YUgisa 2528 Posted April 23, 2022 Pa H ojacanje bas ne moze da se zasrafi na svaki Yugo jer zahteva varenje tacaka na koje se montira ojacanje, ali imace ga i zeleni i ljubicasti pa ce klocne moci da se koriste na oba Yuga 115mm je sprdnja Pravi izbor je izmedju 60 i 75mm, u globalu se vecini i meni svidja vizuelni izgled 75ice iako to moze da bude problem na tehnickom pregledu pa mozda se na kraju ipak odlucim za 60 da bude manje upadljivo. Videcu kada zavrsim izradu auspuha. 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted April 23, 2022 Svaki dan naucim nesto novo. Apsolutno mi je " pobegao " post sa ojacanjem ( H ) i mislio sam da je metalni deo od ojacanja ( samo on) zasrafljen za sajtnu ili nesto tako. Vratio sam se unazad na propusteni post i zaokruzio celu sliku. Brutalno !!! Pa 100 mm je top od tenka, imao bi veci Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 23, 2022 H ojacanje je prilicno bitno jer pored ojacanja karoserije, ujedno je i novi oslonac za podizanje auta kao i nosac za ove klocne Ne bih macke da mi se zavlace u auspuh 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 5, 2022 Zavrsen mehanizam za pomeranje zadnjeg sedista, sad umesto 170l imam 210l. Ostalo samo da se ofarba, takodje isti mehanizam je napravljen i za zelenog: Imao sam mali tehnicki problem sa oil accumulator-om, sporo je punio sto se ispostavilo da je u pitanju zaprljan ventil, pa cu uvesti u praksi preventicno ciscenje pri zameni ulja: Na zelenku nastavljeni radovi, zavrsen usek za izduv i pala odluka na 60mm. Plus dodat katadiopter sa desne strane da bude "simetricno" sa fabrickom maglenkom levo: Napravljene caurice za montiranje tapcirunga u kabini (bice posle ugradjene i na ljubicastog). Tako da nema vise plasticnih zabica, nego lepo sve na imbuse: Zapoceti radovi na prednjem braniku, dodati fabricki nosaci koji su falili kao i neki dodatno napravljeni, skinut znak Z i prepravljen spoj maske i branika kao i popunjena rupa izmedju sivog i obojenog dela: Nabavljeni originalni elektircni podizaci stakala plus instalacija i prekidaci iz Kine da se sklopi ceo set: 9 knezevic76, PremieRacing, Dzimbo and 6 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted May 6, 2022 Sve je ovo fascinantno ali, kao i uvek "ali", ja imam primJedbu. Moralo li je "Z,, da se skida? 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 6, 2022 Moralo je iz 3 razloga 1. Mislim da sa mojim redizajnom maske da bude upustena mrezica oko 2cm, umesto u ravni kao fabricki da bi taj ispust izgledao malo ko morski slon. 2. Licno ne volim oznake na autima sem ako nisu bas deo dizajna plus simpaticnije mi je Y od Z 3. Nakon sto prodje kroz moje ruke vise volim da ih posmatram kao svoj proizvod nego Zastavin, kao sto je Alpina za BMW Ako bi nasa drzava ikad uvela propise kao sto su u Nemackoj, ja bih gotovo sigurno otvorio firmu i rebrendirao modifikovane Zastave pod svojim brendom Sto bi znacilo da bi auti mogli biti atestirani ali o tome mozemo samo da mastamo. 1 1 PremieRacing and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 25, 2022 Kupljeno par sitnica za zelenog, jedan termoprekidac koji cu da ubacim na karter i povezem na tablu tako da mogu da biram da li da pokazuje temperaturu rashladne tecnosti li temperaturu ulja, nabavjeni originalni adapteri za metlice brisaca, zadnji brisac od Fiata za malo moderniji izgled i cepovi umesto fabrickih rucica za podizanje stakla: Nastavljeni radovi na prednjem braniku, prvo nastelovani zazori oko haube pa zavaren novi nacin montaze na blatobrane za ciju smo izradu koristili CAD (Cardboard Aaided Design), dodatna ojacanja, upustena maska ka unutra, montirana ukrasna mrezica: Takodje provedeni sati u guljenu silikona koji drzi krovne lajsne, tako tesko silazi, a lajsne same spadaju I juce je bilo godinu dana otkad je stigao u moje vlasnistvo, iako daleko jos od kraja, napokon ponovo lici malo na auto: Na ljubicastom nista nije radjeno, sem sto smo imali peh, za prvi maj smo zaledjeno meso za rostilj otapali na motoru i nismo skontali da je masnoca curela niz instalaciju od brizgaljki pa je masnoca vremenom stigla do konektora i napravila kratak spoj. Saniran izgoren pin: 1 1 PremieRacing and werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted May 25, 2022 Nece imati dodatni sat za temperaturu ulja nego ces ga povezati na tablu i videti temperaturu gde? Na fabrickom satu za vodu ili? (birati sta da pokazuje?) Nije mi bas najjasnije pa da pitam... Pa ti vidi opet topi meso na motoru umesto na suncu ili dimu od rostilja 1 YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 26, 2022 Da, na fabrickom satu za temperaturu rashladne tecnosti cu preko prekidaca moci da biram sta da pokazuje, temperaturu vode ili ulja Trebace samo korigovati signal od temperature ulja sa jednim otpornikom, da bi spustio opseg temperature ulja u opseg rashladne tecnosti kako bi tabla mogla da pokazuje normalno, jer max temperatura rashladne tecnosti je minimum za radnu temperaturu ulja. Nije nesto kriticno, ali posto treba povezati novu tablu i skidati karter da da se predihtuje i modifikuje, onda dodati ovo nece biti velika muka, plus da vidim da li ce raditi sve kako treba pa da ubacim i na ljubicastog isto to gde ce imati vise smisla. Ali ovo je najbrzi nacin za odmrzavanje mesa 2 werp690 and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted May 26, 2022 (edited) A na početku je pričao kako je zelenog kupio za roditelje i porodična putovanja pa neće ništa da radi na njemu... "Samo malo da ga sredi" Edited May 26, 2022 by PremieRacing 2 YUgisa and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4033 Posted May 26, 2022 Zeleni postao "zamorče" projekat 1 YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 26, 2022 Pa ne radim nista sem dovodjenja u novo stanje, montaze najboljih fabrickih delova i par modifikacija fabrickih decijih bolesti u kombinaciji sa par estetskih Cilj je za 2500e koliko je izaslo sve od trenutka odlaska da se pogleda do trenutka da bude registrovan da moji roditelji imaju prakticno nov auto u limarijskom i mehanickom smislu, koji ce se voziti kao relativno moderan auto i da se jednostavno odrzava Ne planiram da ga vozim iako svi misle suprotno 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted May 26, 2022 Elegantno resenje. Klik, klik i isprati se temperatura, a ne dodaje se satic vec sve ostaje netaknuto po pitanju enterijera. Bas me zanima kako ce ispasti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 26, 2022 Da, to mi je cilj da bude neupadljivo, manje vise za ceo auto kad se vidi ovako na ulici. 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 6, 2022 Montirani pragovi, korube i zavesice. Zavesice jos nisu konacnog oblika, videcemo kad sastavimo auto sta ce ostati i u kom obliku: Provera sa tockovima jel ce to sve stati kako je zamisljeno: Ne znam sta se desilo u fabrici, ali oba Yuga jer su iz iste serije imaju ovako iskasapljene nosace farova, pa sam odlucio da to pojacam kako bi farovi stabilno stajali: Nabavljene i fi40 cevi za dvocevku i fi45 za glavnu cev, kao i fi60 za anti reversion chamber: Zavareni branici i pragovi, tako da ce uskoro da se pripremaju za farbanje: Zafarbani prednji koseve i vezni lim u epoxi prajmer pa sad mozemo da se posvetimo daljem farbanju karoserije: Sto se tice ljubicastog, nista se ne desava sem sto je na danasnji dan pre 15 godina i 60.000km dosao kod mene: 4 PremieRacing, ISV_01, Nikola031 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted June 7, 2022 Jubilee Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 7, 2022 Nismo ga bas proslavili kako sam bas planirao, ali bice "uskoro" Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted June 8, 2022 Šta planiraš? Kula? Navak? Slalom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 8, 2022 (edited) Limariju i doradu motora Hteo sam da bude sredjen pre jubileja Nece ici ove godine u Kulu, nemam sta da testiram, a tamo je sad guzva ogromna, to kad se sredi onda moracu otici neki radni dan kad su manje guzve da se provozam. Ali napravicemo slalom na skupu u Somboru krajem juna Navak mozda sledece godine, a slalom bih voleo ali kontam da nece pre 2024te. Steta sto ne mogu da se voze 2 klase u slalomu istovremeno da idem sa oba Yuga Edited June 8, 2022 by YUgisa 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 24, 2022 Teaser: 2 horvat and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted June 24, 2022 Okacio fotke na forum? Sta ce to biti 2 PremieRacing and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 25, 2022 Bice samo da je teaser 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted June 25, 2022 14 hours ago, YUgisa said: Teaser: Na levoj fotografiji, koji je ovo tamni materijal kojim je zaštićen donji deo vozila ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 25, 2022 Sikagard 6440 1 1 horvat and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 27, 2022 Da nastavimo sa radovima. Svi spojevi na spoljnjem kraju karoserije predjeni sa diht masom: Sve supljine na karoseriji isprane nitro razredjivacem, uspricane antirostom da se neutralise rdja, ponovo isprano nitro razredjivacem i zajedno sa patosom ofarbni poliuretanskim prajmerom i lakom u dva sloja: Pa je ceo patos predjen sa zastitom od kamencica, predjeno je i sa unutrasnje strane da bude malo tisa kabina: Pa je onda krenula priprema za farbanje, poneki detalji zagitovani i predjeno sve sa spricgitom: I onda zelenko postaje ponovo zelen. Nazalost ovaj deo je bio prilicno neuspesan, baza je izgledala prilicno jednolicno i ravnomerno naneta, ali nakon nanosenja laka mestimicno je ostalo flekavo tj pigmenti iz farbe se nisu ravnomerno naneli. Posto je za moje roditelje, ostace sad tako, barem manji stres ako se osteti: Doradjene sanke, pojacane malo sine branike dimplovanjem i ocisceno brdo delova od rdje: Branici, pragovi i maska takodje osmirglani i ofarbani prajmerom: 2 PremieRacing and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites