Jump to content
FAS Goran
klaywert

Gume nove vs. polovne vs. protektirane

Recommended Posts

ali i tvoja je onda polovna cim je stavis na auto, a kamo li posle godinu dana :) Salim se, ovih dana sam trazio polovne gume po vulkanizerima i svakakvog se krsa nagledao..to je stvarno otpad, a cene ih kao vino -sto starije to skuplje :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i jeste otpad brate, u inostranstvu se skupljaju i uzimaju za dzabe, pa se donose ovamo i u ostale zamlje treceg sveta. Otpad, ali ima da se probere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve mogu da shvatim ali ovo "vozene u inostranstvu" po oglasima za polovne gume kao da automobili tamo lebde :on2long:

Pa i nisu svi putevi tamo bas idealni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma samo nova guma,nista drugo,za mnoge gluposti covek daje pare,al mislim za novu gumu,uvek treba imati,eto na primer ko pusi,koliko godisnje potrosi para za cigare i nista,a kad treba da se kupe nove gume,onda se nema para :2guns:

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo jedna sitnica vezano za polovne sa zapada tj iz ch

tamo se auto registruje tj ide na tehnicki na 2 godine i tada vecina natural born svajcera

menja gume nevezano za stanje, neka navika valjda, tako da ima tu dosta materijala da se probere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sa gledao kako izgledaju protekti, jedan par vožen prošlu zimu, drugi nov tek sada stavljen. Užas živi, (ortaka sam napljuvao) gume sve krive, na jednoj ulegnuće po sredini (kao da je Hamilton kočio u Monzi). Ove što su vožene ispucale po bokovima, tako lošu gumu sam viđao samo na zaprežnim kolima. Novi par na oko kao nova guma ali tamo gde je sastav protektora višak gume, sve nešto krivo čudno loše upasovano, mislim da deca u V razredu bolje rade.

Kako ko hoće i želi ali ja ovo ne bi ni na ručna kolica stavio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam imao aparat, a da sam još i slikao ortak bi se debelo naljutio. Užas živi kako ono izgleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sa gledao kako izgledaju protekti, jedan par vožen prošlu zimu, drugi nov tek sada stavljen. Užas živi, (ortaka sam napljuvao) gume sve krive, na jednoj ulegnuće po sredini (kao da je Hamilton kočio u Monzi). Ove što su vožene ispucale po bokovima, tako lošu gumu sam viđao samo na zaprežnim kolima. Novi par na oko kao nova guma ali tamo gde je sastav protektora višak gume, sve nešto krivo čudno loše upasovano, mislim da deca u V razredu bolje rade.

Kako ko hoće i želi ali ja ovo ne bi ni na ručna kolica stavio.

jbte pa jel moguce da je tako brzo "satrvena" :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skup i loš sport. I ja sam gledao i ništa mi nije bilo jasno. Protekt je vožen samo prošlu zimu, a tako ispucale gume istina viđao sam samo na zaprežnim kolima. Merc 190 D sumljam da može da šlajfuje i da kida po putu, a ortak je totalno miran i ne baš brz u saobraćaju. Prvi put sam video da vulkanizer onoliko gleda gumu dok je balansira, čak je i dizao onu zaštitu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo šta kažu drugari iz evrope:

Retreads involve putting a new tread over an old tyre carcass, raising a raft of potential issues.

One of the biggest issues is what sort of life the tyre has had in its previous guise. Has it endured off-road punishment or been driven while flat, potentially damaging the sidewall, or shoulder.

Often it’s difficult to determine how old the original tyre was, yet tyre experts recommend using tyres for no longer than five years. That immediately limits their lifespan.

Retreads have also shown up poorly in independent testing when it comes to grip, which should immediately set off alarm bells given one of the main purposes of a tyre is to keep your car under control.For passenger cars, though, retreads have almost disappeared from the market because of the influx of cheap tyres, many of which are made in China.

“Most of the retread makers have gone out of business because new tyres are so cheap,” said one tyre retailer we spoke to.

Retreads are also speed limited; admittedly it’s to 160km/h, which is illegal on public roads, but it as least shows there are concerns about durability under some conditions.

Because of all these factors, we can’t recommend retreads. While we’d always recommend spending a little more in most circumstances, you’re at least better off with the cheapest new tyres on the market over retreads.

Ko ne razume ukratko kazu da se ne zna kakvu eksploataciju je imala guma na koju se lepi protekt, da se ne zna ni koliko je stara (a preporuka je ne koristiti gume starije od 5 god), da imaju mali grip i da je preporuka- bolje kupiti jeftinu a novu nego polovnu a protektiranu.

Inace protekt za 205*55*16 košta oko 6600din, nova vintera je bila oko 8600!!! Strašno!

mc_warrior78.jpg

DSC01344_Medium.jpg

IMG040.jpg

IMG052.jpg

IMG061.jpg

Edited by kolega.jankovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bitnija je sledeća rečenica, protekti su brzinski ograničeni na 160 km/h (što je van ograničenja na javnim putevima max 130, osim Nemačke), ali to pokazuje zabrinutost vezanu za trajnost u određenim uslovima. Zbog svih tih faktora NE MOŽEMO DA PREPORUČIMO PROTEKTE.

Protekte ne preporučuju da se stavljaju na prednju osovinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nije ni u zakonskim okvirima, kao sto je neko i postavio ovde pre par strana...

I jos nam protekt man rece da ce za koju godinu 50% nas voziti te gume jer ce drzava subvencionisati ili sta vec...mada u kakvoj drzavi zivimo, ne bi trebalo da cudi...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo nove gume zimske!!!

A za leto, moze i 2x4 komada za raspaljivanje i cepanje. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se pohvalim, konacno :D

Uzeli smo:

4 nove celicne felne, 15ice, 4 nove gume, 195/65/15 Tigar Wintera s+m, balansiranje, ventili, ratkapne, lanci, "bezbednosni" srafovi..

..sve ukupno, izaslo nas je oko 350e

Malo vise nego sto smo planirali, ali nove gume su ipak nove, tako da smo mirni na duze vreme :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je l' to vi znate nesto sto ja ne znam ili..? :laughing:

Nemojte sad da mi unosite nervozu, treba da krenem na put, a i bas sam poceo da budem zadovoljan gumama :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma skroz su dobre... Jedino nisi u trendu kao i ja ! :D

Inace , ja sam sve ove godine vozio pa i naucio da vozim na letnjim pneumaticima cak i zimi . Kad se setim samo TG505 :thumbsup: , kao da vozis kocije na -5 ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravi ste Tigermani ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlične su tigrice u većim dimenzijama. Ljudi se žale na manje dimenzije, na klizanje i loše ponašanje na putu, ali uglavnom su u pitanju ljudi koji su skinuli letnje gume i stavili zimske, valjda očekujući da je zimska na mokrom i toplom isto što i letnja, što nikad ne može da bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tigermani a i ostali (kojima je žao da cepaju zimsku obuću) mogu već za vikend da se vrate u letnju varijantu.

feb.jpg febr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...