Ivan BG 738 Posted November 14, 2015 (edited) Zrne,Sta te konkretno zanima? Edited November 14, 2015 by Ivan BG Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 548 Posted November 14, 2015 Ako mislis na ovo da prosecna motorna kosacica ima vise ks od Nesinog Stila, istina je.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted November 14, 2015 Nešo, jel istina ovo što pričaju?Da ti konje kod drugih viđaju,Jel istina ono što govore, umreću od ljubomore Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2654 Posted November 14, 2015 T[Nm]=P[kW]*9550/n[rpm] Na mom Stilu danas izmereno 295.81 Nm na nekih 2.100-2.200 obrtaja Koliko je to KS? Da vidimo šta kaže teorija... ~90ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 552 Posted November 14, 2015 Ako mislis na ovo da prosecna motorna kosacica ima vise ks od Nesinog Stila, istina je.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted November 14, 2015 Ako mislis na ovo da prosecna motorna kosacica ima vise ks od Nesinog Stila, istina je....Da, to je to definitivno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted November 14, 2015 (edited) Ahahahha Mare Edited November 14, 2015 by joshibeast Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1619 Posted November 14, 2015 Jao Neso sta si doziveo i to na svom forumu Pa sta je problem, protokomer, turbo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13176 Posted November 14, 2015 Na placu mu uvalili Jtd 80 kao Mjet 140, pa ga čipovali na 115 ks... Eto, to je problem T[Nm]=P[kW]*9550/n[rpm] Na mom Stilu danas izmereno 295.81 Nm na nekih 2.100-2.200 obrtajaKoliko je to KS?Da vidimo šta kaže teorija... ~90ksNemoj ga dodatno ebati, roknuće se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 548 Posted November 14, 2015 Mislim da ce sutra okupljanje proci bez direktora...Ali za svaki slucaj neka neko ponese gusciju mast Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted November 14, 2015 T[Nm]=P[kW]*9550/n[rpm] Na mom Stilu danas izmereno 295.81 Nm na nekih 2.100-2.200 obrtajaKoliko je to KS?Da vidimo šta kaže teorija... ~90ks Ne pije vodu ta formula. Možda za dizele ima neka druga. Može da se proveri i sa bilo kojim drugim merenjem danas, ima dijagrama.Čak i ako probaš sa fabričkim parametrima, tj. 305 Nm na 2000 obrtaja, dobiješ daleko manje od fabričkih vrednosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13176 Posted November 14, 2015 Ima nešto bolje i prikladnije... Da vrati izgubljene konje Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2654 Posted November 14, 2015 Ne pije vodu ta formula. Možda za dizele ima neka druga. Može da se proveri i sa bilo kojim drugim merenjem danas, ima dijagrama.Za sve je jednako, proverio sam i odgovaraju drugi dijagrami. Mozda lose gledas dijagram zbog duplih linija. Nisam zapazio tvoj dijagram, daj mi sliku pa cu proveriti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 779 Posted November 14, 2015 Pa ok je, ima 115 na 2000 obrtaja ) nek radi racunicu na 4000 obrtaja i obrtnog momenta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2654 Posted November 14, 2015 (edited) 296Nm = X * 9.550 / 2.150obrtaja 296Nm * 2.150obrtaja = X * 9.550 296Nm * 2.150obrtaja / 9.550 = X X = 66.6kW 1kW = 1.36ks 66.6kW = 90ks 115ks na 2000 obrtaja je 404Nm, nisam bas ubedjen u to. Edited November 14, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 71 Posted November 14, 2015 Braye, jesi li siguran da ti je racunica dobra? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4627 Posted November 14, 2015 Snaga je samo iskazan obrtni moment u odredjenom vremenskom periodu.Gornja formula je dobra.KS = NM x rpm / 7023.5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 779 Posted November 14, 2015 Nisam ja racunao onih 115, a i sasvim je logicno da nema maksimalnu snagu na 2000 obrtaja ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted November 14, 2015 Okej, pošto smo svi predstavili rezultate i postavili slike, mene interesuje gde sa preuzima nagrada za pobednika merenja?Možda ja imam najmanje konja ali sam jedini probio fabričke mere sa stock mapom Jedine prerade su Markova EGR pločica i probušen zadnji lonac Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted November 14, 2015 Ne pije vodu ta formula. Možda za dizele ima neka druga. Može da se proveri i sa bilo kojim drugim merenjem danas, ima dijagrama.Za sve je jednako, proverio sam i odgovaraju drugi dijagrami. Mozda lose gledas dijagram zbog duplih linija. Nisam zapazio tvoj dijagram, daj mi sliku pa cu proveriti. U pravu si.Provalio sam šta sam pogrešno gledao. Mislio sam da kad je max obrtni moment da je to odmah paralela sa max snagom iako je ona na znatno većem broju obrtaja, a ustvari računica ima obrtaje u sebi. Zato max. obrtni moment ne znači da je max snaga shodno tome u bilo kojim obrtajima, nego je shodno tome ali na tih istih 2100 obrtaja, a ne na većem broju obrtaja gde se inače pokazuje max snaga...to sam pogrešio.Snaga u rasponu od 3.500 do 4.500 obrtaja mi je ista (bukvalno ravna linija), a u tom istom istom opsegu od 3.500 rpm do 4.500 rpm, obrtni moment pada sa 240 Nm (3.500 rpm), na oko 210 Nm (4.000 rpm), odnosno 190 Nm na 4.500 rpm.Videćemo šta ga zeza i kad... Pa sta je problem, protokomer, turbo? Sam auto ne prijavljuje ništa kao problem. Prvo je rekao protokomer, ali odgovorio sam da to nema šanse jer je stavljen nov Bosch (sa sve kućištem) pre godinu dana.Na kraju reče da je onda najverovatnije ''boost kontroler'' (kaže da nov košta oko 5000-6000 dinara). Neko plastično govance sa dva mala creva koja idu u njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2654 Posted November 14, 2015 (edited) Da, maksimalni moment je obicno negde na 1/2 do 2/3 obrtaja od obrtaja maksimalne snage. Znaci ima oko 120ks maksimalno... Sa tom formulom se najlakse ulove lazni dijagrami, najcesce kod takvih ta dva dijagrama nemaju odgovarajuci odnos. Postavljao sam vec takve na forumu... Edited November 14, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 634 Posted November 14, 2015 Ista je naravno formula za sve motore. Različito ide kriva torka turbo i atmo motoru. Dizel ima ogroman tork i manji opseg obrtaja, benzinac manji, veći opseg. Krajnje performanse su u snazi ne u momentu, tj. bitan je moment na točku kod ubrzanja, a tu pored snage figurira i menjač. Zbog toga bi ova lepa crvena kosačica mogla da me gleda neko vreme, ne bih joj baš nestao u treptaju oka. Što se mog merenja tiče, moraćemo sledeći put da ga pustimo do 5000rpm, hoću da vidim gde je pik, jer je presekao grafik pre nego što snaga krene da pada. Ovako se postavlja pitanje je'l ima koji konjić više, ili je tu kraj. Bilo bi lepo da takne cifru 200. Baš malo fali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 14, 2015 @Neshaoct, blokiraj egr...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 548 Posted November 14, 2015 Ovo je sve gledano na tocku ako se ne varam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted November 14, 2015 (edited) Nope. Na motoru su sva merenja Edited November 14, 2015 by joshibeast Quote Share this post Link to post Share on other sites