Jump to content
FAS Goran
bgd zarko

Fiat Stilo 1.6 16v - problem sa leptir gasom

Recommended Posts

Sad sam čak šta 100% siguran da je to, pošto sam se konsultovao sa par ljudi koji imaju Stila 1.6, Sale je imao taj problem i isto se manifestovalo, rešio ga je zamenom klapne gasa, mada par njih kažu da je moguće da se reši i čišćenjem te klapne, pa ćemo sutra da pokušamo obe solucije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene ciscenje nije pomoglo. Pokusao sam i adaptaciju, stelovanje... bez rezultata. Prvo sam probao sa tim i bio sam bas ocajan. :)

Sto se tice neke duze voznje, vise me brine to upadanje u safe mode. Na otvorenom putu variranje lera ne bi trebalo da zeza.

Edited by sale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa u suštini to i mene brine. Sutra ću ja da nazovem Zejaka i vidim da li ima neki leptir gasa na lageru i da lepo pošaljem nekog od kolega da to pokupi i da mi zameni, i da rešim to, a ovaj postojeći ću otom potom da pošaljem na sređivanje, pa neka ga u rezervi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jos da dodamo i popravku step motora klapne gasa...

 

 

 

Uradio ovo, testirao, radi lepo, vratio sve na svoje mesto, nece da primi gas uopste  :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čuo sam se sa Crnim Saletom, objasnio mu, kaže možda ste okrenuli motor naopako, mi vratismo, ono radi. Probao ga sve patos gas, digao mu potrošnju na 14,1L, sve radi ekstra, bez greške, pustio ga da radi u mestu, ler stabilan, pa ga probao opet, u jednom trenutku je progutao neku knedlicu na 120km/h, ali ide. Stigao sam u Trstenik bez problema, par puta u vožnji je zapištao check Engine, pri naglom dodavanju gasa hoce da proguta knedlu, tako da možda ponovimo ovo čišćenje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako imas LPG proveri podesavanje.Kod lovato ima opcija da preko 5-6000 o/min prebacuje na benzin.

14l/100km :w00t:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo opet mene, izgleda mi da problem sa leptirom gasa i dalje postoji. Plin nemam, tj bar ne još uvek :rolleyes: 

Do onog čišćenja je ler varirao na niskim obrtajima, od onda je stabilan, ali je na oko 700 obrtaja, što mi nekako deluje malo?  :question:

Na naglo potapanje gasa  se auto guši, dakle, nema cimanja i trzanja koje proizvodi struja, već ga nešto guši. Iz auspuha izlazi topao vazduh. Kolega ga je stavio na dijagnostiku, svi parametri rada su korektni, nema nikakve greške koju je zapamtio. Sumnja ili na leptir gasa ili na katalizator.

Dakle to gušenje se dešava između 3000 i 3500 obrtaja, tako da ga za sada šaltam do 3000 obrtaja da ne bih imao taj problem, ali sa obzirom da volim da poteram često u obrtaje, ovo mi sve više smeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svećice je gledao kolega, ja sam bio zauzet u tom trenutku, tako da nisam video koje su, ali kaže da su odlične. Nije trzanje/trokiranje koje izaziva struja, gušenje je u pitanju..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nađi moje pisanije u temi oko ABS, ASR, LOOSE...

videćeš slične simptome.

Imao sam i ja probleme sa vrelim izduvnim gasovima na auspuhu.

Menjao i RPM senzor. Jedno vreme dobro pa opet dok crnisale nije bacio magiju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECU je kada izgubiš gas skroz...ti pedalu do poda, a obrtaji zakucani. Samo ispiše check engine, digne ler na nešto malo preko 1.000 obrtaja...i možeš da stiskaš gas do sutra. Ugasiš auto, upališ i radi sve ok.

Do sledećeg puta koji može da bude isti dan, a može da bude i za 15 dana.

 

Stilo 1.6 iz nekog razloga voli samo one svećice napisane u korisničkom uputstvu, NGK pre svega. Znam za slučajeve da su bile odlične, ali neke druge...i auto ima probleme.

Mogu i dizne da budu ako se problem javlja na davanju jakog gasa, tj. kada trebaju da brizgaju najviše, a one to više nisu u stanju. Da si uzeo auto zimus :) , mogli bi još lakše da vidimo da li su dizne, jer one pokazuju problem samo kada brizgaju najviše što treba, a to je ili kada je motor hladan, ili kada je zagrejan ali na punom gasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dizne sumnjam i ja, ali kolega je gledao parametre rada, kaže da nisu one, ali planiram za početak Wurth-ov aditiv u rezervoar, pa da vidimo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje ih operi odmah, vise ti se isplati. Aditiv ti je nekih 800din a pranje 500din po dizni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo drugari . Desava mi se da mi zaglavi gas na 1000 obrtaja i nece da prima . Onda ga ugasim i upalim opet i sve normalo. Ali mi se ovaj problem poceo pojavljuje sve cesce. na diagnostici izbacuje ucenje klapne. U cemu je problem. Hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...