beli_Punto 123 Posted November 9, 2012 10 evra jeftinija a traje 8 puta manje, sa pravom gumom mozes da se vozis 3 - 4 godine minimum, a sa ovom kazete 6 meseci, ne znam zasto ih onda reklamirate ovde i kako ta guma moze da bude bezbedna a moja letnja ne moze da se vozi po zimi Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted November 9, 2012 Ako kvalitet zadovoljava neke normalne potrebe, opet je to guma koja je vožena dugo, pa je samo obnovljena i podmlađena, realno bi trebala da bude jeftinija od najjeftinije nove gume na tržištu da bi se bilo ko pre odličio za nju, nego za novu, bar je to neko moje razmišljanje.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 9, 2012 Trebalo bi da bude jeftinija dosta...ali eto...neko gura i to...da bi se prodavalo...a sto se tice da li je za zimu bezbednija protektirana zimska guma ili letnja guma...to ne znam, ali letnja guma definitivno nije za zimu!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Doctor NO 67 Posted November 9, 2012 Razmišljao bi o protektiranoj npr. jedino ako bi me vintera koštala 4000, a ova 2000, vrlo rado bih je kupio, ali u ovakvim okolnostima gde me za moj tip gume ispadne jedva 200din jeftinija protektirana, pa čak da je i mišelin protektira ne zanima me Quote Share this post Link to post Share on other sites
MadOnion 0 Posted November 9, 2012 (edited) Postovani drugari,uvazavam misljenje svakoga od vas. Svako ima pravo da neguje svoje ubedjenje.Ja sam samo izneo sam svoje iskustvo vezano za protektirane gume koje prodajem a koje svakako nije zanemarljivo i koje nije sticano po forumima i youtube-u.Takodje sam napomenuo da se sve gume ne protektiraju na isti nacin i po istim standardima.Veliki pozdrav za sve Edited November 9, 2012 by MadOnion Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 9, 2012 ...ne znam zasto ih onda reklamirate ovde...Baš da ne bi bilo pričano jedno, drugo ili deseto, odmah u toj temi je dat link ka ovoj temi gde kao što vidiš svako slobodno može da napiše šta zna, šta misli o takvim gumama.Dakle, na FLCS je da obezbedi ponudu i da informaciju (potpunu informaciju), a ljudi mogu da urade šta god žele ili ne žele. Slobodan forum... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted November 9, 2012 Protektirane gume mogu da budu prilično dobre, ali je problem što kod nas ne postoji nikakav sistem klasifikacije robe (ne samo guma) pa se onda ne zna dok se ne proba, a tada je već kasno.Moj kum je pre 10-15 godina imao protektirnicu i oni su radili kompletno guljenje bočnih i gaznih površina pa zatim nanosili novi sloj. Imao je neku Mišelinovu licencu i šara im je bila vrlo slična Mišelinovim. TYREX su se zvale ako ih je neko koristio, bili su dosta jaki u Kragujevcu, ali i po Srbiji.Međutim, cena im je uvek bila bar duplo manja od najjeftinije fabričke (danas od Tigrove) i onda je taj posao išao. Mi smo ih dobijali džabe pa ono što kažu "što je džabe i Bogu je drago" i mi smo se sasvim lepo navozali na njima. Tako da za neke manje automobile (Punto, Bravo, Marea itd) koji ne prave velike brzine mogu sasvim lepo da posluže.E sad, kakva je danas situacija i ko sve to radi nisam upućen, ali svakako da postoje i bolje i lošije, ali ono što mogu da vidim po cenama danas se to (dugoročno gledano) ne isplati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted November 9, 2012 Mi smo dugo godina koristili protektirane gume (za kamione i to kipere), ali samo zato sto smo morali iz finansijskih razloga, jer samo kamion ima 10 guma + prikolica. Radili smo to ISKLJUCIVO iz finansijskih razloga, jer je protektirana guma bila UVEK duplo jeftinija od nove. Svasta se desavalo u explotaciji, i da se raspadne sara, i da pukne guma sa strane a cak i da potraje do samog kraja!U principu zavisilo je najvise koliko je stara osnova (stara guma) i koje je marke. Michelin i Gy. su naravno i kao protektirane bile najizdrzljivije...Sve u svemu da ne duzim, imali smo mnogo iskustva sa protektiranim gumama, a i sa novim. Zakljucak je da se definitivno ne isplate, i da su totalno nebezbedne, i da je svako od nas kupio sve nove gume i tako nadalje, jer je mnogo mnogo isplativije, da cak i ne spominjem sto za nove ima i garancije, i kupovina na rate i ostalo. Za putnicki program nikako, tek po ovoj ceni koju vidim, mislim da je blago receno glupo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 9, 2012 Upravo mi je burazer rekao da ima protektirane na yugu i da su se za 6 meseci pojele vise od 2mm a da pri tome po suvom klizaju tako da cu ostati na tome da uzmem nove Jeste da je auto zalepljen za zemlju i da se vozi ko da je ukraden ali opet ne bi smelo toliko da kliza . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MadOnion 0 Posted November 9, 2012 DovlaPozdravljam tvoje misljenje... Slazem se sa tobom, cena bi svakako bila daleko pristupacnija da se guma ovde protektira. Ali posto se guma radi tamo negde van tu gumu niko ne moze da doveze u Srbiju ili na bilo koje drugo mesto bez troskova transporta, carine i ostalih pratecih troskova koji bitno uticu na krajnju cenu.Generalno kod nas ljudi su uplaseni , naslusali su se raznih prica na temu losih protekta iako nisu imali nikakav kontakt sa njima... Znam za firmu koja je radila lose ne pouzdane protekte i jos uvek ih radi, sa zastarelom tehnologijom i losim sirovinama.Danasnji protekti su protekti trece generacije, testirani, sertifikovani, indeksirani i pouzdani kao i bilo koja druga nova guma (ne ubrajam Tigar jer je to nas najkvalitetniji brend sa cak 2 godine neostvarive garancije).Zivotni vek protektirane gume trece generacije je 50-60 000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted November 9, 2012 Sta to znaci, Tigar radi protektirane pneumatike? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted November 9, 2012 Aj nek neko objasni kompletan postupak protektiranja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 9, 2012 Okačio je neko fenomenalan vidoje. Svakako ih ne treba stavljati na neka brza kola. Ko se klacka polako, što da ne.Tapatalk HD Quote Share this post Link to post Share on other sites
MadOnion 0 Posted November 10, 2012 Sta to znaci, Tigar radi protektirane pneumatike? ma jok druze samo sam napravio salu na racun tigrovog kvaliteta i garancijeOkačio je neko fenomenalan vidoje. Svakako ih ne treba stavljati na neka brza kola. Ko se klacka polako, što da ne.Tapatalk HDslazem se ,pojedine gume su indeksirane samo do 190 km,h Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 10, 2012 (edited) Kako nalepi M+S i onu planinu na bok gume ako se recimo zimski protekt nalepi na letnju gumu ?Ili ide isključivo zimski protekt na zimsku ?Mad OnionNišta ne napisa vezano za ovo. Edited November 10, 2012 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 10, 2012 Pogledaj video sa prošle strane kako se recikliraju. Ljušti se zid sa strane i lepi nova guma, koja se posle vulkanizira zajedno sa gazećim slojem. Ako se ceo postupak odradi dobro, može to da funkcioniše na brzinski nezahtevnim vozilima sasvim fino.Tapatalk HD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted November 10, 2012 Ne znam, svako ima svoje misljenje, ali ja sam skeptik po tom pitanju... Ipak bi se pre odlucio za nove gume. Jeste da sam 110 evra placao goodyear 7+, ali bar sam miran i znam sta imam na kolima. Ipak, bez obzira ne sve, tesko da ove gume mogu prici novim gumama sto se kvaliteta tice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mario-stilo 0 Posted November 10, 2012 ja sam prosle zime kupio protektirane gume za zimski set 195/65r15.. u Rumi firma jedna ih radi, da ih sad ne reklamiram, znam da 90% taksista iz Beograda uzima tamo gume...rade ih u velicinama za putnicki program do 16ice.. placao sam ih 3500rsd gume su extra, lepe se za led, sneg... presao sam sa njima dosta, ne tresu, nisu bucne.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 10, 2012 Pogledaj video sa prošle strane kako se recikliraju. Ljušti se zid sa strane i lepi nova guma, koja se posle vulkanizira zajedno sa gazećim slojem. Ako se ceo postupak odradi dobro, može to da funkcioniše na brzinski nezahtevnim vozilima sasvim fino.Tapatalk HDKod nas se ne struže bok gume, samo gazeći sloj i na njega se lepi novi. Tako je na svim protektima koje sam ja video. Moje iskustvo sa protektima da su bolji jedino u odnosu na ove šugave marke tipa Kormoran i slično koje se klizaju kao nenormalne, i uvek gledam da ih zamenim pred zimu i onda lepo potraju do završetka sezone monsuna to je oko kraja maja. Pričam za teretni program, mada opet logika mi nije jača strana. Pirelijeve gume su trajale poprilično i prešle sigurno par stotina hiljada kilometa (3-400 min)...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 10, 2012 A usput,kada je vec spomenuta guma Tigar,svakako je kvalitetnija nego bilo koja protektirana Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 10, 2012 ja sam prosle zime kupio protektirane gume za zimski set 195/65r15.. u Rumi firma jedna ih radi, da ih sad ne reklamiram, znam da 90% taksista iz Beograda uzima tamo gume...rade ih u velicinama za putnicki program do 16ice.. placao sam ih 3500rsd gume su extra, lepe se za led, sneg... presao sam sa njima dosta, ne tresu, nisu bucne..A ja sam istih dimenzija isto prošle godine pazario ove Conti TS830P još su bile vruće od vulkaniziranja kad sam ih kupio, i platio 5 492 din (montaža, balans alu felni, punjenje azotom i novi ventil sve gratis), pa sam opet zbunjen logikom.I da ne zaboravim tri godine garancije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted November 12, 2012 U mom gradu se radi isto ovaj sugavi protekt kao u postu iznad, i to ne valja bukvalno nista! To je smesno koliko to ne valja nista, do proleca se ukruti, ispuca sa strane...nula, bolja je neka polovna rezana od njih. Garancija ima dok ne izadjes na put ! Ima kao neka na saru, ali kao i svaka garancija je tesko ostvariva, a i u 99,9% slucajeva puca sa strane jer je tu stara guma. Poceli su bili da ih stavljaju siromasniji ljudi, tipa na jugice i lade, ali su i oni digli ruke jer su videli da ustvari nisu toliko bogati da kupuju to! Sad svi cepaju wintere, a ko se malo interesuje naravno savu..Ljudi, dzaba je skidati stari sloj na gumi pa lepiti novi i sa strane i na nagaznoj povrsini, ono najbitnije sto glavu cuva ostaje staro i izmuceno, a to su SAJLE! Kao kada bi na nekoj kuci stracari pred rusenje uzeli i izlepili stiropor i uradili fasadu i extra! Od spolja super a iznutra pocele grede da pucaju i pada plafon.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 12, 2012 Da stanem u zaštitu ljudi koji recikliraju gume - ne mora da znači da je struktura propala. Kamionske gume se standardno protektiraju, tako da je moguće da se struktura i pravi sa tom idejom. Trkačke gume se protektiraju takođe.Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 12, 2012 Ako uzmemo da je cena gume recimo 100%, a cena protektiranja tvoje gume recimo 40% i vek trajanja protekta 6-7 meseci dok nova izdrži 3-4 godine onda opet ne vidim logiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites