Jump to content
FAS Goran
dele

Fiat Stilo - prazni akumulator?

Recommended Posts

evo mene opet.. bio sam kod elektricara.. opisao mu sta me muci i on je rekao da je najbolje da ga ostavim dan-dva kod njega da meri voltazu.. u ponedeljak ujutro sam odvezao auto kod njega i voltaza je bila ok..sutradan je ponovo ujutro merio i popodne i sve je bilo ok.. u sredu ujutro kad je upalio auto primetio je da se nije upalio alternator ( tj. alternator se upalio tek posle 5-6 minuta nakon sto je auto upaljen)..u cetvrtak ujutro ista svar - alternator malo radi malo ne radi.. juce je zamenio regler i plocu sa diodama ( ili tako vec nekako ) .. tako da se iskreno nadam da je to kraj mojim mukama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravo svima imam jedan problem prazni mi se akomulator pre jednu nedelju sam ga kupio merio sam da lipuni da puni  izvadio  sam kleme da vidim da lise sam prazni zbog celija ili od auta nie se ispraznio juce mi se toliko ispraznio sto nisu sijale ni lampe na salt tabli, zabelezio sam da pre da se isprazni  100 % ka pritisnem na gas samo pod  kontakt  kluc varira svetlo na salt tabli na na narandzastom displeju a zabelezuje se da kad ga upalim sijalice na plafonjeru  se pojacivaju i na displeju se pojaca svetlo a stavio sam lampicu na kleme  da ne ide preko sistema t.e kopmjutera  i  ta lampica se pojacala kad upalim kao dan  mi je unutra od plafonjere isto kada palim pale se asr  i abs  sijalice a na salt kaze abs asr ebd failure  a kad zavergla smanjuje se svetlo i kabini  trepce a onda usijaju se sijalice  kleme ocistene opet prazno a da vidim osigurace da ocistim ili nesto drugo ako je to podatak za razmiljanje cujem malo onaj zvucnik  iznad volana pod plastike  sto daje zvucne signale  da malu pecka kao da pravi neki spoj kao da grebe da pucketa  pozdrav svima

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitaj sada, nakon spajanja tema, šta sve može biti razlog pražnjenja akumulatora.

Ovde imaš objašnjeno kako da proveriš da li ti je punjenje akumulatora / stanje akumulatora ok:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/48972-provera-stanja-alternatora-akumulatora/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao, da li neko moze da mi objasni sta sta je UCH racunar, i cemu sluzi majstor je ustanovio da je u njemu problem, i da preko njega se i crpi akumulator dok je ugasen....Hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki pozdrav svima!

Imam problem koji se vuce skoro godinu dana. Imam stila 1.6 16v 2001 god presao 104000 km,problem je sto posle nekog perioda koji nije uvek isti izvuce komplet akumulator da nema zivota u njemu.(nekad bude 7dana,nekad 15,nekad 20 nije odredjeno) proveren je alternator,punjenje,klemne, NE VUCE NIGDE,vadjen radio,centralna brava,stavljen nov akumulator bukvalno sve provereno i sve OK,i dalje problem isti.

 

Danas sam otisao kod majstora zbog cestog izbacivanja gresaka motora i posle dijagnostike izbaci da je kompjuter crkava i da je pitanje vremena kad ce jednostavno stati,i sad se povezuje da je problem sa strujom i bio do kompjutera.inace izmesten je sa redovnog mesta i stavljen pored akumulatora vec pre.Ja bih Vas zaista molio kada bi mi neko rekao da li je imao slicnih iskustava kao i ja?i da li ima neko neki savet?

Hvala Vam unapred na bilo kakvoj pomoci

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle, sve je super al' opet ne valja ?! Nasa posla! :hrhr:

Nisi nam naveo koje greske prijavljuje , cesto ! Koliko struje izvlaci inace ? Sta kaze ampermetar?

Ja sam imao problema sa racunarom ECU ali ne i sa ovakvim fantomskim izvlacenjem struje iz akumulatora. To ipak nista ne dokazuje.

 

Racunar (ECU) inace ne zna kad je u problemu pa tu tvrdnju majstora da je na izdisaju uzimam sa rezervom. Kada se jave problemi na ECU-u , najcesce nema gresaka  uopste!

Kako bi se upoznao sa eventualnim resenjima otklanjanja problema prelistaj ovu temu ali i teme o EOBD, ABS,ASR, CAR sec. problemima kod ovog modela.

Moras nam dati malo preciznije podatke o greskama i rezultatima dosadasnjih provera ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od prijavljivanja gresaka to je gotovo pri svakom paljenji Engine failure,odvezao sam ga kod majstora malo pre i rezultat je da je mikroprocesor otisao,potrosnje struje cim se izvadi kljuc iz kontakta i nakon 20s koliko svetlo u kabini gori je ravno nuli,znaci nikakve dodatne potrosnje nema,problem se jednostavno javlja preko noci dok auto miruje samo je problem sto se to ne desava u istim vremenskim intervalima nego svaki put drugi broj dana nekad vise nekad manje,auto se svakodnevno koristi nekad i preko 700km za 5 dana predje i onda dodje da 6 da nema zivota u njemu ,ni da zasijaju lampice  :thumbdown: 

 

pokusavao sam razne stvari citajuci ovaj forum od skidanja radia,centralne brave,cak sam dobio i savet da skinem osigurac od upaljaca,alternator je proverio iskusan elektricar ovde i garantuje za njega,bilo je slabo punjenje na akumulatoru ali i to je reseno,a problem ostaje isti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si probao da ostavljas poklopac prostora za sitnice na suvozacevom mestu otvoren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis kasetu za stvari?ne kontam bas.da li mi mozes pojasniti

 

.

Da, mislim na kasetu iznad nogu suvozaca.

 

Imao sam problema sa praznjenjem akumulatora i u servisu su mi to brzo sredili...rekose mi da ne stavljam vise mnogo bombona u kasetu. Ispostavilo se da je kesica bombona pritiskala prekidac svetla i da je sijalica stalno radila. Nisam imao pojma da sijalica moze da radi i kada motor ne radi.

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispostavilo se da je kesica bombona pritiskala prekidac svetla i da je sijalica stalno radila. Nisam imao pojma da sijalica moze da radi i kada motor ne radi.

Izvini, ali ja skoro ne cuh smesnije objasnjenje, mislim na servis naravno. Koliko se secam, prekidac na toj sijalici ide preko duge plasticne poluge koju zatvaraju vrata kasete i bilo sta da joj se nadje na putu moze samo dodatno da pojaca pritisak i ugasi svetlo. Uglavnom se desava da taj prekidac treba malo da se razradi, ume da zaglavi.

I da, napon na toj liniji je aktivan nekih 20 min po gasenju kontakta. Tj. ako prekidac ne prekine kolo, toliko ce raditi i sijalica u kaseti. Ako je fabricka, u pitanju je klasicna C5W sijalica.

Btw, na toj liniji sam izveo punjac za telefon/navigaciju jer mi odgovara da puni tih 20min po gasenju kontakta i da se nakon toga ugasi. Tj. da je punjenje aktivno samo dok radi auto (kontakt) i malo posle toga.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel tako i sa plafonjerom? 100 pura mi se desilo, dodjem sa puta, parkiram u garazu, dok zena pokupi klinca i stvari sa sedista ja kupim sve iz gepeka, onako pod punim teretom nekako pritisnem daljinac, zakljucam auto............pogase se sva svetla osim zadnje plafonjere koju su rucno upalili.

Aaaaaaaaaaaa:angry::angry::angry::angry::angry:

Spustaj sve stvari, trazi kljuc......... i tako svaki drugi put!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvini, ali ja skoro ne cuh smesnije objasnjenje, mislim na servis naravno. Koliko se secam, prekidac na toj sijalici ide preko duge plasticne poluge koju zatvaraju vrata kasete i bilo sta da joj se nadje na putu moze samo dodatno da pojaca pritisak i ugasi svetlo. Uglavnom se desava da taj prekidac treba malo da se razradi, ume da zaglavi.

I da, napon na toj liniji je aktivan nekih 20 min po gasenju kontakta. Tj. ako prekidac ne prekine kolo, toliko ce raditi i sijalica u kaseti. Inace je sijalica klasicna od 5W.

Btw, na toj liniji sam izveo punjac za telefon/navigaciju jer mi odgovara da puni tih 20min po gasenju kontakta i da se nakon toga ugasi. Tj. da je punjenje aktivno samo dok radi auto (kontakt) i malo posle toga.

 

.

 

Zvuci smesno, bilo mi je cudno, ali kada sam preuzeo autoi kesica bombona i kisobran su se nalazili na sedistu, nista nisu menjali u servisu od delova i nisu mi naplatili intervenciju, a akumulator se vise nije praznio.

 

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma verujem ja tebi da si preneo kako su ti rekli ;) , nego mi je bilo smesno njihovo objasnjenje sa kesicom bombona, i dalje tvrdim da to nema sanse da moze da zasmeta. Iako poluga ima slobodan hod, zna sam "mehanizam" u okviru kucista sijalice da podglavi, sredjivao sam kod par kolega, mozda je to i kod tebe bio slucaj.

A prekidac je najprostiji moguci na 2 limcica, a potiskom ga deaktivira (tj. gasi sijalicu) ta plasticna poluga. Lako moze da se proveri kroz gornju kasetu da li se ispravno gasi.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

 

Nisam gledao kako to izgleda...ostarilo se pa se tesko zavlacim u nepristupacne prostore :)

 

Ono sto je cinjenica je da je akumulator poceo da se prazni otprilike kada sam strpao te bombone (odlazak na letovanje), a prestao kada su bile izvadjene. E sad, da li se to poklopilo sa zaglavljivanjem ili je kesica uticala ne znam. Ono sto mene buni je pitanje zasto ta sijalica radi neprekidno, a  ne gasi se sama posle odredjenog vremena.

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazem ti da je napon na toj liniji aktivan po iskljucivanju kontakta i da se posle definisanog intervala gasi. Iz tog razloga sam povezao i punjac tu, provereno 100%. Jedino ako neko nije prevezivao i tu doveo "zivu" struju, tj. stalan napon.

 

Jel tako i sa plafonjerom?

Isti slucaj za plafonjeru. Bilo da aktiviras svetla za citanje karata ili centralnu plafonjeru, po gasenju kontakta radice jos 15 min i gase se.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

 

 

Procitao sam da si napisao da se gasi, ali izgleda da nije uvek tako. Nema sanse ta sijalica da isprazni akumulator za 15-20".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre će da ga zapali nego li da isprazni. 5 W to je smešna potrošnja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.Procitao sam da si napisao da se gasi, ali izgleda da nije uvek tako. Nema sanse ta sijalica da isprazni akumulator za 15-20".

Tex, apsolutno se slazem, posto je sijalica od samo 5W. Pricam ti iz iskustva, proverio unimerom. Znaci ugasis kontakt, napon tu ostaje jos na tom definisanom intervalu vremena i gasi se automatski (kao i sijalice na vratima, plafonjerama, bilo bi suludo da tu ostaje stalan napon). Isto mi se naravno desava i kada zakacim telefon na punjac, koji je vezan u paraleli sa tom sijalicom. Iza ovoga stojim 100%, provereno u praksi.

E sad, napon na tu liniju se vraca, koliko se secam, samo na neki "event" tipa davanje kontakta, otkljucavanje... Kada je opet moguce da sijalica u tom odeljku radi pod kontaktom ili na definisani timeout bez kontakta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uopste ne sumnjam u to sto kazes. Samo pokusavam da razumem sta jos moze da se desi. Izgleda da se napon, kao sto kazes, vraca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima...
Ima Stila, kupljen iz Obrenovca, svima je jasno da je bio poplavljen... I imam problem... Auto sam sredio komplet, ali me nesto i dalje zeza, prazni akumulator. I nasao sam da zica koja ide sa + kleme na osigurace u kabini vuce struju. I ja krenem polako da skidam osigurace da proverim sta vuce struju, skinem sve i nista, i dalje isto, otkacim sve one dzekove sto se kace na tu tablu, opet isto, vuce struju...
Da li neko zna sta to moze da bude?
Menjan je i body, km sat, centrale za podizace, servo, alternator i alnaser stavljeni novi...
Unapred hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...