Dante Bg 4 Posted May 17, 2015 Ma nije ni 50%Cini mi se da sam obe nove KYB platio oko 5000 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted May 17, 2015 Ma nove mnogo visoke Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted May 17, 2015 Ove koje sam uzeo su odlicnom stanju , sada samo razmisljam zasto je prethodni vlasnik iz Nemacke stavio opruge 13mm debljine. U katalogu je 11,3mm kao ove sto sam ih ja uzeo. Da li su to opruge za sportsku verziju posto imaju samo 4 kruga, dok moje imaju 5 kao po katalogu. Moj auto je toliko bio npred spusten da sam se jedva peo na trotoar. Nadam se da ove nece nista skoditi osim sto ce auto biti podignutiji napred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 17, 2015 Ma nove mnogo visoke Slegnu se posle odredjenog vremena i dodju na pravu meru.Sa novim opusteno silazim sa ivicnjaka na kojima sam redovno drljao branikom i susplehom sa starim. Ove koje sam uzeo su odlicnom stanju Mozda su na oko odlicne u smislu da nemaju ostecenja na sebi.Ali nema sanse da im je sila elasticnosti i istezanja ista kao na novim.A za tu razliku u ceni nikad ne bih uzimao polovno umesto novog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted May 17, 2015 A posto su nove original, ili neka dobra proverena marka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted May 17, 2015 Nove su 4000 din bolja i 3600 din losija marka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted May 17, 2015 Monroe je moj brat u Kit komercu uzimao za 3800,00 po komadu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted May 17, 2015 Monroe je 4000 i Kilen je 3600 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 17, 2015 Cini mi se da sam obe nove KYB platio oko 5000 din. Lose mi se cini,jedna je bila toliko Gledam sad te vase cene i odem da proverim u servisnoj knjizici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted May 18, 2015 Ja sam kayabu platio nesto preko 3 soma po komadu. Ne znam tacno...imam zapisano. Novo je novo,kako god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted May 18, 2015 2 KYB + ruke 100e okruglo, garancija 3 godine, prednje ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 22, 2015 Hvatač opruge http://www.fiatblog.de/2007/10/07/2-phase-der-stilo-ruckrufaktion-5044/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 569 Posted July 1, 2015 Jel mogu opruge od 1.8 na 1.6? Vidim po KYB katalogu da nose iste amortizere ali razlicite opruge, a mene nervira jako nizak prednji kraj, obavezno zakacim kad silazim ili se penjem na asfalt sa sporednih puteva i to na mestima gde drugim kolima nikad nisam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted July 1, 2015 To ti zavisi i od guma koje imas. Meni je sa zmiskim setom 195/65 15 brutalno nizak i kaci svuda, nove opruge imam KYB. Al zato sa letnijm setom dosta visi sad 225/40/18, pre toga imao 225/40/17 a kad sam ga uzeo bile su 205/55/16 U svim varijantama je bio dosta dosta visi u odnosu na 15 " Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 569 Posted July 1, 2015 (edited) Interesantno. Po svim kalkulatorima odstupanja izmedju svih tih dimenzija u visini su +- par milimetara (sem 225/40/17, one su dosta nize... ali je vec 225/45/17 taman). Ne bi smelo da se toliko odrazi na visinu auta...Evo lep graficki kalkulator: http://www.rimsntires.com/specspro.jsp Meni su 195/65 i zimski i letnji set Edited July 1, 2015 by ostoja Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 1, 2015 Jedno je racunska, druga je realna mera. Kao prvo, ako pise da je lupam 195/65 ne mora da znaci da je toliko. Ja sam stavljao slike dve 175 pa je jedna 2-3cm uza. Stavljao sam i sliku 155 gume koja je ustvari siroka 120, tako da i sirine i visina profila zna da varira, ja na autu imam 175/55 R15 i stare gume imaju 2cm manji precnik iako je ista dimenzija. Jer ove koje sad imam su vise ko 165/65... Drugo, visi profil se vise sabije pod opterecenjem jer je meksi bok u odnosu na neku niskoprofilnu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted July 2, 2015 ^ bas tako, 15" koliko god da napummam uvek deluju kao da su blago izduvane kao da je auto natovaren a nije. A ove 18 / 40 lepo stoji guma bas kako treba. Bas cu da izmerim kad dodje vreme za zmiski set, oda najnize tacke na autu (mislim da je to zvono menjaca na mom stilu cosak neki, a nije karter) za 15 i sa 18 " Sad bas gledao fotke, definitivno je bio najvisi sa 16" fabrickim profilom Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 2, 2015 (edited) Uzmite metar i izmerite od centra tocka do tla pa uporedite tu meru sa racunskom za tu gumu Kao sto sam rekao, ja imam 175/55 gume ali racunski kad mi treba poluprecnik ispada da trebam racunati kao 175/47 profil. Edited July 2, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 2, 2015 ...a mene nervira jako nizak prednji kraj, obavezno zakacim kad silazim ili se penjem na asfalt sa sporednih puteva i to na mestima gde drugim kolima nikad nisam... Kada budeš stavio nove opruge za svoj Stilo 1.6 ima da ode malo na gore.Plus, kad promeniš amorte takođe. I, onda će da bude sve ok. Na svom Stilu stavih nove amorte napred pre par meseci i dobih par cm u visinu, tj. sada je isti kao i svi ostali MJet 140. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 2, 2015 Ne moze auto da se podigne od amortizera nikako sem ako se ne razlikuju u dimenzijama tipa da je platforma za oprugu zavarena nesto vise ili ako je deo gde se kaci za rukavac drugacijeg oblika. Uljni (gasni niskog pritiska) amortizer nema nikakvu nosivost, gasni amortizer visokog pritiska bi teoretski mogao ali u praksi pri pritiscima koje oni imaju u proseku, nosivost je vrlo mala tako da razlika moze biti mozda par milimetara, nikako cm... Ko ne veruje, mogu i dokazati, imam u sobi i gasni i uljni... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 2, 2015 Sve sam to i ja mislio, slušao da jedino opruga utiče na visinu automobila.I, onda stavio ove nove amorte: http://www.kyb-europe.com/shocks-excel-g.html ...i čim sam seo u auto krenuo da tražim ručicu da spustim sedište misleći da je podizano...kad ono nema gde sedište da ode dole , a meni utisak kao da sam seo u kamion. Izašao napolje, pogledam i...nekada jedva dva prsta između gume i ruba postadoše komotno 4 prsta visine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 2, 2015 Ja ti i dalje kazem, ako je napravilo razliku, nisu iste dimenzije amortizeri, ali i dalje ne igra ulogu da li je nov ili ne Ako ne verujes, mogu naslagati tegove na amortizer pa ces videti da nema tu nosivost... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 2, 2015 Nije stvar da li verujem, nego samo kažem kako je bilo. A, sad da li je to zato što je drugačiji amort ili šta je već, ne ulazim u to. Znam da je iz kataloga KYB izabran po šifri za Stilo MJet 140. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 2, 2015 Pa sad ovo sto si rekao je drugacije od onog prvog sto si rekao jer iz onoga bi neko dosao na zakljucak da bilo koji nov amortizer automatski znaci dignut auto za 2 prsta Sto verovatno ne bi bila istina da si zamenio za 100% jednak amortizer. Quote Share this post Link to post Share on other sites