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma nisam ga nista mucio dam kontak ono pocne da cakce kolko je slab i iskljucim kontakt,nadam se da ce brisanje greske da resi problem jos da nadjem zeleni adapter pa cemo da vidimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li mozda neko ima nosac filtera nafte viska ili zna nekog ko ima, da probam da zamenim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...