Flex 1778 Posted December 23, 2018 Brlja nesto unimer izgleda, neke brojke u minusu prikazuje. Svraticu sutra do elektricara. Mada napon akumulatora ugasenog 11.85, izgleda da nije on bas u najboljem izdanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted December 23, 2018 Ugasen bi trebao biti oko 12.6,kad je upaljen tj kad puni alternator min 13.8 pa do 14.1 ili 14.2 je krajnja granica,naravno kad su ugasena svetla i to i ostali potrosaci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted December 23, 2018 Odmah cim upali nabije do 14 ili mu treba vremena? Ono sto probah na brzaka sad nije preslo 13.19 sa dodavanjem gasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted December 23, 2018 Onda si verovatno pogresio,bez dodavanja gasa treba da bude rezultat koji sam ti napisao.Palice on bez problema ako je napon i 11,ali sve je pitanje dokle.ja sam libru vozio bez punjenja 2 dana,palila bez problema ali treba to resavati odmah Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted December 23, 2018 Pa deluje onda da je akumulator u problemu. Gde me nadje bas sad hebo ga pas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted December 23, 2018 Za svaki slucaj ti proveri da nesto slucajno ne crpi struju.Proveri kod dobrog elektricara.Pa ti bre imas srece,meni dva puta na libri je crkao akumulator,palila ko mina,samo sledece paljenje kad treba da zavergla se cuje cak.Crko konj Valjda se spoje celije ili sta vec i eto belaj.A pre toga ga hvalio kako me sluzi akumulator dobro,jos drugarica kaze pa dosta te sluzio,posle 2 dana zavrsio karijeru Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted December 23, 2018 Bice tu los aku.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted December 24, 2018 Malo pre upalio bez ikakvih problema. A juce na duplo vecoj temperaturi ni da zavergla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted December 24, 2018 Onda mu fali samo jedno dopunjavanje dobro Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted December 24, 2018 Videcu da odem ujutru do ovih sto prodaju akumulatore da ga izmere pa da vidim kakvo je stanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted December 24, 2018 (edited) Pitanje i koliko su tacni ti najjeftiniji multimetri. Zato ne bih da mracim, ali po navedenim parametrima je i punjenje alternatora tanusno. Mozes to da proveris i na dijagnostici, ako je imas. Mada je svakako accu pik, pogotovo ako mu je nepoznat istorijat (negde dole na plastici bi verovatno trebalo da ima ugraviran datum proizvodnje). Koliko mesecno imas otvorenog puta npr., tj. ima li sanse da se dopuni u tvojim uslovima voznje? Edited December 24, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted December 24, 2018 Ma kakvo punjenje dobro i bakraci.Meni libra stajala 15 dana,upalila na cvrgu,vozena 7km,parkirana na 7 dana opet bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted December 24, 2018 On 12/24/2018 at 9:53 AM, Ivan said: Pitanje i koliko su tacni ti najjeftiniji multimetri. Zato ne bih da mracim, ali po navedenim parametrima je i punjenje alternatora tanusno. Mozes to da proveris i na dijagnostici, ako je imas. Mada je svakako accu pik, pogotovo ako mu je nepoznat istorijat (negde dole na plastici bi verovatno trebalo da ima ugraviran datum proizvodnje). Koliko mesecno imas otvorenog puta npr., tj. ima li sanse da se dopuni u tvojim uslovima voznje? Pa verovatno da nije ni za sta unimer. Imam dijagnostiku. Gde se bese nalazi to u EcuScanu? Nemam otvorenog puta nista, sve kratke relacije po gradu. On 12/24/2018 at 10:36 AM, danijel55 said: Ma kakvo punjenje dobro i bakraci.Meni libra stajala 15 dana,upalila na cvrgu,vozena 7km,parkirana na 7 dana opet bez problema. Sto je najjace, kad su bile T u minusu palio lagano i posle nedelju dana stajanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted December 24, 2018 Meni bmw na -8 upali ne zavergla ni pola sekunde,dok na +2,3 zavergla sekund i upali. Valjda upali grejac ili sta vec. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted December 24, 2018 54 minutes ago, danijel55 said: Ma kakvo punjenje dobro i bakraci.Meni libra stajala 15 dana,upalila na cvrgu,vozena 7km,parkirana na 7 dana opet bez problema. I? Sta si sa ovim uspeo da dokazes coveku u konkretnom problemu? Zadnjih godina nemamo ni "Z" od zime, evo meni je (cini mi se 2012.) Exide na starom JTD, stajao isto toliko na -20 i kusur, i to napolju na vetru i upalio bez problema. Samo sto vlasnik teme nema apsolutno nikakve koristi od te moje informacije . Hvala Bogu da kada je akumulator dobar da moze da izdrzi mnogo vecu torturu i prikrije stvari koje ce slabiji pokazati. A valjda stvari treba i preventivno proveriti i odrzavati - provera napona punjenja alternatora, provera napunjenosti celija elektrolitom (ako je sa odrzavanjem), u redovnoj voznji pozeljna je dopuna na malo duzim rutama... A ne cekati da nesto krene da crkava, po nekima alternator je totalno nebitna stavka na vozilu. Covek kaze da mu jedva dobaci do 13V u radu, ako je multimetar tacan. Po opisanom verujem, kao i ostali, da je akumulator na izdisaju i samo dodajem da bih sa ovom vrednoscu napona proverio i alternator (a trosak je smesan za remont). Sve se lako dijagnostikuje i sredi. 6 kreator, Reacher Gilt, Milutinac and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
freemen 19 Posted October 23, 2019 Posto posle nekog vremena imam ponovo problem sa praznjenjem akumulatora probao sam da izmerim koliko vuce struju kad je ugasen i punjenje alternatora. Postavicu slike da se vidi potrosnja struje i punjenje, zanima me da li sam dobro podesio instrument, da li su dobra ocitavanja kod merenja potrosnje struje kad je ugasen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
freemen 19 Posted October 26, 2019 Posle testiranja i merenja u trajanju od 4 dana i sa velikom verovatnocom sam utvrdio da neispravan tjuner na cd uredjaju je uzrok praznjenja akumulatora. Zato savetujem svima kome neradi tjuner a auto im prazni akumulator da otkace napajanje i vide da li ce praznjenje prestati. Merenjem nisam mogao to tacno utvrditi posto su vrednosti bile normalne ali sam se setio da su problemi poceli onda kad i problemi sa tjunerom koji cas je radio cas nije. Problem je postao stalan onog trenutka kad je tjuner definitivno otkazao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted February 9, 2020 Pozdrav, Stilo, stajao 14 dana, tj upaljen u mestu pre 7 dana, pa onda opet nije 7 dana paljen, do danas... Uglavnom, danas ni da zavergla. Skinut radio sa napajanje, auto bio kod elektricara, gde je radjen remont alternatora... Elektricar je auto drzao 4-5 sati na unimeru i pokayuje 0.02A ugasen. Da li je normalno da skroz isprayni aku ya 14 dana ako se ne vozi, i sta bi jos moglo da prazni aku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted February 9, 2020 Pa nije normalno ali nije ni nemoguce. Utice tu vise faktora, starost akumulatora, hladno vreme , potrosaci eventualni..Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted February 9, 2020 1 hour ago, batana said: Skinut radio sa napajanje, auto bio kod elektricara, gde je radjen remont alternatora... Elektricar je auto drzao 4-5 sati na unimeru i pokayuje 0.02A ugasen. Ovo je normalna vrednost struje u mirovanju, potrebna za rad osnovnih sistema vozila u stand-by rezimu. Ako je sve ostalo OK, ne bi trebalo da napravi problem. Samo nam reci je li radio bio skinut sa napajanja kod elektricara, pa je tako mereno? I je li kod tebe bio sa prikacenim radijom kada je napravilo problem? Neispravan radio, kao i ove jeftine multimedije ne tako retko umeju da vuku struju. Ako kazes da je radjen remont alternatora i on ispravno puni (a i to se lako izmeri unimerom), sa ovom vrednoscu struje u mirovanju, problem moze da bude jos samo dotrajao ili ispraznjen accu. Pogotovo sto su temperature svo vreme smesne, ni Z od zime, da bi to pravilo problem. Na ovo Micino, dodao bih jos i uslove voznje - ako se auto aka samo po gradu, pali/gasi i kratke relacije, accu nema kada ni da se napuni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted February 11, 2020 Ovih 0.02 A je mereno kod elektricara sa skinutim radiom. Ja ga nisam vracao na napajanje, tj. jos je bez napajanja. Sve sam ostavio kako je izasao auto od elektricara i opet se posle 14 dana ispraznio aku. Kako da znam da li je aku ok? Kupljen je u junu 2019. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djsasha 0 Posted March 25, 2021 (edited) Cudne stvari sa akumulatorom su pocele pre godinu dana. Jednog dana nisam mogao da upalim auto. Posto je akum... bio star oko 6 meseci, odem u servis. Oni ga provere, kazu da je ok. Posle nekoliko dana, isti slucaj. Daju mi zamenski akumul.... Opet isti slucaj, posle nekoliko dana. Majstor elektricar skine radio. Vozio 3-4 dana. Ponovo prazan. Dobijem nazad svoj stari akum... koji je bio zamenski drugoj musteriji i radio je ok. Kupio voltmetar koji se stavi umesto upaljaca da kontrolisem punjenje. Sve ok. 3-4 meseca sam skidao klemnu prilikom parkiranja i uvek bi palio ok cak i posle 5-6 dana. Jesenas resim da ne skidam klemnu. Bez problema do januara. I u ova 2-3 meseca mi se 4 puta desilo da posle noci ili posle 2-3 dana voltaza padne na 7-10 V. Definitivno se desava da neki mali potrosac u nekom momentu pocne da trosi. Majstor ne moze da otkrije jer je to bas slucajni dogadjaj. Nekada se desi posle 2-3 dana, nekada posle 2 meseca. Da li je neko imao slican problem ? Hvala unapred Edited March 25, 2021 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted March 25, 2021 Nezavisno da li je Bravo ili Stilo u pitanju, da li si nešto dodatno ugrađivao ? Da nije negde kontakt sa elektro-bravama, podizačima ili sijalicama ? Tinjaju li ti neke ? Kada kažeš punjenje ok, koji napon pokazuje na tom malom uređaju ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djsasha 0 Posted March 25, 2021 Nista nije ugradjivano. Punjenje je oko 14V. Kada se parkiram, proveravam napon i uvek je preko 12V. Od sijalica, zmirka ona dioda na vratima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted March 25, 2021 (edited) @djsasha Nepotrebno otvorena tema je spojena sa postojecom o praznjenju akumulatora na Stilu. Mozes da procitas i dosadasnja iskustva. Da li nesto vuce struju se u principu lako pronalazi. Kada je auto ugasen, na red (ne paralelno) se sa klemom akumulatora veze unimer i prati ocitavanje jacine struje (mA). Ako je preko normalnog, vadi se osigurac po osigurac i kada jacina struje padne lako se vidi sta pravi problem. Mozes da pokusas, ovde jedino problem moze da bude sto se to javlja periodicno kako kazes. A mozda i ne, nista te ne kosta da probas. Sve je detaljno objasnjeno pa procitaj, da ne pisem ponovo. Edited March 25, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites