Jump to content
FAS Goran

roskem

Members
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

About roskem

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Zvezdara

Previous Fields

  • Garage
    2002 Lancia Y 1.2 2009 Punto Classic
  1. roskem

    NOLE-CAR

    Sve po zasluzi. Da li ti mislis da Zimonjic trenira koliko i Djokovic i da li mislis da se on toliko posvecuje tenisu koliko i Djokovic? NI blizu! Zimonjic ima drugu zivotnu filozofiju i ja to postujem, ali se mnogo vise radujem kada Djokovic dobije jedne od najvecih tenisera svih vremena nego kad Zimonjic popedi u dublu neke ljude za koje nikad cuo nisam. Kad tenis u dublu bude bio popularan kao i tenis u singlu, onda ce i novinari da pisu. Nema tu neke velike mudrosti…
  2. roskem

    NOLE-CAR

    Mnogo dobra fora
  3. Evo koliko je ubedljviji Mercedes od Audija, a osecaj u kolima totalno drugaciji od ovih brojki http://www.zeperfs.com/en/duel1287-1399.htm
  4. Zato sto pojedinci kazu da je JTD mama, a sve ostalo sr*nje. Ja se slazem da je JTD daleko bolji izbor od bilo kog nemackog dizela, mnogo bolji odnos cena-kvalitet-performanse. Ja kad bih sad gledao polovan auto, ne bi mi u zivotu palo na pamet da uzimam nekog BMW-a jer sam video cene delova. JTD bi mi bio i pre TDI-a i HDi-ai dCi-a itd. Ali reci da nemci nemaju sta da traze sa JTD-om je cista budalastina (i naravno mislim na 1.9 i 2.0 motore, a ne 3.0 i vece kubikaze) A nije mi jasno zasto niko ne spominje subjektivni osecaj pri ubrzanju koji cesto ume da vara. Dok sam ziveo u Amerci u istom danu sam provozao Mercedesa C350 (benzinca) i Audi A4 2.0 TFSI. Mercedes ima 272 konja (koliko se secam) a Audi 200, ali kad biste vi znali koliko ubedljivije je delovalo ubrzanje Audija u poredjenju sa meckom, ali kad bacis pogled na brzinomer vidis da je situacija ipak drugacija, i da mercedes bolje ubrzava iako Audi deluje mnogo brze. Nezahvalno je pricati o osecaju u kolima, samo stoperica.
  5. Ne, dellas, gresis. BMW-ovi dizeli uopste ne idu dobro i JTD ih jede za dorucak barem sam ja tako skapirao do sada citajuci ovu temu...
  6. Hehe Pa moze i tako, samo ja bih ipak radije vozio C63 ima vise prostora na zadnjoj klupi
  7. Druze, ne znam odakle tebi te dezinformacije vezano za nemacke automobile. Ako si se ikad provozao u BMW-ovom dizelu 2.0, bilo onaj sa 116, 143 ili 177 konja, sve ti je jasno posto idu kao nevreme. Ja nisam neki preterani ljubitelj nemackih automobila, ali za neke stvari ne moze da im se prigovori. @StikerBre To sam i ja hteo da kazem i da izrazim svoje nezadovoljstvo po pitanju dizela. Ni od koga nisam trazio da promeni svoje misljenje niti da se slozi sa mnom. Za mene taj 3.0 tdi nikad nece biti sprotski auto iako on ide zverski. Ja sam iskljucivo pricao o uzitku u voznji koji dizel ne moze da mi pruzi. A to da li cu nekog da razvalim na semaforu od toga nemam nista jer ce onda jednog dana da mi stane neki C63 AMG i da mi se usere u zivot (pricam iz licnog iskustva)
  8. Pa prosecna brzina od 30 do 40 km/h ne spada u gradsku voznju. Meni je obicno ispod 20 km/h u gradu. Tako da je to realna potrosnja za magistralu i mozda malo gradske voznje.
  9. Nije Ford, nego Seat Leon 1.6 TDI. Ford je sluzbeni Ja sam rekao da uopste nije problem u povlacenju, nego nacinu na koji se voze dizeli. Moze dizel da ubrzava i za 4s do 100, ali meni to nece biti to. Bio sam zadrti dizelas, a sad jedva cekam da se vratim na benzinjaru (po moguctvu 2.0 TFSI)
  10. Evo i ja da iznesem svoje utiske posle godinu dana voznje svog prvog dizela. Ukratko - razocaran. Kad sam se prvi put provozao u modernom turbo dizelu (Mondeo 2.0 TDCi) potpuno sam promenio dotadasnje misljenje o dizelima i postao ubedjen da su dizeli mnogo bolja kupovina od benzinaca u svakom smislu. I oduvek mi je bila zelja da uzmem nekog cadjavca jer mi se nenormalno svidjalo kako dobro povlace iz niskih obrtaja i to sto imaju veliki obrtni moment. Mislio sam da mi ni zvuk nece mnogo smetati i da cu moci da ga svarim. Medjutim, sad posle duzeg perioda sam shvatio da sam pogresio. Prvo, zvuk i vibracije su uzas (1.6 TDI), pogotovu sad kad je lepo vreme pa otvorim prozor i prodjem kroz neku malu ulicu i pomislim da vozim traktor a ne auto. Onda sto se tice ubrzanja - u pocetku sam bio prezadovoljan a posle sam shvatio da me auto samo lepi u niskim obrtajima, a posle nikakvo spektakularno ubrzanje. Daleko od toga da on ide lose, ali uopste ne ide toliko dobro koliko se to cini u kolima. A kad ode u visoke obrtaje, tako se ruzno cuje i deluje mi kao da maltretiram motor. Naravno, ne kazem da je to zaista tako vec kazem kako meni izgleda i uopste mi ne pruza zadovoljstvo u voznji kad ga oteram do crvenog. Treba vremena da bi se sve ove stvari uvidele (barem je meni trebalo), iako sam ja i pre toga x puta vozio dizele nisam mogao sve ove stvari da primetim. Kad god sednem u Punta, odusevim se zato sto je tih (cesto bacim pogled na obrtomer da vidim da se nije ugasio) i zato sto moze da se razvuce i da mu pritom uopste ne smeta, tj. da ne zvuci kao da mu smetaju visoki obrtaji. Iako ide mnogo losije od Leona stvarno me Puntisa svaki put odusevi. Tako da sto se mene tice, ja sam sa dizelima raskrstio, znaci moze samo da bude auto od tacke A do tacke B, a da mi bude neki sportski i zabavan auto - to nikad. I jos jednu stvar da kazem, i dalje mislim da je dizel bolji kompromis izmedju potrosnje i performansi, ali ne moze nikad da mi bude auto za uzitak.
  11. Predsednice, jel smes da stanes na crtu mocnom TDI-ju? Ja koliko se secam imali smo dogovor...
  12. Slazem se sa Vilijem. Najnoviji modeli BMW su u skladu sa njihovim fazonom, a one prethodne verzije 5-ice (E60) i 7-ice (E65) su uzas zivi, hvala Bogu pa su se vratili na pravi put. Inace Joji Nagashima i nije bas toliko nepoznat - em sto je dizajnirao po meni najlepsi BMW ikada E39, em sto je smislio angel eyes. I pored toga je dizajnirao drugi najlepsi BMW po meni - E36 A evo kako po mom misljenju treba da izgleda enterijer jednog automobila - veoma jednostavno i veoma lepo
  13. Jel imas set kvacila za punta klasik 1.2 8v? I koliko kosta?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...