Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

Konacno sam ga video uzivo u saobracaju, ali samo od pozadi iz kola :)

Ne znam koji je motor imao, ali je sa semafora povukao mnogo bolje nego ja sa svojih 61 konjem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je ono što sam ja pričao, neuhvatljiv je u saobraćaju..

image.jpg

Ili su vam vozila omatorela-oslabila tokom godina ili niste imali želju da im vadite srce. :harhar:

Fiat 500 L i nije baš neki primer za ubrzavanje od 0-100, 1.4 za 12,4 s , 0.9 twin za 12,2 s i 1.3 MJ za sporih 16,0 s. Mali motori plaćaju danak teškoj karoseriji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa procitaj sta sam napisao koliko konja imam :D

Inace, ja tih svojih 60 konja stvarno koristim do kraja, koliko god moze. Obicno mi na semaforu samo porsche pobegne (malo ga pustim, ali jbg) ;)

Evo, danas sam video jos dva komada, beli i crveni. Poceli su da se mnoze :D

Doduse, taj beli je bio rent-a-car.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešto u poslednje vreme i sam često čitam te statistike i u nedoumici sam... Tačnije:

1.9 jtd Punto Sporting 0-100 fabrika kaže 12,2

1.2 16v Sporting od 0-100 fabrika kaže 10,9

a svi ovi forumaši koji pričaju da su probali oba kažu da JTD bolje ide... Konkretno sam poredio na semaforima par puta moj 1.2 8v sa 1.3 M-jetom

8v od 0-100 fabrika kaže 14,3

1.3 M-jet od 0-100 kaže 13,4

..što znači da bi do 100 trebali da se kolju i da ga M-jet ostavi za dužinu, a ja razvučem onako muški i dok stignem do 100, on je već 50m ispred mene... Neka me ispravi neko ako postoje greške što se fabričkih podataka tiče, gledao sam na http://www.cars-data.com/

Svog Punta sam vozio četvrtom 120 uzbrdo i nabio mu 4.000 obrtaja, bila je kolona vozila u desnoj traci, ja sam išao ispred, a 500L iza mene i kada je došao kraj kolone samo blicnuo da se pomerim, ja se sklonio u desnu traku i on me lagano obišao, onda sam odustao jer sam video da nema pojma da ga pratim, a kao i što reče Vili, takođe koristim svaki konjić maksimalno i vozim žustrije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konji u motoru su relativna stvar, gledao si možda Top Gear i kad na dino stave starije sportske aždaje. Pola se razbežalo, tako i na starijim kolima nešto pobeglo, nešto spava ostali umorni itd. Jedino pravo poređenje tačan merni instrument sa štopericom.

Druga stvar kakvo je srce u junaka ili koliko je spretan, ima sluh za te stvari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće da su se neki umorili ili penzionisali :horse: moj Punto je konkretno zategnut kao praćka i stvarno ide fino, ali ne verujem ni da su oni već stigli da razrade taj 500L da ide toliko dobro, tj da su svi njegovi konji budni..

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Konkretno sam poredio na semaforima par puta moj 1.2 8v sa 1.3 M-jetom

8v od 0-100 fabrika kaže 14,3

1.3 M-jet od 0-100 kaže 13,4

..što znači da bi do 100 trebali da se kolju i da ga M-jet ostavi za dužinu, a ja razvučem onako muški i dok stignem do 100, on je već 50m ispred mene...

1 sekunda na 100 Km/h je mnoooogo dužina automobila. Sve je ok osim toga što si mislio da je sekunda razlike ustvari jedna dužina automobila...neeee. :thumbup: Evo, da izračunamo 100Km/h= 100.000m/h = 100.000/3.600s = 27.8m

Dakle, kada ideš 100 na sat, za 1 sekund pređeš 27.8 metara...i ako kasniš jednu sekundu za onim ispred sebe, taman kasniš tih ~ 25 metara.

Zato 1 sekunda razlike izgleda baš tako, kao da te je ostavio par svetlosnih godina... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slabo mi ide fizika :geek: dobar si račun napravio, ja se ne bih snašao sa brojkama :thumbup: Sve u svemu, M-jet me u samom startu me pojede i veoma brzo ode dosta ispred i napravi razliku, tako da ne mogu da ga pratim nikako..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja u sredu prolazio kroz KG i opšta katastrofa, spustili rampu i voz ide, ide, ide, ide, ide, ide, ide, ide... i onda skontam da treba da prođem pravo, a ne da idem levo preko pruge :D a voz i dalje ide, ide, ide, ide, ide, ide, ide... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se radi nije ni cudo. Valjda ce da se isplati i da lepo krene prodaja "Srpske Fice" sirom Evrope i Amerike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma neka ide sa srecom prodajom i dabogda ga mnogi kupili u srbiji,ja skoro svaki dan vidim jedan beli na nbg u ivana ribara,zenska vozi,stvarno lepo izgleda,bas je sarmantan :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja u sredu prolazio kroz KG i opšta katastrofa, spustili rampu i voz ide, ide, ide, ide, ide, ide, ide, ide...

Koliko se radi nije ni cudo.

Dox, nije u pitanju kragujevacka hiperprodukcija 500L, nego "brze pruge Srbije" - kompozicije im se sastoje od 16 vagona, sa ukupno manje od 500m duzine. A kako kazu, za sada salju jednu do dve kompozicije dnevno (oko 200 do 400 vozila) od ukupno 4 potrebne za transport feribotom:

Screenshot_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa neko mora da proizvede sve te automobile da bi se kompozicije napravile :D . Znam, bio sam i u kvalitetu i znam kako se redjaju na vagone, procedure, plus celokupan proces montaze itd. Zato kazem "Koliko se radi nije ni cudo" ali eto. Bitno da nesto "nase" ide dalje i prolazi u svetu..

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat je na italijanskom tržištu ponudio novo specijalno izdanje kragujevačkog Fiata 500L

fiat%20500l%20panoramic.jpg

U pitanju je Fiat 500L Panoramic Edition sa staklenim panoramskim krovom, a u ponudi su dva motora: 1.4L benzinac sa 95KS i 1.3L dizelaš sa 85KS.

Sem panoramskog krova, ovaj 500L u opremi između ostalog ima i UConnect CD/MP3 i Touch Screen, Bluetooth, USB, zadnje parking senzore, el. podizače i zadnjih stakala, kožni multifunkcionalni volan i ručicu menjača, alu točkove od 17 inča...

Cene za Fiat 500L Panoramic Edition u Italiji:

1.4 95 KS Bianco Gelato 17.150 eura

1.4 95 KS Grigio Moda 17.300 eura

1.3 Multijet II 85 KS Bianco Gelato 19.350 eura

1.3 Multijet II 85 KS Grigio Moda 19.500 eura

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam onaj Ford B Max u odnosu na 500 L, koliko je auto dobro dizajniran kako spolja tako iznutra. A vrata bez centralnog stuba vrh.

Ima na prethodnoj strani uporedni test. U sledećem broju nemačkog Auto bilda biće uporedni test malih venova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500L Trekking i 500L za Ameriku

fiat%20500l%20trekking%20111.jpg

Podsećanja radi, Fiat 500L je svetsku premijeru imao 6. marta na Salonu automobila u Ženevi, a u paleti motora na evropskom tržištu su trenutno 0.9L dvocilindrični TwinAir benzinac sa 105KS i četvorocilindrični 1.4L benzinac sa 95KS, kao i 1.3 MultiJet dizelaš sa 85KS. Sem već predstavljene verzije sa pet sedišta, Fiat će uskoro promovisati i produženu varijantu (duža za 20 cm i sa prtljažnikom većim za 100 litara), koja će imati tri reda sedišta i mesta za sedam putnika. Ponuda će tokom 2013. godine biti obogaćena sa još nekoliko verzija i novih motora i menjača.

Fiat 500L će se prodavati na više od 100 tržišta u svetu, između ostalog i u Sjedinjenim Američkim Državama. Očekuje se da će se ovaj kragujevački Fiat kod američkih dilera naći sredinom sledeće godine.

fiat%20500l%20trekking%201111.jpg

fiat%20500l%20trekking%2011111.jpg

U svakom slučaju, za ovogodišnji Salon automobila u Los Anđelesu pripremljen je i Fiat 500L Trekking, vizuelno atraktivnija verzija (dodatni zaštitni elementi, izmenjeni branici...) koja je dobila i povišeni klirens.

fiat%20500l%20trekking%2011.jpg

Za pogon se brine 1.4L MultiAir benzinac sa 160KS i 250 Nm obrtnog momenta, u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem ili menjačem sa dvostrukim kvačilom.

fiat%20500l%20trekking%201.jpg

Više informacija o Fiatu 500L Trekking će biti saopšteno naknadno.

Sem 500L Trekkinga, Fiat će na Salonu u Los Anđelesu promovisati i standardnu verziju 500L za američko tržište.

fiat%20500l%2080111.jpg

fiat%20500l%2080.jpg

90548-fiat%20500l%208.jpg

Uz manje estetske izmene eksterijera, Fiat 500L za Ameriku je dobio i 1.4 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 160 konja i 250 Nm, a izbor menjača se svodi na šestostepeni manuelni i menjač sa dvostrukim kvačilom.

fiat%20500l%20801.jpg

Po sadašnjim informacijama, ovaj motor će kasnije biti ponuđen i na evropskom tržištu, ali sa 165KS.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno ce biti interesantne njegove izvedbe, kao sto su i ove na slikama, simpaticno deluju.

Ali mi se enterijer nikako ne svidja, koliko god da ga gledam. Volani mi npr. cak deluju u najmanju ruku smesno (evo bas ovaj na slici iznad), kao sa lose navucenom navlakom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pet zvezdica.

Čvrsto su ga napravili, vrata, stubovi,krov nisu mrdnuli ni mm. Vozačeva vrata (možda malo pri dnu) isto netaknuta. Čak je i šoferka ostala čitava. Ovo mora da smanji cenu osiguranja.

Malo su kvarni ovi iz Euro Ncap, Mečka A klase ima video u 1080p a Fiat 500 L samo u 480p.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500L jeftiniji u Sloveniji nego u Srbiji

84699-Fiat%20500L%2011.jpg

Dakle, ovako. Fiat 500L, koji se ekskluzivno proizvodi u Kragujevcu, na tržištu Srbije startuje po ceni od 13.490 evra (po zvaničnom Fiat cenovniku), dok u Sloveniji cene za ovaj model počinju od 12.490 evra (koliko tamo košta 500L 1.4 16v sa Pop opremom).

Doduše, ovde treba napomenuti da je ta cena od 12.490 evra u Sloveniji sa uračunatim popustom od 2.000 evra, budući da je redovna cena 14.490 evra.

Cene Srbija

http://fiatstojanov.rs/fiatstojanov.rs/wp-content/uploads/pdf/fiat_500l.pdf

Cene Slovenija

http://pdf.avto-triglav.si/default.aspx?ReportType=all&znamka=Fiat&tipVozila=500L

http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/2012/11/23/fiat-500l-jeftiniji-u-sloveniji-nego-u-srbiji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...