Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

cxcb37010.jpg

 

Da štiti branik, odnosno da zakačiš tom gumom, a ne direktno plastikom branika. Imaju to i drugi modeli, nije 500L izuzetak. :thumbup:

Može i da se kupi naknadno:

 

ps01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako proveravate nivo tečnosti za pranje stakla?

Meni je ona posudu mnogo zavučena, ništa ne vidim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pretpostavljao sam da ću morati da korsitim neku od ove dve ili neku sličnu tehniku  ;)

Edited by tratra

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

jos nisam video ovakav   500l  sa ovakvim  led farovima  ovaj je mnogo lepsi od prve serije  a koliko vidim i boje uradjen cim ima proektore u farove  . :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa jel ce biti ovako nesto u prodaji za nase trziste ?

Edited by dejica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakada davno u jednoj zemlji proizvodio se Yugo za americko trziste... bio je napravljen mnogo bolje nego za domace, a prodavao se jeftinije...

 

(svaka slicnost je namerna) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj "unique feature" na 1:16 postoji u Scenicu 2 još od 2003. godine :)

 

A, je l se prodavao Scenic u USA?

Možda je mislila da je unique kod njih, koliko sam shvatio ovo je USA test...a, možda je samo naučila napamet tekst koji je drugi pisao gde mora da se to kaže. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fiat 500L Beats Edition

 

fiat%20500l%20beats.jpg

 

Uz manje izmene, Beats Edition verzija popularnog Fiatovog modela predstavlja odličan izbor za vozače koji žele lifestyle model, ali se ne odriču prostranosti i praktičnosti.

Kada je nastao savremeni Fiat 500, sasvim sigurno ni stručnjaci u Torinu nisu bili sigurni da li imaju tržišni hit ili promašaj. Priča sa savremnim Minijem i novom Volkswagenovom Bubom jasno stavlja do znanja da u tom segmentu, gde se kupci dobijaju prvenstveno emocijama, nema nikakvih garancija. Ispostavilo se da je novi Fiat 500 postao, može se reći, planetarni hit. Na krilima tog uspeha nastao je i 500L, široj javnosti poznat kao prozvod sa potpisom ''Made in Serbia'', koji je pored ''lifestyle'' imidža, na spisak vrlina dodao i izuzetnu praktičnost i upotrebljivost. Ovaj model već neko vreme beleži odlične prodajne rezultate, a nedavno promovisana specijalna edicija Beats Edition samo će proširiti krug potencijalnih kupaca.

 

2120145.jpg

 

Svetska prezentacija modela 500L Beats Edition održana je nedavno u Italiji, a njoj je prosustvovala i naša redakcija. Sama promocija je većim delom održana na stazi Balocco koju Fiat grupacija koristi za testiranje novih modela, tako da smo na bezbedan način bili u prilici da detaljno testiramo novitet. Pored neosporne praktičnosti, jedan od glavnih aduta modela 500L je dizajn, a kod Beats Edition modela je to posebno naglašeno.

 

EG1C0796.jpg

 

Kao osnova za razvoj ove specijalne edicije poslužila je Trekking verzija modela 500L, što se svakako odrazilo na konačni izgled, jer popularni Trekking odiše nekom vrstom avanturističkog, a opet urbanog duha. Ono što je najupadljivije je mat siva boja. U prvi mah se čini da je takav izbor daleko bolji za neki sportski model, dok su za 500L rezervisane življe boje. Ipak, susret uživo sa novitetom nas je razuverio, jer matirana siva boja automobilu daje zaista poseban karakter. Pored ove, u Beats Edition verziji je dostupna i klasična siva boja sa lakom, namenjena umerenije orijentisanim vozačima.

 

2120138.jpg

 

Pored boje, novitet će biti prepoznatljiv i po karakterističnim aluminijumskim točkovima prečnika 17 inča iza kojih se naziru crvena kočiona klješta, dok su mat crna kućišta spoljnih retrovizora ukrašena crvenom linijom. Sa ovim detaljima se savršeno uklapaju i mat crni plastični odbojnici koji ovom modelu daju robustan izgled, te deluje otporniji na sitna gurkanja po parkinzima, ali takođe i prilikom izleta van asfalta.

 

2120184.jpg

 

Enterijer je takođe usklađen sa Beats Edition paketom opreme. Tako je prednji deo kokpita, koji je inače lakiran u boju karoserije, u mat sivoj nijansi, a deo standardne opreme je i dvozonski automatizovani klima uređaj. Aplikacije od eko-kože na sedištima su sada veće, pa ceo paket izgleda znatno bogatije. Ipak, najveća novost u modelu 500L u Beats Edition paketu opreme je definitivno potpuno nov muzički sistem koji potpisuje brend ''Beats by Dr. Dre'', a koji ima ukupnu izlaznu snagu od 520 vati sa ukupno sedam zvučnika.

 

2120149.jpg

 

Kako saznajemo od predstavnika Fiata, želja je bila da se u ovom prostranom automobilu stvori zvučni efekat sličan onome koji mogu da iskuse muzičari tokom rada u studiju. Naravno, isprobali smo ga, a u najkraćem, zaključak je da vozači koji cene kvalitetan zvuk ne treba da žale para za doplatu za Beats Edition model, čak i ako je samo zbog muzičkog sistema.

 

2120187.jpg

 

Ipak, automobil treba da ponudi mnogo više od toga, pa smo pažnju obratili i na ostale karakteristike. Ono što je ostalo nepromenjeno je solidna vozačka pozicija, i pored činjenice da je u pitanju MPV model. Takoće, model 500L je primer kako danas i lepo stilizovan model može itekako da bude pregledan. U gradskim uslovima vožnje, to je od neprocenjivog značaja i jedna od karakteristika koju proizvođači već godinama u potpunosti zanemaruju, možemo slobodno da kažemo – potpuno nezasluženo.

 

2120219.jpg

 

Obruč upravljača je proštepan tako da izgleda kao da je blago četvrtastog oblika i on je jedan od boljih rešenja u klasi. Tabla sa instrumentima je pregledna, a jedinu zamerku možemo da uputimo prednjim sedištima. Sedalni deo nema oblik koji na pravi način prihvata telo putnika, pa nikako ne može da se nađe ugodna pozicija sedenja. Zadnja klupa je još jedan od pozitivnih primera u klasi. Pritom je pomična po dužini, pa je moguće menjati zapreminu prtljažnika u skladu sa potrebama.

 

2120156.jpg

 

U Beats Edition modelima su predstavljena i dva nova motora. Prvi je benzinski turbo četvorocilindraš od 120 konjskih snaga, dok je mnogo interesanniji dizel od 1.6 litara kojem je snaga povećana na 120 konja. Zahvaljujući turbini sa lopaticama promenljive geometrije, obrtni moment dostiže 320 Nm, što je donedavno bilo rezervisano za dvolitarske agregate. Pritom je pomenuti obrtni moment na raspolaganju već pri 1.750 Nm, tako da su međuubrzanja odlična. Ipak, naša ocena je da ni motor od 105 konjskih snaga ne zaostaje mnogo, a većina vozača višak snage neće ni primetiti, a jedino što nismo mogli da proverimo kako promena u realnim uslovima utiče na potrošnju.

 

EG1C0871.jpg

 

U najkraćem, Beats Edition verzija Fiata 500L Trekking možda neće predstavljati prodajni hit na našem tržištu, niti je to ideja. Kod nas je daleko popularniji osnovni model koji se prodaje po izuzetno povoljnim uslovima, dok će Beats Edition verzija, zahvaljujući nekim novim kvalitetima, biti odlična dopuna na bogatijim tržištima, prvenstveno kao izbor mlađih vozača.

 



Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...