Zhorz 102 Posted December 22, 2014 a jel postoji mogucnost da se vrati 500L 1.4 i da se uzme nov turbo sa TNGom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted December 22, 2014 Možeš, što da ne, koliko znam AK Kompresor radi staro za novo, pa ko voli ... a ima i dilera drugih marki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted December 22, 2014 Naravno da može. Ja sam uzelo mog L-a u staro za novo aranžmanu.Tu je veči problem koliki je gubitak para u toj igranci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted December 22, 2014 (edited) Ljudi, moram da naprvim i manju antireklamu za 500L... sve je u redu, dok se vozi, ali je za servisiranje katastrofa... Danas je zatrebalo da se pritegne jedan zavrtanj koji drzi blatobran... i do njega je bilo toliko tesko doci - da je morao da se skida poklopac motora da bi se doslo do tog srafa, pa zatim brisaci, plastika ispod njih... a ispod plastike krs prljavstine od lisca i blata - do koje se ne moze doci i koja se ne moze drugacije ocistiti osim ako se ne skinu brisaci, pa ona... Inace, ovo je jednostavniji nacin, jer je pri montazi prvo sve sklopljeno, a zatim se na kraju stavljala sofersajbna... predlagali su mi da skidaju staklo da bi zategli taj sraf, ali sam rekao da ne dolazi u obzir... ... i tako se namucismo 1.5 sat samo da bi zavrnuli jedan sraf - koji drzi blatobran! Ovaj auto je napravljen da se vozi (dok se vozi), a kada bilo sta drugo zatreba... pomozi boze... Edited December 22, 2014 by ata Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 22, 2014 Sledeci put dodji kod Nebojse ... on tu moze da zavuce ruku Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 513 Posted December 22, 2014 pa uvek je tako kada se auto projektuje od unutra ka spolja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 23, 2014 A, tako se auti projektuju od strane svih fabrika poslednjih 20-30 godina... Nekada su i namerno pravili određene stvari tako da mora da se ide u servis i za najbanalnije stvari poput zamena sijalica, ali su pre malo manje od 10 godina obavezani EU regulatiuvom da moraju da projektuju tako da osnovne stvari može vlasnik sam da uradi. Npr. uporedite zamenu sijalice kod Stila i kod novog Brava ili nove Delte... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted December 23, 2014 Jasno mi je da nisu namerno lose projektovali kola, vec da ih je samo mrzelo da razmisljaju o bitnim detaljima. Koji to genije treba da bude da zanemari da je potrebno ponekad skidati blatobran... npr. da bi se ispeglala neka ogrebotina... Zamislite da svaki put kada skidate blatobran zbog manje ogrebotine morate da skidate vetrobransko staklo (i da rizikujete da se razbije, curi voda...) sve da bi dosli do j.....g srafa - jer ako to ne uradite stezanje istog srafa vise lici na laparoskopsku operaciju oka kroz analni otvor. Imam ja prijatelja arhitektu koji ima slicno razmisljanje - bitno je da lepo izgleda, a zab... me kako ce to napraviti i kasnije odrzavati, neka to neko drugi razmislja... rezultat je bio da su vecina njegovih dizajna finansijski promasaji.... Neso, bas to sto si napisao i mene zanima, ovih dana bas razmisljam da li i neki japanac npr. Honda isto tako muci svoje servisere? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 23, 2014 Nije njih ništa mrzelo. Namerno se projektuje tako. I, nije to loše projektovanje, nego iz njihovog ugla gledanja je idealno. Smanjuje broj sklopova (jer se ide na veće celine), ubrzava proizvodnju...Time se ''nabacuje'' posao svojoj mreži ovlašćenih servisa, time se povećava broj radnih sati koje će ti isti servisi biti dužni da naplate jer za određene intervencije treba, uprošćeno rečeno, razmontirati pola auta, umesto da intervencija traje kraće jer se moglo drugačije isprojektovati.Npr. imaš temu na forumu o fabričkim opozivima. GM je zbog uštede na kontakt bravi morao da povlači milione automobila:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/40227-fabrički-opozivi-vozila/?p=1047032 A, sve zbog uštede od pola dolara po jednoj kontakt bravi:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/40227-fabrički-opozivi-vozila/?p=1052876 Eto dokle se ide sa proračunima. Ništa drugačije nije ni prilikom projektovanja.To je toliko uzelo maha da je EU jednom od svojih brooojnih direktiva o svemu i svačemu morala da obaveže proizvođače da ne preteruju u tome, odnosno da ubuduće tako projektuju automobile da za osnovne stvari vlasnik ne mora da ide u servis, nego da može sam da ih uradi. Nekada čak prave posebne alate, pa onda iako je neko mesto dostupno, nemaš čime da odvrneš, skineš ili sl., jer nemaš poseban alat...a, ne može da se kupi nigde jer je namenski svaka fabrika razvijala svoj. Ponekada treba imati u vidu da se kod nas dosta intervencija radi onako kako fabrike nisu predvidele. Milsim pre svega na intervencije van sistema ovlašćenih servisa.Npr. fabrika je predvidela da se po riknjavanju tog i tog dela menja ceo sklop, ali je nama to skupo. Onda su majstori morali da se ''dovijaju'' i pokušavaju da nam ipak poprave auto, ali da se ne menja ceo sklop...i eto komplikacije oko skidanja, stavljanja, itd, itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 23, 2014 Čekaj krilo ili blatobran ? Šta je trebalo dotegnuti ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted December 23, 2014 Sve je u redu, sve je sredjeno, samo se sraf nalazi na uzasno nepristupacnom mestu... koliko sam dobio obavestenje (jer jos nisam bio u poseti fabrici), prvo se sklopi cela karoserija, a onda na kraju lepi staklo, tako da je za promenu blatobrana i pristup tom zavrtnju koji fiksira blatobran potrebno skinuti staklo, sto ja naravno nisam hteo.p.s. Pa i jeste - proizvodi se vise ne prave da traju... ko je pomislio da sam pomislio na Golfa 2 - u pravu je... pomislio sam bas na njega!! Po meni jedan veliki minus za sve ove nove... samo jos kad bi mogli da nadjemo kola kod kojih su mislili i na odrzavanje? ...yugo, uskoro cemo te od blata praviti!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 23, 2014 Totalno neverovatno da se deo koji inače često strada toliko teško menja.Šoferku nikad ne skidaš jer uvek u tom skidanju oštete lak-farbu oko ruba i po rubu tako da kasnije krene korozija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted December 23, 2014 ^ Cesta pojava Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted December 28, 2014 Interesantno Quote Share this post Link to post Share on other sites
erdelja 0 Posted December 29, 2014 (edited) Hi hi hi... kako je mali pored cherokee-ja. E sad... jel mu nesto pomogo na kraju onaj traction+ ili nije? edit: wow sad sam pogledao cisto informativno posto je ovaj novi cherokee,,,, skoro 70000...mnogo kume Pa za te pare moze i x5-ica da se pazari... Edited December 29, 2014 by erdelja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaric T Zivadin 0 Posted January 9, 2015 http://www.vrelegume.rs/test/fiat-500l-living/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted January 9, 2015 Slabo vidjam 500L Living na putevima zapadne Evrope, čak i u ITA.Hi hi hi... kako je mali pored cherokee-ja. E sad... jel mu nesto pomogo na kraju onaj traction+ ili nije? edit: wow sad sam pogledao cisto informativno posto je ovaj novi cherokee,,,, skoro 70000...mnogo kume Pa za te pare moze i x5-ica da se pazari... Traction+ mu nije mogao pomoci na ovakvom snijegu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 14, 2015 Fiat 500L Trekking Beats Edition Kopaonik Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted January 17, 2015 Ma ne valja ništa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
drzarkod 3 Posted January 18, 2015 Bio na kopaoniku sa Dusterom.....al vidim da bi i treking bio u prirodnom okruzenju....i jos lepsi.....i bolji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22916 Posted March 18, 2015 http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=122486796&postcount=12423 Mi vec drugi mesec radimo skoro svaku subotu po dve smene. U februaru su omanuli, mislili su da ce manje da se prodaje, a prodalo se dosta vise. Za mart ista prica, ne znam koji im je bio plan, ali su omasili za oko 4000 auta. Dakle, 4k fića je prodato više nego sto su planirali samo u martu, radi se punom parom, po 3 voza dnevno ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted March 19, 2015 Je l primetio neko razliku između Skydome-a u novom i starom konfiguratoru Ako je sudeći po ovome, u novom modelu za 2015. izbacili su stakleni deo krova ispod antene. Sada je od lima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted March 19, 2015 kod mene je sve lim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted April 20, 2015 (edited) Chicago Auto Show 2015 Edited April 20, 2015 by Dante Bg Quote Share this post Link to post Share on other sites