ISV_01 4035 Posted October 14, 2020 Aiii, kako Yugo pegla krivine lele lele....grize asfalt. Zvuk auspuha baš dobar, da je mic malo bolji sigurno bi dao čistiji zvuk. Ovo je mala staza, baš za karting ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 14, 2020 Pa trebalo je to jos malo bolje da grize asfalt, trebalo je malo da se igram sa pritiskom u gumama, pripremio sam i "lepak" za gume da testiram ali na kraju nista od toga Jeste, mala je staza, manja je za cetvrtinu u odnosu na npr Huju, bas je za kartinge. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted October 14, 2020 Da, primetih i po prenosima da tu nema saltanja... Plafon 3. Ako i toliko. Da li bi imalo vise smisla da se jos vise spusti, kontam kacio bi asfalt ili bi ostao bez spoilera ako bi potkacio ivicu staze? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 15, 2020 (edited) Sve je druga brzina Od 35 do 80km/h. Tj prve godine kad sam bio morao sam da saltam u trecu jer bih vozio na pravcu oko 73km/h a zbog kraceg prenosa i fabricke blokade, druga je bila do 70km/h. Prosle godine sam vozio drugom oko 81-2km/h, a blokada je na 85km/h, ali to je malo preterano jer je 7100+ obrtaja a realno snaga tu vec dosta opada, u trecu bih trebao da saltam na oko 6750 obrtaja, pa sam mislio da cu ove godine da se vratim na to da saltam u trecu na najduzem pravcu jer sam mislio da cu biti i malo brzi i da probam da li je tako brze, ali se ispostavilo da ove godine nisam imao taj tempo i tako da nisam ni prelazio 7000 u drugoj Kako trenutno stoji auto dodatno spustanje bi samo doprinulo da sporiji bude, a tehnicki nije bas ni lako izvodljivo. Posto je vec poremecena geometrija trapa napred sa ovolikim spustanjem (95mm napred), mada sam ja to skoro u potpunosti neutralisao nekim izmenama na trapu, a dodatno spustanje bi to poremetilo do te mere da ne moze da se ispravi koristeci standardno kacenje trapa na karoseriji ili bi moralo mnogo delova trapa od nule da se napravi. A u celu tu pricu nije uzeto u obzir da sa sadasnjim trapom bi ramena bila izvan tehnickih mogucnosti kugle (ne moze kugla toliko da se savije), da bi spone lupale u polusasiju, desna poluosovina u alternator, da bi b. stangla lupala u kuciste menjaca, poluosovine bi bile takodje pod drasticnim uglom pa sem sto bi opterecivalo vise homokineticki, moglo bi da se desi da ispadne iz menjaca. Takodje jer ja koristim fabricki obim gume, guma trenutno dolazi u visinu fabrickog ruba, da bi se spustio nize sa ovim gumama, morao bih otvor ruba da podizem. Plus naravno prakticnost upotrebe, ovo je meni svakodnevni auto, tako da 85mm od tla u normalnim uslovima i 110mm sa airliftom je na nivou mnogih modernih auta na standardnoj visini ili kad su spusteni 30mm. @horvat kod mene kaci kad ulazi na kapiju a ja nemam taj problem Desi se i ovako da zakacim branikom na bankinama na stazi, desilo se i ovaj put u Kuli, tako da i sa te strane je bolje da auto bude visi da mogu da koristim celu stazu, nego da moram da vodim racuna o tome da ne prilazim bankinama A i trenutno ceo koncept amortizera i opruga je takav da ja mogu da se vozim relativno udobno u saobracaju i da mogu maksimalno da secem krivine na stazi preko bankina. Edited October 15, 2020 by YUgisa 2 ISV_01 and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 26, 2020 Jos jedan teaser Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 27, 2020 Umotan izduv u termoizolacionu traku: Posto sam imao probleme pre sa gorenjem fabrickih gumenih nosaca, osigurao sam ih sad sa selnama: Naravno nije sve proslo glatko, stari izduv skinut nakon 10 godina bez problema, skinut i montiran brdo puta tokom izrade i onda poslednji put kad odlucim da ga skinem radi motanja trake, uspem da iskinem 3 navoja iz 4-2 kolektora. Pa sam iskoristio priliku i prosirio kolektor koji sam imao u rezervi, ulaz sa 26.5 na 29mm i izlaz sa 32 na 36mm. Ujedno povadjeni svi brezoni i stavljeni prohromski: Kad se vec skida usisina i izduvna grana, zapusio sam kanale za rashladnu tecnost koji vode u usisinu granu kod karburatorskih motora. Slabo se vidi na slici, ali usisini kanali su cist aluminijum, bez ikakvih naslaga: Prosirena usisina grana, ulaz prosiren sa 51.5mm (fabricki 47mm) na 53mm, kanali sa 26.3 prosireni na 28.5mm: I za kraj sve vraceno na mesto uz malo ciscenja motornog prostora i farbanja par nosaca: 4 dach@, ISV_01, shuxx and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted October 28, 2020 Preterizam onaj pozitivni. btw: Verujem da te mrzi da kačiš kako treba, ali ja tvoje fotke već mesecima ne mogu da otvorim... 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 28, 2020 (edited) Ma nije to preterivanje, nego taman Pa jbg to je neki tvoj problem, kod mene radi A jbg ja da kacim svaki dan kako napredujem sa radovima, onda bih kacio na forum, ali mislim da bih ljudima to bilo dosadno pa kacim kad nakupim, a onda kad kacim na jos 6 foruma, mrzi me da svuda posebno postavljam Mada ajde, videcu mozda da vam ispunim zelju Edited October 28, 2020 by YUgisa 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 5, 2020 (edited) Za kraj godine skromni radovi Izgubio sam originalnu posudicu za nastavke koji idu uz kompresor pa sam napravio svoju i malo poboljsao da se ne izgubi opet od nasih dobirh puteva: Nastavio sam sa menjanjem srafova sa prohromskim: Posto sam par puta zakacio donji deo branika i vec par puta ga slomio jer nisam nikad zavrsio kako sam zamislio, hteo sam da ga uradim vec ali onda se razmisljam da je mozda bolje resenje da napravim od aluminijuma: Ujedno sam vratio napokon i ravan pod uz prepravku difuzora da ima jedan otvor za laksi pristup zadnjem trapu radi stelovanja: Pre montaze difozora, iskoristio sam priliku da detaljno proverim amortizer jel sve radi kako treba: Malo vise o sistemu sada kada je testiran: Amortizer: Twintube dizajn amortizera sa monotube nacinom funkcionisanja Monotube dizajn ventila Eksterno postavljeni ventili Mogucnost menjana tvrdoce bez rasklapanja amortizera Progresivno delovanje ventila Varijabilna tvrdoca amortizera u zavisnosti od pozicije tokom hoda amortizera Sile 184/131 i 246/115 u zavisnosti u kojoj je poziciji hoda Hidraulicni bump stop na sabijanje i izvlacenje Gasni amortizer visokog pritiska Eksterni rezervoar za gas Eksterni rezervoar izradjen od aluminijuma radi boljeg hladjenja ulja Stelujuca platforma za stelovanje visine auta Moguca ugradnja u vertikalnom i horizontalnom polozaju i bilo kom drugom polozaju Opruga: 120kg/cm Progresivna tvrdoca Solja: Aircup sistem za podizanje auta pod pritiskom Funkcija: Umanjuje naginjanje auta u napred pri kocenju Umanjuje naginjanje auta u nazad pri ubrzanju Umanjuje sleganje zadnjeg dela vozila pri tovarenju Omogucava podizanje zadnjeg dela pod opterecenjem radi neutralisanja sleganja Povecava stabilnost auta po neravninama I par dokaza da se auto vozi Edited December 5, 2020 by YUgisa 6 horvat, Mijailović P., Milutinac and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted December 5, 2020 Isto sam razmisljao o zastiti poda (susplehu) od aluminijuma, ali mi je palo na pamet, da mozda nije dobro da to bude cvrsto, jer kada se naleti na nesto, onda ce on da podize branik (bar je kod mene takvo kacenje), pa mozda pokarabasi nosace branika il ko zna sta. Ali s druge strane, bolje stiti karter Za sta su ovi otvori na podu, sto su blize prednjici? Odvod toplote? Jesi testirao zagrevanje izduva iznad tog poklopca? Sad zimi ces imati podno grejanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted December 6, 2020 Jugisa, vidim ti Juga vozis sporije od raspalih kartinga na stazi, nekoliko s sporije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 6, 2020 (edited) @horvat Pa sve zavisi i koje debljine alu koristis, ovo je mislim 0.8mm, tako da je relativno elasticno Sa druge strane to bas ne stiti karter nesto Jeste to je odvod toplote iz motornog prostora i malo od prednjeg dela izduva, pa bilo je malo podnog grejanja pre jer je auspuh bio blizi podu, ali sad kad sam napravio sebi po meri, to je malo lepse rasporedjeno duz patosa, plus mi se cini da je izduv sam po sebi nesto hladniji, verovatno zbog veceg precnika se brze osloboadja gasova i ujedno je jos umotan sa termoizolacionom trakom, tako da ne bi trebalo da se oseti nesto preterano @Bingodalton Pa konkretno ja sto sam najbrze vozio karting je 45.567s, a najbrzi krug sa Yugom je 43.6s na vlaznoj stazi, ali rekord sa kartingom ove godine je 42.284s. Profesionalni kartinzi idu tamo negde do 36-37s, motocikli sa 600ccm sa profi vozacima idu oko 38-39s, standardni auti imaju problem ispod 47s, ali i to je nesto kao 2.0TS Alfa 147, neki klasican Punto ide preko 50s, najbrze vreme auta koje sam ja video posle mog je ~45.5s. Kartinzi jednostavno imaju vecu brzinu u krivinama zbog manjih dimenzija i uostalom imaju komicno mekane slikove Gledas kako se trose u realnom vremenu Moje drustvo nije bilo bas odusevljeno sa kartinzima kao ni ja prvi put zbog neke vibracije koju sam imao, ali ovaj drugi put sam ja bio zadovoljan kako ide sem kocnice koja mora bas da se upre, ali jedva se i koci na stazi s obzirom da su pravci kratki. Edited December 6, 2020 by YUgisa 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted December 7, 2020 On 12/6/2020 at 11:00 AM, YUgisa said: @horvat @Bingodalton konkretno ja sto sam najbrze vozio karting je 45.567s, a najbrzi krug sa Yugom je 43.6s na vlaznoj stazi, ali rekord sa kartingom ove godine je 42.284s. Profesionalni kartinzi idu tamo negde do 36-37s, motocikli sa 600ccm sa profi vozacima idu oko 38-39s... Supermoto 35,5 1 YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 29, 2020 Modifikovane vodjice za klesta, godinama imam problem sa lupkanjem klesta ponekad i nadam se da ce OEM resenje sa novijih Fiata da resi taj problem: Napakovane i Bilstein solje: Air lift sistem na prednjim soljama redizajniran: Montirane zavesice za zimsku sezonu: 5 neshaoct, Mijailović P., PremieRacing and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted December 30, 2020 Ova crna usis ciganija na prednjem krilu ti ozbiljno ruži auto, i zašto su beše gepek vrata više crna nego u boji auta Zastavice za zimu su top, sad samo da ih podvežeš lancOm Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 30, 2020 (edited) 18 minutes ago, PremieRacing said: Ova crna usis ciganija na prednjem krilu ti ozbiljno ruži auto, Znaci da radi Gepek vrata su takva jer je ovo prva serija Yuga IN koja je imala spojler i ofarban okvir oko stakla. Ali taj spojler je tesko g... kako je izveden pa sam ga ja demontirao i ofarbao to nabrzaka u crno da bude ujednaceno. Mada se meni taj detalj svideo tako da na prolece kada budem radio limariju i farbao auto bice ofarbano ponovo tako Mislim lepse nego sad Lanac je tezak, usporice auto Edited December 30, 2020 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted February 10, 2021 Montirane zimske gume, naduvane na 2.5/2.1 bar. Letnje gume namazane domacim rezeptom za omeksavanje da budu sveze za prolece: Onda smo malo kvarili auto, pa je prvo trebalo popraviti bravu od vrata da ne skripucu: Nakon toga sam uspeo nekako da polomim poluosovinu: Takodje nabavljeni neki delovi, najnoviji tip table, ne znam da li ce ici jos u auto ali posto sam nasao bas ocuvanu, odlucio sam da uzmem. Takodje uzeti tepisi za gepek, tako da vise nema rupa od plina i nije tako mutirana boja: I posto ova slika kruzi internetom, mislim da treba i ja da je okacim 3 PremieRacing, ISV_01 and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14867 Posted February 10, 2021 Ajde stvarno napravi neki foto sešn da trljam amerima i Britancima nos sa slikama...Sent from my motorola one macro using Tapatalk 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted February 10, 2021 Koji je taj tajni domaci recept za gume? ja koristim samo glicerin. Yugo mnooogo opako izgleda!! Kao da je zalepljen za asfalt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted February 10, 2021 40 minutes ago, neshtry said: Ajde stvarno napravi neki foto sešn da trljam amerima i Britancima nos sa slikama... Sent from my motorola one macro using Tapatalk Pazi kad sam mu se i ja nudio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14867 Posted February 10, 2021 Poludeli Ameri,otkrivaju Yuga ponovo, samo nemaju baš znanja sa malenim Italijanima...a stil im belo,zlatna i roze pa zlatni točkovi...Neveruju da iz 1300ccm može 130ks Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted February 10, 2021 (edited) Recept za gume je tajna Videcemo kako ce se ponasati kad dodju nazad na auto, ovako pod prstima mi se cini da su omeksale Pa moglo je 160ks pre 3 decenije Slikace se kad se uradi limarija, pa kad se lepo sve ofarba i ispolira Evo ti par starijih Edited February 10, 2021 by YUgisa 2 PremieRacing and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted February 10, 2021 2 hours ago, YUgisa said: Montirane zimske gume, naduvane na 2.5/2.1 bar. Letnje gume namazane domacim rezeptom za omeksavanje da budu sveze za prolece: E pa jesi kontraš nema ga na ovom forumu. Zimske gume stavlja usred februara kad zima prolazi, slike i dalje preko flickr.... Aliiii nije sve tako crno, uvek pročitam sve od prve do poslednje rečenice kad objaviš nešto novo. P. S. Čime ih mažeš? 2 PremieRacing and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted February 10, 2021 Nisu sad stavljene, montirane su 14tog januara, stavim ih kada vremenski uslovi to zahtevaju Mazem ih premium slojem gume 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites