Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

I kod MPV postoje klase

C3 Picasso, Opel Meriva Ford B-Max je niža klasa,

C4 Picasso Ford C-Max Opel Zafira, Renault Scenic srednja klasa

Ford S-Max/ Galaxy, Renault Espace viša srednja

Mercedes R class visoko društvo

Za mene su jedino prihvatljivi ovi iz više srednje klase koji imaju osnovni prtljažnik >400 l, jer imaju najmanje kompromisa 7 sedišta i veliki osnovni prtljažnik (za višečlane porodice).

Da skratim diskusiju ortak ima staru Zafiru i 4 dece i neupotrebljiv prtljažnik. Za klasične porodice potrebe sasvim dovoljan i upotrebljiv i Stilo MW.

Bili na akciji ili ne Insignija je Insignija.

Fiat zadnih 20 god ima lošu strategiju (mnogi će se ljutiti brojevi govore sve) i stalni pad prodaje i tržišnog udela. Puno grešaka, loše čitaju tržište i potrebe tj slabo se uključuju u trendove. Ok Panda, Punto ,500 imaju određen uspeh ali i najmanji profit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugovor je ugovor i ako je potpisano da proizvodnja treba da bude ta i ta, onda čemu priča. Predsednik sindikata kaže da je dnevna proizvodnja oko 50 automobila, jer prava serijska proizvodnja nije ni počela. Zato nije bilo ni pompeznih presecanja crvenih traka itd. Sve se trenutno doprema iz Italije i samo sklapa u Kragujevcu.

Rečeno je da će proizvodnja biti od 200-300.000 auta. Pre neki dan, direktor Fiat- Srbija kaže da će proizvodnja biti onolika koliko bude potrežnja, a oni planiraju oko 100.000 auta (u startu duplo manje). Pa šta oni misle, da stave ovu cenu i da očekuju da svi to kupe. Ozbiljna država to ne bi smela da dozvoli, ako već ima ugovor kao vodilju, ali niti je Srbija ozbiljna država, niti je Fiat ozbiljan proizvođač. Sve mi se čini da je i taj ugovor koji je potpisan, na štetu svih nas. Daj Bože da grešim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vama stvarno ne vredi objasnjavati da ovaj auto nije namenjen nasem trzistu i nasem nacinu razisljanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nama je sasvim jasno da ovaj auto nije namenjen nasem trzistu.

Sada samo cekamo sta ce strana trzista da kazu.

I naravno cekamo da se zvanicno objavi ugovor a ne ona precrtana skrabotina od ugovora koju je fiat srbija dostavio savetu za borbu protiv korupcije.

190415_blic_f.jpg

Mene najvise zanima koliko poreza od moje zarade, kojeg redovno placam je otislo ovim "zabarima",a ne za neke bebi inkubatore, magnetne rezonance,skenere i druge potrebnije stvari.

U ostalom,vreme ce sve pokazati....da li je fijasko ili pun pogodak sa Srbiju i Kragujevac.Voleo bih ovo drugo.Da konacno imamo sta da izvezemo sem kukuruza i psenice.

Edited by sasha015

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vama stvarno ne vredi objasnjavati da ovaj auto nije namenjen nasem trzistu i nasem nacinu razisljanja.

Sent from my Casio Scientific Calculator

Živo me interesuje koji auto je napravljen i namenjen našem tržištu i našem načinu razmišljanja. Mislim da generalizujem (loša stvar) mi dobro i lepo razmišljamo ali naše želje i naša realnost su na različitim stranama sveta.

Ispravka Dacia Logan i Škoda Octavia. I naravno Insignia na akciji.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

videh danas pun šleper fiata 500 L, ide autoputem ka Šidu,ko zna gde. uglavnom moram priznati da izgleda solidno, pogotovo u crvenoj boji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Živo me interesuje koji auto je napravljen i namenjen našem tržištu i našem načinu razmišljanja.

Polovan

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat je barem do sad bio realan kad su cijene automobila bile u pitanju.Mislim da su formirali i neralnu cijenu fiata 500,pa je sledstveno tome cijena i ovog automobila nešto viša/po našem mišljenju ali ne i u poređenju s konkurenciojom/Lično mislim da bi mogao biti jeftiniji :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako postoje firme koje kupuju vozila tipa Mini Clubman, Citroen C4 van, i slicno verujem da ce neko kupiti i Fiat 500L, jer meni on vise lici na neki laki dostavnjak nego na porodicni auto, vidite da je i Mercedes napravio neko dostavno vozilo ali u svom stilu, nisu stedeli materijal. Primetili su da im fali nesto na tom trzistu.

Svaka roba nadje kupca, samo sto je kod nas to malo drugacije jer malo ko od nas ima para da kupi, odrzava i registruje 3 - 4 automobila, ja da imam odakle, voleo bi da imam i karavana i kabrioleta i nesto besno kad mi dodje da podivljam ... ali ovako nemam pa cutim, punto mi sluzi za sve i kad treba da se dovuce nesto i kad treba da se ode negde ... Kod moje devojke, tacnije kod njene porodice dolazi neki lik iz Amerike, ovde je doterao 4 kadilaka, a tamo ih poseduje jos 10, kaze da nije problem da kupi jos 10 jer npr za SRX koji je doterao sad registracije izadje oko 70 dolara, a i gorivo im je smesno jeftino tako da ne mora da brine. Jbg standard, ne kolju se ameri dzaba po svetu za naftu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene za Fiat 500L u Nemačkoj

84700-Fiat%20500L%20111.jpg

Nedavno su objavljene cene po kojima će se kragujevački Fiat 500L prodavati u Italiji, a poznate su i cene za nemačko tržište.

Dakle, u ponudi su dva benzinska motora (sa 95KS i 105KS) i jedan 1.3 16V Multijet II dizelaš sa 85KS, kao i četiri paketa opreme (Pop, Easy, Pop Star i Lounge). Cene u Nemačkoj počinju od 15.900 eura za bazni Fiat 500L 1.4 16V Pop, dok su najskuplji (po ceni od 20.700 eura) Fiat 500L 0.9 TwinAir Lounge i Fiat 500L 1.3 16V Multijet Lounge.

Fiat 500 L

- 1.4 16V Pop, 70 kW/95KS >>> 15.900 eura

- 1.4 16V Easy 70 kW/95KS >>> 17.400 eura

- 0.9 TwinAir Easy 77 kW/105PS >>> 19.100 eura

- 1.3 16V Multijet Easy 63 kW/85KS >>> 19.100 eura

- 1.4 16V Pop Star 70 kW/95KS >>> 17.900 eura

- 0.9 TwinAir Pop Star 77 kW/105KS >>> 19.600 eura

- 1.3 16V Multijet Pop Star 63 kW/85KS >>> 19.600 eura

- 1.4 16V Lounge 70 kW/95KS >>> 19.000 eura

- 0.9 TwinAir Lounge 77 kW/105KS >>> 20.700 eura

- 1.3 16V Multijet Lounge 63 kW/85KS >>> 20.700 eura

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500L Trekking

FIAT-500L-TREKKING-2013.jpg

Nakon predstavljanja standardne verzije Fiata 500L, Italijani pripremaju nove varijante ovog modela koji se proizvodi u Kragujevcu. To se pre svega odnosi na budući Fiat 500L Trekking, (pro)terensku verziju koja bi kupce od 2013. godine trebalo da privuče atraktivnijim eksterijerom (robusniji branici, zaštitini elementi, veći točkovi...), višim klirensom i doteranim enterijerom.

Pogon 4x4 neće biti u ponudi (tako stvari bar sada stoje), dok će ponuda motora biti ista kao i kod standardnog Fiata 500L. Dakle, u pitanju su dva benzinca (0.9 Turbo TwinAir sa 105KS i 1.4 16v sa 95KS) i jedan dizelaš 1.3 MultiJet 2 sa 85KS.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi ozbiljan test

Fiat_500_L_1.jpg

Fiat_500_L_2.jpg Fiat_500_L_3.jpg Fiat_500_L_4.jpg

Fiat_500_L_5.jpg

Fiat_500_L_6.jpg Fiat_500_L_7.jpg Fiat_500_L_8.jpg

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 somića za klot opremu je mnogo,čak i za zapadnu evropu za koju se i pravi. sve je ok,motori,enterijer,eksterijer,sve je super ali brat,bratu za te pare ima konkurencija da ih pojede,i to kako u klasi tako i van nje. nadam se da će se prodavati,da bar oni ljudi u KG nešto rade i zarade,koliko-toliko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iste price sam citao po nasim forumima i kada je Mini najavljen, kao i Fiat 500, pa se ipak lepo prodaju. Mislim da oni u Fiatu nisu glupi da ne znaju sta rade.

Sent from my Casio Scientific Calculator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mini je kult.

Svaki put kad vidim grafikone prodaje i zarade, nisam tog uverenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 somića za klot opremu je mnogo,čak i za zapadnu evropu za koju se i pravi. sve je ok,motori,enterijer,eksterijer,sve je super ali brat,bratu za te pare ima konkurencija da ih pojede,i to kako u klasi tako i van nje...

...npr. pogledate koliko traži Citroen za svoj C3 Picasso u Italiji, ili koliko traži Nissan za svoj model Note takođe u Italiji, ili...na kraju koliko traži Mini za svoju verziju MPV klase.

Citroen C3 Picasso:

c3_ita_01.jpg c3_ita_02.jpg c3_ita_03.jpg

Od 15.430 eura, pa do skoro 20.000 eura.

I, to sada imaju neku posebnu ponudu odnosno sniženje, jer je najjeftinija verzija do skoro koštala 17.630 eura, a najskuplja preko 22.000 eura...

--------------------

Nissan Note

početni nivo opreme, benzinac 1.4 sa 88 KS, 13.500 eura, plus lokalni porezi.

note_italia_02.jpg Note_italia.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako dovoljno glasno i cesto budemo ponovili da je mnogo, mozda se smiluju pa spuste cenu, pa makar i na svoju stetu :lol:

Do kraja septembra u italiji promo akcija, uz kupljeni 500L u pop star opremi (manuelna klima, enterijer u boji karoserije, 6 airbagova, ESC, deljiva zadnja klupa, cruise control.. itd), na poklon se dobija:

- dvobojna karoserija (doplata 1000€)

- Alu felne 17" (doplata 200€)

- CD/MP3 5" touchscreen, uconnect, BT, USB radio (doplata 800€)

- elektro podizaci zadnjih prozora (doplata 200€)

- zadnji parking senzori (doplata 300€)

Ukupno 2500€ gratis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam se provozao na relaciji Trstenik-Beograd i nazad i usput sreo u Kragujevcu beli 500L sa probnim tablama, nije kamufliran niti šta, pa posle u povratku se mimoiđem sa crvenim isto na probne table u Batočini i na kraju kroz Kg prođem pored kamiona sa 10tak komada natovarenih na njega, garant se sprema najezda :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekskluzivna informacija:

Cena Fiata 500L u Srbiji ce biti 13.490 evra! (osnovna verzija)

Eto, necete morati da dajete 16 somica za klot opremu ;)

Samo sto to klot i nije bas klot:

Paket Pop je veoma bogat i sadrži ESP, ASR, MSR, ABS+EBD, HILL HOLDER, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, bočne vazdušne jastuke, vazdušne zavese, centralnu bravu s daljinskom komandom, servo-upravljač podesiv po visini i dubini, električne komande prozora u prednjim vratima, podešavanje vozačevog sedišta po visini, Cargo Box, Start&Stop uređaj za motore TwinAir i MultiJet, točkove od 16 inča...

Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena Fiata 500L u Srbiji je 13.490 eura

Fiat%20500L%2011111.jpg

Kompanija Fiat Automobili Srbija objavila je zvaničan cenovnik novog modela 500L ''sa MPV prostorom za putnike i stavom SUV-a'', koji silazi s proizvodnih traka u Kragujevcu.

fiat%20500l%2040.jpg

Novi Fiat 500L (L - Large) zvanično je predstavljen početkom marta na Salonu automobila u Ženevi, a pre nešto više od mesec dana predstavnici specijalizovanih medija iz celog sveta imali su priliku da obave prve test vožnje u Torinu. Da podsetimo, 500L se ekskluzivno proizvodi u Kragujevcu, odakle za kupce u Srbiji stiže još jedna izuzetno dobra vest: cena bazne verzije sa Euro 6 benzinskim motorom 1.4 16v FIRE (95 KS), šestostepenim menjačem i paketom opreme Pop iznosi samo 13.490 EUR!

84698-Fiat%20500L%201.jpg

Paket Pop je veoma bogat i sadrži ESP, ASR, MSR, ABS+EBD, HILL HOLDER, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, bočne vazdušne jastuke, vazdušne zavese, centralnu bravu sa daljinskom komandom, servo-upravljač podesiv po visini i dubini, električne komande prozora u prednjim vratima, podešavanje vozačevog sedišta po visini, Cargo Box, Start&Stop uređaj za motore TwinAir i MultiJet, točkove od 16 inča...

84700-Fiat%20500L%20111.jpg

Karoserija dužine 4147 mm, širine 1784 mm i visine 1665 mm, uz međuosovinski razmak od 2612 mm, nudi ''spoj funkcionalnosti i emocija'' za pet odraslih putnika. Osnovni kapacitet prtljažnika je 400 litara, a sa sklopljenom zadnjom klupom čak 1310. Ponuda obuhvata 11 boja karoserije, tri boje krova (bela, crna i boja karoserije) i tri boje naplataka (bela, crna i aluminijum), što zajedno daje jedinstven rezultat u klasi – čak 333 kombinacije za personalizaciju vozila.

84704-Fiat%20500L%202.jpg

U gami motora Fiata 500L, pored benzinskog motora od 1.4 litra, nalaze se i turbo dizel Multijet 2 od 1.3 litra (85 KS) i 0,9 TwinAir (105 KS). Osim dobrih performansi i niske potrošnje goriva, ovi motori imaju i veoma nisku emisiju štetnih gasova – dva od tri (benzinci 1,4 i TwinAir) već ispunjavaju buduće Euro 6 standarde, dok je turbo dizel značajno ispred važećih Euro 5 standarda.

fiat%20500l%20cene.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još čudnije mi dođu doplate za klimu:

klima.jpg

900 eura doplate za manuelnu klimu koja je opcija kod Pop paketa, a standard kod paketa Pop Star i Easy, ali zato samo 350 eura doplate za automatsku dvozonsku klimu koja je opcija kod Pop Star i Easy, a standard kod paketa Lounge, dok u početnom nivou nije ponuđena kao opcija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema klimu i to je bas :thumbdown:

Slazem se, mada ja nebi ni razmisljao o toj najjeftinijoj verziji i zbog nekih drugih stvari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo mi se cini kao neverovatan promasaj u kombinaciji paketa - trebali su staviti klimu, pa makar i manuelnu. Mozda su se rukovodili time koliko je ljudi kupilo Z10 i Punto bez klime, ali ovo je sasvim druga cena i druga ciljna grupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...