Mijailović P. 3687 Posted November 4, 2013 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40221&page=1#entry710890Pregledaj odavLe Dragane ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 8, 2013 (edited) imam problem ali nznam da li je do klapne gasa, na dijagnostici ne pokazuje nista..u pitanju je fiat stilo 1.6 16v..2004 godiste...radi se o tome da kad se auto zagreje nikako ne mogu da uskladim gas i kvacilo,, uvek neke trzavice. auto radi lepo ne variraju obrtaji. ja sam prvom mislio da su svecice,. kupio sam nove i opet isto. ocistio sam i klapnu gasa i opet isto ??. moram mnogo da se koncesntirsem dok vozim, a kad je hladan nema problema. jel ima neko neko resenje.? u sustini moze on da se vozi ovako ali mene to nervira,. znaci glavni problem je sto ne mogu nikako da sinhronizujem gas i kvacilo bez trzanja. ne pali nikakve greske. i ne pokazuje greske na dijagnostici.. Edited November 8, 2013 by milann Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 9, 2013 Na koliko obrtaja menjas brzine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 9, 2013 (edited) ma nevezano za to na koliko obrtaja menjam brzine ,jer kad polazim u prvoj brzini kad je vruc ne mogu da sinhronizujem gas i kvacilo Edited November 9, 2013 by milann Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 9, 2013 Kako,sta se desava,das mali gas ili odu obrtaji u nedogled? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 9, 2013 Tad je uvek malo teze sinhronizovati,jos ako je kvacilo losije...a sva je prilika da jeste na 10 god starom autu...Moguce i da je problem sa diznama,cut off...ima tu dosta stvari koje mogu da dovedu do tog problema.Taj motor trazi malo vece obrtaje pa probaj kasnije da saltas i vidi da li ima razlike.meni uvek lepse i mirnije presalta preko 3000 Rpm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 9, 2013 (edited) dizne nisu problem...isto se ponasa na plinu i na benzinu.ali samo kada je vruc...mozda kvacilo....nema veze, vozicu ga tako ,. nemam sad pare za nikakve intervencije. ali cu svakako probati da ga saltam preko 2500 obrtaja. ja ga saltam, na 2000 obrtaja. Edited November 9, 2013 by milann Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 10, 2013 Pa to su preniski obrtaji za saltanje kad je taj motor u pitanju.Ako saltas na 2000 Rpm znaci da u sledecu brzinu ulazis debelo ispod 2000 Rpm pa stoga nije ni cudo sto ne mozes da uskladis kvacilo i gas.Dobro je ako ti se motor ne ugasi pri takvom rezimu voznju Imas 16 ventila i motor kome je obrtni momenat na 4000 Rpm.... Inace imas jos i plin pa stvarno nema razloga za takav stil voznje Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 12, 2013 koji su simptimi loseg kvacila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 12, 2013 Jel ti trese Prednji kraj kada kreces? Jel drhti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mister018 0 Posted November 12, 2013 pazi meni ne trese,,malopre sam dao caletu od devojke da ga proba i njemu malo trese...mozda sam ja navikao pa pazim,,,snaci ima sledece simptome..kad polazim ne mogu da sihronizujem gas i kvacilo ali samo iz prve u drugu i ponekad u trecu, ali u glavnom ne mogu da podjem bas nezno u prvu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 12, 2013 Pogledaj ovde :http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37491&hl=+problem%20+sa%20+kvacilom i ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40700&hl=%2Bproblem+%2Bsa+%2Bkvacilom#entry687053 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sorabi 0 Posted January 3, 2014 zdravo sima.Imam problema sa stilom ,stalno mi izlazi greska koja opominje da je leptir gasa ugasen. Cistio ga par puta,kupio drugi zamenuo i opet isto. Odradio ecu i dalje nastavlja da se gasi. Citao sam na forumu sve u vezi toga i probao ali nista. ima li ko kavu ideju sta bi jos mogao da uradim. Auto ostaje bez gasa i posle paljenja engine fault a kad oteram na dijagnostiku samo prijavljuje da je ugasen leptir. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted August 7, 2014 Evo i video kako se rastavlja senzor polozaja klapne gasa (TPS) http://www.youtube.com/watch?v=nELMiF4KBA0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 12, 2014 Hvala sto si okacio,znacice nekome sigurno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3687 Posted August 13, 2014 Kad smo već tu... U nazad neki dan sam imao intervenciju jer mi prijavljivao P0120, P0121.Skonem klapnu posle dužeg vremena i lepo je očistim pa je još ispoliram vodenim šmirg papirom jer mi se učinilo, neverovatno, da leptir po malo zapinje što je uslovilo neusklađen rad leptira klapne i papučice. Već par dana sve radi kako i treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MOZILA 0 Posted August 21, 2014 Može li da se našteluje leptir gasa ako lambda sonde ne rade? Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted August 26, 2014 Za vuk74 "biksna" do zupcanika nije biksna.http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/40221-stilo-16-16v-problem-sa-leptir-gasom/page-3?hl=+ciscenje%20+leptira%20+gasaIspod postoji kuglicni lezaj.Motoric bez opterecenja vuce 0,33A na 2V.Normalno je da koci na okretanje prstima,jer unutra ima snazne magnete.Pre ciscenja rotora sa smirglom (P1000) moj motoric je trzao i na blag pritisak na osovinu bi stao.Imao sam slican problem sa motoricem za otvaranje zadnjih vrata.Posle ciscenja vrti lepo bez trzavica i jedva se zaustavi prstima.Videcemo ima li ovo veze sa greskom P1220 jer sa drugim leptirom mi ne izbacuje ovu gresku.Hvala jos jednom vuk74 za info. Napomena! Obelezite polozaj motora i delova pri rastavljanju,jer pogresnim sastavljanjem mozete dobiti kontra smer na motoru! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3687 Posted August 26, 2014 Može li da se našteluje leptir gasa ako lambda sonde ne rade? Može. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted December 23, 2014 ima li negde tema gde je objasnjeno kako se skida i cisti klapna na stilu 1.8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli6 0 Posted March 17, 2015 1.6 je u pitanju izbacuje mi gresku engine fault i nece da primi gas preko 1900 obrtaja ugasim upalim malo jaci gas ide normalno tako se desi par puta u toku voznje... zakacim na dijagnostiku izbaci gresku klapna gasa ponistim gresku ide normalno sve ali opet posle dan dva izbacuje isto.... sad je pitanje dal je neko imao takav problem i sta mi je otislo ecu ili klapna? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukic miroslav 0 Posted April 6, 2015 Imam i ja problem sa klapnom gasa za FIAT stilo 2002.i nimalo se ne razlikuje od pisanja na ovom forumu.Vidim i da su pojedini rasklapali pa me interesuje imali popravke na ovim klapnama? Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted April 7, 2015 Evo jos da dodamo i popravku step motora klapne gasa.Simptomi greske: -izgubi gas,bez obzira na pritiskanje pedale i drzi na 1200o/min-izbacuje gresku P1220 kada je vruc motor i prelazi u safe mod Problem je u kontaktu izmedju kolektora rotora i cetkica!Na slikama sam slikao i alat,sa kojim se neke stvari lakse rade. Za test motora treba vam izvor 2V 0,5A.Ispravan motor vuce oko 0,3A i na blagi pritisak prstom na zupcanik ne sme da zastajkuje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3687 Posted April 7, 2015 Nisam imao hrabrosti... Bravo <<< majstore! p. s. Aluzija... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 10, 2015 1.6 je u pitanju izbacuje mi gresku engine fault i nece da primi gas preko 1900 obrtaja ugasim upalim malo jaci gas ide normalno tako se desi par puta u toku voznje... zakacim na dijagnostiku izbaci gresku klapna gasa ponistim gresku ide normalno sve ali opet posle dan dva izbacuje isto.... sad je pitanje dal je neko imao takav problem i sta mi je otislo ecu ili klapna? E ovo se meni dešava isto tako. E sad jedno pitanje iskusnijima sa ovim problemom, pošto se meni to desilo samo jednom. Smem li ja da se uputim na put 70km u jednom pravcu? Quote Share this post Link to post Share on other sites