chikavili 511 Posted November 17, 2012 Konacno sam ga video uzivo u saobracaju, ali samo od pozadi iz kola Ne znam koji je motor imao, ali je sa semafora povukao mnogo bolje nego ja sa svojih 61 konjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted November 17, 2012 To je ono što sam ja pričao, neuhvatljiv je u saobraćaju.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted November 17, 2012 Odlično izgleda na putu i veći je nego na slikama. Rado bih posedovao.Tapatalk HD Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 18, 2012 To je ono što sam ja pričao, neuhvatljiv je u saobraćaju..Ili su vam vozila omatorela-oslabila tokom godina ili niste imali želju da im vadite srce. Fiat 500 L i nije baš neki primer za ubrzavanje od 0-100, 1.4 za 12,4 s , 0.9 twin za 12,2 s i 1.3 MJ za sporih 16,0 s. Mali motori plaćaju danak teškoj karoseriji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted November 18, 2012 Pa procitaj sta sam napisao koliko konja imam Inace, ja tih svojih 60 konja stvarno koristim do kraja, koliko god moze. Obicno mi na semaforu samo porsche pobegne (malo ga pustim, ali jbg) Evo, danas sam video jos dva komada, beli i crveni. Poceli su da se mnoze Doduse, taj beli je bio rent-a-car. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted November 18, 2012 Nešto u poslednje vreme i sam često čitam te statistike i u nedoumici sam... Tačnije:1.9 jtd Punto Sporting 0-100 fabrika kaže 12,21.2 16v Sporting od 0-100 fabrika kaže 10,9a svi ovi forumaši koji pričaju da su probali oba kažu da JTD bolje ide... Konkretno sam poredio na semaforima par puta moj 1.2 8v sa 1.3 M-jetom8v od 0-100 fabrika kaže 14,31.3 M-jet od 0-100 kaže 13,4..što znači da bi do 100 trebali da se kolju i da ga M-jet ostavi za dužinu, a ja razvučem onako muški i dok stignem do 100, on je već 50m ispred mene... Neka me ispravi neko ako postoje greške što se fabričkih podataka tiče, gledao sam na http://www.cars-data.com/Svog Punta sam vozio četvrtom 120 uzbrdo i nabio mu 4.000 obrtaja, bila je kolona vozila u desnoj traci, ja sam išao ispred, a 500L iza mene i kada je došao kraj kolone samo blicnuo da se pomerim, ja se sklonio u desnu traku i on me lagano obišao, onda sam odustao jer sam video da nema pojma da ga pratim, a kao i što reče Vili, takođe koristim svaki konjić maksimalno i vozim žustrije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 18, 2012 Konji u motoru su relativna stvar, gledao si možda Top Gear i kad na dino stave starije sportske aždaje. Pola se razbežalo, tako i na starijim kolima nešto pobeglo, nešto spava ostali umorni itd. Jedino pravo poređenje tačan merni instrument sa štopericom.Druga stvar kakvo je srce u junaka ili koliko je spretan, ima sluh za te stvari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted November 18, 2012 Moguće da su se neki umorili ili penzionisali moj Punto je konkretno zategnut kao praćka i stvarno ide fino, ali ne verujem ni da su oni već stigli da razrade taj 500L da ide toliko dobro, tj da su svi njegovi konji budni.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 19, 2012 ...Konkretno sam poredio na semaforima par puta moj 1.2 8v sa 1.3 M-jetom8v od 0-100 fabrika kaže 14,31.3 M-jet od 0-100 kaže 13,4..što znači da bi do 100 trebali da se kolju i da ga M-jet ostavi za dužinu, a ja razvučem onako muški i dok stignem do 100, on je već 50m ispred mene... 1 sekunda na 100 Km/h je mnoooogo dužina automobila. Sve je ok osim toga što si mislio da je sekunda razlike ustvari jedna dužina automobila...neeee. Evo, da izračunamo 100Km/h= 100.000m/h = 100.000/3.600s = 27.8mDakle, kada ideš 100 na sat, za 1 sekund pređeš 27.8 metara...i ako kasniš jednu sekundu za onim ispred sebe, taman kasniš tih ~ 25 metara.Zato 1 sekunda razlike izgleda baš tako, kao da te je ostavio par svetlosnih godina... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted November 19, 2012 Slabo mi ide fizika dobar si račun napravio, ja se ne bih snašao sa brojkama Sve u svemu, M-jet me u samom startu me pojede i veoma brzo ode dosta ispred i napravi razliku, tako da ne mogu da ga pratim nikako.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22916 Posted November 23, 2012 Kompoziciji nikad kraja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted November 23, 2012 Ja u sredu prolazio kroz KG i opšta katastrofa, spustili rampu i voz ide, ide, ide, ide, ide, ide, ide, ide... i onda skontam da treba da prođem pravo, a ne da idem levo preko pruge a voz i dalje ide, ide, ide, ide, ide, ide, ide... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted November 24, 2012 Koliko se radi nije ni cudo. Valjda ce da se isplati i da lepo krene prodaja "Srpske Fice" sirom Evrope i Amerike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2334 Posted November 24, 2012 ma neka ide sa srecom prodajom i dabogda ga mnogi kupili u srbiji,ja skoro svaki dan vidim jedan beli na nbg u ivana ribara,zenska vozi,stvarno lepo izgleda,bas je sarmantan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 24, 2012 Nova ograničena serija 500 L Panoramic Editionhttp://www.quattroruote.it/notizie/auto-novita/fiat-500l-al-debutto-la-panoramic-edition Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted November 24, 2012 Ja u sredu prolazio kroz KG i opšta katastrofa, spustili rampu i voz ide, ide, ide, ide, ide, ide, ide, ide...Koliko se radi nije ni cudo.Dox, nije u pitanju kragujevacka hiperprodukcija 500L, nego "brze pruge Srbije" - kompozicije im se sastoje od 16 vagona, sa ukupno manje od 500m duzine. A kako kazu, za sada salju jednu do dve kompozicije dnevno (oko 200 do 400 vozila) od ukupno 4 potrebne za transport feribotom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted November 24, 2012 (edited) Pa neko mora da proizvede sve te automobile da bi se kompozicije napravile . Znam, bio sam i u kvalitetu i znam kako se redjaju na vagone, procedure, plus celokupan proces montaze itd. Zato kazem "Koliko se radi nije ni cudo" ali eto. Bitno da nesto "nase" ide dalje i prolazi u svetu.. Edited November 24, 2012 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 25, 2012 Fiat je na italijanskom tržištu ponudio novo specijalno izdanje kragujevačkog Fiata 500LU pitanju je Fiat 500L Panoramic Edition sa staklenim panoramskim krovom, a u ponudi su dva motora: 1.4L benzinac sa 95KS i 1.3L dizelaš sa 85KS.Sem panoramskog krova, ovaj 500L u opremi između ostalog ima i UConnect CD/MP3 i Touch Screen, Bluetooth, USB, zadnje parking senzore, el. podizače i zadnjih stakala, kožni multifunkcionalni volan i ručicu menjača, alu točkove od 17 inča...Cene za Fiat 500L Panoramic Edition u Italiji:1.4 95 KS Bianco Gelato 17.150 eura1.4 95 KS Grigio Moda 17.300 eura1.3 Multijet II 85 KS Bianco Gelato 19.350 eura1.3 Multijet II 85 KS Grigio Moda 19.500 eurapreuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 25, 2012 Bezobrazne cene, stvarno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 25, 2012 Gledam onaj Ford B Max u odnosu na 500 L, koliko je auto dobro dizajniran kako spolja tako iznutra. A vrata bez centralnog stuba vrh. Ima na prethodnoj strani uporedni test. U sledećem broju nemačkog Auto bilda biće uporedni test malih venova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22916 Posted November 28, 2012 Pet zvezdica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 28, 2012 Fiat 500L Trekking i 500L za AmerikuPodsećanja radi, Fiat 500L je svetsku premijeru imao 6. marta na Salonu automobila u Ženevi, a u paleti motora na evropskom tržištu su trenutno 0.9L dvocilindrični TwinAir benzinac sa 105KS i četvorocilindrični 1.4L benzinac sa 95KS, kao i 1.3 MultiJet dizelaš sa 85KS. Sem već predstavljene verzije sa pet sedišta, Fiat će uskoro promovisati i produženu varijantu (duža za 20 cm i sa prtljažnikom većim za 100 litara), koja će imati tri reda sedišta i mesta za sedam putnika. Ponuda će tokom 2013. godine biti obogaćena sa još nekoliko verzija i novih motora i menjača. Fiat 500L će se prodavati na više od 100 tržišta u svetu, između ostalog i u Sjedinjenim Američkim Državama. Očekuje se da će se ovaj kragujevački Fiat kod američkih dilera naći sredinom sledeće godine. U svakom slučaju, za ovogodišnji Salon automobila u Los Anđelesu pripremljen je i Fiat 500L Trekking, vizuelno atraktivnija verzija (dodatni zaštitni elementi, izmenjeni branici...) koja je dobila i povišeni klirens.Za pogon se brine 1.4L MultiAir benzinac sa 160KS i 250 Nm obrtnog momenta, u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem ili menjačem sa dvostrukim kvačilom.Više informacija o Fiatu 500L Trekking će biti saopšteno naknadno.Sem 500L Trekkinga, Fiat će na Salonu u Los Anđelesu promovisati i standardnu verziju 500L za američko tržište.Uz manje estetske izmene eksterijera, Fiat 500L za Ameriku je dobio i 1.4 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 160 konja i 250 Nm, a izbor menjača se svodi na šestostepeni manuelni i menjač sa dvostrukim kvačilom.Po sadašnjim informacijama, ovaj motor će kasnije biti ponuđen i na evropskom tržištu, ali sa 165KS.preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted November 28, 2012 Sigurno ce biti interesantne njegove izvedbe, kao sto su i ove na slikama, simpaticno deluju.Ali mi se enterijer nikako ne svidja, koliko god da ga gledam. Volani mi npr. cak deluju u najmanju ruku smesno (evo bas ovaj na slici iznad), kao sa lose navucenom navlakom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 28, 2012 (edited) Pet zvezdica. Čvrsto su ga napravili, vrata, stubovi,krov nisu mrdnuli ni mm. Vozačeva vrata (možda malo pri dnu) isto netaknuta. Čak je i šoferka ostala čitava. Ovo mora da smanji cenu osiguranja.Malo su kvarni ovi iz Euro Ncap, Mečka A klase ima video u 1080p a Fiat 500 L samo u 480p. Edited November 28, 2012 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22916 Posted November 28, 2012 Fiat 500L jeftiniji u Sloveniji nego u SrbijiDakle, ovako. Fiat 500L, koji se ekskluzivno proizvodi u Kragujevcu, na tržištu Srbije startuje po ceni od 13.490 evra (po zvaničnom Fiat cenovniku), dok u Sloveniji cene za ovaj model počinju od 12.490 evra (koliko tamo košta 500L 1.4 16v sa Pop opremom).Doduše, ovde treba napomenuti da je ta cena od 12.490 evra u Sloveniji sa uračunatim popustom od 2.000 evra, budući da je redovna cena 14.490 evra.Cene Srbijahttp://fiatstojanov.rs/fiatstojanov.rs/wp-content/uploads/pdf/fiat_500l.pdfCene Slovenijahttp://pdf.avto-triglav.si/default.aspx?ReportType=all&znamka=Fiat&tipVozila=500Lhttp://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/2012/11/23/fiat-500l-jeftiniji-u-sloveniji-nego-u-srbiji Quote Share this post Link to post Share on other sites