Jump to content
FAS Goran
STILISTA

Stilo - pucanje opruge amortizera / ispala zadnja opruga

Recommended Posts

Ove koje sam uzeo su odlicnom stanju , sada samo razmisljam zasto je prethodni vlasnik iz Nemacke stavio opruge 13mm debljine. U katalogu je 11,3mm kao ove sto sam ih ja uzeo. Da li su to opruge za sportsku verziju posto imaju samo 4 kruga, dok moje imaju 5 kao po katalogu. Moj auto je toliko bio npred spusten da sam se jedva peo na trotoar.

Nadam se da ove nece nista skoditi osim sto ce auto biti podignutiji napred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nove mnogo visoke

 

Slegnu se posle odredjenog vremena i dodju na pravu meru.

Sa novim opusteno silazim sa ivicnjaka na kojima sam redovno drljao branikom i susplehom sa starim.

 

 

Ove koje sam uzeo su odlicnom stanju

 

Mozda su na oko odlicne u smislu da nemaju ostecenja na sebi.Ali nema sanse da im je sila elasticnosti i istezanja ista kao na novim.A za tu razliku u ceni nikad ne bih uzimao polovno umesto novog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Cini mi se da sam obe nove KYB platio oko 5000 din.

 

Lose mi se cini,jedna je bila toliko :D

Gledam sad te vase cene i odem da proverim u servisnoj knjizici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kayabu platio nesto preko 3 soma po komadu. Ne znam tacno...imam zapisano. Novo je novo,kako god.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 KYB + ruke 100e okruglo, garancija 3 godine, prednje !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel mogu opruge od 1.8 na 1.6? Vidim po KYB katalogu da nose iste amortizere ali razlicite opruge, a mene nervira jako nizak prednji kraj, obavezno zakacim kad silazim ili se penjem na asfalt sa sporednih puteva i to na mestima gde drugim kolima nikad nisam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti zavisi i od guma koje imas.

 

Meni je sa zmiskim setom 195/65 15 brutalno nizak i kaci svuda, nove opruge imam KYB. Al zato sa letnijm setom dosta visi sad 225/40/18, pre toga imao 225/40/17 a kad sam ga uzeo bile su 205/55/16

 

U svim varijantama je bio dosta dosta visi u odnosu na 15 "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantno. Po svim kalkulatorima odstupanja izmedju svih tih dimenzija u visini su +- par milimetara (sem 225/40/17, one su dosta nize... ali je vec 225/45/17 taman). Ne bi smelo da se toliko odrazi na visinu auta...

Evo lep graficki kalkulator: http://www.rimsntires.com/specspro.jsp

 

Meni su 195/65 i zimski i letnji set

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno je racunska, druga je realna mera. Kao prvo, ako pise da je lupam 195/65 ne mora da znaci da je toliko. Ja sam stavljao slike dve 175 pa je jedna 2-3cm uza. Stavljao sam i sliku 155 gume koja je ustvari siroka 120, tako da i sirine i visina profila zna da varira, ja na autu imam 175/55 R15 i stare gume imaju 2cm manji precnik iako je ista dimenzija. Jer ove koje sad imam su vise ko 165/65... Drugo, visi profil se vise sabije pod opterecenjem jer je meksi bok u odnosu na neku niskoprofilnu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ bas tako, 15" koliko god da napummam uvek deluju kao da su blago izduvane kao da je auto natovaren a nije.

 

A ove 18 / 40 lepo stoji guma bas kako treba.

 

Bas cu da izmerim kad dodje vreme za zmiski set, oda najnize tacke na autu (mislim da je to zvono menjaca na mom stilu cosak neki, a nije karter) za 15 i sa 18 "

 

Sad bas gledao fotke, definitivno je bio najvisi sa 16" fabrickim profilom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzmite metar i izmerite od centra tocka do tla pa uporedite tu meru sa racunskom za tu gumu ;) Kao sto sam rekao, ja imam 175/55 gume ali racunski kad mi treba poluprecnik ispada da trebam racunati kao 175/47 profil.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

...a mene nervira jako nizak prednji kraj, obavezno zakacim kad silazim ili se penjem na asfalt sa sporednih puteva i to na mestima gde drugim kolima nikad nisam...

 

Kada budeš stavio nove opruge za svoj Stilo 1.6 ima da ode malo na gore.

Plus, kad promeniš amorte takođe. I, onda će da bude sve ok. :thumbup:

 

Na svom Stilu stavih nove amorte napred pre par meseci i dobih par cm u visinu, tj. sada je isti kao i svi ostali MJet 140.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moze auto da se podigne od amortizera nikako sem ako se ne razlikuju u dimenzijama tipa da je platforma za oprugu zavarena nesto vise ili ako je deo gde se kaci za rukavac drugacijeg oblika. Uljni (gasni niskog pritiska) amortizer nema nikakvu nosivost, gasni amortizer visokog pritiska bi teoretski mogao ali u praksi pri pritiscima koje oni imaju u proseku, nosivost je vrlo mala tako da razlika moze biti mozda par milimetara, nikako cm... Ko ne veruje, mogu i dokazati, imam u sobi i gasni i uljni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sam to i ja mislio, slušao da jedino opruga utiče na visinu automobila.
I, onda stavio ove nove amorte:
 
amorti001.jpg
http://www.kyb-europe.com/shocks-excel-g.html
 
...i čim sam seo u auto krenuo da tražim ručicu da spustim sedište misleći da je podizano...kad ono nema gde sedište da ode dole :), a meni utisak kao da sam seo u kamion. :D
Izašao napolje, pogledam i...nekada jedva dva prsta između gume i ruba postadoše komotno 4 prsta visine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ti i dalje kazem, ako je napravilo razliku, nisu iste dimenzije amortizeri, ali i dalje ne igra ulogu da li je nov ili ne ;) Ako ne verujes, mogu naslagati tegove na amortizer pa ces videti da nema tu nosivost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije stvar da li verujem, nego samo kažem kako je bilo. A, sad da li je to zato što je drugačiji amort ili šta je već, ne ulazim u to. :)

Znam da je iz kataloga KYB izabran po šifri za Stilo MJet 140. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad ovo sto si rekao je drugacije od onog prvog sto si rekao jer iz onoga bi neko dosao na zakljucak da bilo koji nov amortizer automatski znaci dignut auto za 2 prsta ;) Sto verovatno ne bi bila istina da si zamenio za 100% jednak amortizer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...