Mijailović P. 3450 Posted April 10, 2015 Ne daj Bože da ti padne na pamet preticanje! Moje iskustvo ti kaže - NE! Ne kreći nigde pa ni do prodavnice po ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 10, 2015 Pa vozi ga malo danas i vidi kako se ponasa. Ti nisi ni siguran da je to u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 10, 2015 Sad sam čak šta 100% siguran da je to, pošto sam se konsultovao sa par ljudi koji imaju Stila 1.6, Sale je imao taj problem i isto se manifestovalo, rešio ga je zamenom klapne gasa, mada par njih kažu da je moguće da se reši i čišćenjem te klapne, pa ćemo sutra da pokušamo obe solucije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
swifty_kg 1 Posted April 10, 2015 (edited) Kod mene ciscenje nije pomoglo. Pokusao sam i adaptaciju, stelovanje... bez rezultata. Prvo sam probao sa tim i bio sam bas ocajan. Sto se tice neke duze voznje, vise me brine to upadanje u safe mode. Na otvorenom putu variranje lera ne bi trebalo da zeza. Edited April 10, 2015 by sale Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 10, 2015 Pa u suštini to i mene brine. Sutra ću ja da nazovem Zejaka i vidim da li ima neki leptir gasa na lageru i da lepo pošaljem nekog od kolega da to pokupi i da mi zameni, i da rešim to, a ovaj postojeći ću otom potom da pošaljem na sređivanje, pa neka ga u rezervi.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 11, 2015 Evo jos da dodamo i popravku step motora klapne gasa... Uradio ovo, testirao, radi lepo, vratio sve na svoje mesto, nece da primi gas uopste Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted April 11, 2015 Kalibracija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 11, 2015 Čuo sam se sa Crnim Saletom, objasnio mu, kaže možda ste okrenuli motor naopako, mi vratismo, ono radi. Probao ga sve patos gas, digao mu potrošnju na 14,1L, sve radi ekstra, bez greške, pustio ga da radi u mestu, ler stabilan, pa ga probao opet, u jednom trenutku je progutao neku knedlicu na 120km/h, ali ide. Stigao sam u Trstenik bez problema, par puta u vožnji je zapištao check Engine, pri naglom dodavanju gasa hoce da proguta knedlu, tako da možda ponovimo ovo čišćenje.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted April 13, 2015 Ako imas LPG proveri podesavanje.Kod lovato ima opcija da preko 5-6000 o/min prebacuje na benzin.14l/100km Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 17, 2015 Evo opet mene, izgleda mi da problem sa leptirom gasa i dalje postoji. Plin nemam, tj bar ne još uvek Do onog čišćenja je ler varirao na niskim obrtajima, od onda je stabilan, ali je na oko 700 obrtaja, što mi nekako deluje malo? Na naglo potapanje gasa se auto guši, dakle, nema cimanja i trzanja koje proizvodi struja, već ga nešto guši. Iz auspuha izlazi topao vazduh. Kolega ga je stavio na dijagnostiku, svi parametri rada su korektni, nema nikakve greške koju je zapamtio. Sumnja ili na leptir gasa ili na katalizator.Dakle to gušenje se dešava između 3000 i 3500 obrtaja, tako da ga za sada šaltam do 3000 obrtaja da ne bih imao taj problem, ali sa obzirom da volim da poteram često u obrtaje, ovo mi sve više smeta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 17, 2015 Svećice...koje su i kakve?https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44044-fiat-stilo-16-16v-12-16v-slabo-prima-gas-ne-prima-gas/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 17, 2015 Svećice je gledao kolega, ja sam bio zauzet u tom trenutku, tako da nisam video koje su, ali kaže da su odlične. Nije trzanje/trokiranje koje izaziva struja, gušenje je u pitanju.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted April 17, 2015 Nađi moje pisanije u temi oko ABS, ASR, LOOSE... videćeš slične simptome. Imao sam i ja probleme sa vrelim izduvnim gasovima na auspuhu. Menjao i RPM senzor. Jedno vreme dobro pa opet dok crnisale nije bacio magiju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 17, 2015 Dakle ECU je glavni krivac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 17, 2015 ECU je kada izgubiš gas skroz...ti pedalu do poda, a obrtaji zakucani. Samo ispiše check engine, digne ler na nešto malo preko 1.000 obrtaja...i možeš da stiskaš gas do sutra. Ugasiš auto, upališ i radi sve ok.Do sledećeg puta koji može da bude isti dan, a može da bude i za 15 dana. Stilo 1.6 iz nekog razloga voli samo one svećice napisane u korisničkom uputstvu, NGK pre svega. Znam za slučajeve da su bile odlične, ali neke druge...i auto ima probleme.Mogu i dizne da budu ako se problem javlja na davanju jakog gasa, tj. kada trebaju da brizgaju najviše, a one to više nisu u stanju. Da si uzeo auto zimus , mogli bi još lakše da vidimo da li su dizne, jer one pokazuju problem samo kada brizgaju najviše što treba, a to je ili kada je motor hladan, ili kada je zagrejan ali na punom gasu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 17, 2015 Na dizne sumnjam i ja, ali kolega je gledao parametre rada, kaže da nisu one, ali planiram za početak Wurth-ov aditiv u rezervoar, pa da vidimo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted April 17, 2015 Recimo, ja sa Wurth-ovim aditivom imam ne baš sjajno iskustvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 17, 2015 Bolje ih operi odmah, vise ti se isplati. Aditiv ti je nekih 800din a pranje 500din po dizni Quote Share this post Link to post Share on other sites
autoremont_stankovic 0 Posted April 21, 2015 (edited) Zdravo drugari . Desava mi se da mi zaglavi gas na 1000 obrtaja i nece da prima . Onda ga ugasim i upalim opet i sve normalo. Ali mi se ovaj problem poceo pojavljuje sve cesce. na diagnostici izbacuje ucenje klapne. U cemu je problem. Hvala Edited April 22, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted April 21, 2015 Kalibracija klapne a ako ne uspe na sređivanje. Pogledaj temu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
autoremont_stankovic 0 Posted April 21, 2015 (edited) radjena je kalibracija, i na sta si mislio da treba srediti Edited April 21, 2015 by stankovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 21, 2015 ocisti klapnu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
autoremont_stankovic 0 Posted April 21, 2015 ciscena klapna pre oko mesec dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted April 21, 2015 Rasturaj ili pošalji nekom ko zna. Šta da ti kažem?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 21, 2015 nije dobro ociscena.... Quote Share this post Link to post Share on other sites