Jump to content
FAS Euroauto Goran
bgd zarko

Fiat Stilo 1.6 16v - problem sa leptir gasom

Recommended Posts

i Goran i Miksi se jeze Bogunovica! ;)

ja mislim da ce to bata Goran das ti zavrsi u roku od odmah!

Ebi ga! Mora da hvalim servisera...sta da se radi. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da se cisti ali iskljucivo mehanicki... Ne daj da ti ga ciste ultrazvucno u kadici. Udje voda i onda kuku lele. Napisi sta si urdio na kraju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni recimo auto nema snagu na malim obrtajima,cesto ume i da se ugasi kada krecem na uzbrdici,pa ga ja varam kad god krecem tako sto ga kao malo turiram naravno na malim obrtajima....da li je moguce da je to zbog leptira gasa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace vrlo lako sam resio ovaj problem...skinuo sam leptir,busnuo na njemu rupicu precnika 1mm i sada je taj prvi gas kao i kod svih ostalih kola!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko dugo vozis posle te intervencije?Kakav je ler i mirnoca rada motora?

Spremam se i ja da pocnem sa radovima :construction: Ja sam bio ubedjen da tu zeza potenciometar polozaja leptira gasa-pokazuje znake umora.Ali bas me briga,ako moze i ovako :thumbsup:

Ostala mi je ona slika pre 20 god. ,tip turira ficu na semaforu i kada treba da krene...ja ocekujem skripu...a ono ficko poce da skace kao jarac :rofl: :rofl: :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam jos busio rupicu,ali me u poslednje vreme poceo bas zaje... :veryangry:

Desavalo se kada dodajem gas kao da ga ne kontrolisem u potpunosti.Promena brzina,nikako nisam mogao da sinhronizujem pritiskanje gasa i otpustanje kvacila...uvek se oseti trzanje.Negde sam pisao da mi je TPS-potenciometar gasa na izdisaju jer otpor ne raste ravnomerno.

Evo sta sam uradio:

1. Ocistio leptir ,ali isto

2.Skinuo leptir gasa i rastavio ga

oDaT9.jpg

3. Skinuo lim ispod kojeg je TPS

mz4xi.jpg

4.Kada se izvuce srednji deo klizac oznaceno zeleno,sa malo vate (bez bilo kakvih dodataka-alkohol,aceton itd.) ocistio foliju od neke masti oznaceno crveno(foliju ne izvlaciti) i sve vratio nazad.

oEhJ9.jpg

Sve sam sklopio i opet proverio otpor.

Sada ide lepo bez skokova u promeni otpora.Auto ubrzava neznije,bez trzavica i promene brzina su sada neznije...sada ja kontrolisem gas :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

najbolje i najlepse karbon klinerom

ja sam na mom puntu2 1.2 ocistio klapnu gasa sa carb cliner i sada mi seta ler gas, izmedju 1300 i 1800 obrtaja. nesto se poremetilo ciscenjem klapne. ugasim auto pa upalim obrtaji se vrate na 800 i cim malo dodam gas opet pocinje da zaebava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz svima na Forumu,i ja imam isti problem sa leptirom gasa,Imam Fiat Stila 1.6,16v,i nece da mi reaguje leptir tj KLAPNA GASA tj Motoric,pre skidanja je radio,a ja hteo da ga ocistim jel mi je dosta bio lenj auto,a kada sam ga skidao nisam skinuo klemu sa akumulatora samo sam izvukao dzek sa klapne,zatim sam ocistio klapnu i vratio sve na svoje mesto,auto sam upalio,radi na leru ali nece da reaguje na papucicu gasa,sta to moze da bude,da lije neko imao ovih problema?? Pozz Svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto i mene poceo da zeza ler gas tj. posle ciscenja klapne poceo da brlja i da se gasi na leru interesuje me da li je potrebna neka kalibracija ili reset kompa posle ciscenja ili sta vec?Da napomenem da nisam koristio karbon kliner vec je skidana klapna i auto vuce i ide bez problema,zeza samo na leru...dva dana radi bez problema onda treci zeza ubija i sve tako!???Help.. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To čišćenje...ne morate uopšte skidati klapnu. Prskate carbon kliner, neko drugi drži auto na oko 3.000 obrtaja kako se ne bi ugasio, ponovite par puta i to je sve. :thumbup:

Skidanje, pa guranje nekih krpica, šrafcigera obmotanog krpicom i sl. samo može da napravi problem. Oštete se plastični zupčanici koji regulišu koliko će biti otvoren step...pa zato počne da zeza, ne može da održi ler i sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zalost nekih, pa i svoju, nisam uslikao postupak otvaranja step-motora. :wallbash: Sledeci put, nadam se ne skoro, postavljam slicice! :thumbup:

Postupak je vrlo lagan za osobe iole vicne preciznoj mehanici a delom i elektronici. Kazem "iole" ! :thumbup: Nije da se hvalim ! :whistle:

Dakle, krpice i cudesa mogu nepaznjom da zapadnu izmedju osovinice i leptira , mada retko, pa da prave problem. Najbolje je klinerom. Sam motoric nisam rasklapao vec senzor pozicije gde se nalaze i spomenuti zupcanici ali sam i ja prethodno napravio gresku pa sam ovlas podmazivao ! Ne! Treba samo ocistiti alkoholom i utvrditi , to je vec za iskusnijeg majstora , da li su limici ispravni , t.j. da li klizu po promenjivom otporniku bez lufta. Kada je to dobro onda se jedino nadati da je i otpornik zdrav(neostecen) pa sve sklopiti i nema greske ! :thumbup: Evo , to je ukratko ono sto sam je uradeeo! :coffee:

p.s.

Moram da pohvalim drugara C.Saleta po cijim sam se uputstvima i sam usudio na ovu gimnastiku!

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...