Jump to content
FAS Goran
dele

Fiat Stilo - prazni akumulator?

Recommended Posts

Krenes da vadis osigurace i kad prestane da vuce struju vidi sta se nalazi na tom osiguracu i nadji tacno sta ti vuce struju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadio sve... I opet vuce...

Drugar mi kaze da je body kompjuter, ali to ne snam kako da proverim... Kada izvucem dzek koji dovodi struju u osigurace u kabini prestane da vuce... Ja ga vratim i vadim osigurace ali se nista ne desava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi novi problem...

Sad mi he prijavo katanac I auto name km satu I samo vergla, nece da upali... A izmerio Sam koliko struje vice, 3,5 A kada she zakaci instrument a posle 20 sekundi spadne na 80 MA...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ugasen vuce 80ma? to nije nikakva potrosnja. kad meris koliko trosi ugasen imaj na umu da je 30ak sekundi po vadjenju kljuca  potrebno autu da iskljuci sve elektricne  sisteme, da udje u sleep mod da se tako izrazim. moj savet ti je: zakljucaj auto, ostavi otvorenu haubu, poiskljucuj sve potrosace kao kad parkiras auto da prenoci, ostavi ga minut da miruje i onda uzmi da izmeris koliko struje vuce

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je oznaka za alarm, moguce da je komp zaboravio kod ključa i da zbog toga nece da upali, tako nesto se desavalo ranije nekim kolegama, pogledaj malo teme o stilu negde se pisalo o tome

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora da se odradi kompletan remont body-ja ako nije uradjen.To je dovod glavnog 12V na body,zato auto i nece da upali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam imao problema sa pražnjenjem akumulatora povremeno,bila kola kod električara dva dana i nije uspeo da utvrdi da li i gde vuče struju..Po njegovom savetu sam izvadio osigurač F 39  koji napaja radio,unutrašnje osvetljenje,obd utikač itd od tada se to nikad više nije desilo.E sad u čemu je kvaka nemam pojma ali deluje. :guitar:

Edited by vedran770

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,fabricki cd, ali ako mislis da je on vukao struju kao sto se kod dosta  njih to desavalo nije to u pitanju.Jedino ako se desavalo da u nekim vremenskim intervalima povuce struju i isprazni aku,,i majstor je prvo posumnjao na njega ali posle merenja je rekao da on ne vuce struju,, bar ne vuce konstantno puno struje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Već četvrtu zimu imam isti problem. Naime, pre četiri godine kako sam kupio „FIAT STILO“ čim je zahladnelo ujutro pri paljenju istrument tabla je počela  čudno da se ponaša,pokazivao je  „loose connetcion“ i onda  se palio auto. Posle nedelju dana, tj. 1.1. 2012. kad sam ga upalio, na instrument tabli mi je pokazao sve moguće greške i među njima servo ( par dana kasnije sam morao da ga zamenim posto je prestao sa radom)..Umesto original marelli akumulatora, stavio sam VARTA 60Ah, 540 A i ostatak zime nisam imao problema.. svi su mi govorili da je u pitanju akumulator i da je sada sve u redu.

 U novembru 2012. godine na prvo zahlađenje opet mi je pokazao problem prilikom paljenja, skinuo sam akumulator, odneo ga u servis posto je bio pod garancijom - akumulator prazan, a tehnički ispravan !? Stavio napunjen i sve je bilo ok mesec i po dana.. Posle toga opet je brljavljenje po instrument tabli problem dok ne upali ( kad se upali auto, kazaljke se na instument tabli podignu, pa se odjednom sve kazaljke spuste i ponovo podignu i onda sve radi normalno).. opet na servis i opet prazan.. serviser me je pitao zašto nisam uzeo jači akumulator pošto STILO ima dosta elktronike..da bih KONAČNO ( bar sam tada mislio ) rešio problem, odlučim da kupim novi akumulator VARTA 12V 74Ah 680A i opet ostatak zime bez problema..

 

U novembru 2103. godine, opet isti problem.. i ovaj akumulator se ispraznio ( morali su dopuniti 48ah ). Ista priča - serviser mi kaže da je akumulator prazan i da je tehnički ispravan, napunim ga, odem kod majstora,a on kaže da je sve u redu, tj da lepo puni. Vozim ga svaki dan po 5-6km, a skoro svaki vikend prođem s njim oko 100km.

 

Kad god su priključili akumulator na merač, nije pokazivao da negde vuče struju i dobro je dopunjavao..

Kod dva električara kod kojih sam bio  (u oba imam poverenje), oba su konstatovali da akumulator  dobro puni i da ne troši stuju kad je auto ugašen..moje neko skromno mišljenje je da je prazan akumulator samo posledica, a ne uzrok problema..

 

Pošto je to već bila treća uzastopna godina kako imam problem sa paljenjem/akomulatorm otišao sam kod  trećeg električara.. opisao mu sta me muči i on je rekao da je najbolje da ga ostavim dan-dva kod njega da meri voltažu.. u ponedeljak ujutro sam odvezao auto kod njega i voltaža je bila u redu..sutradan je ponovo ujutro merio i popodne i sve je bilo ok.. u sredu ujutro kad je upalio auto primetio je da se nije upalio alternator ( tj. alternator se upalio tek posle 5-6 minuta nakon što je auto upaljen)..u četvrtak ujutro ista svar - alternator malo radi malo ne radi.. isti dan je zamenio regler i ploču sa diodama..Posle toga je sve bilo u redu nedelju –dve dana da bi se ovaj put prilikom paljenja auta pojavila greška „aleternator failure“ i tom prilikom je servo blokiran. Kad se auto ugasi i upali sve je bilo  redu. Tom prilikom je ustanovljeno da dizel kaplje na alternator zato što su popustile šelne na crevu. Stavljene su nove šelne i zaustaljeno je daljnje kapanje dizela na alternator.

 

Narednih par meseci nisam imao problema, da bi mi se u leto 2014. godine prvi put desilo da  kad su temperature oko 25-30 stepeni, imam problem sa alternatorom. Oterao sam auto u najbolji servis za alternatore u Novom Sadu i zamolio ih da mi ugrade novi alternator. Međutim, majstor je temeljno otvorio i pregledao alternator i ustanovio da je u savršenom redu, tj. da nema potrebe da se menja i savetovao me je da ukoliko se ponovo desi da se se prilikom paljenja pojavi greška „alternator failure“ da se samo da malo jači gas i da će se greška ugasiti. Ukoliko to ne pomogne, potrebno je ugasiti pa upaliti auto i onda je sve u redu.Tako je i bilo. Greška se pojavljivala na svakih 30-ak dana bez obzira na vremenske uslove ili doba dana i sa malo jačim dodavanjem gasa greška bi nestala.

 

Pre desetak dana kad je krenulo zahlađenje novi problemi. Auto je vožen nekih 50-ak kilometara i sutradan kad je bilo -12 stepeni, hteo sam da upalim auto dok čistim sneg,  i auto je prilikom paljenja pokazao „alternator failure“. Nakon nekoliko paljenja i gašenja ista stvar. Sutradan, tj. 31.12.2014 sam ponovo upalio auto i ponovo je prikazivao istu grešku.Auto lepo upali, tj. ne vergla puno prilikom starta motora iako stalno prilikom paljenja prijavljuje grečku „alternator failure“. Bez pomoći servo volana, jedva sam po zaleđenom putu uspeo da odvezem auto kod majstora za alternatore ( servis BUGARSKI ) koji je ponovo pregledao alternator i ustanovio da je sa njim sve u redu i da normalno puni akumulator. Nije mi ništa naplatio. Pretpostavljam da se auto malo ugrejao u radionici pre nego što su počeli da ga pregledaju. Bez problema sam stigao kući. Sutradan 1.1.2015. sam seo u auto da ga upalim i ponovo je pokazao grešku „ alternator failure“. Ugasio sam auto i upalio ga i onda nije pokazivao grešku. Popodne sam ga upalio, ponovo greška..Juče sam sišao iz stana da ga upalim i upalio je bez problema i bez greške.

 

Malo je reći da sam očajan.. u kolima vozim pored sebe i žene i dvoje male dece ( 3,5 godina i 2 meseca ) i ne bih voleo da me ponovo neprijatno iznenadi i da ostavi negde na putu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pozdrav forumasi :)
 
 
Ampermetar/voltmetar 2u1
untitled.jpg
 
ETS.

 

 

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/63828-ets-autoshop/page-4

 

Ja bi da sam na tvom mestu kupio ovaj uređaj i tačno znao šta se dešava. Imaj u vidu da po verglanju napon punjenja je niži da bi posle par minuta trebao da bude 14 V-14,4 V sa potrošačima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre nekoliko meseci imao sam problem sa praznjenjem akumulatora. Odvezao sam auto u seris i dijagnoza je bila svetlo u donjoj "fioci" koje se nije iskljucivalo ni po zatvaranju vratanca, a ni po zakljucavanju vozila. Od tada do pre nekoliko dana nisam imao problema.

 

Pre neki dan akumulator jedva da je imao snage da otkljuca i zakljuca vrata. Mislio sam da je propao, doneo ga kuci, napunio i zakljucio da je verovatno ispravan.

 

Kada sam vratio akumulator u vozilo merio sam struju koju auto "vuce" kada nista nije ukljuceno i kada su vrata zakjlucana. Bila je otprilike 0.7A i posle nekpg kraceg vremena (mozda oko 30s) bi pala na 0.4A. Cekao sam veoma dugo (10-ak minuta) i struja nije padala ispod 0.4A. Otklucao sam auto, otvorio vratanca donje "fioke" i jako ih zalupio. Zakljucao sam vrata i pratio sam struju. Kratko vreme je bila oko 0.3A i onda je naglo pala na samo 0.03A.

 

Evidentno je da svetlo u donjoj "fioci" moze da pravi problem. Neko je na forumu ranije ovo komentarisao i rekao da bi to svetlo moralo samo da se iskljuci posle nekog vremena cak iako prekidac na vratima ne iskljucuje, ali izgleda da nije tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam nikakav alarm.

 

Sijalica u kaseti (ne mogu da verujem da nisam mogao da se setim ovog naziva, nego sam pisao "fioka") sigurno "vuce" toliko, premerio sam kvalitetnim instrumentom. Uz to, kada sam jace pritisnuo vratanca kasete struja je pala skoro na nulu, sto bi trebalo da pokazuje da je problem u sijalici kasete.

 

BTW, 0.4A je oko 5W, sto deluje realno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato kada parkiraš u mraku zaviri da li svetli i dalje iz fiokice.

Znam da je ljudima i sat trošio akumulator za 2-3 nedelje nevoženja tako da ništa nije nemoguće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je se desavalo da sam stavio svuda led sijalice, i to one najjeftinije... I da su mi pozicije i svetla u vratima ostajali ukljiceni po sat vremena pa se tek kasnije gasile...

To sam resio tek kad sam kupio kvalitetne led sijalice....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokusao sam, ne vidi se kada je ukljucena sijalica, a vratanca zatvorena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je se desavalo da sam stavio svuda led sijalice, i to one najjeftinije... I da su mi pozicije i svetla u vratima ostajali ukljiceni po sat vremena pa se tek kasnije gasile...

 

Mislim da led toliko vuče da mu ništa ni tako ne bi falilo :)

A što se vratanca tiče kod mene se vidi svetlo kada ne kliknu dobro. Moguće da je u ovom slučaju bio prekidač problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...