Jump to content
FAS Goran
bojke

Valjci za merenje snage

Recommended Posts

Nešo, jel istina ovo što pričaju?

Da ti konje kod drugih viđaju,

Jel istina ono što govore, umreću od ljubomore

Share this post


Link to post
Share on other sites

T[Nm]=P[kW]*9550/n[rpm] ;)

 

Na mom Stilu danas izmereno 295.81 Nm na nekih 2.100-2.200 obrtaja

Koliko je to KS?

Da vidimo šta kaže teorija... :)

~90ks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na placu mu uvalili Jtd 80 kao Mjet 140, pa ga čipovali na 115 ks... Eto, to je problem

T[Nm]=P[kW]*9550/n[rpm] ;)

Na mom Stilu danas izmereno 295.81 Nm na nekih 2.100-2.200 obrtaja

Koliko je to KS?

Da vidimo šta kaže teorija... :)

~90ksNemoj ga dodatno ebati, roknuće se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ce sutra okupljanje proci bez direktora...

Ali za svaki slucaj neka neko ponese gusciju mast

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

T[Nm]=P[kW]*9550/n[rpm] ;)

 

Na mom Stilu danas izmereno 295.81 Nm na nekih 2.100-2.200 obrtaja

Koliko je to KS?

Da vidimo šta kaže teorija... :)

 

~90ks

 

Ne pije vodu ta formula. Možda za dizele ima neka druga. :)

Može da se proveri i sa bilo kojim drugim merenjem danas, ima dijagrama.

Čak i ako probaš sa fabričkim parametrima, tj. 305 Nm na 2000 obrtaja, dobiješ daleko manje od fabričkih vrednosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne pije vodu ta formula. Možda za dizele ima neka druga. :)

Može da se proveri i sa bilo kojim drugim merenjem danas, ima dijagrama.

Za sve je jednako, proverio sam i odgovaraju drugi dijagrami. Mozda lose gledas dijagram zbog duplih linija. Nisam zapazio tvoj dijagram, daj mi sliku pa cu proveriti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

296Nm = X * 9.550 / 2.150obrtaja

296Nm * 2.150obrtaja = X * 9.550

296Nm * 2.150obrtaja / 9.550 = X

X = 66.6kW

1kW = 1.36ks

66.6kW = 90ks

115ks na 2000 obrtaja je 404Nm, nisam bas ubedjen u to.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okej, pošto smo svi predstavili rezultate i postavili slike, mene interesuje gde sa preuzima nagrada za pobednika merenja?

Možda ja imam najmanje konja ali sam jedini probio fabričke mere sa stock mapom :D
Jedine prerade su Markova EGR pločica i probušen zadnji lonac :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ne pije vodu ta formula. Možda za dizele ima neka druga. :)

Može da se proveri i sa bilo kojim drugim merenjem danas, ima dijagrama.

Za sve je jednako, proverio sam i odgovaraju drugi dijagrami. Mozda lose gledas dijagram zbog duplih linija. Nisam zapazio tvoj dijagram, daj mi sliku pa cu proveriti.

 

U pravu si.

Provalio sam šta sam pogrešno gledao. Mislio sam da kad je max obrtni moment da je to odmah paralela sa max snagom iako je ona na znatno većem broju obrtaja, a ustvari računica ima obrtaje u sebi. Zato max. obrtni moment ne znači da je max snaga shodno tome u bilo kojim obrtajima, nego je shodno tome ali na tih istih 2100 obrtaja, a ne na većem broju obrtaja gde se inače pokazuje max snaga...to sam pogrešio.

Snaga u rasponu od 3.500 do 4.500 obrtaja mi je ista (bukvalno ravna linija), a u tom istom istom opsegu od 3.500 rpm do 4.500 rpm, obrtni moment pada sa 240 Nm (3.500 rpm), na oko 210 Nm (4.000 rpm), odnosno 190 Nm na 4.500 rpm.

Videćemo šta ga zeza i kad... :thumbup:

Pa sta je problem, protokomer, turbo?

 

Sam auto ne prijavljuje ništa kao problem. :D

Prvo je rekao protokomer, ali odgovorio sam da to nema šanse jer je stavljen nov Bosch (sa sve kućištem) pre godinu dana.

Na kraju reče da je onda najverovatnije ''boost kontroler'' (kaže da nov košta oko 5000-6000 dinara). Neko plastično govance sa dva mala creva koja idu u njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, maksimalni moment je obicno negde na 1/2 do 2/3 obrtaja od obrtaja maksimalne snage. Znaci ima oko 120ks maksimalno... Sa tom formulom se najlakse ulove lazni dijagrami, najcesce kod takvih ta dva dijagrama nemaju odgovarajuci odnos. Postavljao sam vec takve na forumu...

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista je naravno formula za sve motore.

 

Različito ide kriva torka turbo i atmo motoru. Dizel ima ogroman tork i manji opseg obrtaja, benzinac manji, veći opseg. 

 

Krajnje performanse su u snazi ne u momentu, tj. bitan je moment na točku kod ubrzanja, a tu pored snage figurira i menjač. Zbog toga bi ova lepa crvena kosačica mogla da me gleda neko vreme, ne bih joj baš nestao u treptaju oka. :D

 

Što se mog merenja tiče, moraćemo sledeći put da ga pustimo do 5000rpm, hoću da vidim gde je pik, jer je presekao grafik pre nego što snaga krene da pada. Ovako se postavlja pitanje je'l ima koji konjić više, ili je tu kraj. Bilo bi lepo da takne cifru 200. :) Baš malo fali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...