Jump to content
FAS Goran
STILISTA

Stilo - pucanje opruge amortizera / ispala zadnja opruga

Recommended Posts

I meni pukle opruge i leva i desna, leva pukla na dva kruga desna na pola kruga. Imam onaj spring catcher pa nije se nista desilo.   :whistle:  :whistle: Kupio polovne leva pasuje desna kriva cak na tri strane, reko vraticu staru, nikako da je napasujem da ide direktno kroz sredinu, leva je pravljena kao bombona ali ona desna me ubija. Opruga nesme da dodiruje amortizer ili se to ispravi kad se stavi po pritisak (mislim pod auto) to ne znam??? Al mislim da amortizer treba da ide ravno kroz sredinu opruge a ne na jednu stranu.

Nove u slovackoj 60e komad x 2 =120e + ruke kod majstora 50e 

Majstor sam bio ja i bicu a opruge bile polovne, sutra idem da kupim nove. Auto mi stoji na na dvoristu na dizalici  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

 

Trebalo bi da amorizer prolazi ravno kroz oprogu, ja sam prilikom menjanja pogača amortizera primetio da leva opruga stoji malo krivo odnosno jedan strana je bliza amortizeru a desna opruga stoji pravo odnosi amortizer prolazi ravno kroz nju, međutim kad je moj majstor skinuo obe opruge leva pruga i nije bila zapravo kriva, uradio je to da joj je okrenuo stranu onu koja je bila gore je išla dole vratio ceo sklop i onda su kroz obe opruge amortizeri prolazili ravno. Sve do tada prednja leva strana mi je bila niža 1,5 cm u odnosu na desnu, sada su obe iste. Zaključak ne znam ni sam... :) verovatno je neko dok auto nije bio u mom vlasništvu nešto menjao pa je oprugu stavio kontra ne znam uopšte da li ona može da se stavi kontra, uglavnom stojala je krivo sada više ne... :)    

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ono na klju, takav alat, juce ceo dan zavrtao-otvrtao skoro do 10h uvece i dalje kriva, danas idem da kupim nove. Jedna mi je pukla pre nedelju dana a druga Bog zna kad, ali pukla mi tacno na pola kruga i sad se uvek savija samo na jednu stranu. Majstor mi mejao amorte prosle godine a video sam da stoje krivo opruge, odkud sam znao kad je spustio auto ono se kao izravnalo, sad kad mi pukle opruge isao malo po fabrici da vidim kako stavljaju opruge na Peugeot 208. Ide ravno amortizer kroz oprugu ko strela. Onda sam shvatio zasto mi popucale obe.

Tako je to kad majstor menja i zuri i kad sam majsotrisem pa vidim dal nesto valja ili ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam stavio KYB,vaze za kvalitetnije.Prilicno su podigle prednji kraj.toliko da je sad zadnji vidno spusteniji pa moram i zadnje menjati :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To samo dok ne nalegne, meni je auto sad isti kao sto je i bio mozda cak koji mm nize...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec preko 2 soma, krutost je i dalje tu + sad i sa 17 " :)

 

Posto li su zadnje KYB ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nikako da nalegne :)

Ubaci JTD :harhar: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa samim tim cim je visi, opruga rastegnuta vise se giba gore dole, kontam da je zato meksi

Share this post


Link to post
Share on other sites

u planu mi je da nadjem isto ove svedske  opruge i pozadi da zamenim zadnje  pa da bude ko sedici  jer i ovako je sad dosta visok svi me pituju kako to dizel a  visok  na pred  ja kazem jebemli ga ni ja ne znam  kakve su ovo opruge  u svakom slucaju dobre su i zadovojan sam  :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ti švedci nisu uvalili spiralu za žencke ili za Ducato.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A od kada ti to vozis karavana ;) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

I meni pukle opruge i leva i desna, leva pukla na dva kruga desna na pola kruga. Imam onaj spring catcher pa nije se nista desilo.   :whistle:  :whistle: Kupio polovne leva pasuje desna kriva cak na tri strane, reko vraticu staru, nikako da je napasujem da ide direktno kroz sredinu, leva je pravljena kao bombona ali ona desna me ubija. Opruga nesme da dodiruje amortizer ili se to ispravi kad se stavi po pritisak (mislim pod auto) to ne znam??? Al mislim da amortizer treba da ide ravno kroz sredinu opruge a ne na jednu stranu.

Nove u slovackoj 60e komad x 2 =120e + ruke kod majstora 50e 

Majstor sam bio ja i bicu a opruge bile polovne, sutra idem da kupim nove. Auto mi stoji na na dvoristu na dizalici  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

 

Trebalo bi da amorizer prolazi ravno kroz oprogu, ja sam prilikom menjanja pogača amortizera primetio da leva opruga stoji malo krivo odnosno jedan strana je bliza amortizeru a desna opruga stoji pravo odnosi amortizer prolazi ravno kroz nju, međutim kad je moj majstor skinuo obe opruge leva pruga i nije bila zapravo kriva, uradio je to da joj je okrenuo stranu onu koja je bila gore je išla dole vratio ceo sklop i onda su kroz obe opruge amortizeri prolazili ravno. Sve do tada prednja leva strana mi je bila niža 1,5 cm u odnosu na desnu, sada su obe iste. Zaključak ne znam ni sam... :) verovatno je neko dok auto nije bio u mom vlasništvu nešto menjao pa je oprugu stavio kontra ne znam uopšte da li ona može da se stavi kontra, uglavnom stojala je krivo sada više ne... :)    

 

 

Ima tacno kako treba da se vrati opruga sto malo "majstora" zna a svi se vataju da rade. Problem se desava zato sto se ne vrate pogace kako treba, u vecini slucajeva. Treba dole da opruga legne do granicnika na pdonjoj platformi amortizera i gore pogaca (i donji i gornji deo pogace imaju repere koji se poklope) da se poklope i sa rupom na sasiji gde srafis amortizer gore.To je cela mudrost ali onaj ko to nezna dzaba je. Opruga mora da stoji pravo kao strela u odnosu na amortizer. Moze se dogoditi da se cuje skripuckanje kada se prelazi preko manjih rupa ili lezeceg ako nije dobro stvljena opruga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle je meni moj majstor to objasnio ali verovatno dok auto nije bio u mom vlasnistvu neki "majstor" je tamo negde nesto menjao vratio oprugu kako je vratio i cak nije ni primetio da stoji krivo... :) Ima raznih majstora... :D

Edited by Ivan
Nema potrebe citirati post iznad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav forumasima,evo da podelim i ja iskustvo sa pucanjem leve prednje opruge pri brzini oko 90 kmh. na idealnom putu odjednom jak tresak,pomislio sam da mi je tocak otpao,stao pogledao opruga na srecu nije izletela da osteti gumu ili krilo,seo u kola i nastavio dalje 50 km bez problema.Epilog posle par dana zamena obadve prednje opruge 7000 din + 2000 majstor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav druze @bracos, nisam te video danas ceo dan na poslu (mali off).
Stvarno si imao dosta srece da se nista nije iskomplikovalo posle predjenih tolikih Km sa polomljenom oprugom.
Ocekujemo uskoro i da nam predstavis svog Stila u temi namenjenoj za predstavljanje.
 

Edited by Ivan
Nije potrebno citirati post iznad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako treba nekom prednja leva opruga neka se javi prodacu je za smesne novce !

 

U pitanju je Stilo 1,8 mislim da moze i na jos par modela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni danas pukla prednja leva opruga  :crazy:

 

orpuga.jpg

 

nije moja slika od kolege na nekoj od prethodnih strana, ali je slucaj identican :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja narucio polovne amortizere...misleci da su za sve modele isti, i na tezi nacin naucio da nisu :( mjet nosi amortizere kao abarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...