Jump to content
FAS Goran

batana

Members
  • Content Count

    136
  • Joined

  • Last visited

About batana

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 2005, 1.9 MJTD, 88 KW, Multivagon

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pa to i jeste problem, jer posle punjnja pali, a nakon 10 dana stajanja ne pali....
  2. AKU u autu bez paljenje smo prikopčan na kleme dnevno gubi 0,03-0,04V. Proverom auto trosi u mirovanju 0.02A. Da se ne zaletim i uzmem novi AKU, šta kolege misle da li je trentni AKU odradio svoje, obzirom da gubi napon i u autu i van njega?
  3. Evo mene opet... Još uvek se borim sa AKU i Stilom. Danas sam vratio AKU u auto, puni sa potrosačimo 14.12V, bez njih 14.19V. Skinuo sam minus klemu i par sati kasnije vratio se da premerim da li negde vuče struju Izmerio sam 0,09A. Da li je to mnogo, ili da počnem polako da se igram sa osigurčima dok ne nađem problem?
  4. Dakle, da li da se pozdravim sa ovim AKU?
  5. Dakle onda buckanje sto cujem, to je to, nema dolivanja. Pratio sam malo AKU na terasi i ovo su vrednosti 28.06 11,40V - ne pali auto 29.06 12,80V - napunjen AKU 01.07 12,74V 02.07 12,69V 03.07 12,65V 04.07 12,62V 05.07 12,58V 06.07 12,54V 07.07 12,50V Da li je ovo praznjenje van auta normalno? Meni deluje da je veliko, jer na ovo treba dodam jos i BC auta sa potrosnjom od 0.02A.
  6. Kako se otvara Varta Blue Dynamic da proverim stanje u celijama? Kada skinem onu godnju nalepnicu nema cepova vec su ispod re plastike. Vidim sa obe strane neke dve rupice.
  7. Aku Varta Blue Dynamic, 74Ah, 680 A. Ispraznio se na Stilu koji nije paljen 14 dana. Otkačeni radio, sijalica iz gepeka, i iz kasete, dakle samo BC radi. Merena redno potrosnja 0.02A. Kada auto radi, punjenje alternatora je ok. Kada je skinut pokazivao na unimeru 11,40 V Napunjen kuci na punjaču, nakon čega pokazao 12,8V Nakon četiri dana, nije vraćan u auto, pokazuje 12,6V Primetio sam da kada Aku nosim, u njemu se čuje bućkanje. Da li je ovaj AKU odradio svoje iako je 13 meseci star?
  8. Ovih 0.02 A je mereno kod elektricara sa skinutim radiom. Ja ga nisam vracao na napajanje, tj. jos je bez napajanja. Sve sam ostavio kako je izasao auto od elektricara i opet se posle 14 dana ispraznio aku. Kako da znam da li je aku ok? Kupljen je u junu 2019.
  9. Pozdrav, Stilo, stajao 14 dana, tj upaljen u mestu pre 7 dana, pa onda opet nije 7 dana paljen, do danas... Uglavnom, danas ni da zavergla. Skinut radio sa napajanje, auto bio kod elektricara, gde je radjen remont alternatora... Elektricar je auto drzao 4-5 sati na unimeru i pokayuje 0.02A ugasen. Da li je normalno da skroz isprayni aku ya 14 dana ako se ne vozi, i sta bi jos moglo da prazni aku?
  10. Pozdrav, Koliko parica xenoni sa DRL ili Eagle eye i sve u novim vašim farovima za Stilo karavan 2005? Hvala unapred na odgovoru....
  11. Evo mog zapažanja. Bez obzira na temperaturu prvo paljenje je teže na mom Stilu MW, 88 kw, MJTD. Skontao sam da dok ne pogasi sve lampice tj. dok ne prestane zujanje pumpe nema trika da upali bez duuuugogp verglanja. Posle pali na pola kljuca svaki put. Onda posle podne kad krenem kući sa posla ista priča... Na službenim opelima ovako nešto se ne desava, odmah pale na pola kljiča. Ima li ko ovakvih simptoma?
  12. Ok.... samo jos jednom auto mi je MJTD. Vozio sam kolegin 115hp JTD, i totalno drugacije vuce, tj. vuce stalno... A iskreno ne bih da kod Gorana zvucim ko onaj lik iz Majstorske radionice...
  13. Hvala Sad videh da pominjes remap. Auto sam cipovao u Pro tuningu pravo zbog slabog povlačenja iz malih obrtaja. Ali nisam video neki extremno veliki boljitak...
  14. Sad ga odrzavam kod Gorana, oni ljudi kazu da auto ide normalno...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...