The Punisher 2803 Posted March 10 https://supercharge.info/map?fbclid=IwAR2A0MBoveRfqyUKviLWNwfiUrfx4f3Wllh2EAuU52kgH73Yug-TX4ZqVUE Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9007 Posted March 10 Nakon smanjenja subvencija znatno slabija prodaja električnih automobila u Nemačkoj U Nemačkoj je prošlog meseca registrovano nešto manje novih automobila nego 12 meseci ranije, ali istovremeno daleko manje e-automobila nego u decembru 2022. Više od 100.000 novih potpuno električnih vozila je registrovano u decembru, u poređenju sa samo 18.100 u januaru ove godine, prema podacima Savezne službe za motorna vozila. Istovremeno, broj novoregistrovanih plug-in hibrida je pao sa 70.000 na manje od 9.000 u odnosu na prethodni mesec. U odnosu na januar prošle godine registracije novih vozila iz te dve kategorije su manje za 13.2% odnosno 53.2%. Pad nije neobjašnjiv: nemačka vlada je od Nove godine u potpunosti prestala da subvencioniše hibride i smanjila je subvencije na električna vozila i vozila na vodonik. Tako od 1. januara kupci električnih vozila čija maloprodajna cena je do 40.000 evra mogu da dobiju subvenciju od najviše 4.500 evra, 1.500 manje nego do sada. Za vozila do 60.000 evra subvencija sada iznosi maksimalno 3.000 evra umesto 5.000. Premije će od sledeće godine biti još niže. Ukupno je u januaru 2023. u Nemačkoj registrovano nešto više od 179.000 automobila, 2.9% manje nego u januaru prošle godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9007 Posted Sunday at 11:41 AM Ministar traži jeftinije e-automobile od nemačkih proizvođača Nemački ministar saobraćaja Folker Vising (Volker Wissing) je automobilsku industriju pozvao da proširi ponudu električnih automobila na jeftinije modele, jer fokusiranje na skupa vozila usporava tranziciju ka e-mobilnosti. ''Moramo da pazimo da proizvođači sastave široku ponudu u svim cenovnim segmentima'', rekao je Vising za štutgartske dnevnike od srede. Pri tranziciji ka klimatski neutralnoj mobilnosti ''treba u vidu imati i pitanje mogućnosti potrošača'', dodao je ministar. ''Električni automobili sada u proseku koštaju 53.000 evra, a to je preskupo za ljude na početku profesionalnog života''. Nemački brendovi uglavnom forsiraju skupe automobile, rekao je Vising, pozivajući proizvođače da paletu prošire modelima prihvatljivije cene. ''Za to su nužni snažna konkurencija i široka ponuda'', zaključio je ministar. Vising je prethodnih sedmica u vestima bio uglavnom zbog pritiska na Evropsku uniju da uvede izuzetke u opštu zabranu novih automobila sa klasičnim motorom od 2035. godine. On, naime, želi da ostavi vrata otvorena benzinskim motorima pod uslovom da sagorevaju klimatski-neutralno sintetičko gorivo. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9007 Posted Sunday at 04:53 PM Citroen najavljuje električne automobile po agresivnoj ceni Kako pišu britanski mediji, Citroen priprema više manjih električnih automobila koji će imati ''agresivne cene'' sa ciljem da potkopaju rivale na sve konkurentnijem tržištu električnih vozila. Očekuje se da će ti modeli stići u narednih nekoliko godina, sa atraktivnim dizajnom kako bi privukli širu bazu kupaca francuskom brendu, rekao je za Autocar šef dizajna Citroena Pjer Leklerk. Oni će verovatno deliti dizajnerske karakteristike sa konceptom Citroen Oli i manjim dvosedom Ami, kao i budućim C3 Aircrossom, rekao je Leklerk, dodajući da to neće biti samo manje verzije većih automobila: ''Trudimo se da ne pravimo automobile koji imaju efekat ruske Babuške.'' Cena od oko 28.000 evra je verovatna s obzirom da je Leklerk potvrdio da će njihove cene dati brendu ''ogromnu prednost'' u segmentima u kojima će se nalaziti. ''Zamislili smo ih da na tržište stignu sa zaista agresivnim ccenama'', rekao je on. ''Mislim da će to biti ogromna, ogromna prednost [u odnosu na druge proizvođače automobila] za brend kao što je Citroen. Znate, pošto premium brendovi teže da postanu još više premium, (još uvek) postoje neki ljudi koji nemaju toliko novca da kupe automobil.'' Govoreći o samim automobilima, Leklerk je dodao: ''Mislim da ćemo uskoro imati sjajne proizvode koji su, po mom mišljenju, zaista šokantni u smislu dizajna. Biće super kul. Mislim, uzbuđeni smo što ćemo te stvari staviti na put; cene će biti tako agresivne. Možemo samo da budemo ponosni što smo to uradili. Dakle, mislim da ćemo imati veliku ulogu u automobilskoj industriji u narednih nekoliko godina.'' Električni automobili će najverovatnije biti na CMP platformi koja već stoji u osnovi Stellantisovih automobila, uključujući Corsu i Peugeot e-208. Zato će koristiti istu bateriju od 51 kWh kao e-208. Jedan motor koji će isporučivati oko 130 KS je verovatan, s obzirom da se to očekuje od predstojećeg Citroena C3 Aircross. Govoreći prethodno za Autocar, Citroenov direktor proizvoda i strategije, Loren Hansen, navodi: ''Citroen voli da izaziva industrijske norme. Sa Olijem želimo da pronađemo radosnu, modernu mobilnost, pristupačnu i održivu. To je nešto što ćemo [nastaviti] dugoročno, jer mislimo da je u skladu sa našim DNK.'' preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites