milos78 2 Posted April 23, 2022 Pre neki dan zamenio i zadnje i opruge, KJB, sve ja odgovaralo kako treba. Primetno utegnutiji auto, mozda tvrd po gradu al na autoputu fenomenalan. Takodje sam zamenio zadnje silen blokove, majstor insistirao da budu plasticni (FAG) Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 23, 2022 (edited) On 1/22/2022 at 12:57 PM, neshaoct said: Neće auto postati ni mekši jer je opruga sada dodatno sabijena opet zbog te razlike u visini ''tacne'' na amortizeru. Ta tvrdnja ne stoji, jer je opruga svakako sabijena masom auta tako da ne stoji na amortizeru u njegovom max izvucenom stanju, nego ispod toga. Ta tvrdnja o tvrdoci o kojoj govoris bi stajala u uslovima kada bi auto odskocio od tla pa bi bio kruci u trenutku kada tockovi ponovo dodirnu tlo. Sto se retko desava kod standardnih vozila sem ako neko ne krene van kolovoza da vozi vecom brzinom. Eventualno u nekim ekstremnim situacijama kao npr kada ljudi kupe gewinde pa zele da ostavere max mogucu visinu auta je kad se drasticno umanji hod na izvlacenje, onda moze neudobnost i trajanje amortizera da se umanji kad ne moze da osciluje normalno na neravninama nego cesto udari kad se naglo zaustavi ocilovanje pri izlvacenju amortizera. Ali te male razlike na "fabrickim" amortizerima o kojima se tu govori nemaju taj problem, hod amortizera je puno veci od tih minimalnih razlika u dimenzijama. Ako nista, mozda bi cak i bio udobniji jer ima vise hoda na sabijanje u nekim ekstremnim situacijama. Puno je veci problem kod spustenih auta gde se poremeti hod na sabijanje amortizera jer situacije gde se amortizer sabije do kraja u voznji pri vecim brzinama je puno cesca nego izvlacenje amortizera do kraja, koje se obicno javlja samo pri manjim brzinama kao kad se penjete na visoku bankinu i slicno. Edited April 23, 2022 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites