Jump to content

Recommended Posts

Evo, da predstavim svog Yugica. Vozim Yuga 1.1 EFI, 2002 godista sa predjenih 60.000km... Po fabrickim podacima 63ks/5600, moment 85Nm/3800, 1116ccm motor i menjac 5 brzina sa odnosom 17/64, ubrzanje

do 100 za 15s i max brzina 151km/h. Po GPS izmereno 153km/h pri cemu je na tabli pokazivao 143km/h dok je po tabli najvise vozen 150km/h sto bi u prevodu trebalo da znaci da ide oko 160km/h. Kupljen polovan pre tri godine. Od neke kao dodatne opreme je imao pojaseve pozadi, metalik boju, maglenke.

Na Yugu je izmenjeno...

Kod bivseg vlasnika montirani napred ventilirajuci diskovi 257mm (fabricki puni 240mm) sa pripadajucim klestima i veci glavni kocioni cilindar, napred stavljeni Zastava Sport amortizeri, pozadi spusten sa caurama i gibanj sa 4 platne i skinut katalizator... Stavljeni distanceri od 20mm napred i 25mm nazad, felne od alfe 15", 6j ET39 sa gumama 175/55. Sto se tice izgleda, odradjen set branika i pragova, stavljeni beli migavci napred od Z101, zamenjen volan i palica menjaca... Alarm i CB, gpepk na dugme i digitalna tabla iz Opela GSI. Imao je i N2O ali nazalost nisam imao para da ga kupim.

Kod

mene je odradjeno:

Zamenjene sve 4 gume za nove Miselinke u istoj dimenziji...

Stvaljena pecurka sa pregradom koju sam pravio namenski... Usustini, motor dobija uvek cist i hladan vazduh u odvoljnim kolicinama jer ga redovno odrzavam (filter)...

Stavljena duza 2-1 grana tj od Z101.

Zamenjeno kvacilo sa plitkom korpom od pezoa 106 i sinter lamelom sa tri kraka i stavljen zamajac olaksan na 6120 grama.

Skracen hod palice menjaca za 5cm.

Spusten auto napred jos dodatno 2cm (napsram fabrickog oko 10cm) i pozadi za 7cm (toliko je i naspram fabirckog), tako da sada od ruba do centra tocka iznosi 28.5cm. Napred stavljene ficine opruge duzine 2.5cm, stavljena floridina ramena (8mm duza od fabrickih), stavljeni teflonski nosaci b. stagle i ubaceni tefloni umesto gumica u ramenu. Pozadi ispeglan gibanj sa 4 platne na 11cm, novi amortizeri tvrdji od fabrickih i kraci 3cm. Stavljene viljuske od Poly-a. Napred rasiren trag tockova i sad iznosi 136.5cm (fabricki

130.8cm). Pozadi trag tockova takodje rasiren i sad iznosi 136cm (fabricki 131.2cm). Rastojanje od prednje do zadnje osovine iznosi fabricku meru od 215cm. Minus napred i pozadi oko 2 stepena.

Zamenjen dihtung glave i stavljen od 1.4T motora i glava obrijana za 1.1mm

Stavljeni H pojasevi u 4 tacke kacenja za vozaca i suvozaca i izbaceni fabricki pojasevi napred.

Postavljeni "banana" brisaci.

Stavljena LED za osvetljenje unutrasnjosti.

Izbacen plin odmah po kupovini.

Nabavljene dve balans stagle i nosaci,skupljene jos ostale potrebstine pa sledi ugradnja b. stagle pozadi i jos jedne napred ovih dana. Nabavljena pancirnih, teflonskih creva za kocnice.

U planu jos kada finansijske mogucnosti dozvole, ugradnju kracih gasnih amortizera napred, zadnjih diskova (nabavljena klesta), bregaste osovine od Specijala, hladnjak za ulje, kompletno varenje karoserije i ojacavanje sa roll barom i farbanje kompletne karoserije, spajanje sanki... Ugradnja sinter lamele sa 6 kraka i kraci diferencijal, 13/53. Od stajlinga, zamena volana, presvlacenje tapacirunga i table u crnu boju, hteo sam sa skajem ali ce biti verovatno neki materijal na fazon reli automobila sa farbanjem donjih delova table u crno. Izvlacenje rubova, felne 7j i ET do 13 male kilaze, osiguraci haube.

I evo neke slike.

image.jpg image.jpg

Buduci plan kako bi trebao da izgleda

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg y10.jpg

y11.jpg y12.jpg y13.jpg

y14.jpg y15.jpg y16.jpg

Da napomenem da auto pravim samo u skladu sa svojim zeljama i potrebama tj nemam neki stil koji bi pratio ;)

y17.jpg

y18.jpg y19.jpg

Slike zadnje b. stagle ;)

y20.jpg y21.jpg

y22.jpg y23.jpg

I jos par slicica.

y24.jpg y25.jpg

y26.jpg y27.jpg

Proba uglavljivanja karbova za ITB

y28.jpg

y29.jpg y30.jpg

Prvi pokusaj ugradnje malo neuspesan, drugi kad malo otopli i ako bude uspesan dalje predstoji pravljenje airboxa slicnog onom sa BMW CSL

y31.jpg

Nova korpa (215mm), druk lezaj i osovina snopa sa 13 zuba za petobrzinac i zupcanik diferencijala sa 53 zuba. Ugradnja takodje kad otopli i kad se kupi lamela :D

y32.jpg

Napravljena koska, ceka je finisiranje i farbanje prosto da ne poverujete, takodje kada otopli. :D

I dve bzvz slike zimskih carolija.

y33.jpg y34.jpg

I ovih dana stize jos:

0-280-150-702

y35.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

super yugic,extra odradjen :thumbsup: dal je ovaj yugo mozda bio u jednom broju tuning stayling.posto mi je dosta poznat yugo,tad je imao i nitro u sebi

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala, da jeste to je taj Yugic sa nitrom ;) Ja se nadam da cu uspeti vec sledece godine nitro opet ubaciti nazad u Yugica ;)

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au brate, svaka ti čast na Jugiši. :unworthy:

Ovo što si uradio je zaista izvanredno!

Svaka čast, vidi se da je rađeno sa ogromnim entuzijazmom!!!!

Samo napred! :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodje sa TS foruma mi je poznat jugic! :thumbsup:

Sta da kazem sem svaka cast na svemu sto je odradjeno!

Iako se o ukusima ne raspravlja, ipak moram da priznam da nisam poseban ljubitelj ovakvog stajlinga(mislim da pragove branike itd...). Sto se tice tuninga tu ima mesta samo za pohvalu! :thumbsup:

Edited by banjo1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaista lep auto! Nego,ofarbaj mu u tu boju kochione cheljusti i doboshe i bice vrh!!! :)

Nego,shta ce ti toliko pojaseva napred ? xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa iskreno nisam ni ja ljubitelj branika i toga, ali kad sam ja kupovao Yuga naleteo sam slucajno na ovog koji je vec pored modifikacija i nekih propratnih delova bio jeftiniji nego obican polovan tog godista pa sam odlucio da ga kupim, a i moram da naglasim da ne sad zato sto je moj, ali ovaj mi je jedini Yugo koji mi se dopao vizuelno sa tim unikatnim branicima...

Necu da farbam dobose kad cu da stavljam diskove pozadi :harhar:

Hvala na pohvalama a sto se tice pojaseva, pa bezbednost na prvom mestu :rambo:

Inace montiran 13/53 diferencijal i promenjeno kvacilo, ponovo je sinter 180mm posto nisam uspeo da kupim zamajac od Punta GT a strugari su se neckali oko prepravke fabrickog zamajca za 215mm korpu...

Danas bi trebalo da padne pravljenje novog airboxa (tj prepravka fabricke kutije za filter da unutra stane pecurka) za pecurku sa dovodom hladnog vazduha pravo iz maske pa ce biti nekih slika kasnije ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ;)

Napravljena danas kutija za pecurku pa vise nece biti problema sa toplim vazduhom... Sada vazduh direkno iz maske ide u kuciste...

rt10.jpg

rt11.jpg

Znam da su kanalizaciona creva malo bzvz, ali sta da mu se radi, bice lepsa kad ih sutra ofarbam u mat crno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I evo kako izgleda kuciste iz unutra kad je bilo gotovo ;)

rt1.jpg

Dignut pritisak goriva sa 3 na 4.6bara...

I cisto da se pohvalim da sam juce oduvao nekog Punta dvojku dizelku :harhar::whistle: Dobro istina, decko je bio u losijem polozaju, imao je devojku koja mu otezavala auto a ja sam bio sam B) Pa cisto ako je na ovom forumu neka mi se javi da probamo ponovo :thumbsup::p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veoma zanimljivo rešenje pakovanja pečurke u kućište za panel filter :) manje će se prljati a verovatno će imati istu funkciju! Svaka čast za ideju! :unworthy:

Svaka čast za entuzijazam! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ;) Pa iskreno ja ne mogu a da ne kazem da funkciju definitivno ima naspram montirane samo pecurke na autu bez pregrade... Jer da bi radio rodovno motor posle montaze ove pregrade sa filterom, morao sam da podizem pritisak goriva sa 3 na 4.6 bara i samim tim sa povecao protok goriva kroz brizgaljke za 24%... I motor je definitivno prodisao skroz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan posao! Samo napred! :welcome: Ako ti nije problem mogao bi neki video da okačiš, čisto da vidimo kako sve to izgleda u pokretu :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nema nista specijalno ;) Imam par bzvz snimaka sa okupljanja, od pre godinu dana, ali onda nije bilo jos nista prepravljano na trapu...

Ovo je trka na 402m, 1.3EFI vs 1.1EFI

Share this post


Link to post
Share on other sites

I cisto da se pohvalim da sam juce oduvao nekog Punta dvojku dizelku :harhar::whistle: Dobro istina, decko je bio u losijem polozaju, imao je devojku koja mu otezavala auto a ja sam bio sam B) Pa cisto ako je na ovom forumu neka mi se javi da probamo ponovo :thumbsup::p

ako si oduvao jtd, to je fino. Ako je obican, nista posebno. To moze i obicna 55 ica sa karburatorom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaista ne znam koji je motor bio, nisam skontao nigde natpis, video samo da dimi i tandrce, a to me nervira :D

Uradjeno ojacanje grede sa mogucnosti stelovanja:

29042011059.jpg

29042011060.jpg

29042011063.jpg

I montiran zadnji brisac od Punta.

Ostalo jos dva ojacanja da se odrade, povezivanje sanki sa X ojacanjem i montiranje koske pozadi...

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slika0505.jpg

Ofarban volan u crno tako da nema vise "hrom" detalja :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel sve radi na tabli,kako si je povezao? Svaka cast za trud,lepo si spakovao u juga fabricke nedostatke :clap: Sve je odlicno,samo tako nastavi,jedino branici su malo preveliki (moje misljenje). Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi sve na tabli, ali nisam je ja povezivao, to je ubacio bivsi vlasnik ;) Mada koliko ja znam, nije tesko ubaciti, treba samo staviti elektricni pinjon umesto klasicnog Yugovog i ima samo nesto malo cimanja oko povezivanja meraca za nivo goriva... Tj nije povezano samo par signalnih lampica, ali to nije nista komplikovano za nekog ko se malo razume u elektroniku ;) A sto se tice branika, ne znam u kojem smislu su ti veliki? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×