Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

... Jedan me je oprao uzbrdo, išao sam 120 četvrtom i pomerio se u stranu i on samo odlete, tako da ima snage na pretek....

Tvoj punto sa tim motorom moze 4tom 120km uz brdo?

To nije brdo vec blagi prevoj verovatno.

Ili si mozda prebacio na benzin u tom trenutku,da ga ne mucis na plin???

Ide na plin 120 četvrtom, prelazi nešto malo preko 4000 obrtaja, a nije blagi prevoj, u pitanju je Vučkovica (put Kragujevac-Gruža), solidan uspon od nekih kilometar i po otprilike, dupla traka (spora i brza), obično četvrtom na vrh izlazim sa 100 ako nemam neku prepreku koja će da me uspori, već kada ga na 100 ubacim u petu, počinje da gubi snagu... A ovaj me je obišao baš lagano nekako mi je delovalo kao da se uopšte ne muči..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmišljao sam se u poslednjih mesec dana da pokušam da predam cv u FAS-u i da učestvujem i ja u sklapanju ove lude mašine.. ne znam kakva li je procedura!?

Mozes preko sajta:

https://emea3.recruitmentplatform.com/appproc/index.cfm?event=createSessionAfterSessionClear&ID=P47FK026203F3VBQB7V7V7V0Z&jobboard=0&nPTID=35&bSessionClear=true

Pa ako te pozovu ..ili odneses licno.

Desava se i da upadnju ljudi samo sa osnovnom.. .A ima i Diplomiranih ljudi sa Fakultetom koji rade sve i svasta... tako da se stvarno nikad ne zna sta moze da ti zapadne i kako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U suštini bitan je odnos snage i mase vozila kada je ubrzavanje u pitanju, mada ovaj je viši bogami jedno 15-20 cm od Punta i dužine kao Multipla otprilike, uopšte nije mali auto kao što izgleda na slikama, a vuče uzbrdo i to još nerazrađen motor, e sad ne znam o kom motoru se radi, mene tako i 1.3 mjet opere isto, baš lepo povlači...

Dox, hvala na linku :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam bio u razgledanju i evo utisaka.

Mnogo liči na Mini, nije kineski plagijat ali sličnost je velika. Velika je i veličina, dosta je visok ali sobzirom da je miniven onda se uklapa sa dimenzijama.

Unutrašnjost je prostrana i zahvaljujući velikim staklenim površinama izgleda optički još veća.

Pozicija vozača slično kao u Stilu, visoko se sedi i malo teže se nalazi idealna pozicija za volanom. Isti se podešava po visini i dubini ali malo nezgodan položaj ruku zbog višljih i kockastih paoka.

Prostor iznad glava vozača je bogato odmeren tako da dame neće morati da skidaju šešire.

Što se tiče preglednosti ceo prednji deo je pun stubova koji znaju da budu smetnja i utisak da bočna trougla stakla čudno prelamaju kao da imaju dioptriju. Zadnja klupa je pomična i podeljena 1/3 i 2/3 i iza vozača kada je u zadnjem položaju ima dovoljno prostora za kolena delom zahvaljujući i višom pozicijom sedenja. Kada se sedišta potpuno preklope umanjuju utovarnu površinu jer se obara naslon zajedno sedalnom površinom.

Prtljažnik je solidne veličine i zahvaljujući pomičnoj polici (sumljive nosivosti) moguće je praviti razne varijacije (idealno za prevoz torti). Plastika kao plastika ne odaje utisak luksuza, nije ni najlošija ali onaj deo u boji (lakovani) nije ostavio neki utisak. Instrumenti su simpatični i pregledni. Štednja se uočava i na lampama kako u prednjem delu tako i iznad zadnje klupe.

Tapacirung vrata ima neugledne i na oko ružne šrafove, takođe donje kačenje prednjih sigurnosnih pojaseva moglo je elegantnije izvesti (za samo sedište ) nego preko neke sajlice pa pravo u otvor u patosu. Rešenje može biti problematično kada je sedište u krajnjim pozicijama. Suvozač ima dve zatvorene kasete (vratanca ne odaju utisak čvrstine) i jednu otvorenu kasetu. Ispred ručice menjača je držač za dve flaše,a iza iste čudna ručica ručne kočnice.

Komande klime ili ventilacije su nisko smešteni, po ličnom mišljenu bolje da je središnji tunel višlji i krcat kasetama ili odeljcima za sitnice. Ispod klime smešteni su USB i Aux za audio urešđaj. Džepovi u vratima su solidne veličine i imaju profilisani deo za flašu. Hauba je mala i kratka i podupruta na dva gasna amortizera. Maska je integralni deo branika i ne odaje utsak čvrstine, ugiba se i iveca izgleda neobrađeno. Oćeš amortizere haube onda nema šus pleh. Oko motora se pruža izvanredan pogled na asfalt i sve izgleda pristupačno.

Mrzelo me da vadim metar i premeravam prostor između sedišta, dužine i širine sedalnih površina, dužinu od pedale kočnice do vrha zadnje naslona i dimenzije prtljažnika.

Ovo su zapažanja na brzinu i bez utiska u vožnji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije me impresionirao, da se pojavio pre Minija pa i nekako. Unutrašnjost izgleda kao na brzinu dizajnirana i bez nekih inovacija i oseća se kriza. Nema invetivnosti nekih smelih i korisnih rešenja. Recimo nisam ljubitelj onakvog obaranja zadnjih sedišta jer bitno umanjuje površinu gepeka. OK niža je klasa ali recimo Scenic ili Ford B ili C Max su nekako napredniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa zar nisi pre par nedelja napisao da je auto trom i neudoban? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je bilo dok sam se vozio..A sada sam ja licno probao pa zato kazem. Mada nista bolje no kad bi neki test vozac izbacio svoju recenziju auta ovde.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat nastavlja program agresivne ekspanzije snažno stavljajući sve svoje nade na 500 familiju modela sa 500L modelom sa pet sedišta i 500X crossoverom. Najnoviji dodatak je model 500XL sa sedam sedišta koji je nešto duži od 500L modela i koji možete videti na ovi špijunskim snimcima.

spyshots-fiat-500xl-1080p-1.jpg

ee3.jpg ee4.jpg ee5.jpg

Preuzeto sa moto.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo dokaz da iz Fiat-a čitaju ovaj forum i slušaju predloge. 1.6 MJ u 500 L

Fiat_500_L_1_6_MJ.jpg

I upoređivanje sa konkurencijom.

500_l.jpg

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

216 komada prodato u Francuskoj u septembru , zauzeo 114 mesto. Koliko sam video nisu neki ljubitelji Fiat-a.

http://bestsellingcarsblog.com/2012/10/02/france-september-2012-renault-clio-4-already-in-top-10/

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno ne vole Italijane. Duster je prodavaniji od 500, Punta i Pande, po meni to baš nema logike..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne može se porediti low budget SUV sa malim gradskim automobilima i MPV modelom... :thumbup: Poređenja su sa npr. C3 Picasso...treba videti koliko puta je on više prodavan u matičnoj državi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, u pravu si, samo sam uzeo za primer po meni polu-proizvod u odnosu na jako dobar auto kako se prodaje. Inače, bolje da ga ne poredimo sa prodajom C3 Picasso kod Francuza, mnogo je nešto dobro rangiran Picasso :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, morao bi da bude, em je na tržištu nekoliko godina, em je domaći automobil. :) Ali je ista klasa kao i 500L...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oduvek me je odusevljavalo kako su Italijani odlicni poznavaoci engleskom... Posebno po fabrici.. 90% njih jedva nesto zna da kaze normalno... Cuo sam ovog u klipu pa zato.

Inace trebali su da testiraju ovde neku jacu verziju... Licno mislim da su ove 85cv verzije lose. Jedino je dobra potrosnja...

Edited by DoX

Share this post


Link to post
Share on other sites

cv612.jpg

Fiat je pokrenuo specijalni program koji će trajati 45 dana, pokriće četiri evropske zemlje i devet pozornica. Reč je o programu koji nosi naziv City Lounge i koji ima za cilj da ljudima predstavi iskonski stil modela 500 i funkcionalnost dizajna iza koje stoji čuvena italijanska kompanija.

cv613.jpg cv614.jpg

Istovremeno, ovaj program ima za vilj da pozove posetioce događaja na test vožnju Fiat 500 modela. Preko 1000 test vožnji je organizovano do sada i oko 6300 posetilaca je izrazilo svoje interesovanje da sa dilerima organizuju test vožnje tokom dosadašnjeg dela ovog programa koji je prethodno bio dostupan samo u Italiji. Sada se ovaj događaj seli u različite evropske gradove, pa je kraj oktobra već doneo predstavljanje ovog modela u Francuskoj, početkom novembra Fiat će predstaviti svoj model u Nemačkoj i to čak u dva grada, da bi sredinom novembra kompletan program bio završen u Austriji.

cv615.jpg

Preuzeto sa moto.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500L za Ameriku

fiat%20500l%2009.jpg

Podsećanja radi, Fiat 500L je svetsku premijeru imao 6. marta na Salonu automobila u Ženevi, a u paleti motora su trenutno 0.9L dvocilindrični TwinAir benzinac sa 105KS i četvorocilindrični 1.4L benzinac sa 95KS, kao i 1.3 MultiJet dizelaš sa 85KS. Sem već predstavljene verzije sa pet sedišta (dužina 4147 mm, širina 1784 mm, visina 1665 mm, međuosovinski razmak 2612 mm), Fiat će uskoro promovisati i produženu varijantu (duža za 20 cm i sa prtljažnikom većim za 100 litara), koja će imati tri reda sedišta i mesta za sedam putnika. Ponuda će tokom 2013. godine biti obogaćena sa još nekoliko verzija i novih motora i menjača. Tako će sledeće godine stići i 500L Trekking, vizuelno atraktivnija verzija (dodatni zaštitni elementi, izmenjeni branici, veći točkovi...) koja najverovatnije neće imati 4x4 pogon ni kao opciju, ali će dobiti povišeni klirens (za 20 mm).

Što se tiče drugih noviteta, treba pomenuti 500L 1.3 Multijet 85KS u verziji sa Dualogic menjačem, 500L 0.9 TwinAir sa pogonom na metan, zatim varijantu sa 1.6 Multijet dizelašem sa 105 konja, a posebno 500L 1.4 MultiAir Turbo sa 165KS (i DDCT menjačem sa dvostrukim kvačilom).

fiat%20500l%200901.jpg

Fiat 500L će se prodavati na više od 100 tržišta u svetu, između ostalog i u Sjedinjenim Američkim Državama.

fiat%20500l%20090.jpg

Kako je objavljeno u septembru, očekuje da će izvoz ovog kragujevačkog Fiata na američko tržište početi u februaru ili martu sledeće godine.

fiat%20500l%20usa.jpg

Premijera američke verzije bi trebalo da se održi ili na predstojećem Salonu automobila u Los Anđelesu ili u januaru 2013. godine na Salonu u Detroitu, a do tada evo i seta fotografija američke verzije 500L koje objavljuje sajt Autoedizione.nl i koji navodi da se pod haubom nalazi 1.4 MultiAir benzinski motor.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...