Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

On 8/15/2021 at 10:32 PM, YUgisa said:


 

Skinuto hladjenje za kocnice jer su creva dotrajala, bice redizajnirano da se ne lome sa zaokretanjem tocka:
51317902512_62e98f48a8_q.jpg

 

 

https://tehnoexport.rs/product/texoflex-pu-w-poliuretanska-cev/

 

pogledaj da li ovo crevo možeš da nabaviš, veoma je gipko, dugotrajno

tehnoexport.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napravljena nova verzija hladjenja kocnica, ovaj put se ne zaokrece sa tockom pa ce valjda biti dugotrajnije iako je manje efikasno:
51569969778_74190b6467_q.jpg 51578675894_e6c5da3a24_q.jpg

 

Nabavljen nov keder gepeka i deo prednjeg veznog lima za ljubicastog i jedan rezervni cep za rashladnu tecnost:
51585500071_2afc2feb0d_q.jpg

 

Onda smo malo resavali pehove, raspizdio sam na ne znam sta prednji nosac branika pa je zavaren branik i pojacan u tom delu i morao sam da okrpim gumu jer sam uspeo negde da pokupim ekser:
51603899846_4274b281c2_q.jpg 51604555459_d27e03b030_q.jpg 51604554814_a6a0306fc9_q.jpg 51606810307_aa12fe83fa_q.jpg 51607632506_a73cfc444b_q.jpg

 

Bili ponovo u Kuli, nazalost novi rekord nije pao, ali iskljucivo mojom krivicom, nisam mogao da uhvatim jedan cist krug, ali ne bi ni to bio problem da nisam u 2 krivine konstantno gubio 0.25-0.5s. Da sam to savladao, skoro svi krugovi bi bili konstantno na nivou rekorda:

 

Na zelenom sam krenuo sa sredjivanjem kocnica:
51554422986_7429ccfe8b_q.jpg 51555340105_e63c6b06d7_q.jpg 51558767828_7b82438b8e_q.jpg 51561244097_6e07bb1a75_q.jpg

 

Sve sklopljeno i namontirano:
51566600614_b9cb89acb0_q.jpg 51566845275_ebef43d1ce_q.jpg 51565908806_661d471f3e_q.jpg 51566154523_d1711e0205_q.jpg
51565116677_6721738c81_q.jpg 51566153488_92384f6d9b_q.jpg 51566597139_f3cbbfaacd_q.jpg 51566596749_1d5c176f17_q.jpg

 

I onda posto vise plocice nisu blokirane pocne glavni kocioni da propada jer mora pomeri klip, tako da porucen novi kocioni i nabavljena druga posuda jer je na autu bila polomljena:
51592536980_597cf86ab6_q.jpg 51562030141_2ed443c599_q.jpg

 

Takodje uzet sportski filter, Osram NB sijalice, prednji plasticni branik i mrezica, zadnja sina za branik i uzete zice i prekidac za gepek na dugme:
51551189525_f57f139eca_q.jpg 51549475877_981f36fd7c_q.jpg 51582690555_52fede8ff3_q.jpg 51581782031_192d83888b_q.jpg
51585499481_446618d2a3_q.jpg 51584668332_658c4c16e2_q.jpg

 

I modifikovana fabricka klapna sa 45mm na 48mm da oslobodimo koji konjic i poboljsamo odziv na pedali gasa:
51623770150_8165c2b71d_q.jpg 51622074112_cf46d180aa_q.jpg

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam ja nesto puno delova, jeste sad dosta nakupljeno jer treba na oba auta uraditi limariju i srediti puno sitnica na zelenom, ali kad se to uradi narednih meseci nece biti puno rezervnih delova ;) Poznajem ljude koji imaju fazon 2 auta u delovima, od nekih delova imaju svaku mogucu verziju koja je dolazila tokom proizvodnje :rofl:Realno najvise mesta zauzimaju delovi za tehnicki :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto je pocela zimska sezona, uradio sam pripremu za to:
51668016126_53867d0d8b_q.jpg

 

Prosle nedelje obisao jedan krug po Vojvodini:
51668250788_778695a8b4_q.jpg 51668021891_6c6aa629ba_q.jpg 51668021476_e45d72245d_q.jpg
51667222702_62c83f3823_q.jpg 51667222262_5b734ec593_q.jpg 51667221972_887be3ac08_q.jpg
51668019876_9baf2be0d5_q.jpg 51668895760_5eaeb56f02_q.jpg 51667220852_9b7b717002_q.jpg
51667220397_9f941d4aae_q.jpg 51668894765_571182edfc_q.jpg 51667219482_72c367eebd_q.jpg

 

Primetio sam da brisaci ponekad imaju lufta, ponekad ne, ispostavilo se da je fabricki osigurac na polugama napukao, zamenjen zeger osiguracem i stavljena deblja platna da se neutralise luft:
51674722791_d98fa543d1_q.jpg

 

Kuliraju zajedno napolju dok se krckaju delovi za zelenog u garazi:
51685390169_361df56782_q.jpg 51685389304_b469f7b21c_q.jpg 51685608490_0ff20223a0_q.jpg

 

Za zelenog nabavljene prednje i zadnje korube:
51667823771_5623a060a8_q.jpg

 

Takodje se polako sakupljaju delovi za trap, ekscentricne caure za povecanje nagiba, nosaci balans stangle sa caurama na spoju sa ramenom, aksijalni granicnici za balans stanglu, spone i 18mm duza prednja ramena:
51628958883_1c3c070a47_q.jpg 51644204114_e759e97066_q.jpg 51683921332_908e5b42a1_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvadio iz steka caure za zadnje viljuske i stop svetla pa napkon nesto vratio na fabricki :D
51691208616_de721623b8_q.jpg 51693994844_4df73d10cd_q.jpg 51698423528_3d4631443a_q.jpg

 

Uzeo da proverim kako staju korube i koliko mesta za prosirivanje zadnjeg trapa, ali se ispostavilo d je lufta bilo 1mm tako da ce malo brusilica da radi:
51690409712_e0a41aed45_q.jpg 51691477713_428221112d_q.jpg

 

Kad smo vec kod brusilice, spremamo se za limariju i usput resavamo tudje "popravke":
51699717162_5936ce324a_q.jpg 51702902033_f322fba749_q.jpg 51705316179_c77a1b9b2f_q.jpg
51703846192_0858270098_q.jpg 51704641141_f72dbcdbc8_q.jpg 51707600555_78f2f47f50_q.jpg
51707383019_132484ec94_q.jpg 51700792258_0358e32450_q.jpg 51701403245_ed42459881_q.jpg

 

Ljubicasti je samo dobio Serial killer starter pack:
51704680929_3948013411_q.jpg 51704682554_82d6198bca_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta misliš, zašto je "zeleni" ovako korodirao? Meni je to malo neobično za Yuga ( od kada se počelo sa onom, kako se zove, "kateforezom"? )

Da li ti se čini da je do korozije uglavnom došlo tamo gde je bila neka "plastika preko", pa je bilo da se ispod nakuplja blato i da bude "večna vlaga" ?

I, čime čistiš koroziju sa ovih "obrva" ?

Ja sam ( "stariju" ) koroziju sa nekih starijih vozila ( u fazi pripreme za lakiranje ) najviše čistio kombinacijom kiseline i rotacione čelične četke ( i ponavljanjem tih radnji "do besvesti" ). Činilo mi se da samo tako mogu da očistim perforirajuću ili dublju koroziju. Meni se tu ni brusilica, ni šmirgl papir nisu činili kao efikasnije rešenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i ja koristim rotacionu celicnu cetku na brusilici i sa antirostom, plus lepezasta smirgla da se poravna po potrebi, mada ovo na slikama sto je ocisceno je samo sa smirglom jer sam primetio da je rdja u globalu samo povrsinska i da je podigla farbu. A usustini je i uradjeno samo nabrzaka da vidim sta se krije ispod da znam da li da trazim elemente za vikend.

 

Sto se tice situacije na autu, mislim da je kombinacije tipicna mesta plus nesto losija priprema u fabricki, jer tipa ovo pozadi gde se kaci sina branika kad sam gledao auto nista nije bilo vidljivo ni sa jedne strane lima, nikakve bubuljice nije bilo niti nista slicno. Jedino gde je izgledalo da je dubinska rdja kroz ceo lim je taj zadnji desni rub, ostalo je izgledalo kao povrsinska rdja sa ponekom dubljom rdjom, ali nedovoljnom da probije lim. Jedino nisam znao sta se krije iza pragova ali i to izgleda kao losa priprema, jer obicno istrule sa donje strane, a ne gore, a kad istrule obicno bude trulo i unutra, a tu je unutra je sve ok, istrulio je samo spoljni lim. Sa druge strane neka druga tipicna mesta su u super stanju, a neka mesta kao prednji rubovi bas nisu tipicni tu gore, vise je problem donji deo kod praga. Plus izgleda da auto nije bas uredno odrzavan pa se zadrzavala so.

 

Ono sto mi nikad nije bilo jasno kod Yuga je zadnja sina branika, kod nekih je kao nova, a kod nekih bude ko cips. Broj sasije izmedju zelenog i ljubicastog se razlikuje za 73 broja i zeleni ima barem 30.000 do 50.000km manje i kod njega je bila u potpunosti trula, a kod ljubicastog kao nova.

 

Ali u svakom slucaju, "optimizovacu" dizajn za bolje odrzavanje uz bolju zastitu, plus cu verovatno kao i ljubicastog ponekad da ga rastavim i ocistim ispod plastika, ali sigurno ne svake godine pred tehnicki :lol: Da je auto za mene, mozda bih ga prebacio na stari tip branika, ali moji su bili izriciti da ostanu ovi jer im se tako vise svidja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre su stavljali Dynitrol pa je i moglo da potraje,sada su tu i plastike da skuplja vlagu...

Sent from my moto g(8) using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad cemo sve da zavarimo, ofarbamo spolja i supljine unutra i onda jos zastita B) I jos plastike da se teze mehanicki osteti :D I zavesice :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mucim se vec godinama sa jednim fabrickim problemom, stalno mi se polomi deo plastike na koji se montira stop svetlo, pa sam resio da ih zamenim novim komadom plastike koji se zalepi na mesto fabrickog:
51738589405_8f08b59fa6_q.jpg 51738588940_37572d1749_q.jpg

 

Pa onda obisao jedan krug do BG:
51737731906_9528f41822_q.jpg 51737974683_b4e7b93f43_q.jpg 51738627140_dcf632f444_q.jpg51737974163_f99b963fb0_q.jpg

51738626720_04963c12e9_q.jpg 51736914537_b3f3bcbdbd_q.jpg 51738625945_484311aebc_q.jpg 51738622820_1d2b6a3e04_q.jpg

 

I montirane na kraju "zimske" gume:
51740375495_6fd16f6f13_q.jpg 51740375050_aba22621b3_q.jpg

 

Za zelenog smo spremili dosta delova, kompletno nova creva za benzisku instalaciju i selne, filter za gorivo, sajla za rucnu, adapter za prepravku fabrickog regulatora pritiska u stelujuci i adapteri za promenu nagiba sedalnog dela sedista, novi nosaci za sinu zadnjeg branika, pojacanje rucice za obaranje naslona sedista, granicnici vrata, sportske papucice po meri (nisu jos gotove), polovni desni blatobran, plasticni pragovi i krovna lajsna u boji auta plus dve krovne lajsne u sivoj boji, poklopac izmedju stop svetala za rezervu i vodjice za naslon glave sto mi je falilo na zadnjem sedistu:
51720333438_0054c00685_q.jpg 51723081975_5c8d525bd0_q.jpg 51734599509_c94f2859b6_q.jpg
51736846477_c7992378a5_q.jpg 51738313079_c53f43b788_q.jpg 51738312724_2f278d14a2_q.jpg

 

Rasturena sedista, spusten sedalni deo za 10mm, postavljene pojacane i dodane opruge na naslonu sedista, podebljani bubrezi da se ne useku u sundjer i pojacan mehanizam za obaranje sedista koji se uvek iskrivi:
51725095149_8c8296c1ab_q.jpg 51725093119_cdcfa382b8_q.jpg

 

Pored sedista, rasturena je i karoserija jos malo, oprana kompletno i postavljena na kolica za laksi rad oko limarije:
51723083950_2a6eaf7b28_q.jpg 51722862839_234b3f934f_q.jpg 51722207181_4312759065_q.jpg
51718782874_dda5b03327_q.jpg 51718381968_5941ccd10e_q.jpg 51718381523_b0512d8dab_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=429]Bingodalton[/mention] Da ima varijacija u brzini izmedju kartinga, neki su bili slicno brzi kao moj, neki su bili primetnije sporiji. Ali ja karting vozim iz sprdnje tako da meni je bio ok taj drugi put prvi put jednsotavno nije mogao da se vozi brzo jer je imao neke ozbiljne vibracije u levim krivinama sto je problem na stazi sa vecim brojem levih krivina. Ne znam kakva je situacija sad sa kartinzima, nadam se da se uslovi koriscenja nece menjati  
 
[mention=5214]horvat[/mention] Prigusivac je samo za tehnicki Hocu da redizajniram malo lonac, nadam se da ce biti malo tisi ali videcemo da li ce ispasti tako
Nisam video ovo.
Razlikuju se, kako ne. A jos vise kad dobijes neke istrosene gume.
I zamene recimo gume, od najsporijeg postane najbrzi karting (najbolje vreme).
Ne mogu svi isti.
Trebalo bi da je dobio ili ce mu stici novi :)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bingodalton   Vec su novi tamo mesecima, ali iako odaju lepsi osecaj u voznji, mi smo bili prakticno jednako brzi kao i sa prethodnim, a drug je u 10min promenio 4 kartinga, bas je maler :lol:

 


@moron Zato sto mogu :lol: Zato sto ce dobiti nov tvrdji sundjer od fabrickog pa da ne bude drasticno visa pozicija sedista, svakako prvih par meseci dok se ne slegne taj sundjer ce biti i preterano visoko. A 10mm je fazon par minuta da se prepravi, a na ljubicastom cu verovatno da spustim nekih 30mm da bude pozicija niza od fabricke.

 

Tek treba limarija da se uradi, to ce biti tokom praznika ;)  Pa onda ide farbanje patosa i supljina. Normalno i ovo oko branika, blatobrana i to, ali samo cu elemente farbati, necu ceo auto posto znam da nece potrajati dugo da bude lepo.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bili do NS, raspizdili u neku rupu, polomili nosac za hladnje prednjih kocnica. Bas nece da bude na autu, vraticu kad budem zavrsao prednji branik pa cu ujedno i bolje da zavarim, ovo je bio jedan od prvih radova sa varenjem plastika. Branik na svu srecu preziveo udarac bez problema:
51766119836_673d5cd1b7_q.jpg

 

Par zimskih:
51758821467_e0c8f3433e_q.jpg 51779862946_feae3ed7b7_q.jpg 51779860861_a0626f5975_q.jpg 51780747360_bae2d7ca17_q.jpg 51780503044_e221394172_q.jpg

 

Spremna sedista za sklapanje. Zamenjeni sundjeri, postavljen skaj izmedju opruga i sundjera, napravljeni adapteri za menjanje ugla sedalnog dela, caure za bravu obaranja naslona sedista, caurice za fiksiranje bocnih plastika, plocice za pojacanje okvira rucica za obaranje naslona sedista:
51755249703_0a15aaff0f_q.jpg 51755250353_802ca757f3_q.jpg 51755649939_9f845a0cf5_q.jpg

 

U pripremi i adapter za ispustanje rashladne tecnosti i caurice za montazu branika na karoseriju:
51755030126_e73bb4e67f_q.jpg

 

Poslao prijatelju da remontuje anlaser i alternator:
51763078305_282ddd77a3_q.jpg 51762456158_b66e134ba9_q.jpg 51763078230_5641c7f488_q.jpg 51762456303_69d110c138_q.jpg
51775021479_25b69cdf90_q.jpg 51773558587_0f95127b98_q.jpg 51773558612_7c3596aeed_q.jpg

 

Produzene viljuske za 14mm i pojacane, spremni za sirenje trapa za oko 30mm i napred i nazad:
51774838040_4b245b1c93_q.jpg 51780630929_4d80dd9796_q.jpg 51779989191_188e0ecd66_q.jpg

 

Sklopljene zadnje kocnice:
51780872405_0f1cdd6792_q.jpg 51779169587_d426a1dcf6_q.jpg 51779984576_537ee04d35_q.jpg 51780868040_7c16e798ee_q.jpg

 

Stelujuci regulator pritiska goriva u pripremi:
51779986851_2216dd04cf_q.jpg 51779168167_bd4d344229_q.jpg

 

I stigao zadnji lonac, fi45mm cevi:
51780626144_ef62fc8f8b_q.jpg


Skoro da zaboravim, napravljene i sportske papucice:
51781025000_5bd2567562_q.jpg

 

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...