Jump to content
FAS Goran

pjaf

Members
  • Content Count

    116
  • Joined

  • Last visited

About pjaf

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Y10 Avenue Selectronic

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja taj CVT imam u svojim kolima već 10 godina i radi bez ikakvih problema. I mislim da je pouzdaniji od ovih robotizovanih i tiptronika, mada govorim o starjom modelima istih, pošto sada imaju i dvorsteiko kvačilo i da se sad baš i ne pravim pametan pošto govorim samo iz ličnog iskustva. A i mislim da je najjeftiniji od konkurencije.:))
  2. Nažalost nisam probao redizajniran, vozio sam onaj od pre 5-6 godina. I da i meni je fiat bolji i da i mene nervira Eurosummar, ali fiat kod nas nema u prodaji sa automatskim menjačem.I nije da bežim od manuelnog, ali zadnjih 10 godina vozim sa automatskim i navikao sam se. Zato sam i postavio post da čujem da li je neko imao iskustva sa Suzukijem, i da li neko ima neku prihvatljiviju varijantu za te pare. Hvala svima na dosadašnjim komentarima.
  3. I sedeo i probao, i priznajem jeste sumoran i jeste tvrda plastika, ali isto tako sam probao i fiat 500l i moram da priznam da ni tu baš nisam oduševljen.Sedišta su kratka, a baleno mi ipak bolje ide. Interesuje me samo da li to sve u balenu škripi i tandrče posle dve godine.
  4. Uglavnom sam pročitao to što ima po netu. Stvar je što mene interesuje ovaj model sa automatskim CVT menjačem, a on izađe u toj komfort opremi oko 13-13ipo hiljada. A fiat, hundai i20 ( i slična kategrija automobila)sa automatskim menjačem prelaze dobrano tu cifru A dačija je ipak mislim lošija od gore navedenih po mom skromnom mišljenju.
  5. Da li iko ima ikakva iskustva sa ovim kolima (CVT menjač), da li ga je neko imao ili vozio, pošto na kojekakvim suzuki forumima i sajtovima se stvarno malo može saznati
  6. pjaf

    P: Ford & Yugo

    Komplet automobili na prodaju.I Jugo i Ford su 89 godište. Nisu registrovani ali ispravni, može i u delove. Kontakt telefon 063-312 588 MIško.
  7. Unapred se izvinjavam ako ponavljam pitanje ali pišem preko telefona, i razumeo sam da se pitanja postavljaju ovde.Problem je sledeći, vozim lanciu Y10 93 god. sa CVT automatskim menjačem. Kada auto radi i prebacujem menjač iz parkinga u D( drive) ili R (reverse) menjač čuje se zvuk ustvari signalizira kao kada je auto ugašen a ja menjam brzine ili kad ugasim auto a menjač je ostao u D što je normalan zvuk ustvari nazovi signal koji vas upozorava da menjač vratite u P. Ovaj zvuk je počeo da se javlja čak i u vožnji što naravno nevalja.Menjač se inače normalno ponaša u vožnji pa me interesuje da li uopšte smem voziti auto kako ne bi nešto pokvario još više ili je možda pobrljavio komp pa daje pogrešan signal ili odmah da zakažem kod Gorana. Izvinjavam se zbog opširnog pitanja ali nisam mogao jednostavnije, hvala unapred
  8. Postovane kolege, vozim lanciu Y 93 god sa automatskim CVT menjacem vec 6 godina.Ulje u menjacu nisam do sada menjao, mada ga povremeno proveravam i nisam primetio da se uopste potrosilo, imalo. Moje pitanje je koliko cesto moram menjati to ulje i koje je uopste ulje u pitanju, posto mi predhodnik vlasnik uopste nije mogao dati odgovor na ova pitanja . Dodatak na prvo pitanje koje je možda i hitnije, tj veći problem. U normalnom radu kada je sve ispravno, a motor ugašen ako pomerate ručicu menjača iz P ( parking ) u D ( drive ) ili L ili N (neutral) menjač pišti, ustvari signalizira da nešto nije kako treba .Isti taj signal (zvuk)se javlja i kad ugasite auto a menjač je ostao u D, kada ga vratite u P zvuk se gasi.Problem je u tome što se sada taj signal javlja i kad je auto upaljen a vi pomerate menjač iz P (parking) u D (drive) ili u R ( revert ) što nikako ne bi trebao. Menjač sem tog signala u vožnji nema nikakav drugi problem, ustvari sve radi kako treba.To pištanje traje svega desetak sekundi i onda se gasi. Moje pitanje je da li je to nešto pobrljavila struja pošto je auto bio kod limara predhodnih 10-ak dana pa reko da nije on nešto pogrešno prespoijo ili poremetio neki senzor ili je ostavio auto u D par dana pa je komp pobrljavio. Nemam nameru nikog da optužim samo nagađam uzrok problema.Sve u svemu menjač normalno radi sem tog pištanja pa reko da ne napravim veći problem sebi ako ga vozim u tom stanju. Hvala svima unapred
  9. Opet ja, budala mi juce odvali desni retrovizor, ustvari puklo je samo ogledalo. Znači da li neko ima slučajno ili zna gde mogu da nabavim samo desno ogledalo ili ceo desni retrovizor za Lanciu Y 2003 god. Može i nov Unapred zahvalan.
  10. Baš sam na to mislio Hvala.
  11. Da li neko zna gde ove mini grejalice koje se priključuju na upaljač tj. na 12 volti mogu kod nas da se kupe ??? http://s2.postimg.org/qysmis4rd/image.jpg - Velicina 12 Volt in Car Heater 6"L, 5"W, 3.25"H 7'(foot) 1 foot = 30,46 cm Čitajući novine "Sat-plus" broj iz januara prošle godine u jednom tekstu sam video da to može da se nadje na netu, ali pošto mi isto nije pošlo za rukom, reko da pitam ovde .Ide zima a pošto imaju duži kabl mogu da se koriste i za spoljnu upotrebu, a svi znamo koliko nas mrzi da svako jutro stružemo led, a oni sprejevi za odmrzavanje su mi uvek bili sumnjivi u dodiru sa kederima ili farbom, mada se svi prodavci kunu da ih ne oštećuju
  12. cilindar ( 500 din ) + paknovi za oba točka ( 3000 din )+ 500 ulje + ruke 1000 = 5000.Po meni uopšte nije mnogo, cena je više informativna ako se ispostavi da je servis OK pa da ga preporučim. A tema je postavljena da li da se nerviram ili opušteno pijem pivo dok čekam auto,pošto nikad u tom servisu nisam bio, a sad sam bio prinuđen .
  13. Da li je neko radio auto u Abarth servisu na Vidikovcu, procureo mi kočioni cilindar na zadnjem desnom točku i iscurelo svo ulje, pa sam bio prinuđen da odem u najbliži servis, a da nemam nikakv iskustvo sa istim.Tražio mi je za cilindar + komplet zadnjih paknova + ruke oko 5000 din.
  14. Sinoć kad sam upalio auto, posle gašenja kontrolnih lampica, lampica za kočnicu ostala upaljena.Pomislih naivno možda je ručna ostala podignuta , ali sam se brzo razuverio kada mi je nožna kočnica totalno propala pritiskom na pedalu, nema otpora uopšte.Obiđem oko kola zagledam točkove, a ono zadnji desni sav u ulju , procureo cilindar a ulje u posudici skoro prazno, hvala bogu pa sam bio na parkingu .Odem u Abarth servis na Vidikovcu, cilindar ( 500 din ) + komplet zadnjih paknova ( 3000 din ) + ruke, sve u svemu oko 5000 dinara.Da li je to što se tiče cene realno ili je malo naduvano, i da li je iko imao iskustva sa tim servisom. Hvala unapred

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...