VladaNS 2 Posted December 8, 2012 ali i tvoja je onda polovna cim je stavis na auto, a kamo li posle godinu dana Salim se, ovih dana sam trazio polovne gume po vulkanizerima i svakakvog se krsa nagledao..to je stvarno otpad, a cene ih kao vino -sto starije to skuplje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 8, 2012 Pa i jeste otpad brate, u inostranstvu se skupljaju i uzimaju za dzabe, pa se donose ovamo i u ostale zamlje treceg sveta. Otpad, ali ima da se probere... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 8, 2012 Zato nikad nisam uzeo polovnu gumu iz uvoza. ali jesam ono kad neko proda auto pa mu ostanu dobre gume i kad sam siguran u celu ovu pricu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted December 9, 2012 Sve mogu da shvatim ali ovo "vozene u inostranstvu" po oglasima za polovne gume kao da automobili tamo lebde Pa i nisu svi putevi tamo bas idealni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted December 9, 2012 ma samo nova guma,nista drugo,za mnoge gluposti covek daje pare,al mislim za novu gumu,uvek treba imati,eto na primer ko pusi,koliko godisnje potrosi para za cigare i nista,a kad treba da se kupe nove gume,onda se nema para Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted December 10, 2012 samo jedna sitnica vezano za polovne sa zapada tj iz chtamo se auto registruje tj ide na tehnicki na 2 godine i tada vecina natural born svajceramenja gume nevezano za stanje, neka navika valjda, tako da ima tu dosta materijala da se probere Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 14, 2012 Danas sa gledao kako izgledaju protekti, jedan par vožen prošlu zimu, drugi nov tek sada stavljen. Užas živi, (ortaka sam napljuvao) gume sve krive, na jednoj ulegnuće po sredini (kao da je Hamilton kočio u Monzi). Ove što su vožene ispucale po bokovima, tako lošu gumu sam viđao samo na zaprežnim kolima. Novi par na oko kao nova guma ali tamo gde je sastav protektora višak gume, sve nešto krivo čudno loše upasovano, mislim da deca u V razredu bolje rade.Kako ko hoće i želi ali ja ovo ne bi ni na ručna kolica stavio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Doctor NO 67 Posted December 14, 2012 trebao si uslikati da i mi vidimo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 14, 2012 Nisam imao aparat, a da sam još i slikao ortak bi se debelo naljutio. Užas živi kako ono izgleda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted December 14, 2012 Danas sa gledao kako izgledaju protekti, jedan par vožen prošlu zimu, drugi nov tek sada stavljen. Užas živi, (ortaka sam napljuvao) gume sve krive, na jednoj ulegnuće po sredini (kao da je Hamilton kočio u Monzi). Ove što su vožene ispucale po bokovima, tako lošu gumu sam viđao samo na zaprežnim kolima. Novi par na oko kao nova guma ali tamo gde je sastav protektora višak gume, sve nešto krivo čudno loše upasovano, mislim da deca u V razredu bolje rade.Kako ko hoće i želi ali ja ovo ne bi ni na ručna kolica stavio.jbte pa jel moguce da je tako brzo "satrvena" Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 14, 2012 Skup i loš sport. I ja sam gledao i ništa mi nije bilo jasno. Protekt je vožen samo prošlu zimu, a tako ispucale gume istina viđao sam samo na zaprežnim kolima. Merc 190 D sumljam da može da šlajfuje i da kida po putu, a ortak je totalno miran i ne baš brz u saobraćaju. Prvi put sam video da vulkanizer onoliko gleda gumu dok je balansira, čak je i dizao onu zaštitu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 15, 2012 (edited) Evo šta kažu drugari iz evrope:Retreads involve putting a new tread over an old tyre carcass, raising a raft of potential issues.One of the biggest issues is what sort of life the tyre has had in its previous guise. Has it endured off-road punishment or been driven while flat, potentially damaging the sidewall, or shoulder.Often it’s difficult to determine how old the original tyre was, yet tyre experts recommend using tyres for no longer than five years. That immediately limits their lifespan.Retreads have also shown up poorly in independent testing when it comes to grip, which should immediately set off alarm bells given one of the main purposes of a tyre is to keep your car under control.For passenger cars, though, retreads have almost disappeared from the market because of the influx of cheap tyres, many of which are made in China.“Most of the retread makers have gone out of business because new tyres are so cheap,” said one tyre retailer we spoke to.Retreads are also speed limited; admittedly it’s to 160km/h, which is illegal on public roads, but it as least shows there are concerns about durability under some conditions.Because of all these factors, we can’t recommend retreads. While we’d always recommend spending a little more in most circumstances, you’re at least better off with the cheapest new tyres on the market over retreads.Ko ne razume ukratko kazu da se ne zna kakvu eksploataciju je imala guma na koju se lepi protekt, da se ne zna ni koliko je stara (a preporuka je ne koristiti gume starije od 5 god), da imaju mali grip i da je preporuka- bolje kupiti jeftinu a novu nego polovnu a protektiranu.Inace protekt za 205*55*16 košta oko 6600din, nova vintera je bila oko 8600!!! Strašno! Edited December 15, 2012 by kolega.jankovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 15, 2012 Bitnija je sledeća rečenica, protekti su brzinski ograničeni na 160 km/h (što je van ograničenja na javnim putevima max 130, osim Nemačke), ali to pokazuje zabrinutost vezanu za trajnost u određenim uslovima. Zbog svih tih faktora NE MOŽEMO DA PREPORUČIMO PROTEKTE.Protekte ne preporučuju da se stavljaju na prednju osovinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted December 15, 2012 A masa ljudi stavlja na prednju osovinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 15, 2012 A nije ni u zakonskim okvirima, kao sto je neko i postavio ovde pre par strana...I jos nam protekt man rece da ce za koju godinu 50% nas voziti te gume jer ce drzava subvencionisati ili sta vec...mada u kakvoj drzavi zivimo, ne bi trebalo da cudi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted December 15, 2012 Samo nove gume zimske!!!A za leto, moze i 2x4 komada za raspaljivanje i cepanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neomckane 2 Posted December 17, 2012 Samo da se pohvalim, konacno Uzeli smo:4 nove celicne felne, 15ice, 4 nove gume, 195/65/15 Tigar Wintera s+m, balansiranje, ventili, ratkapne, lanci, "bezbednosni" srafovi....sve ukupno, izaslo nas je oko 350eMalo vise nego sto smo planirali, ali nove gume su ipak nove, tako da smo mirni na duze vreme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted December 17, 2012 Pih, zar i vi uzeste W1 Tigar ?! Nek' vam budu sa srecom ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 17, 2012 te tigrice odmah da vratite Quote Share this post Link to post Share on other sites
neomckane 2 Posted December 19, 2012 Je l' to vi znate nesto sto ja ne znam ili..? Nemojte sad da mi unosite nervozu, treba da krenem na put, a i bas sam poceo da budem zadovoljan gumama Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted December 19, 2012 Ma skroz su dobre... Jedino nisi u trendu kao i ja ! Inace , ja sam sve ove godine vozio pa i naucio da vozim na letnjim pneumaticima cak i zimi . Kad se setim samo TG505 , kao da vozis kocije na -5 ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted December 20, 2012 Pravi ste Tigermani . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted February 19, 2013 Kakve li gume ovi Rusi koriste? :rofl: Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted February 19, 2013 Odlične su tigrice u većim dimenzijama. Ljudi se žale na manje dimenzije, na klizanje i loše ponašanje na putu, ali uglavnom su u pitanju ljudi koji su skinuli letnje gume i stavili zimske, valjda očekujući da je zimska na mokrom i toplom isto što i letnja, što nikad ne može da bude. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 20, 2013 Tigermani a i ostali (kojima je žao da cepaju zimsku obuću) mogu već za vikend da se vrate u letnju varijantu. Quote Share this post Link to post Share on other sites