Jump to content
FAS Goran
dele

Fiat Stilo - prazni akumulator?

Recommended Posts

pa samo merenje meerenje i merenje... Prikljuci ga na unimer za merenje struje, zakljucaj sve kao kad ga ostavljas, kao sto si ranije merio struju koliko vuce... I stavi ga u garazu nekoliko dana, i na svakih pola sata gledaj vrednosti koje ti pokazuje unimer da li nekad pocne vise da trosi... sve preko 0,07 A (70 mA) se smatra "trosenjem" struje... Jesi kupio nov akumulator u prodavnici ili neki polovan? Mozda je neki los akumulator?

PS

Ja sam pre jedno mesec ipo dana imao jos meni nerazjasnjenu situaciju...

Kapiram da ce mi ostati zauvek tajna.. Evo sta se desilo:

parkiram auto na parking, zakljucam kao po obicaju multi lock (slicno kao zeder), zakljucam centralnu i odem...

Kad posle 2-3 dana, priblizavam se autu ja da ga otkljucam na daljisku komandu ono mrka kapa... ja opet ono auto ne reaguje... dodjem do auta i kljucem otkljucam bravu ono ne odreaguje centralna, tacno sam odmah naslutio da se nesto desilo sa akumulatorom, naravno da zaverglam i opet mrka kapa... Kud cu sta cu, pozovem Drvca sa foruma on dodje sa stilom sa kablovima prespojimo ga on upali ko mina, poradi do kuce 20-30 minuta, ugasim ga kuci, posle probam pali (za pola sata dopunio akumulator...) i nikad vise nisam imao slican slucaj....

Znaci ostalo mi je nepoznato, kako, zasto, zbog cega je izvukao akumulator... Za 3 godine mi se to nikad nije desilo... akuulator mi je varta od 63 amperea silver 2 godine star do sada perfektan, evo i sada perfektan... Tako da sam tada proucio koliko treba da vuce struju normalno i dosao do podataka od 70mA, kod mene vuce oko 30+mA... Posle toga opet mi je mnogo puta ostao auto po 2-3 dana na tom parkingu i nikad se nije ponavljala slicna situacija, uvek normalno... Ne znam sta je moglo da izvuce struju?

ja sumljam na plafonjeru u autu??

kad nju upalim i merim struju ona trosi oko 1,5 A struje, i taman 3 dana 70 sati po 1,5 ampera 105 ampera, ode ceo akumulator od 63 ampera za 42 sata... Znam da mi je radio na 20 min modu da se sam gasi, nije padala kisa, pa da je doslo do nekog "kratkog spoja" ili neceg, svetla se sama gase.... Ne znam zaista... Samo ponavljam da mi se od tada nijsta slicno nije desilo, niti ranije... Ima li neko slicno iskustvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne znam vise sta da mu radim, pran je auto ali samo spolja i ne sa peracem visokog pritiska, nista nije prano u motornom prostoru.

Ne ostaje servo upaljen uvek proverim i kad sedam i kad izlazim iz kola. Uredno posle gasenja sve pogasi cuje se kako skljocne, jedino da sam posle odredjenog vremena nesto upali , nista nemoze da bude drugo, proveravao 20-puta koliko vuce struje, i 0,05a.

Jedino ne znam kako bih mogao da proverim da li i kad upali neki potrosac? Ima li neko ideju?

Smem li da povezem unimer i da ga ostavim tako povezanog par dana i da pratim da lice se povecati potrosnja, ja ne znam vise sta da radim. Ili da menjam i da punim akumulatore, vec ih imam 3 ispravna, jedan sam imao, drugi je dosao sa kolima a treci sam kupio pre par dana. Nece da drzi struju da mu das bombonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to sam ti i rekao povezi slobodno unimer i nek stoji nekoliko dana... i na svakim pola sata sat ocitavaj vrednosti... Ako si na poslu (faxu, ili vec gde) zamoli nekog ukucanina ili vec nekog neka gleda sa vremena na vreme... Ja imam profesionalan unimer UNIT B, koji ima memoriju i belezi dijagrame u vremenu i max i minimalne vrednosti pa ti je eventualno i to resenje... Jer ti se desavaju nelogicne stvari i moras da utvrdis razlog toga...

Ja sam gore napisao zaista mi nije jasno sta mi se desilo kad mi je izvukao ACU ali se nikada vise nije ponovilo... Ja sumljam u plafonjeru... mada ....

PS Cuo sam i gledao na netu (youtube) kako auto (stilo jtd 2002-2003 godiste) sam pocinje da vergla kada pada kisa... Zaista mi nije jasno kako to, da li je neka montaza ili neki tezak BAg u ECu-u jer nema kljuca i coda, a mozda je i bio kljuc u autu ne secam se vise to je bilo pre 2-3 godine,.. ne mogu sad da pronadjem klip pa da vidite... drug mi je bio poslao link... Auto je cak bio u brzini pa je otisao do zida koji je bio 2 metra udaljen i udario u zid. Nije upalio samo je verglao do zida... To je bio slucaj kod starijih auta i kamiona kad ovlazi brava ili negde prespoji i sam pocne da vergla, ali mi zaista nije jasno kako se to desilo na stiliu... Mozda je bio kljuc u bravi ali ugasen auto i odjenom pocne sam da vergla...

Isproveravaj ovo pa javi sta si uradio... Jel imas neku gresku u Body-ju ili dashbordu? Imas li neke nus pojave u voznji? ili radu motoru na leru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaista mi nije jasno kako to, da li je neka montaza ili neki tezak BAg u ECu-u jer nema kljuca i coda...

Nije montaža. Prekid u instalaciji, CAN linija.

Naročito povećan rizik ako nema plastike preko akumulatora, tj. elektronske ''kocke'' koja se tu takođe nalazi. Godine i prašina odrade svoje, još ako se doda i nešto vode...ta plastika sa razlogom tu treba da stoji, štiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam sta se dogadja ali nisam nasao sta je tacno u problemu. Kada se skine klema i prikaci instrument vuce 0,05A a kada vratim klemu, dam kontakt pa skinem sa kontakta i onda proverim bez skidanja kleme skroz onda ide do 0,5A. Ako tada izvadim osigurac F39 onda padne na 0,05A i kad ga vratim ostane na 0,05A. Kao da negde nesto zalepi i kad opadne skroz napon ono odlepi i ne vuce.

To se dogadja svaki put kad dam kontakt, moram da izvadim taj osigurac F39 i posle ga vratim i sve ok. Ili moram da skinem klemu pa da je vratim i onda je potrosnja dobra tj 0,05.

Mislim da sam bio jasan sta se dogadja, sada je zezancija naci sta je sve na tom osiguracu pa da jurim dalje. Plafonjere, zadnja brava, nisu to sam odkacinjao i nije. Po onome sto ja imam moguce da je jos audio ili klima, to je sve na ovom osiguracu F39 od 10A? Ima li neko ideju sta je?

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mu znaci ovo 30+? Znaci moze da bude klima, radio ili OBD konektor posto ovo ostalo nemam u opremi.

cxca10223.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ovaj alarm sto pise, jeli imas? Jel imas dig. klimu, da ne brljavi neko motorce, klapna..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima digitalnu klimu ali radi ok nista ne brljavi. Alarm nema. Videcu da odvezem kod elektricara pa nek on juri ja se u to ne razumem pa se plasim nesto cu polomiti.

Moze li da se vidi gde vuce preko KKL ili ELM dijagnostike? Nikakve greske ne pali i slicno, sve normalno radi samo sto se to dogadja da vuce stuju dok mu ne izvadim i vratim taj osigurac.

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te osigurače kao da je radio neki priučeni domar. Razbacao po celoj zgradi tj. autu i tako čudno objašnjeno. Jedino kao Stivi Vonder da pipaš pa kad naletiš ili bistar električar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad probao da simuliram normalno koriscenje auta i vuce opet 0,51A. Odkacim radio i vuce normalno, vratim konektore i antenu na radio, vuce normalno, sta se tu dogadja ni bog ne moze po'vatati.

Namerno sam ga jahao sat vremena palio i gasio potrosace ne bi li opet poceo da vuce, ali bezuspesno. Za sad vuce normalno, 0,05A a sve na svom mestu.

Da li je problem bio u radiu i dzekvima ili je porast temperature pa se gremlin prosusio, videcemo. Kupio sam instrument i nastavljam sa testovima iz dana u dan pa cu valjda uhvatiti ako pocne da vuce. Hvala svima na pomoci. :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni se na stilu nesta cudno desava od pre dva dana naime kada dam kontakt popale se brojke na cd-u iako se on ne pali automatski takodje se upali i osvetljenje na podizacima napred i nazad jedino ostane iskljuceno osvetljenje komandi ventilacije.

Ranije se osvetljenje palilo samo kada ukljucim poziciju ili kratka svetla zajedno sa osvetljenjem komandne table. Sto je najcudnije kada izvucem kljuc iz kontakt brave osvetljenje podizaca ostaje da svetli sve do trenutka kada otvorim vrata tada se ugasi.

Da li je ovo normalno a ja to nisam dosada primecivao zbog dnevne svetlosti ili postoji neka opcija za osvetljenje komandi kao sto je i na instrumant tabli.Sad naime sumnjam da je to moguc uzrok povremenog praznjenja akumulatora samo sto sam to tek sad primetio jer se po danu bikvalno ne vidi osvetljenje komandi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalno je da podizaci svetle kad ugasis auto i izvadis kljuc, tek kad otvoris vrata da izadjes tad se gase. Sve sam zivo pregledao zbog svog problema. Kad ti ne prazni akumulator nista ne diraj :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupite mačora i neka dežura oko kola. Znaju i mišonje da naprave rusvaj.

Ono ispod i pored akumulatora stvoreno za njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci sasvim je normalno da se pali osvetljenje komandi podizaca bez obzira da li je ukljucena pozicija ili kratka svetla mogu da se zkunem da sam ovo primetio tek prekjuce prvi put iako imam stilo skoro dve godine.Covek se uci dok je ziv .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je bio problem u radiju koji mi je vukao struju nakon odredjenog vremena. Kad se skine klema i vrati automatski prestane da vuce do prvog okretanja kljuca na kontaktu, posle toga nastavlja da vuce pola ampera kao i ranije. Kada sam probao da skinem dzekove sa radija to je pomoglo par dana da ne vuce uz redovno koriscenje automobila ali nakon par dana je opet povecao potrosnju na 0,5A i tu je bio kraj. Odneo sam ga kod majstora i objasnio kvar, ako uspe da ga popravi bice dobro , a, ako ne ide drugi fabricki i cao.

Koliko mi je muke zadavao pa sam puk'o pare i za novi akumulator bez razloga al jbg idemo dalje. Nadam se da ce nekome pomoci ako mu se ovakvo nesto dogodi da nadje gde je kvar. Uglavnom pri merenju nemojte skidati kleme pa posle meriti, nego prvo otvorite haubu i popustite minus klemu, zatvorite i zakljucajte auto i krenite sa merenjem jedan kraj testera na minus klemu a drugi kraj na stubic akomulatora minus kleme i lagano skinite klemu sa stubica ali da pipalice budu na svojim mestima tj jedna na klemi druga na stubicu akumulatora.Tek tada mozete dobiti pravo ocitavanje stvari. Kada se prekine strujni krug rezultati su normalni cak i kada posji kvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos uvek nisam nasao problem, nesto vuce struju na instalaciji radia ali nije sam uredjaj. Nosio sam ga kod elektronicara i nije do njega. Sad jedina sumnja pada na tu CAN liniju.

Da li ona ide na radio i da li postoji na dijagnostici mesto gde bih mogao to da vidim gde vuce i moze li se popraviti na dijagnostici ako je do CAN linije?

Privremeno je raskacen radio i radi tako vec neko vreme bez problema, Akomulator se ne prazni i vuce normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da li može da proveri ta kola preko CD-a ? Pod C , probaj proveri 

 

Cassette / CD / MP3 Player Test Menu

The instructions below describe how to access a few in-built diagnostic tests the Visteon Stereo's

 have in-built:

 

1. Turn the Stereo ON

2. Press buttons "3" and "6" together for a few seconds, until a pitch note is heard on the speakers.

 

Now you're in test mode, here are the tests you can do:

 

A. SPEAKER TEST - Pressing the ">>" button will test all the (8) speakers the car has - 4 speakers,

 4 tweeters. Once finsihed, it will exit the test mode, and you'll have to go back in (above).

 

B. SIGNAL STRENGTH - Whilst in test mode (with the pitch note heard), press button "3" again.

 An indication of the intensity of the radio signal the tuner is receiving is displayed as a measure

 of voltage (e.g. SIGNAL STRENGTH 1.6V). My averages are 2V-3V.

 

C. SHORT & OPEN CIRCUITS - Whilst in test mode (with the pitch note heard), press button "6" again.

 Check that the words "SHORT CIRCUIT - OK" appears (i.e. no problems).

 

D. PROCESSOR & MODULES COMMS TEST - Whilst in test mode (with the pitch note heard),

 press button "1". "COMMS TEST - PASS" should appear.

 

E. CHECKSUM (internal EEPROM) TEST - Whilst in test mode (with the pitch note heard),

 press button "4". "CHECKSUM - PASS" should appear.

 

F. DISPLAY OPERATION TEST - Whilst in test mode (with the pitch note heard), press button "5".

 All the pixels on the display should appear.

 

G. CD CHANGER COMMUNICATION TEST - Whilst in test mode (with the pitch note heard), press button "2".

 If a Blaupunkt IDC-A09 is fitted, "CDC CONNECTED" should appear.

 If not, there is a problem with communication between the units, or no unit is fitted (duh!)

 

To exit the diagnostic test, turn the stereo off normally.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probacu i to u test meniju ovih dana dok prodje ovo lose vreme ako bide hteo nesto da izbaci da nevalja. :unworthy:

Zasad vozim bez muzike dok ne resim problem.

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam ovo u skrivenom meniju i radi sve kako treba samo sto mi pokazuje za jacinu signala 4,4v ostalo je ok zasad. Videcu par dana da sacekam dok pocne da vuce struju sa akumulatora pa cu da odradim ovaj test ponovo.  :unworthy:

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...