Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

Danas parkirao pored jednog 500L-a, moram priznati da Idea ima duži zadnji brisač  :harhar:

Šalu na stranu, dobar primer razlike izmedju mini-mpv i mpv vozila.

 

 

DSC_0343.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala ga uparkira. Ni užeg auta ni lošijeg parkiranja, ko ovi što voze Audi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500 L i Freemont  krajem prošle godine su osvojili nagradu koju dodeljuje Focus Online und Bähr & Fess Forecasts i to svako u svojoj klasi kao vozila koja najmanje gube na vrednosti.

 

restwert_big_380x280.jpg
 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U HR izdanju magazina Automotorisport za avgust, ima intervju nekog FCA direktora za EMEA-a. Kaze da su zadovoljni fabrikom u KG i odnosom drzave prema FAS-u. Zadovoljni su prodajom modela 500L, ali je Living verija totalno podbacila, pretpostavlja iz razloga što je to novi koncpet.

 

Lično se ne slažem sa ovim, Living je po meni baš nezgrapan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Famozni donji deo sedista,produzen je za 7cm :)
Ko kupuje novog,da zna. Osim ako mu ne zapadne neki od dilerskih zaliha,proizveden ranije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Famozni donji deo sedista,produzen je za 7cm :)

Ko kupuje novog,da zna. Osim ako mu ne zapadne neki od dilerskih zaliha,proizveden ranije.

Ovo već i vrapci na grani znaju da i nije bio neki nedostatak, kako se u prvi mah činilo. Na dužim putovanjima se nije zbog toga ispoljila ukočenost noge npr. Bolje da su malo proširili sedišta ili ublažili bočna izdignuća na sedalnom delu, za nas koji imamo šire guzice... Ali ajd sad da ne manišemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam vozila od kraja jula idu sa novim sedistima. sale onda bi bila slabija bocna podrska,sto meni npr (takodje sa vecom pozadinom :D ) ne bi odgovaralo... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne preostaje nam ništa drugo nego da smršamo :) to mi i prodavačica farmerki stalno savetuje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije do kilaže. Sedalni deo je čudno profilisan. Bolje bi bilo da je naslon zadužen za držanje tela, a da je sedalni deo ravniji.

Ja uspevam da nađem udoban položaj sedenja, ali ako malo odstupim od sredine sedišta osetim bočnu potporu pa se docentriram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prvim serijama su se izgleda ucili i svaka naredna je sve bolja i bolja... ko nas je terao da kupujemo medju prvima.

Da li neko zna da li i ovi novi kvrckaju kojakuda ili su i to ispravili u medjuvremenu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prvim serijama su se izgleda ucili i svaka naredna je sve bolja i bolja... ko nas je terao da kupujemo medju prvima.

Ja i dalje stojim iza toga da FIAT jednostavno NECE da ubaci dobra sedista, godinama unazad su mi npr. bili smesni ti kratki sedalni delovi. Pogledajte i druge njihove modele, pa uporedite sa konkurentima u okviru istog koncerna (ako ih ima). Pa valjda su za X godina naucili da naprave sediste (sto se i moze videti u Alfi ili Lanci).

Inace, iznenadjujuca je njihova udobnost, s obzirom na to kako izgledaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvrdim da L-u ne trebaju sedišta sa dužim sedalnim delom. Pre dva dana sam se vratio sa Tasosa i proveo sam u sedištu dva puta po 10 sati i osetio bih da im nešto suštinski fali.

Drugačiji (viši) je položaj sedenja u odnosu na konvencionalna vozila i sedalni deo je sasvim dobar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neki fiatov model ima udobna sedista onda je to nova kroma. Vozio sam je tri godine i mogu da kazem da nisam primetio nikakvu neudobnost prednjih sedista kod 500L u oddnosu na nju. E sad sto se zadnjih sedista tice tu je vec ogromna razlika. Zadnja sedista u 500L su pravljena iskljucivo za decu, sto je i razumljivo da bi dobili na prostoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam razna auta, ne zato što je moj, ali čini mi se da bi sa Fićkom i na Mars stigao a da me ergonomija auta ne zamori...

Govorim o vozačkoj poziciji. Kako je pozadi - pa niko se nije žalio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je žena pre par meseci vozila od Kragujevca do Palanke i namerno sam se vozio pozadi da bih jurio gremline. Za tih sat vremena sam sve moguce poze promenio i nisam uspeo udobno da se smestim

Edited by bojan dim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro sam bio u Tuskoj i iznenadio se koliko je zastupljen 500L, a pogotovu 500L Trekking. Imam osjećaj da ih je znatno vise nego u Italiji (Verona, Firenca) gdje sam bio prije 6 njeseci.

Doduse 500L je taman za Turke obzirom da pored limuzine preferiraju kobmi vozila (Doblo, Fiorano, Kangoo...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sixt rent a car ima brdo 500L-ova. Išao sam od Beča do Linca i dadoše nam Nissan Juke (teško s..nje) i kada sam preuzimao auto baš sam se razočarao što ne uzesmo Fićka (nego smo se gurali u onoj kanti) jer pojma nisam imao da ih imaju u svim varijantama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguć izvoz Fiat-a 500 L u Rusiju  



 

91887-fiat%20500l%201.jpg

 


Ruski predsednik Vladimir Putin je boravio 16. oktobra u poseti Beogradu tokom koje razgovarao sa državnim vrhom i prisustvovao obeležavanju 70. godišnjice oslobođenja Beograda i pobede nad fašizmom i obeležavanju 100 godina od početka Prvog svetskog rata. Predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić najavio je posle sastanka sa ruskim predsednikom Vladimirom Putinom dobre vesti za srpsku privredu.



- Imam dobre vesti za građane Srbije: sve naše odnose iz energetike ubrzo ćemo rešiti, i to partnerski. Predsednik Putin je uslišio i moju, možda drsku molbu, jer ćemo imati određenu kvotu za izvoz "Fiat"-a u Rusiju. Vlada Srbije zvanično je saopštila da su predstavnici naše zemlje i Rusije potpisali sedam međudržavnih sporazuma, memoranduma i protokola o saradnji u više različitih oblasti.

 

Potrebna nova ulaganja u fabrici "Fiat automobili Srbija"

Ekonomista Mahmud Bušatlija kaže da bi bescarinski izvoz Fiatovih automobila u Rusiju bio bi od koristi za Srbiju, ali da bi to zahtevalo nova ulaganja u proširenje kapaciteta kragujevačkog FAS-a.

On je za agenciju Beta kazao da je kapacitet FAS-a 100.000 do 120.000 automobila godišnje, a od Rusije bi se mogao očekivati bescarinski uvoz oko 20.000 automobila. Bušatlija je podsetio i da je prošle godine, za vreme mandata premijera Ivice Dačića, Rusija obećala Srbiji bescarinski uvoz 10.000 automobila iz Kragujevca, ali je uslov bio da Srbija uveze isto toliko "lada", te dogovor nije realizovan.

Srbija se ne može osloniti samo na izvoz u Evropsku uniju, i treba iskoristiti šansu za nova tržišta, smatra ovaj ekonomista, dodajući da naša zemlja beleži rast izvoza jedino u Rusiju, dok je sve ostalo u padu. 

- Zbog sankcija koje je EU uvela Rusiji, i jedni i drugi trpe veliku štetu, i tu šansu treba iskoristiti dok se Rusija i EU ne izmire, a izmiriće se jer su interesi veliki - kazao je Bušatlija za agenciju Beta. 



Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...