Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

7 minutes ago, YUgisa said:

Nazalost ovaj deo je bio prilicno neuspesan

Ako ti je za utehu, ni meni nije uspelo farbanje druge plastike preko treceg stop svetla i to drugi put :lol: :D 

 

Kod mene je neka druga problematika, ali eto, isto me bas nece. Krvav je lebac farbarski :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahaha :D Nisam ciljao da bude savrseno jer znam da ne bi potrajalo i samo bi stres izazivalo, ali voleo bih da je malcice bolje. Nije mi jasno da je izgledalo tako ravnomerno ofarbano pre nanosenja laka. Zao mi sto nisam slikao pre laka kako je izgledalo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu samo da ti verujem na reč pošto ovako sa slika ne vidim ništa loše... Izgleda top!  Je l' to neka British Racing Green ?

 

Biće mnogo lepši (boja) od tvog...    :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ja nisam siguran koja je, ali sam u gradu video jednog starijeg Leksusa i 100% mi izgleda jednaka boja pa kontam da je mozda njihova. Ljubicasta je od Pezoa iako je nikad nisam video ni na jednom :lol:

 

 

Ne hebe lep nego uporan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo da se posvetimo ljubicastom. Poslata jedna bregasta na reprofilisanje, nije bas ispala specifiakacija kojoj sam se nadao zbog nekog problema u komunikaciji ali stiglo na kraju 282/276° i 10.2mm (fabricka 244° i 9.2mm):
52141515481_80237b6b90_q.jpg 52221105177_a24a4aa09a_q.jpg 52222379029_97ba4f18ff_q.jpg

 

Drug mi poklonio jedan hladnjak ulja, pa videcemo sta cemo sa njim, mozda bude neki buduci projekat za hladnjak ulja u menjacu:
52142001130_c6939eb669_q.jpg

 

Spremljen i senzor temperature ulja u motoru, sad samo da zavarimo na karteru i povezemo da pokazuje naizmenicno sa rashladnom tecnoscu na tabli:
52149452353_d120f8ce6c_q.jpg

 

Takodje sam za rodjedan dobio od druga kompresor za air lift posto je moj prethodni poceo da pravi probleme. Ali iako je uzeo "isti", nazalost odlucili kinezi da ustede pa alu zamenili za plastikom. Tako da ne funkcniose bas tako dobro kao prethodni, ali bice za prelazni period dok ne napravim svoj kompresor:
52214386321_9e3e71347c_q.jpg 52213377312_ae8565d999_q.jpg 52214399548_1017c97468_q.jpg

 

Na zelenom nije puno uradjeno iako je mnogo radjeno. Nazalost razni pehovi tokom farbanja su doveli do toga da auto nije ni blizu sklapanja. Uz dosta mucenja nafarbani neki delovi u poliuretan:
52193964828_7b286d62aa_q.jpg 52193964293_779bba86aa_q.jpg 52193946321_05dd50d8ed_q.jpg
52194435855_ddd5898d36_q.jpg 52193960913_4b5d8637eb_q.jpg 52194433625_b7a20e932b_q.jpg

 

Da ne duzim puno sa neuspesnim farbanjem branika, pragova i maske, iako sam koristio sve moguce tehnike i cake i jednake materijale, apsolutno ni jedan element nisam uspeo da sprovedem pripremu i farbanje od pocetka do kraja, nego stalno neki problemi neobjasnjivi problemi sa ljustenjem, pucanjem i flekavoscu u farbi, tako da ce od nedelje sve opet od nule da se radi:
52198834046_28c9cc7b4a_q.jpg 52218975195_746ec11ef9_q.jpg 52218492431_ebb026070a_q.jpg

 

Zamenili osovinu, gearfix, cauru ispod kugle sa Pa6 i namontirali ukrasnu kuglu na rucicu:
52194603787_271e4574d4_q.jpg 52195872299_544b620a0f_q.jpg
52194602832_4ac37ac8b2_q.jpg 52194602322_165792dee5_q.jpg

 

Namontirane opruge i ofarbane solje:
52194601517_7c643325ee_q.jpg

 

I pripremili set O ringova za menjac da predihtujemo, nasli semering homokinetickog sto je falio i malo doradjivanja posudice za benzinsku pumpu u nadi da cemo smanjiti pad pritiska goriva usled velikih G sila:
52154834187_0088453e56_q.jpg 52185104354_07a7d0128e_q.jpg 52189558370_2afba27f68_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

koja su to velike G sile i gde sa jugom mozes da ih postignes i na koji nacin??? pa ni hibrid sa slikovima na stazi nije postizao neke bitne G sile kamo li serijski auto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa daj objasnjenje kad pricas od ozbiljnim G silama, koje u najmanju ruku zvuce smesno kod juga, zato pitam gde i na koji nacin ih postizes, da nije na karting stazi? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja mogu da ti kazem tacno G sile kod hibrida na nasim stazama koliko iznose maksimumi sad na yokohamama, na slick-u su malo vise ali neznatno, takodje imam podatak i za ST auto i za serijski auto konkretno na beranovcu posto na ulici to sigurno ne mozes da postignes kao ni na karting stazi, samo prvo moram da cujem sta kod tebe znaci velika G sila ako pricamo o pikovima

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma u pravu si, nemam ja sta da pricam tu vise :D Pre godinu dana smo se raspravljali da li je moj auto uopste brzi od fabrickog, sad se natezemo da li je brzi od Hibrida, jedva cekam da vidim sta si smislio za sledecih 12 meseci :lol:

 

 

Bez uvrede ali ne mogu da se upustim u ozbiljan razgovor sa tobom ;) Lakse mi je samo reci da gresim, otvorio si oci i meni i ostalima na forumu.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i mene zanima kolike su to G sile?

Imao sam prilike svojevremeno kad sam kupio juga tamo 2006 da upoznam neke entuzijaste i zaljubljenike u jugiće pa sam se tako i vozao u jugicima sa 1.3, 1.6 motorima, ozbiljno rađenim od same nule gde su se kupovale ojačane sport šasije iz Kragujevca direktno sa duplim varovima itd plus donošeni delovi iz inostranstva pa su ti jugići išli i preko 6-7000€ ulaganja u ono vreme al ne pamtim da su spominjali G sile i imali neki problem sa time.

 

BTW na jedno okupljanje u Nišu je išla cela ekipa Jugica iz BGa, vala neki su vatali i preko 180 po gpsu, mislim, jdno vrlo zanimljivo iskustvo koje pamtim kao da je juče bilo.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i ocekivao sam da das ovakav odgovor tj pobegnes od konkretnog pitanja posto se frljas nekim pausalnim izjavama bez pokrica a taj auto stazu video nije da bi moglo iole o nekim G silama da se prica a kamoli o velikim G silama koje ni mnogo ozbiljna serijska i trkacka kola ne postizu.  

Da si stavio smajli na kraju tog komentara ne bih ni ulazio u razgovor ali ovako me privuklo to da cujem koje su to velike G sile kod juga za grad, a sa druge strane ako su te velike G sile ozbiljne kao i ona karting staza za probavanje delova i komponenti onda bolje i da ne pricamo dalje.  Da bi odgovorio moras imati tacne podatke o tome sto si napisao a ja ti ih nudim da uporedimo posto ih ja imam ali ok nema potrebe dalje da polemisemo, vidim ja da je kod tebe prica visak vremena i znanja pa ajde da pravimo sve sto mi padne na pamet neko ce sigurno biti zadivljen a sto pola toga u praksi nema nikakvog efeknta nema veze, uzivaj u konstrukciji bolida, mozda neki od tih izuma zavrse u f1 nikad se ne zna jer tamo se ipak postizu ozbiljne G sile ;)

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas, najveca stvar je sto ti vidis samo moj auto. Ne i cinjenicu da ovi delovi sto su proizvod "viska vremena i (ne)znanja da neko bude zadivljen" se voze u 11 drzava i u sampionatima 6 drzava. Pri tome necu da spominjem kolicinu Zastava (i drugih marki) koje imaju iste ove delove u svakodnevom saobracaju u nekoliko drzava ili sto ljudi trenutno cekaju oko 200 radnih dana da ih ja izradim. Sumnjam da ce zavrsiti na nekom F1 bolidu, ali definitivno jesu kod par nacionalnih sampiona u stranim drzavama. I da, neki su cak u osvojili svoj sampionat koristeci delove proizvedene i testirane na mom Yugu. I to zamisli, testirani su i na Miseluku i jos par zahtevnih deonica, ne samo na karting stazi od strane mene, a nisam siguran da mogu da navedem sve staze tih 6 drzava gde su drugi "testirali".

 

Ali kontam da i kad ovo napisem kao i sve ostalo ce neko da proceni kao kafansku pricu pa cemu onda trud, da mi se neko javlja svakih par meseci sa nekim ovlas zapazanjima i vata se za par reci koje nisu nista konkretno definisale. Mislim da ne bi igralo ulogu da sam preciznije definisao i napisao da imam uvecan problem jer su uvecane G sile u odnosu na standardni Yugo i da nisu ni na koji nacin relevantno povezane sa G silama koje postizu druga vozila jer mi se neko pre godinu dana javio da mi kaze da mi auto nije brzi od fabrickog Yuga i pored cinjenice da sam merio od 14 do 20% razlike u vremenu, ali sigurno se ne racuna to jer je na karting stazi.

 

I da, ne mogu da vam kazem tacni pik G sile koju moze da ostvari moj auto jer pre svega mislim da to nije nesto preterano relevantno jer na to uticu i druge stvari (podloga/vreme/aparatura) ne samo auto pa se nisam trudio da merim svaki put, a 2 puta kad smo probali, prvi put je bio tehnicki problem i nisu sacuvani podaci, a drugi put smo zaboravili da ukljucimo jer opet nije nam bila glavna stavka.

 

Da ti zelis zaista neku ozbiljnu komunikaciju sa mnom umesto nekog omalovazacanja, mislim da bi pristupio puno drugacije tome. Ali da znam, neko vozi 1.1 pedersko ofarbani Yugo, pri tome nije u stanju ni da vozi na karburatoru, nema tvrdo punjene amortizere i 13ke, a ima neke ricerske branike, bez zvanicnog trkackog staza u Srbiji, radi kontra u odnosu na 90% sredjenih Zastava u Srbiji, taj sigurno pojma nema. Samo izmislja toplu vodu i da je to trebalo, izmislio bi neko pre mene... Cuo sam vec sve to milion puta.

 

Uostalom koga briga cime se ja bavim, ako neko ne moze da ceni trud i rad prema onome sto ja napisem u temi, tom nece nista drugo promeniti misljenje.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad ajde patetisi jos malo..... to uopste nije bila moja ideja da omalovazim tvoj trud niti bilo sta drugo, vec argumentovana i konstruktivna rasprava koju izgleda nije moguce voditi jer nemas podatke koje sam trazio.

To kakav auto vozis me ne zanima, cinjenica je da to nije fazon juga koji se meni svidja ali to je stvar ukusa i tvoje je dal je rozi, ljubicasti iili kakav god. to da imas odredjenih delova na autu koji imaju svrhu tacno je ali imas i gomilu modifikacija koje su neptrebne posebno na serijskom autu. Da li ti te delove prodajes i gde se voze to je sad nebitno u konkretnom slucaju.

Vremena na karting stazi gde se vozi 1.- 2. sa nekim smesnim brzinama u km je glupo komentarisati i uzimati takve podatke kao relevantne, idalje stojim iza toga da serijski jugo sa iole malo modifikovanim vesanjem u vidu tvrdjih opruga i nizim tezistem i dobrim gumama moze na onakvoj stazi da prvi isto ili bolje vreme i to pricam iz iskustva. Na takvoj stazi snaga motora i sve te modifikacije nemaju svrhu. A ti ako mislis da onde nesto mozes da vidis sto se tice performansi onda super ali i na profi stazi u razlicitom delu dana da izadjes i obrnes krug neces imati relevantne podatke kamo li u razlicitom godisnjem dobu ili dobu dana, vremenskim uslovima, itd..

No dobro ako je tebi to ok i time dobijas neke informacije nemam  nista protiv.

Ne zalazim u tvoju temu cesto ali opet kazem ima tu dobrih stvari za videti ali konkretno u ovom slucaju moj komentar se odnosio samo na G sile koje si pomenuo, to mi je upalo u oko i hteo sam da pitam da li imas predstavu o kojim silama je rec (ne na podrugljiv nacin vec ozbiljno sam pitao)  jer ako to pominjes moras i da imas tacan podatak da si merio koja je sila da bi znao da ti ona predstavlja problem. Ovo nije jedini jugo sa el. pumpom goriva i nisam cuo da nekom ta pumpa pravi problem zbog G sila koje su na trkama mnogo vece nego sto taj tvoj auto moze da zamisli. Znaci dao si jednu pauslanu procenu koju ne mozes da potkrepis cinjenicom tj cifrom i to je bilo jedino moje pitanje a ja sam mogao da ti dam precizne podatke o kojima silama se radi i kod serijskih kola (sto izmedju ostalog mozes naci i na google) i kod trkackih koje su merene u realnom vremenu i na konkretnim primerima.

A ti sad pricas kako nemas podatke o G silama a znas da su velike, sto mi bode oci, i da one prave problem???? nema logike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazi :D Sta drugo da ti kazem :D Ja sto radim i izmerim nije relevantno i imas podatke koje si bas hteo ali sad neces da podelis ali ti citajuci internet vidis da ne radi to sto ja radim :D Tj izvini, ti si to sve licno samostalno napravio i proverio da nije dobro u relevatnim uslovima. Slusam to 17 godina od vremena YFCa :D Eto ja bas znam nekoliko auta koji su imali problem sa dotokom goriva i morali su to da resavaju, ali ja bih da izbegnem taj nacin ukoliko mogu i zato eksperimentisem. I to cak neki nisu samo za trke pravljeni i niko nije proveravao pri kojoj je G sili postalo kriticno jer nije relevantno posto ne mora biti jednako levo/desno/napred/nazad i zavisi i od nagiba terena. 

 

Cujemo se za godinu dana da cujem sta opet nije dobro sa mojim autom i u cemu gresim. Predlazem i da bude Alfin forum ovaj put, cisto da razvucemo raspravu na sto vecem broju foruma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napokon zavrseno farbanje, nije savrseno ali bice dovoljno dobro. Ustanovljen je problem sa farbanjem, a to je da sam porucio uvek umesanu farbu i iako je razredjena po specifikaciji proizvodjaca, ova nijansa jednostavno ne funkcionise tako. Cim je prepolovljen razredjivac, pokrivnost i potrosnja nikad bolji. Pa pored branika, pragova, maske i gepek vrata (gde je dodata crna bordura oko stakla), ofarbana i karoserija ponovo kao i prednji blatobrani:
52233789924_e455832ed0_q.jpg 52232524002_15ea3c858e_q.jpg 52233523923_47f8880b27_q.jpg
52250113239_4ce043c8b1_q.jpg 52250804837_9dc02df946_q.jpg 52250804267_a08a3f2194_q.jpg

 

Na ljubicastom samo napravljen trajniji prikljucak za kompresor da nema problema sa air liftom:
52248105005_0a628c536d_q.jpg 52247892214_40351bfc74_q.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice izgleda i performansi, mislim da nece biti nekih drasticnih razlika u odnosu na fabriku :) Samo ce biti malo utegnutiji da bude blizi ovim modernijim autima iz A klase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sad kad smo zavrsili sa farbanjem, da nastavimo dalje sa farbanjem :D Oprani motor i menjac, pa ofarban blok:
52256740683_b89a18a682_q.jpg 52257207645_a8e08e6e04_q.jpg
52261545129_60eaa97eb0_q.jpg 52261545129_60eaa97eb0_q.jpg

 

Ugradjen 48mm leptir umesto 45, ugradjen stelujuci regulator pritiska goriva, dignut sa 3 na 3.4 bara, sredjen natpis na usisnoj i zamenjeni svi semerinzi i dihtung poklopca ventila:
52259605505_9174e44827_q.jpg 52259135413_efa0161fc2_q.jpg 52259119296_30805277cf_q.jpg

 

Posto je kvacilo jedva imalo tragova habanja, nadao sam se da ga necu morati menjati ali ispostavilo se da je korpa totalno zamorena, pa je uzeto novo pojacano kvacilo, pa kad vec skidamo remenice i zamajac, ujedno sam odlucio i da ih olaksam, pa smo ovom prilikom olaksali auto sa zamajacem za 1330g, novo kvacilo koje je lakse 697g od fabrickog, remenicu bregaste za 70g, remenicu male bregaste za 21g, remenicu radilice za 192g:
52261754235_d397cf5e03_q.jpg 52261269901_51e1a9c6f2_q.jpg 52266137825_81b58f98fc_q.jpg

 

Onda je na red dosao karter, njega smo kompletno ocistili i ofarbali ali pre toga smo dodali jos jednu pregradu i senzor za temperaturu ulja. Plus modifikovan zastitni lim izduvne grane da bude malo funkcionalniji:
52267918909_dfe59f4b4b_q.jpg 52266684092_b124ec9d72_q.jpg
52268137250_edf641e45f_q.jpg 52268136905_8a4dea93d2_q.jpg

 

I za kraj, remontovana letva volana, prestelovani zazori, stavljena Pa6 caura i dodata mazalica:
52266683647_672b8a62ba_q.jpg 52266683232_2e1f5c3b26_q.jpg

 

 

@PremieRacing stvarno je za mamu i tatu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...